Ze trekt haar neus als een konijntje op, dit keer tegen Martijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Smikke het volgende:
Is iemand opgevallen dat ze zelfs na het zingen met haar mond een miiiiauw-grimas trekt? (En dan niet één keer ....)
Bloedirritant, vind ik echt zo'n kleuterjuf-trekje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze trekt haar neus als een konijntje op, dit keer tegen Martijn
Zo'n snifje.
Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze trekt haar neus als een konijntje op, dit keer tegen Martijn
Zo'n snifje.
Inderdaad ja. Die afgunst begint trieste vormen aan te nemen hier.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.![]()
![]()
Ben jij niet in de war met de laatste vrijpartij met je vriendje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien niet vals maar wel met veel valse lucht, krachtloos, fluisterend en hijgend
Waarom denk je dat over het algemeen de lelijkere mensen (bijv. een Joan) het hier goed doen...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.![]()
![]()
Het is duidelijk dat jouw smaak heel erg anders is. Wat jij mooi vind, vind ik lelijk... ook qua zang.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.![]()
![]()
Ik vind het een schatje om te zien, ze lijkt me ook heel erg aardig, maar haar stem, daar kan ik helemaal niks mee. Als was ze deze week wel iets beter dan anders.quote:
ze heeft zelf in de real live afleveringen toegegeven dat het geluid er bij haar anders uitkomt wanneer ze nerveus is, dat hoorde je dus de afgelopen .... weken, tot vrijdag, pas vrijdag ging het stukken beterquote:Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met de laatste vrijpartij met je vriendje?
Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ja sommige Jennifer-fans kunnen het niet verkroppen dat anderen haar gewoon niet goed vinden en dan maken ze het maar persoonlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 05:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje om te zien, ze lijkt me ook heel erg aardig, maar haar stem, daar kan ik helemaal niks mee. Als was ze deze week wel iets beter dan anders.
Ah gut, het is al zo sneu geworden met de Jennifer-mensen, dat als je simpel opnoemt wat ze doet, dat dat als aanval gezien wordt. Kindje tochquote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
![]()
Stiekem zijn we gewoon heel jaloers! Ook op Pearl, die we allebei saai vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ja sommige Jennifer-fans kunnen het niet verkroppen dat anderen haar gewoon niet goed vinden en dan maken ze het maar persoonlijkOver frustratie gesproken
Ja eigenlijk heb je gelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 10:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem zijn we gewoon heel jaloers! Ook op Pearl, die we allebei saai vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |