Ze heeft gewoon haar eigen stijl. Probleem? Zet dan gewoon de tv uit.quote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee maar ik ga tenminste niet in een talentenshow auditie doen.
Ze verneukt elk liedje dat ze zingt met haar volume-loze gezang.
Laat haar eens een keer een ander liedje zingen, zul je zien hoe goed ze kan zingen.
Ja want geschreeuw is idd de enige andere mogelijkheidquote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon haar eigen stijl. Probleem? Zet dan gewoon de tv uit.
Dat jij alleen maar van geschreeuw houd kan ik niks aan doen!
Hoe verklaar je dat ''barbiehoofd''?
Je kan moeilijk ontkennen dat ze een barbiehoofd heeft toch? Met dat vlak geplamuurde gezicht.quote:Op zondag 19 december 2010 16:32 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
@ V-for-Vendetta
Maar hoe verklaar je dat ''barbiehoofd'' dan? Daar heb je nog geen antwoord op gegeven..
ze heeft zeker haar eigen stijl maar ze gebruikt het niet voor 100%. Door de zenuwen hoor je meer gepiep & gehijg dan haar echte zangtalent, beetje jammer.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon haar eigen stijl.
barbiehoofdquote:Op zondag 19 december 2010 04:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jennifer
met haar barbiehoofd en haar gepiep
Oh, dus zo zacht zingt ze dus toch niet?quote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het geluid gaat inderdaad meteen een stuk zachter als zij moet
Kijk, dit is tenminste een onderbouwde en redelijke reactie. Er valt nog inderdaad nog wel wat te winnen voor Jennifer. En ze is al zo goed.quote:Op zondag 19 december 2010 17:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ze heeft zeker haar eigen stijl maar ze gebruikt het niet voor 100%. Door de zenuwen hoor je meer gepiep & gehijg dan haar echte zangtalent, beetje jammer.
Nou.... zo goedquote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste een onderbouwde en redelijke reactie. Er valt nog inderdaad nog wel wat te winnen voor Jennifer. En ze is al zo goed.
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.quote:
ow daar vind ik haat ook niet zo goedquote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.
Oops, notificatie op hyves was van een andere Hyves-vriendin-Jennifer (ook blond). Géén idee wie het is trouwens en hoe ze in mijn virendenlijstje is belandt. Ach ja, ZAP.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.
Ik weet niet of jij haar Hyveskrabbels weleens hebt gezien, maar daar werd ik als buitenstander zelfs gewoon onpasselijk van.quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
right....vermakelijke analyse
Kritiek is iets waar ze tegen moet kunnen als artiest van grote klasse. Ik kan me voorstellen dat niet alles even leuk is om te lezen of horen maar als je van slag raakt door wat mensen (die je niet eens kent notabene) over jou zeggen...dan moet je gewoon weer thuis onder de douche gaan zingen.
Bedankt voor je reactie. Misschien moet je nog even kijken naar de post waar ik op heb gereageerd. Dankje.quote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij haar Hyveskrabbels weleens hebt gezien, maar daar werd ik als buitenstander zelfs gewoon onpasselijk van.En geloof me, ik ben echt wel wat gewend in mijn werk.
Ik heb het over letterlijke teksten als:"Ik hoop dat je kanker krijgt en daar in de show aan overlijdt" en:"Jij verpest de hele show met die kankermongolenkop van je". Sommige mensen lijken de weg helemaal kwijt. Zijn gefrustreerd en reageren dat af op een meisje dat leuk mee denkt te doen in een talentenjacht.
Je noemt haar "een artiest van grote klasse". Daar ga je de mist in. Het is nu nog, net als iedereen daar, een kandidate in een talentenjacht zonder grote bekendheid.
Nu zie je wat er van komt, dat we elke week op Vrijdag zo gepushed worden om op onze tutskrien te gaan sosiejal miediaenquote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Flounder het volgende:
Ik heb het dan over letterlijke teksten als:"Ik hoop dat je kanker krijgt en daar in de show aan overlijdt" en:"Jij verpest de hele show met die kankermongolenkop van je".
lolquote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zie je wat er van komt, dat we elke week op Vrijdag zo gepushed worden om op onze tutskrien te gaan sosiejal miediaen![]()
Triest.quote:Op maandag 20 december 2010 17:42 schreef Magics het volgende:
[..]
lolinderdaad eigen schuld dikke bult (VOH)
Ja? Dus wat?quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
Nee zonder dollen, dat soort dingen heb ik op Fok nog niet gezien. Dus tja...
Ik bedoelde het als je goed tussen de regels door had gelezen als kritiek richting de irritante social-media-hype die ze bij de VOH proberen te creëeren en waarmee ze heel irritant de halve uitzending vullen.quote:
Ik kan het godverdomme niet meer oneens zijn. Dus omdat iemand toevallig heel erg aangedaan is van asociale opmerkingen die non stop geplaatst worden op het internet moet een enorm talent maar verloren gaan? Mag ik even KOTSEN op die opmerking van jou:quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
right....vermakelijke analyse
Kritiek is iets waar ze tegen moet kunnen als artiest van grote klasse. Ik kan me voorstellen dat niet alles even leuk is om te lezen of horen maar als je van slag raakt door wat mensen (die je niet eens kent notabene) over jou zeggen...dan moet je gewoon weer thuis onder de douche gaan zingen.
Dat forummen valt nog niet mee hè? Al die meningen enzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik kan het godverdomme niet meer oneens zijn. Dus omdat iemand toevallig heel erg aangedaan is van asociale opmerkingen die non stop geplaatst worden op het internet moet een enorm talent maar verloren gaan? Mag ik even KOTSEN op die opmerking van jou:![]()
![]()
vast wel hè, want jij hebt dus geen flauw idee waar je over lult. In jouw boek moeten enorme talenten die op dat moment even niet tegen kritiek kunnen maar opzouten?
Ga even fietsen ofzo en val aub mensen die wél oog en oor hebben voor talent niet lastig! :w
Nou nou wat een taalgebruik...je kunt er zelf ook wat vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik kan het godverdomme niet meer oneens zijn. Dus omdat iemand toevallig heel erg aangedaan is van asociale opmerkingen die non stop geplaatst worden op het internet moet een enorm talent maar verloren gaan? Mag ik even KOTSEN op die opmerking van jou:![]()
![]()
vast wel hè, want jij hebt dus geen flauw idee waar je over lult. In jouw boek moeten enorme talenten die op dat moment even niet tegen kritiek kunnen maar opzouten?
Ga even fietsen ofzo en val aub mensen die wél oog en oor hebben voor talent niet lastig! :w
Nou dat inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat forummen valt nog niet mee hè? Al die meningen enzo.
De tering hé.0900 - 1450
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
De tering hé.0900 - 1450
Al die lekker afzeikende meningen van mensen die heerlijk veilig vanachter hun keyboard anderen zo diep mogelijk de grond in trappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
De tering hé.0900 - 1450
Nee, in TAL zit gewoon een groepje mensen die het leuk vinden om talentenjachten te volgen en van die groep is de meerderheid het er over eens dat in TVOH een kandidaat ver komt die onder de maat presteert. Daar wordt over gediscussieerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Al die lekker afzeikende meningen van mensen die heerlijk veilig vanachter hun keyboard anderen zo diep mogelijk de grond in trappen.
Click
Eens met deze opmerkingquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, in TAL zit gewoon een groepje mensen die het leuk vinden om talentenjachten te volgen en van die groep is de meerderheid het er over eens dat in TVOH een kandidaat ver komt die onder de maat presteert. Daar wordt over gediscussieerd.
Eens, maar deze discussie vindt dan wel in het verkeerde forum plaats.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, in TAL zit gewoon een groepje mensen die het leuk vinden om talentenjachten te volgen en van die groep is de meerderheid het er over eens dat in TVOH een kandidaat ver komt die onder de maat presteert. Daar wordt over gediscussieerd.
Hm, Jennifer zal me eigenlijk jeuken maar jij daarentegen. Ik reageer dan ook op jou, niet op Jennifer. Je reageert zo ontzettend hysterisch dat het gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Al die lekker afzeikende meningen van mensen die heerlijk veilig vanachter hun keyboard anderen zo diep mogelijk de grond in trappen.
Click
Bart heeft een stemgeluid waar de meerderheid naar kan luisteren, of ze het mooi vinden is een tweede.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Eens, maar deze discussie vindt dan wel in het verkeerde forum plaats.
Iedereen zou zich in de topics over Shary-an en Bart moeten bevinden.
Maar wat dan te denken van het gepiep en gekraak dat uit de keel van Shary-an komt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bart heeft een stemgeluid waar de meerderheid naar kan luisteren, of ze het mooi vinden is een tweede.
Bij Jennifer is het een zeer select groepje dat het muizengeneuzel kan hebben, daar zit het hem in.![]()
Gaat niet om wel of niet kunnen zingen (bij mij iig), maar dat geminiminimieeuw, waar de ruiten van springen.
Ook nog andere mensen van VOH?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag was ze bij het Glazen Huis. Heb ik met eigen oren en ogen mogen zien en aanschouwen. Ik moest me inhouden om m'n gehoorgangen niet vol te proppen met sneeuw.
Als die nou een jaar stopt met zingen kan d'r keeltje een keer genezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Maar wat dan te denken van het gepiep en gekraak dat uit de keel van Shary-an komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Iedereen was er. Maar eigenlijk ging het alleen om Ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook nog andere mensen van VOH?
Of heeft broertje een pr-stunt geregeld
Ah ja, het is nou eenmaal een feit dat meisjes eerder joelen om een "artiest" dan jongens... Net als boybands...quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen was er. Maar eigenlijk ging het alleen om Ben.
Ik bedoelde meer dat Ben eigenlijk de enige was die vocaal nog wat presteerde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, het is nou eenmaal een feit dat meisjes eerder joelen om een "artiest" dan jongens... Net als boybands...
Luister dan even naar haar youtibe filmpjes en kom net als alle muziekkenners tot de conclusie dat het hier wel degelijk om een enorm talent gaat. Of ben je al té bevooroordeeld en blijf je ondanks alles je bakken stront over haar uitstorten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag was ze bij het Glazen Huis. Heb ik met eigen oren en ogen mogen zien en aanschouwen. Ik moest me inhouden om m'n gehoorgangen niet vol te proppen met sneeuw.
Kalm aan effe. Ik heb die youtube clips al tig keer bekeken en die zijn prima. Ik ben benaoordeeld. Ik luister eerst en dan stort ik bagger over haar heen. Of ja, ik noem het een mening. Maar da's mijn mening.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Luister dan even naar haar youtibe filmpjes en kom net als alle muziekkenners tot de conclusie dat het hier wel degelijk om een enorm talent gaat. Of ben je al té bevooroordeeld en blijf je ondanks alles je bakken stront over haar uitstorten?
Ja, ze kwam amper boven de orkestband uit. En wat er bovenuit kwam had amper enige power en was niet bepaald zuiver te noemen. Komt ook deels door de kou. Zeg maar, 25% ervan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam Jennifer precies hetzelfde over?
Gast doe eens even normaal zegquote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Luister dan even naar haar youtibe filmpjes en kom net als alle muziekkenners tot de conclusie dat het hier wel degelijk om een enorm talent gaat. Of ben je al té bevooroordeeld en blijf je ondanks alles je bakken stront over haar uitstorten?
weleens van 'smaak' en 'voorkeur' gehoord? Of kan je niet goed nadenken omdat al het bloed nog in je snikkel zit aangezien je zo niet normaal op dit wijf geilt?quote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En dat om 3 voor 8 in de ochtendquote:Op woensdag 22 december 2010 07:57 schreef Loveless85 het volgende:
Of kan je niet goed nadenken omdat al het bloed nog in je snikkel zit aangezien je zo niet normaal op dit wijf geilt?
Komt ook deels door de kou.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:16 schreef Cee het volgende:
Ja, ze kwam amper boven de orkestband uit. En wat er bovenuit kwam had amper enige power en was niet bepaald zuiver te noemen. Komt ook deels door de kou. Zeg maar, 25% ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |