abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90973316
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Nekkenbreker het volgende:
Net in The voice Real life. Iedereen hoor je duidelijk een stukje zingen. Behalve bij Jennifer. Daar laat de regie bewust de andere deelnemers door haar gejengel heen praten. Zodat je haar niet goed kunt horen zingen. Het begint echt gênant te worden, hoe dat arme, argeloze kindvrouwtje wordt beschermd door de programmaleiding.
Wat een onzin. Je ziet spoken.
Ze lieten twee zinnen van haar horen, net als bij alle andere kandidaten behalve Ben...
Er was ook geen enkele reden om haar niet te laten horen, want ze was oneindig veel beter dan tot dusver bij de liveshows, zoals je bij het filmpje in post 229 kunt horen.

Verder vond ik het interessant om te horen wat Leonie en Bart te zeggen hadden over de stront die Jennifer over zich heen krijgt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90980442
als jij daar als Bart of Leonie zou staan, zou je toch ook niet op camera zeggen 'dat klinkt echt nergens naar'? Als je sympathiek wilt overkomen, doe je dat niet..
pi_90981187
Ze zeggen dat ze dat nummer daar in de hmh prachtig zingt. En dat doet ze idd. iig heel veel beter dan in de liveshows bij the voice.
Los daarvan geven ze aan dat ze niet begrijpen waarom mensen zoveel stront uitstorten over Jennifer. En daar hebben ze ook gelijk in. -Niemand- verdient dat. Zeker niet om een bizarre reden als dat bepaalde mensen je niet mooi vinden zingen. :{w

Ze werd zo volledig afgebrand na de battles, ja, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat je daarna niet meer op je gemak zingt in de liveshows. In de hmh heeft ze weer bewezen een geweldige zangeres te zijn, en ik gun haar van ganser harte dat ze dat gevoel meeneemt in haar optreden vanavond.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90982281
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef UltraR het volgende:
Zeker niet om een bizarre reden als dat bepaalde mensen je niet mooi vinden zingen. :{w

Ze heeft regelmatig erg vals gezongen hoor :')

In de HMH was ze idd beter :Y
pi_90982473
Heeft er iemand nog een voorbeeld van hoe ze wel mooi zingt als ze niet gestressed is?
pi_90983509
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze heeft regelmatig erg vals gezongen hoor :')

Dat hoor je mij ook niet ontkennen. Ik geef alleen aan dat dat in de verste verte geen reden is om iemand zo massaal af te maken.
pi_90983994
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er iemand nog een voorbeeld van hoe ze wel mooi zingt als ze niet gestressed is?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer die filmpjes :')
pi_90984023
Geen aandacht meer voor Jennifur bitte!
pi_90986343
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer die filmpjes :')
Zijn er filmpjes???? Oja?? Waar?? Op Youtube zeker?

:P
pi_91011498
Haha, normaal loopt dit topic altijd vol van kritiek na een optreden van haar.
Ze te zien heeft ze het wel goed gedaan dus :D
pi_91012953
ik ben blij voor dr :) je zag ook na haar optreden aan haar dat ze eindelijk tevreden was, en terecht, ze zong stukken beter dan normaal,tis nog niet 100% maar eindelijk geen geheig en gepiep meer. Dat optreden bij HMH zo zonder cameras heeft haar goed gedaan!

maar volgens mij gebruikte ze die piano niet veel
pi_91013958
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef mie_at_work het volgende:
Ze deed het redelijk, maar we weten door de youtube filmpjes dat ze nog véle malen beter kan.
Helaas zal ze er nu wel uitvliegen. Nick en Simon gaan vast geen risico nemen met jennifer. Ze heeft te veel tegenstanders. En ik vraag me af of Jennifer zelf nog wel wil blijven. Na zoveel bakken stront over je heen door allemaal idioten is het op een gegeven moment genoeg lijkt me.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 08:30:55 #263
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91015003
quote:
Ik vind haar stem nog steeds een verschrikking want powerloze piep, maar ik vind dat ze het gisteren redelijk goed deed. Zolang ze maar ver weggestopt zit achter die piano lijkt het wel goed te gaan.
With the stars as her umbrella
pi_91015036
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ze deed het redelijk, maar we weten door de youtube filmpjes dat ze nog véle malen beter kan.
Helaas zal ze er nu wel uitvliegen. Nick en Simon gaan vast geen risico nemen met jennifer. Ze heeft te veel tegenstanders. En ik vraag me af of Jennifer zelf nog wel wil blijven. Na zoveel bakken stront over je heen door allemaal idioten is het op een gegeven moment genoeg lijkt me.
ik denk echt niet dan n&s nigel boven jennifer hebben verkozen ..... (de singoffs schijnen gisteravond al gebeurt te zijn)
maar ik vond het wel vreemd dat martijn nog een nieuw kaartje kreeg zo vlak voor het bekendmaken van de singoffs voor de groep van n&s , dus wie weet krijg je nog gelijk ook
  ESF Reporter zaterdag 8 januari 2011 @ 08:41:19 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_91015054
quote:
Nee hoor, ik ben gewoon opgehouden me er druk over te maken. In sommige oorlogen wint nu eenmaal de vijand. Daar moet ik me bij neerleggen. :P
  zaterdag 8 januari 2011 @ 08:47:13 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91015084
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik denk echt niet dan n&s nigel boven jennifer hebben verkozen ..... (de singoffs schijnen gisteravond al gebeurt te zijn)
maar ik vond het wel vreemd dat martijn nog een nieuw kaartje kreeg zo vlak voor het bekendmaken van de singoffs voor de groep van n&s , dus wie weet krijg je nog gelijk ook
Hoezo is dat vreemd? De lijnen waren pas dicht en als het echt zo'n nek-aan-nek-race was tussen Pearl en Jennifer dan is de uitslag idd pas op het laatste moment duidelijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Wel een beetje makkelijk om nu te zeggen dat het aan N&S ligt als Jennifer niet doorgaat, want risico, tegenstanders blabla. Er is de afgelopen weken massáál op Jennifer gestemd, ze ging door ondanks hijg en piep, waarom zou ze nu ineens een risico zijn? :D Maar we zullen het zien :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Miauw- op 08-01-2011 08:54:53 ]
pi_91015133
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoezo is dat vreemd? De lijnen waren pas dicht en als het echt zo'n nek-aan-nek-race was tussen Pearl en Jennifer dan is de uitslag idd pas op het laatste moment duidelijk.

[..]
het is vreemd omdat er meestal eerst tot de laatste stem geteld wordt voordat het resultaat bekend wordt gemaakt, gister kreeg ik door dat 2de kaartje juist dat doorgestoken-kaart gevoel

maar nu denk ik dat rtl4 het gewoon om de kijkcijfers doet, liever een jennifer in de singoffs want dan weet jedat er zaterdag weer gekeken wordt dankzij weken van negatieviteit
pi_91016683
Let op! Klik absoluut NIET op onderstaande spoiler!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds wanneer is power in een stem een must voor een zanger(es)?

[ Bericht 20% gewijzigd door Flounder op 08-01-2011 11:12:29 ]
pi_91016743
@flounders, pfff je hebt een spoilertopic lopen voor dit nieuws hoor! niet iedereen wil dat al weten, ookal wist ik het al :{
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:08:29 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_91016746
Jennifer was gisteren gewoon goed, sowieso stukken beter als Nigel
pi_91016758
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

het is vreemd omdat er meestal eerst tot de laatste stem geteld wordt voordat het resultaat bekend wordt gemaakt, gister kreeg ik door dat 2de kaartje juist dat doorgestoken-kaart gevoel

maar nu denk ik dat rtl4 het gewoon om de kijkcijfers doet, liever een jennifer in de singoffs want dan weet jedat er zaterdag weer gekeken wordt dankzij weken van negatieviteit
Jij dnkt serieus dat er handmatig wordt geteld?

het is een kwestie van een druk op de knopom de binnenkomende stemmen te stoppen en het aflezen/ overschrijven van de stemmen. Al dat "de stemmen worden geteld""gedoe is puur show.
pi_91016785
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
@flounders, pfff je hebt een spoilertopic lopen voor dit nieuws hoor! niet iedereen wil dat al weten, ookal wist ik het al :{
:@ :@

Sorry!!
pi_91016984
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:09 schreef Flounder het volgende:

[..]

Jij dnkt serieus dat er handmatig wordt geteld?

het is een kwestie van een druk op de knopom de binnenkomende stemmen te stoppen en het aflezen/ overschrijven van de stemmen. Al dat "de stemmen worden geteld""gedoe is puur show.
ik snap hoe het werkt, ik vind het alleen raar dat er voor het team van n&s 2 keer op de knop gedrukt moest worden
pi_91017076
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hij heeft het toch in een spoiler staan? Als je het niet wilt lezen, dan moet je niet op de spoiler klikken ;)
pi_91017087
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij heeft het toch in een spoiler staan? Als je het niet wilt lezen, dan moet je niet op de spoiler klikken ;)
Die stond er eerst niet ;)
pi_91017104
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die stond er eerst niet ;)
dat weet ik toch niet ;)
pi_91017336
Ik vond haar aanzienlijk beter dan vorige liveshows.
Maar nog steeds niet zo goed als ze daadwerkelijk kan. hmh optreden vond ik bijv. nog een stuk beter. Daar was echt nauwelijks valse lucht te horen. Nu was dat er nog steeds een beetje.
pi_91017448
ze deed het IETS beter dan vorige liveshows, maar ja... als je haar naast Pearl, Kim of Leonie zet, wordt ze zó weggeblazen.

Ik heb gisteren niets neergezet, omdat je eigenlijk gewoon elke week hetzelfde kan zeggen. Het begint saai te worden! Dus voor mijn overige commentaar over haar stem en performance: zie de shows hiervoor!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:04:59 #279
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_91043627
Is iemand opgevallen dat ze zelfs na het zingen met haar mond een miiiiauw-grimas trekt? (En dan niet één keer .... :X )
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_91047219
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Smikke het volgende:
Is iemand opgevallen dat ze zelfs na het zingen met haar mond een miiiiauw-grimas trekt? (En dan niet één keer .... :X )
Ze trekt haar neus als een konijntje op, dit keer tegen Martijn :D
Zo'n snifje.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:19:51 #281
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_91047461
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zo'n snifje.
Bloedirritant, vind ik echt zo'n kleuterjuf-trekje.
pi_91051021
ze geeft ook zangles aan kleine kinderen, dat zou het kunnen verklaren ;)
pi_91053354
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zo'n snifje.
Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn. :{w :')
pi_91053442
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:

[..]

Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn. :{w :')
Inderdaad ja. Die afgunst begint trieste vormen aan te nemen hier.

Jennifer _O_
pi_91054512
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien niet vals maar wel met veel valse lucht, krachtloos, fluisterend en hijgend
Ben jij niet in de war met de laatste vrijpartij met je vriendje?
pi_91054568
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dat weet ik toch niet ;)
Hoi Jennifer fan!!
pi_91054805
Wat een frustratie hier, heerlijk _O_
pi_91054851
quote:

[..]

Waarom denk je dat over het algemeen de lelijkere mensen (bijv. een Joan) het hier goed doen... ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 03:19:42 #289
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91055816
quote:

[..]
een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn. :{w :')
Het is duidelijk dat jouw smaak heel erg anders is. Wat jij mooi vind, vind ik lelijk... ook qua zang.
Het is meer zo dat haar zangkwaliteiten echt lager zijn dan bijv. een Joan en andere kandidaten van VV. Die zie ik dan ook liever in de halve finale staan.

BTW op Fok zitten toch alleen maar mooie, doch kritische mensen :D
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_91056555
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een frustratie hier, heerlijk _O_
Ik vind het een schatje om te zien, ze lijkt me ook heel erg aardig, maar haar stem, daar kan ik helemaal niks mee. Als was ze deze week wel iets beter dan anders.
pi_91057201
quote:
15s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ben jij niet in de war met de laatste vrijpartij met je vriendje?
ze heeft zelf in de real live afleveringen toegegeven dat het geluid er bij haar anders uitkomt wanneer ze nerveus is, dat hoorde je dus de afgelopen .... weken, tot vrijdag, pas vrijdag ging het stukken beter
  zondag 9 januari 2011 @ 09:18:19 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91057324
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 05:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het een schatje om te zien, ze lijkt me ook heel erg aardig, maar haar stem, daar kan ik helemaal niks mee. Als was ze deze week wel iets beter dan anders.
Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ja sommige Jennifer-fans kunnen het niet verkroppen dat anderen haar gewoon niet goed vinden en dan maken ze het maar persoonlijk :') Over frustratie gesproken _O-
pi_91057365
quote:
Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ah gut, het is al zo sneu geworden met de Jennifer-mensen, dat als je simpel opnoemt wat ze doet, dat dat als aanval gezien wordt. Kindje toch :*

Vind je het stiekem erg wat ze doet, dat je het meteen negatief vindt? _O-
Misschien moet je beter leren lezen en de persoon quoten die zegt dat het zo vreselijk is, ipv iemand die enkel iets opnoemt zonder mening.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_91057873
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 09:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ja sommige Jennifer-fans kunnen het niet verkroppen dat anderen haar gewoon niet goed vinden en dan maken ze het maar persoonlijk :') Over frustratie gesproken _O-
Stiekem zijn we gewoon heel jaloers! Ook op Pearl, die we allebei saai vinden. :P
pi_91059051
quote:
Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Flounder het volgende:

[..]

Hoi Jennifer fan!!
:')

Ik _O- no way :r
  zondag 9 januari 2011 @ 14:14:11 #296
22273 Dizer
Save the beard!
pi_91064533
Ik vond haar helemaal niet slecht deze keer. En in de sing-off deed ze geen eens die pijnlijke hoge notes. Toen beviel ze me wel :D
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 9 januari 2011 @ 14:21:50 #297
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91064896
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Stiekem zijn we gewoon heel jaloers! Ook op Pearl, die we allebei saai vinden. :P
Ja eigenlijk heb je gelijk :'(
  zondag 9 januari 2011 @ 14:22:22 #298
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91064918
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:')

Ik _O- no way :r
Maar diep van binnen wil je het wel :D kom op, geef maar toe!
pi_91069453
Jen houdt ook van jou hoor, CA . O+
pi_91069563
en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')