abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90973316
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Nekkenbreker het volgende:
Net in The voice Real life. Iedereen hoor je duidelijk een stukje zingen. Behalve bij Jennifer. Daar laat de regie bewust de andere deelnemers door haar gejengel heen praten. Zodat je haar niet goed kunt horen zingen. Het begint echt gênant te worden, hoe dat arme, argeloze kindvrouwtje wordt beschermd door de programmaleiding.
Wat een onzin. Je ziet spoken.
Ze lieten twee zinnen van haar horen, net als bij alle andere kandidaten behalve Ben...
Er was ook geen enkele reden om haar niet te laten horen, want ze was oneindig veel beter dan tot dusver bij de liveshows, zoals je bij het filmpje in post 229 kunt horen.

Verder vond ik het interessant om te horen wat Leonie en Bart te zeggen hadden over de stront die Jennifer over zich heen krijgt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90980442
als jij daar als Bart of Leonie zou staan, zou je toch ook niet op camera zeggen 'dat klinkt echt nergens naar'? Als je sympathiek wilt overkomen, doe je dat niet..
pi_90981187
Ze zeggen dat ze dat nummer daar in de hmh prachtig zingt. En dat doet ze idd. iig heel veel beter dan in de liveshows bij the voice.
Los daarvan geven ze aan dat ze niet begrijpen waarom mensen zoveel stront uitstorten over Jennifer. En daar hebben ze ook gelijk in. -Niemand- verdient dat. Zeker niet om een bizarre reden als dat bepaalde mensen je niet mooi vinden zingen. :{w

Ze werd zo volledig afgebrand na de battles, ja, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat je daarna niet meer op je gemak zingt in de liveshows. In de hmh heeft ze weer bewezen een geweldige zangeres te zijn, en ik gun haar van ganser harte dat ze dat gevoel meeneemt in haar optreden vanavond.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90982281
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef UltraR het volgende:
Zeker niet om een bizarre reden als dat bepaalde mensen je niet mooi vinden zingen. :{w

Ze heeft regelmatig erg vals gezongen hoor :')

In de HMH was ze idd beter :Y
pi_90982473
Heeft er iemand nog een voorbeeld van hoe ze wel mooi zingt als ze niet gestressed is?
pi_90983509
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze heeft regelmatig erg vals gezongen hoor :')

Dat hoor je mij ook niet ontkennen. Ik geef alleen aan dat dat in de verste verte geen reden is om iemand zo massaal af te maken.
pi_90983994
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er iemand nog een voorbeeld van hoe ze wel mooi zingt als ze niet gestressed is?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer die filmpjes :')
pi_90984023
Geen aandacht meer voor Jennifur bitte!
pi_90986343
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer die filmpjes :')
Zijn er filmpjes???? Oja?? Waar?? Op Youtube zeker?

:P
pi_91011498
Haha, normaal loopt dit topic altijd vol van kritiek na een optreden van haar.
Ze te zien heeft ze het wel goed gedaan dus :D
pi_91012953
ik ben blij voor dr :) je zag ook na haar optreden aan haar dat ze eindelijk tevreden was, en terecht, ze zong stukken beter dan normaal,tis nog niet 100% maar eindelijk geen geheig en gepiep meer. Dat optreden bij HMH zo zonder cameras heeft haar goed gedaan!

maar volgens mij gebruikte ze die piano niet veel
pi_91013958
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef mie_at_work het volgende:
Ze deed het redelijk, maar we weten door de youtube filmpjes dat ze nog véle malen beter kan.
Helaas zal ze er nu wel uitvliegen. Nick en Simon gaan vast geen risico nemen met jennifer. Ze heeft te veel tegenstanders. En ik vraag me af of Jennifer zelf nog wel wil blijven. Na zoveel bakken stront over je heen door allemaal idioten is het op een gegeven moment genoeg lijkt me.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 08:30:55 #263
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91015003
quote:
Ik vind haar stem nog steeds een verschrikking want powerloze piep, maar ik vind dat ze het gisteren redelijk goed deed. Zolang ze maar ver weggestopt zit achter die piano lijkt het wel goed te gaan.
With the stars as her umbrella
pi_91015036
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ze deed het redelijk, maar we weten door de youtube filmpjes dat ze nog véle malen beter kan.
Helaas zal ze er nu wel uitvliegen. Nick en Simon gaan vast geen risico nemen met jennifer. Ze heeft te veel tegenstanders. En ik vraag me af of Jennifer zelf nog wel wil blijven. Na zoveel bakken stront over je heen door allemaal idioten is het op een gegeven moment genoeg lijkt me.
ik denk echt niet dan n&s nigel boven jennifer hebben verkozen ..... (de singoffs schijnen gisteravond al gebeurt te zijn)
maar ik vond het wel vreemd dat martijn nog een nieuw kaartje kreeg zo vlak voor het bekendmaken van de singoffs voor de groep van n&s , dus wie weet krijg je nog gelijk ook
  ESF Reporter zaterdag 8 januari 2011 @ 08:41:19 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_91015054
quote:
Nee hoor, ik ben gewoon opgehouden me er druk over te maken. In sommige oorlogen wint nu eenmaal de vijand. Daar moet ik me bij neerleggen. :P
  zaterdag 8 januari 2011 @ 08:47:13 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91015084
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik denk echt niet dan n&s nigel boven jennifer hebben verkozen ..... (de singoffs schijnen gisteravond al gebeurt te zijn)
maar ik vond het wel vreemd dat martijn nog een nieuw kaartje kreeg zo vlak voor het bekendmaken van de singoffs voor de groep van n&s , dus wie weet krijg je nog gelijk ook
Hoezo is dat vreemd? De lijnen waren pas dicht en als het echt zo'n nek-aan-nek-race was tussen Pearl en Jennifer dan is de uitslag idd pas op het laatste moment duidelijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Wel een beetje makkelijk om nu te zeggen dat het aan N&S ligt als Jennifer niet doorgaat, want risico, tegenstanders blabla. Er is de afgelopen weken massáál op Jennifer gestemd, ze ging door ondanks hijg en piep, waarom zou ze nu ineens een risico zijn? :D Maar we zullen het zien :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Miauw- op 08-01-2011 08:54:53 ]
With the stars as her umbrella
pi_91015133
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoezo is dat vreemd? De lijnen waren pas dicht en als het echt zo'n nek-aan-nek-race was tussen Pearl en Jennifer dan is de uitslag idd pas op het laatste moment duidelijk.

[..]
het is vreemd omdat er meestal eerst tot de laatste stem geteld wordt voordat het resultaat bekend wordt gemaakt, gister kreeg ik door dat 2de kaartje juist dat doorgestoken-kaart gevoel

maar nu denk ik dat rtl4 het gewoon om de kijkcijfers doet, liever een jennifer in de singoffs want dan weet jedat er zaterdag weer gekeken wordt dankzij weken van negatieviteit
pi_91016683
Let op! Klik absoluut NIET op onderstaande spoiler!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds wanneer is power in een stem een must voor een zanger(es)?

[ Bericht 20% gewijzigd door Flounder op 08-01-2011 11:12:29 ]
pi_91016743
@flounders, pfff je hebt een spoilertopic lopen voor dit nieuws hoor! niet iedereen wil dat al weten, ookal wist ik het al :{
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:08:29 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_91016746
Jennifer was gisteren gewoon goed, sowieso stukken beter als Nigel
pi_91016758
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

het is vreemd omdat er meestal eerst tot de laatste stem geteld wordt voordat het resultaat bekend wordt gemaakt, gister kreeg ik door dat 2de kaartje juist dat doorgestoken-kaart gevoel

maar nu denk ik dat rtl4 het gewoon om de kijkcijfers doet, liever een jennifer in de singoffs want dan weet jedat er zaterdag weer gekeken wordt dankzij weken van negatieviteit
Jij dnkt serieus dat er handmatig wordt geteld?

het is een kwestie van een druk op de knopom de binnenkomende stemmen te stoppen en het aflezen/ overschrijven van de stemmen. Al dat "de stemmen worden geteld""gedoe is puur show.
pi_91016785
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
@flounders, pfff je hebt een spoilertopic lopen voor dit nieuws hoor! niet iedereen wil dat al weten, ookal wist ik het al :{
:@ :@

Sorry!!
pi_91016984
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:09 schreef Flounder het volgende:

[..]

Jij dnkt serieus dat er handmatig wordt geteld?

het is een kwestie van een druk op de knopom de binnenkomende stemmen te stoppen en het aflezen/ overschrijven van de stemmen. Al dat "de stemmen worden geteld""gedoe is puur show.
ik snap hoe het werkt, ik vind het alleen raar dat er voor het team van n&s 2 keer op de knop gedrukt moest worden
pi_91017076
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hij heeft het toch in een spoiler staan? Als je het niet wilt lezen, dan moet je niet op de spoiler klikken ;)
pi_91017087
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij heeft het toch in een spoiler staan? Als je het niet wilt lezen, dan moet je niet op de spoiler klikken ;)
Die stond er eerst niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')