maar ze zingt wel heel mooi! het valt me op dat de zang betergaat wanneer ze niet alleen staat te zingenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond alleen deze, maar hier zingt ze haast niet op (en vooral de 'moeilijke' stukken slaat ze over)
en zo moet het!!!!!! ... ze zit wel comfi achter dr piano maar het klinkt nu tenmiste weer ergens naarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef UltraR het volgende:
Jennifer in HMH met Imagine.
Heel mooi, trekt goed haar strot open, niet zo afgeknepen als in de liveshows.
Ik hoop enorm dat ze dit niveau meeneemt naar de komende shows. Dan zit een finaleplaats ten koste van Pearl erin.
Oh ja dat zal wel gebeuren ja, terwijl Pearl die plaats verdient.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef UltraR het volgende:
Dan zit een finaleplaats ten koste van Pearl erin.
dimmen over lenny, laat ben maar vertrekken , er zijn al zat zangers zoals hem in de wereld.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat zal wel gebeuren ja, terwijl Pearl die plaats verdient.![]()
Net als Lenny in de finale
Doe jij zelf even kalm de eerste dag van het jaar zegquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat zal wel gebeuren ja, terwijl Pearl die plaats verdient.![]()
Net als Lenny Bart in de finale
Geen twijfel mogelijk, in de HMH was ze nog beter dan in de Live shows hoor ik van velen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef robvg het volgende:
Met die zangkwaliteiten zal ze zeker in de finale staan
Alleen niet in combinatie met dat uiterlijk! Ben's kracht is zijn stem gecombineerd met zijn uiterlijk en kan het daarom best eens ver gaan schoppen. Hij is namelijk best uniek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dimmen over lenny, laat ben maar vertrekken , er zijn al zat zangers zoals hem in de wereld.
trouwens in nederland wordt het een eendagsvlieg na the voice
Ze heeft niet weken lang vals gezongen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
het zou wel een stunt zijn als ze zou winnen na weken van valsgezanghopelijk houdt ze dit nivo nu vast
uniek, maar woonachtig in het verkeerde land .nederland is hem zo vergeten wanneer hij niet meer op de buis verschijnt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:31 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Alleen niet in combinatie met dat uiterlijk! Ben's kracht is zijn stem gecombineerd met zijn uiterlijk en kan het daarom best eens ver gaan schoppen. Hij is namelijk best uniek.
Ja, dat vind ik ook opvallend. Ze komt sowieso weinig voor in TRL. Ze wordt zoveel mogelijk uit de wind gehouden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Nekkenbreker het volgende:
Net in The voice Real life. Iedereen hoor je duidelijk een stukje zingen. Behalve bij Jennifer. Daar laat de regie bewust de andere deelnemers door haar gejengel heen praten. Zodat je haar niet goed kunt horen zingen. Het begint echt gênant te worden, hoe dat arme, argeloze kindvrouwtje wordt beschermd door de programmaleiding.
Inderdaad, je ziet haar haast niet. Net als Meike trouwens, die dan WEL goed kan zingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook opvallend. Ze komt sowieso weinig voor in TRL. Ze wordt zoveel mogelijk uit de wind gehouden.
Op zich beter, want te veel Jennifer zou ook beslist niet goed zijn
Maar ik denk dat Jennifer haar totaal wegblaast met haar Blowing in the wind en Hallelujah!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet haar haast niet. Net als Meike trouwens, die dan WEL goed kan zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |