Dus die vreselijke methode met groepen houden ze zelfs tot het einde?quote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4 denk ik? Aangezien iedere coach een finalist heeft?
Nu al bij bol.com ;quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef UltraR het volgende:
Om, bijna, alle kritiek op de nieuwe pagina ff voor te zijn.
Studio-opname:
Geweldig gezongen. Ik wil de cd van haar!
Neuh, Romy is wel duidelijk beter.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Is jennifer de nieuwe romy, UltraR?
Ja ik vind het ook een aardige faal, aangezien het volgens mij op deze manier al in de halve finale ofzo een gelopen race. Maarja... iedere coach MOET en ZAL met een deelnemer in de finale staan. Dat begreep ik tenminste uit N&S' "Onze finalist zingt mee bij Symphonica"...quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus die vreselijke methode met groepen houden ze zelfs tot het einde?En waarom komen ze dan straks allemaal bij elkaar, ik dacht net dat het dan eindelijk over was met goeie mensen eruit en slechte erin
Dit programma nog verkopen aan het buitenland ook, ik moet steeds meer lachen, al die hype om omgedraaide stoelen. Want verder faalt het volledig
Nou dan is het bij sommige groepen écht al een appeltje-eitje wie er naar de finale gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een aardige faal, aangezien het volgens mij op deze manier al in de halve finale ofzo een gelopen race. Maarja... iedere coach MOET en ZAL met een deelnemer in de finale staan. Dat begreep ik tenminste uit N&S' "Onze finalist zingt mee bij Symphonica"...
Tegen die tijd dat er 2 zijn bepaalt de jury ook zeker hoe of wat. Of nee, dan zit heel het Gooi en de Borsato-kliek ook nog massaal met een sms-vingerquote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze Jennifer boven Pearl zetten is zijn ze wel echt alle geloofwaardigheid kwijt. Ach dat Ben wint is toch ook al een gelopen race, ze zullen ongetwijfeld nog ff net doen alsof het heel spannend wordt 'want onderschat het publiek en de underdog niet', net als bij Jaap met X-Factor
Jennifer is dan iig nog een plaatje om te zien en een vreselijk sympathieke en lieve meid.quote:Op maandag 13 december 2010 14:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Neuh, Romy is wel duidelijk beter.
Ik ben onderweg, maar om weer even ontopic te gaan; kutje Jennifer gaat dus zeker weten naar de finalequote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nogmaals (voor Benny boos wordt), dit is meer iets voor;
[VOH] Het "format" van de show. Wat is goed, wat kan anders?
Zie het wel gebeuren ja. Denk als N&S moeten kiezen tussen haar en Pearl dat ze Pearl wel dumpen met de aloude dooddoener 'dat ze er toch wel komt, en nu al vaak in het theater staat'. Want je ziet N&S gewoon een beetje witjes om de neus worden als ze wat over Jennifer moeten zeggen, aangezien het bloed dan allemaal elders is.quote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben onderweg, maar om weer even ontopic te gaan; kutje Jennifer gaat dus zeker weten naar de finale
quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Want je ziet N&S gewoon een beetje witjes om de neus worden als ze wat over Jennifer moeten zeggen, aangezien het bloed dan allemaal elders is.
Ze hadden er haar gewoon tijdens de battle uit moeten mikken. Dat had geheel terecht geweest. En tis allemaal íets beter geworden sindsdien, maar knallen doet het nog steeds niet. Maar N&S worden idd met sprongen positiever terwijl Jennifer met mini-stapjes beter wordt.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik begin ook een beetje boos te worden, want Nick brulde de eerste weken "Oke Jennifer, já je moet er wél van houden, dusseh... maareh...enneh...want...".
Ik voel de negatieve mening, maar het lijkt inmiddels wel een zorgenkindje van N&S geworden. Alsof ze steeds meer bijdraaien. Terwijl het enkel en alleen welke week minimimimimimi is.
Niet dat ik nou zoveel van die palingvreters verwacht had, maar jemig, het lijkt verdomme wel emo Ansj die weer met haar moederhartje zit te jureren
Romy ook....quote:Op maandag 13 december 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jennifer is dan iig nog een plaatje om te zien en een vreselijk sympathieke en lieve meid.
Ja echtquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus die vreselijke methode met groepen houden ze zelfs tot het einde?En waarom komen ze dan straks allemaal bij elkaar, ik dacht net dat het dan eindelijk over was met goeie mensen eruit en slechte erin
Dit programma nog verkopen aan het buitenland ook, ik moet steeds meer lachen, al die hype om omgedraaide stoelen. Want verder faalt het volledig
Romy was prachtigquote:
Ik dacht al.quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Romy was prachtig
Sumera heb ik nooit mooi gevonden
-edit-
Ik zie nu pas dat er vanmiddag Romy stond, ik dacht Sumera![]()
Romy vond ik wel leukquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik dacht al.![]()
Nee, Sumera heb ik ook nooit iets gevonden. Was er live bij toen ze eruit vloog, ging helemaal uit mn plaat.
Ik heb geen 1 keer zelfs maar een glimlachje op mn gezicht gekregen.quote:
Ok, gewoon weer omdat het negatief richting Jennifer is dus. Dank je voor de verheldering.quote:
Romy ooit wel eens in het echie gezien? Dan praat je wel anders over gemiddelde looksquote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sumera![]()
Romy met haar gemiddelde stem en ditto looks
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Romy ooit wel eens in het echie gezien? Dan praat je wel anders over gemiddelde looks.
Geweldig fantastisch! Een Hyves vol debielenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:28 schreef Flounder het volgende:
Ze heeft wel degelijk veel talent.Mensen stemmen niet voor niets massaal op haar.
Ze heeft sinds enkele dagen een support Hyves.
http://welovejen.hyves.nl
Nu ben je in de war met je laatste familiereünie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig fantastisch! Een Hyves vol debielen
Nee hoor niet in de war, mijn familie stemt ook op Jenniferquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met je laatste familiereünie.
Weet je zeker dat jij niet van de melkboer bent dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt mijn familie stemt ook op Jennifer
Kun je wel haar heel denigrerend een "studiomiep" noemen, maar Ik zou jou wel eens horen zingen. Of niet.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moet gewoon opzouten. Tis duidelijk zo'n studiomiepje. Leuk allemaal, maar dan hoor je niet in een grote liveshow, je wordt beoordeeld op je perfomance dáár. Niet op hoe je het achteraf/vooraf zonder publiek doet, op youtubejes of weet ik wat.
LL85 kan heeeel goed zingenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kun je wel haar heel denigrerend een "studiomiep" noemen, maar Ik zou jou wel eens horen zingen. Of niet.
Ja GVD ,dat heb ik weer.....quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LL85 kan heeeel goed zingen
Oja? Kan jij beter zingen dan?quote:Op zondag 19 december 2010 04:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jennifer
met haar barbiehoofd en haar gepiep
Nou bedankt! Ik ben toevallig wel medebeheerder! Dus noem je mij ook een debiel? Waarom zijn die mensen debiel dan? Omdat ze Jennifer goed vinden zingen zeker? Haha jouw mening dat ze niet kan zingen, maar ze is tóch telkens weer door, dus ''ergens'' moeten veel mensen zijn die haar wel goed vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig fantastisch! Een Hyves vol debielen
Nee maar ik ga tenminste niet in een talentenshow auditie doen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Oja? Kan jij beter zingen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |