Ze heeft gewoon haar eigen stijl. Probleem? Zet dan gewoon de tv uit.quote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee maar ik ga tenminste niet in een talentenshow auditie doen.
Ze verneukt elk liedje dat ze zingt met haar volume-loze gezang.
Laat haar eens een keer een ander liedje zingen, zul je zien hoe goed ze kan zingen.
Ja want geschreeuw is idd de enige andere mogelijkheidquote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon haar eigen stijl. Probleem? Zet dan gewoon de tv uit.
Dat jij alleen maar van geschreeuw houd kan ik niks aan doen!
Hoe verklaar je dat ''barbiehoofd''?
Je kan moeilijk ontkennen dat ze een barbiehoofd heeft toch? Met dat vlak geplamuurde gezicht.quote:Op zondag 19 december 2010 16:32 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
@ V-for-Vendetta
Maar hoe verklaar je dat ''barbiehoofd'' dan? Daar heb je nog geen antwoord op gegeven..
ze heeft zeker haar eigen stijl maar ze gebruikt het niet voor 100%. Door de zenuwen hoor je meer gepiep & gehijg dan haar echte zangtalent, beetje jammer.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon haar eigen stijl.
barbiehoofdquote:Op zondag 19 december 2010 04:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jennifer
met haar barbiehoofd en haar gepiep
Oh, dus zo zacht zingt ze dus toch niet?quote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het geluid gaat inderdaad meteen een stuk zachter als zij moet
Kijk, dit is tenminste een onderbouwde en redelijke reactie. Er valt nog inderdaad nog wel wat te winnen voor Jennifer. En ze is al zo goed.quote:Op zondag 19 december 2010 17:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ze heeft zeker haar eigen stijl maar ze gebruikt het niet voor 100%. Door de zenuwen hoor je meer gepiep & gehijg dan haar echte zangtalent, beetje jammer.
Nou.... zo goedquote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste een onderbouwde en redelijke reactie. Er valt nog inderdaad nog wel wat te winnen voor Jennifer. En ze is al zo goed.
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.quote:
ow daar vind ik haat ook niet zo goedquote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.
Oops, notificatie op hyves was van een andere Hyves-vriendin-Jennifer (ook blond). Géén idee wie het is trouwens en hoe ze in mijn virendenlijstje is belandt. Ach ja, ZAP.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.
Ik weet niet of jij haar Hyveskrabbels weleens hebt gezien, maar daar werd ik als buitenstander zelfs gewoon onpasselijk van.quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
right....vermakelijke analyse
Kritiek is iets waar ze tegen moet kunnen als artiest van grote klasse. Ik kan me voorstellen dat niet alles even leuk is om te lezen of horen maar als je van slag raakt door wat mensen (die je niet eens kent notabene) over jou zeggen...dan moet je gewoon weer thuis onder de douche gaan zingen.
Bedankt voor je reactie. Misschien moet je nog even kijken naar de post waar ik op heb gereageerd. Dankje.quote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij haar Hyveskrabbels weleens hebt gezien, maar daar werd ik als buitenstander zelfs gewoon onpasselijk van.En geloof me, ik ben echt wel wat gewend in mijn werk.
Ik heb het over letterlijke teksten als:"Ik hoop dat je kanker krijgt en daar in de show aan overlijdt" en:"Jij verpest de hele show met die kankermongolenkop van je". Sommige mensen lijken de weg helemaal kwijt. Zijn gefrustreerd en reageren dat af op een meisje dat leuk mee denkt te doen in een talentenjacht.
Je noemt haar "een artiest van grote klasse". Daar ga je de mist in. Het is nu nog, net als iedereen daar, een kandidate in een talentenjacht zonder grote bekendheid.
Nu zie je wat er van komt, dat we elke week op Vrijdag zo gepushed worden om op onze tutskrien te gaan sosiejal miediaenquote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Flounder het volgende:
Ik heb het dan over letterlijke teksten als:"Ik hoop dat je kanker krijgt en daar in de show aan overlijdt" en:"Jij verpest de hele show met die kankermongolenkop van je".
lolquote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zie je wat er van komt, dat we elke week op Vrijdag zo gepushed worden om op onze tutskrien te gaan sosiejal miediaen![]()
Triest.quote:Op maandag 20 december 2010 17:42 schreef Magics het volgende:
[..]
lolinderdaad eigen schuld dikke bult (VOH)
Ja? Dus wat?quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
Nee zonder dollen, dat soort dingen heb ik op Fok nog niet gezien. Dus tja...
Ik bedoelde het als je goed tussen de regels door had gelezen als kritiek richting de irritante social-media-hype die ze bij de VOH proberen te creëeren en waarmee ze heel irritant de halve uitzending vullen.quote:
Ik kan het godverdomme niet meer oneens zijn. Dus omdat iemand toevallig heel erg aangedaan is van asociale opmerkingen die non stop geplaatst worden op het internet moet een enorm talent maar verloren gaan? Mag ik even KOTSEN op die opmerking van jou:quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
right....vermakelijke analyse
Kritiek is iets waar ze tegen moet kunnen als artiest van grote klasse. Ik kan me voorstellen dat niet alles even leuk is om te lezen of horen maar als je van slag raakt door wat mensen (die je niet eens kent notabene) over jou zeggen...dan moet je gewoon weer thuis onder de douche gaan zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |