ja helaasquote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef mien-moeke het volgende:
Zit die krijzende kut koter er nog in?
Meer dan de helft van die topics werd er over dr geklaagdquote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
jen is polulairder dan ben blijkt maar weer
Bewijsmateriaalquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Die filmpjes in de OP: moet dat echt?
neequote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Stiekem is het toch eigenlijk wel leuk dat ze verder is?
Het is een reeks :bquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef UltraR het volgende:
Topic deeltje 4 alweer!
En aangezien er niet zoiets bestaat als negatieve publiciteit:![]()
Het totale gebrek aan inspiratie en originaliteit getuige drie keer achter elkaar dezelfde TT is dan wel weer een beetje jammer.
WEL!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Petre het volgende:
PIIIIIIEEEEEEEP
Spreek nat het bericht uw boodschap in
en daarom heeft ze de naam Ewbank als achternaamquote:Op maandag 13 december 2010 06:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze zingt vals![]()
Ze kreunt![]()
![]()
Ze raakt de noten niet![]()
Ze heeft een belabberde engelse uitspraak..![]()
Haar broer kan overigens (voor zover ik het me herinner) wél GEWOON zingenquote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef rubje het volgende:
[..]
en daarom heeft ze de naam Ewbank als achternaam
Dat weet ze ook te verkrachtenquote:
Dan nog staan m'n haren overeind als ze zingt. Elke keer weer. Elke 2 weken. Dat heeft niks met groeien te maken, ik kan het geluid niet verdragen. Ze moet eens kracht zetten en stoppen met dat minimimi, maar dat kan ze niet.quote:
Raffaquote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De unieke Voice heeft ze, dus waarom zou daar geen stuk ontwikkeling bij komen kijken? Dat is toch inherent aan een talentenprogramma. Niemand van de deelnemers is dit massale gewend.
Oh god, laat Ben dan maar winnenquote:
Precies, Jennifer probeert ten minste liedjes te doen die niet echt direct bij haar passen. Kun je van Lenny niet zeggen, die doet iedere keer gewoon een trucje en iedereen vind het hartstikke leukquote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De unieke Voice heeft ze, dus waarom zou daar geen stuk ontwikkeling bij komen kijken? Dat is toch inherent aan een talentenprogramma. Niemand van de deelnemers is dit massale gewend.
Dat is waarquote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies, Jennifer probeert ten minste liedjes te doen die niet echt direct bij haar passen. Kun je van Lenny niet zeggen, die doet iedere keer gewoon een trucje en iedereen vind het hartstikke leuk.
Nee, ze is te doorzichtigquote:Op maandag 13 december 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, laat Ben dan maar winnen
Zal je zien dat die geit met gespeelde zenuwen nog wint ook.
Oke dat hou ik vastquote:
Nee precies, zodra er een beetje power en dynamiek in moet dan is het óf vals, óf ze doet het gewoon niet en blijft bij het minimimimiewquote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan nog staan m'n haren overeind als ze zingt. Elke keer weer. Elke 2 weken. Dat heeft niks met groeien te maken, ik kan het geluid niet verdragen. Ze moet eens kracht zetten en stoppen met dat minimimi, maar dat kan ze niet.
Daar ben ik bang voor, al is de concurrentie wel aanwezig in haar teamquote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dat hou ik vastmaar ze moet wel vóór de finale naar huis
4 denk ik? Aangezien iedere coach een finalist heeft?quote:Op maandag 13 december 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel komen er in de finale, 3 of maar 2?
Volgens mij ookquote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4 denk ik? Aangezien iedere coach een finalist heeft?
Ik ga bijna nooit naar concerten, en koop wel vaak cd's. Dus ik beoordeel haar wel op basis van opnames en youtubejes. En blijkbaar doen een hoop mensen dat aangezien ze steeds bij de top 2 zit.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moet gewoon opzouten. Tis duidelijk zo'n studiomiepje. Leuk allemaal, maar dan hoor je niet in een grote liveshow, je wordt beoordeeld op je perfomance dáár. Niet op hoe je het achteraf/vooraf zonder publiek doet, op youtubejes of weet ik wat.
Hopelijk gaat ze er de volgende keer gewoon uit zodat ze hard aan die cd kan werkenquote:Op maandag 13 december 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:
Volledige single:
Kijk, en hier voldoet ze weer wel aan mijn hooggespannen verwachtingen.
Bij deze opname zingt ze open en met volume.
Live slaat ze duidelijk gewoon helemaal dicht. But I don't care, zoals gezegd gaat het mij om de cd. En die gaat briljant worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |