Niet helemaal mee eens, er waren genoeg mensen door die niet standaard "mooi" waren. Ik kan ze niet allemaal bij naam noemen, maar er waren genoeg niet-zo-slanke kandidaten (Ian Lijkwan bijvoorbeeld), en die ene vrouw die zwanger was (kort blond haar) was ook niet het grootste supermodel dat ik ooit gezien hebquote:Op maandag 6 december 2010 08:13 schreef female81 het volgende:
Het concept van de omgedraaide stoelen, dat het in die fase puur om de stem zou moeten gaan, werkt niet, want om in de allereerste tv-audities überhaupt voor die stoelen te mogen zingen is er al een voorgeselectie geweest. En het was al duidelijk dat daar géén gebochelde puistenkoppen van honderd kilo doorheen kwamen (je maakt me niet wijs dat je automatisch geen zangtalent hebt als je lelijk bent). En uiteindelijk gaat de hele performance alsnog meetellen, naarmate de reeks vordert.
Maar écht afzichtelijk waren ze toch geen van allen, vanaf het begin al niet. En Ian Lijkwan had zéker een bepaald soort charisma.quote:Op maandag 6 december 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet helemaal mee eens, er waren genoeg mensen door die niet standaard "mooi" waren. Ik kan ze niet allemaal bij naam noemen, maar er waren genoeg niet-zo-slanke kandidaten (Ian Lijkwan bijvoorbeeld), en die ene vrouw die zwanger was (kort blond haar) was ook niet het grootste supermodel dat ik ooit gezien heb.
jij mist gewoon idols en gordon in de juryquote:Op maandag 6 december 2010 08:13 schreef female81 het volgende:
(Schijnbaar ben ik een van de weinige overgebleven Nederlanders die nog wel van 'afzeik-tv' houdt.)
Dat zou best wel eens kunnen zijn. En die ene lekker zure Fransman/Belg die o.a. bij K2 Zoekt K3 zat mag ook best terug in een of andere jury.quote:Op maandag 6 december 2010 11:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
jij mist gewoon idols en gordon in de jury
Dat vind ik wel meevallen: 5 weken audities, 3 weken battles, 9 weken liveshows = 17 weken, nog geen 4 maanden. Niets uitzonderlijks. Langer zou idd niet hoeven, maar ja, gewoon ff tegen popstars afzetten en het stelt helemaal niets voor.quote:Op zondag 5 december 2010 01:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
- de duur van het programma (5 maanden ? ofzo) veel te overdreven lang
klopt idd 17-9-2010 tot 21-01-2011 = +/-4 maandenquote:Op maandag 6 december 2010 12:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen: 5 weken audities, 3 weken battles, 9 weken liveshows = 17 weken, nog geen 4 maanden. Niets uitzonderlijks. Langer zou idd niet hoeven, maar ja, gewoon ff tegen popstars afzetten en het stelt helemaal niets voor.
quote:In België gaat er in 2012 een soort gelijk programma van start onder de naam 'De Stem van Vlaanderen'.
Daar heb je gelijk in jaquote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef ranja het volgende:
Ik zou het liever omdraaien, dit keer is er volgens mij niemand door die alleen maar 'mooi' is en niet echt kan zingen. Dat is wel het voordeel geweest van die blind auditions.
Dat klinkt meer als de naam van een krant.quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
In België gaat er in 2012 een soort gelijk programma van start onder de naam 'De Stem van Vlaanderen'.
Idd, waarom in godsnaam niet in ieder geval nog éventjes op het einde dan wél de boel bij elkaar zoals het had moeten zijnquote:Op maandag 13 december 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
En is het sowieso vrij nutteloos de coaches allemaal met één kandidaat in de finale te laten staan als het toch 'uit hun handen' is.
Ik ben het volledig met je eens dat dit systeem ontzettend gaar is. Ik snap totaal niet waarom ze niet gewoon vanaf het moment dat alle groepen samenkomen degenen met de minste stemmen wegsturen, ongeacht het team.quote:Op maandag 13 december 2010 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan is het bij sommige groepen écht al een appeltje-eitje wie er naar de finale gaat.![]()
Raffakwella bij Jeroen, Ben bij Roel, Kim bij Angela en Jennifer zal spijtig genoeg wel boven Pearl gezet worden.![]()
Nou dat hóóp ik echt van hartequote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef UltraR het volgende:
Maar ik ben het niet met je eens dat alle finalisten nu al vast zouden staan.
Ik voorzie een stevige strijd om die finaleplaats tussen:
Ben vs Lenny (ook al vind ik Lenny 12x niks, ik zou het wel een briljante stunt vinden als hij Ben uit de finale houdt. Beste straf voor dit idiote systeem).
Rafaella vs Leonie
en Jennifer vs Pearl
Ik weet het niet. Aan de ene kant ben je dan wel van het oeverloze gejammer van de coaches af over hoe lastig het is om te kiezen. Maar ik vind dat ze dan hun format wel een beetje verkwanselen. Aangezien het vooraf heel erg werd neergezet als een show mét muziekkenners als coaches, en dat er dus géén idioten kwamen en écht de beste won.quote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef UltraR het volgende:
@ loveless & pisces
Ik mag toch aannemen dat iig de keuze tussen de laatste twee volledig op de publieksstemmen gebaseerd zal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |