abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2010 @ 12:19:43 #151
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90282814
quote:
12s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Komt ook deels door de kou. :D Heliumvoices kunnen onder elke omstandigheid presteren. :Y
Dan heeft ze zélfs geen goede heliumstem :X
With the stars as her umbrella
  woensdag 22 december 2010 @ 12:43:04 #152
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_90283735
Het maakt niet uit hoe ze zingt. Zolang er mensen stemmen gaat ze gewoon door.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_90283913
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef jcdragon het volgende:
Het maakt niet uit hoe ze zingt. Zolang er mensen stemmen gaat ze gewoon door.
Precies, dat het the VOICE of holland heet dat is ook maar een gebbetje van John natuurlijk
  woensdag 22 december 2010 @ 15:24:10 #154
328941 liverpoolsnumbernine
Liverpool FC -supporter
pi_90291534
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:') right....vermakelijke analyse
Kritiek is iets waar ze tegen moet kunnen als artiest van grote klasse. Ik kan me voorstellen dat niet alles even leuk is om te lezen of horen maar als je van slag raakt door wat mensen (die je niet eens kent notabene) over jou zeggen...dan moet je gewoon weer thuis onder de douche gaan zingen.
Heb je die krabbels überhaupt wel eens gelezen? Dat was te triest voor woorden! En ja, ze kan tegen kritiek, maar dit was te belachelijk voor woorden! Gelukkig is die persoon meteen verwijderd van Hyves.
Ga jij er maar eens staan! En zal ik tegen jou met deze dingen op Hyves schelden? Kijken hoe jij het er vanaf brengt...
Don't dream your life, but live your dream
pi_90291600
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

Heb je die krabbels überhaupt wel eens gelezen? Dat was te triest voor woorden! En ja, ze kan tegen kritiek, maar dit was te belachelijk voor woorden! Gelukkig is die persoon meteen verwijderd van Hyves.
Ga jij er maar eens staan! En zal ik tegen jou met deze dingen op Hyves schelden? Kijken hoe jij het er vanaf brengt...
Maak je toch es niet zo druk... Het is triest, maar ik denk dat elke artiest weleens mee te maken krijgt... En je moet áls je artiest wil worden ook dit soort dingen wel leren te negeren...
  woensdag 22 december 2010 @ 15:30:43 #156
Liverpool FC -supporter
pi_90291847
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag was ze bij het Glazen Huis. Heb ik met eigen oren en ogen mogen zien en aanschouwen. Ik moest me inhouden om m'n gehoorgangen niet vol te proppen met sneeuw.
Oja? Nou ja, ga dan weg totdat Ben aangekondigd wordt! Jennifer zegt zelf dat door de zenuwen haar adem te hoog zit, en daardoor minder power kan geven. Kijk eens op www.jennifer-ewbank.hyves.nl en luister dan het liedje ''free fallin' '' Kijken of je dan nog steeds zegt dat ze geen power heeft... :P
pi_90292017
Ik blijf er bij :Y Lekker Woezel en Pip cd's inzingen. *O*
Nu Guusje ze niet meer in kan zingen is Jennifurrr de ideale opvolger, net zo mierzoet. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90292035
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

Oja? Nou ja, ga dan weg totdat Ben aangekondigd wordt! Jennifer zegt zelf dat door de zenuwen haar adem te hoog zit, en daardoor minder power kan geven. Kijk eens op www.jennifer-ewbank.hyves.nl en luister dan het liedje ''free fallin' '' Kijken of je dan nog steeds zegt dat ze geen power heeft... :P
Altijd is er wel wat, als je zenuwen zo'n uitwerking hebben op je stem dan ben je gewoon geen 'talent' en zeker geen VOH-winnaar. Klaar. En dat geldt voor iedereen, als een Ben of Kim de boer dat had dan waren ze ook gewoon geen winnaars.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:39:29 #159
Liverpool FC -supporter
pi_90292276
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maak je toch es niet zo druk... Het is triest, maar ik denk dat elke artiest weleens mee te maken krijgt... En je moet áls je artiest wil worden ook dit soort dingen wel leren te negeren...
Ik maak me wél druk. Hoe lang is ze nou al beroemd? Een paar maanden. En dan gaan ze meteen met de ergste ziektes schelden en de dood. Als ik Jennifer was, had ik me ook niet lekker gevoeld bij deze uitspraken. Gelukkig waren er een aantal mensen , waaronder ik, die die persoon niet accepteerden en het voor Jennifer opnamen, anders had haar Hyves helemaal bekladderd geweest met haatberichten, plus dat die persoon ook niet aangepakt werd. En dat is nou net de bedoeling geweest, net zo lang schelden totdat Jennifer eronder door gaat. Omdat ze weten dat ze er niet aan gewend is. Maar misschien heb je wel gelijk, ze is sterker dan ik denk :P
  woensdag 22 december 2010 @ 15:41:07 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90292360
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

:|W
Nou ja ik vind het wel lief dat je speciaal voor dit Jennifer-topic op FOK! zit...

Nogmaals...ik vind het ook belachelijk dat ze wordt uitgescholden en ja het zal ook vast wel te ver gaan. Maar als ze écht zo'n ster is zoals sommigen hier bewerken, een topper, een kanjer, een talent, een wereldwonder... dan vind ik het slecht dat haar performance daar onder lijdt. Als ze straks in dat wereldje zit, cd's uitbrengt en weet ik veel wat, gaat het er nog wel een tikje harder aan toe...
pi_90292373
Serieus, dus je hebt een ploegje wat haar op Hyves uitscheld, en er zijn dan werkelijk mensen die op Hyves gaan zitten bekvechten met die lui? :')

Denk je niet dat je er met z'n allen gewoon boven moeten staan? Die lui zitten gewoon te trollen en door te happen blijft het JUIST doorgaan.

Alsof een Marco Borsato of wie dan ook nooit een zo'n krabbel gehad zou hebben? Ik denk het wel hoor... Ik zeg niet dat het netjes is of toegelaten moet worden, maar je bent als artiest een publiek figuur, en mensen zullen als een idioot fan van je zijn, maar er zijn ook altijd lui die je haten.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:42:31 #162
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90292419
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, dus je hebt een ploegje wat haar op Hyves uitscheld, en er zijn dan werkelijk mensen die op Hyves gaan zitten bekvechten met die lui? :')

Denk je niet dat je er met z'n allen gewoon boven moeten staan? Die lui zitten gewoon te trollen en door te happen blijft het JUIST doorgaan.

Alsof een Marco Borsato of wie dan ook nooit een zo'n krabbel gehad zou hebben? Ik denk het wel hoor... Ik zeg niet dat het netjes is of toegelaten moet worden, maar je bent als artiest een publiek figuur, en mensen zullen als een idioot fan van je zijn, maar er zijn ook altijd lui die je haten.
^O^
  woensdag 22 december 2010 @ 15:43:02 #163
Liverpool FC -supporter
pi_90292452
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Altijd is er wel wat, als je zenuwen zo'n uitwerking hebben op je stem dan ben je gewoon geen 'talent' en zeker geen VOH-winnaar. Klaar. En dat geldt voor iedereen, als een Ben of Kim de boer dat had dan waren ze ook gewoon geen winnaars.
Weet je waarom iedereen op haar stemt? Omdat ze weten dat ze wél goed kan zingen. ;) Ben en Kim de Boer hebben een andere stijl, dat is niet vergelijkbaar. Alle haters kijken niet verder dan hun neus lang is, dus denken meteen na de Battle ''o, die is slecht'', of zijn jaloers omdat ze er zelf niet zo mooi uitzien. _O-
pi_90292499
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:43 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

Weet je waarom iedereen op haar stemt? Omdat ze weten dat ze wél goed kan zingen. ;) Ben en Kim de Boer hebben een andere stijl, dat is niet vergelijkbaar. Alle haters kijken niet verder dan hun neus lang is, dus denken meteen na de Battle ''o, die is slecht'', of zijn jaloers omdat ze er zelf niet zo mooi uitzien. _O-
Zo werkt een talentenjacht. 'O die is slecht'-> exit.
Jennifer heeft gewoon stinkmazzel dat er schijnbaar een grote ploeg is die ondanks haar aanhoudend matige performance nog op haar stemt om die youtubejes van d'r, of d'r engelenbekje met zaadvragende oogjes.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:44:18 #165
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90292507
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:43 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

Klopt ^O^
  woensdag 22 december 2010 @ 15:48:49 #166
Liverpool FC -supporter
pi_90292767
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:

Ja, we hebben inderdaad een korte woordenwisseling gehad. Een korte, omdat we al gauw doorhadden dat ze op aandacht uit was. Maar dit was 1 persoon van 15 jaar met een IQ van -10, die iedereen uitschold met ''kanker'', dus ook de mensen die Jennifer wél goed vonden. Dat is een verschil met een volwassen persoon die wel beter weet en alleen Jennifer gaat uitschelden, op een beschaafdere manier. En ik weet dat er mensen zijn die een persoon haten, maar doe dat dan niet op een manier zoals zij deed, gewoon om aandacht te trekken.
pi_90292861
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

Ja, we hebben inderdaad een korte woordenwisseling gehad. Een korte, omdat we al gauw doorhadden dat ze op aandacht uit was. Maar dit was 1 persoon van 15 jaar met een IQ van -10, die iedereen uitschold met ''kanker'', dus ook de mensen die Jennifer wél goed vonden. Dat is een verschil met een volwassen persoon die wel beter weet en alleen Jennifer gaat uitschelden, op een beschaafdere manier. En ik weet dat er mensen zijn die een persoon haten, maar doe dat dan niet op een manier zoals zij deed, gewoon om aandacht te trekken.
Dus eigenlijk zeg je hier al mee dat die hele 'aanval' niet eens om Jennifer ging? Wat is het probleem dan ;)

En mwah, subtieler uitschelden... Mensen geven gewoon hun mening, meestal ongezouten. Das niks nieuws voor talentenjachten en had ze écht vooraf kunnen en moeten weten. er zal bij die YouTubejes ook weleens wat geks geroepen worden...
  woensdag 22 december 2010 @ 15:53:09 #168
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90292979
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

-knip-
Ok, jij scheldt dan niet maar je optreden hier verdient ook geen schoonheidsprijs...
Omdat ik en anderen hier een andere mening hebben wil niet zeggen dat we jaloers zijn, of haters of dat we het tof vinden dat ze wordt uitgscholden.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:53:15 #169
Liverpool FC -supporter
pi_90292986
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zo werkt een talentenjacht. 'O die is slecht'-> exit.
Jennifer heeft gewoon stinkmazzel dat er schijnbaar een grote ploeg is die ondanks haar aanhoudend matige performance nog op haar stemt om die youtubejes van d'r, of d'r engelenbekje met zaadvragende oogjes.
Bij de Battle stemden Nick en Simon Jennifer door, omdat ze wisten dat ze beter kon dan ze liet zien. En ik weet hoe een talentenjacht werkt, dankje. En op jouw laatste opmerking kan in niks aanmerken, behalve het woord ''stinkjaloers''. :Y
pi_90293051
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:

[..]

Bij de Battle stemden Nick en Simon Jennifer door, omdat ze wisten dat ze beter kon dan ze liet zien. En ik weet hoe een talentenjacht werkt, dankje. En op jouw laatste opmerking kan in niks aanmerken, behalve het woord ''stinkjaloers''. :Y
Ik ben gewoon een man. Dus waarom stikjaloers op haar blonde lokken en blauwe zaadoogjes moet zijn zou ik niet weten. Ik zou die oogjes wel eens vol willen spuiten though :9~
  woensdag 22 december 2010 @ 15:56:32 #171
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90293150
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een man. Dus waarom stikjaloers op haar blonde lokken en blauwe zaadoogjes moet zijn zou ik niet weten. Ik zou die oogjes wel eens vol willen spuiten though :9~
Omdat ze al een vriendje heeft dommie :{w
Maar als ze écht die Ewbank-genen heeft moet dat ook geen probleem zijn :X
  woensdag 22 december 2010 @ 15:58:34 #172
Liverpool FC -supporter
pi_90293249
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je hier al mee dat die hele 'aanval' niet eens om Jennifer ging? Wat is het probleem dan ;)

En mwah, subtieler uitschelden... Mensen geven gewoon hun mening, meestal ongezouten. Das niks nieuws voor talentenjachten en had ze écht vooraf kunnen en moeten weten. er zal bij die YouTubejes ook weleens wat geks geroepen worden...
Oja die aanval begon zeker om Jennifer, en daarna begon ze ons uit te schelden.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ok, jij scheldt dan niet maar je optreden hier verdient ook geen schoonheidsprijs...
Omdat ik en anderen hier een andere mening hebben wil niet zeggen dat we jaloers zijn, of haters of dat we het tof vinden dat ze wordt uitgscholden.
Dit:

''En ik weet dat er mensen zijn die een persoon haten, maar doe dat dan niet op een manier zoals zij deed, gewoon om aandacht te trekken.''

Was niet tegen jullie persoonlijk bedoeld.
Het staat dan wel in de ''jij'' persoon, maar dit was niet tegen jullie persoonlijk :{
  woensdag 22 december 2010 @ 16:01:08 #173
Liverpool FC -supporter
pi_90293408
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Excuses, ik dacht dat je een vrouw was! Ik ben hier nog niet zo lang, maar nu zie ik het icoontje...
pi_90351687
Ze gaat volgende keer in RL Laura Vlasblom/Ariël nadoen. Ik hoop voor haar de scenes waarin Ariël stil is, anders verwacht ik er niet veel van. Vlasblom is best een godin tegenover Jen.

Om toch nog iets liefs te zeggen. Ze heeft een kat. En katten zijn standaard cool. :)
pi_90351971
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ze gaat volgende keer in RL Laura Vlasblom/Ariël nadoen. Ik hoop voor haar de scenes waarin Ariël stil is, anders verwacht ik er niet veel van. Vlasblom is best een godin tegenover Jen.

Om toch nog iets liefs te zeggen. Ze heeft een kat. En katten zijn standaard cool. :)
Ariël? Neeeeeee _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')