Hij heeft zo'n beetje overal verstand van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef marcodej het volgende:
Van gadgetnerd naar strijder van het vrije woord. Doet ie knap in een paar weken.
Zal rond de 20 zijn, gok ik.quote:
Nee, hij krijgt van te voren globaal te horen waar het om gaat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n beetje overal verstand van.
42.quote:
Inderdaad. Zes Wikipedia-pagina's uit je hoofd leren en een vlotte babbel doet de rest. Maar ik mag 'm ook wel, hij zit er wel mooi op die leeftijd een beetje de wijsneus uit te hangen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt van te voren globaal te horen waar het om gaat.
En heeft zich gewoon goed ingelezen en zich een goede mening gevormd.
Kan iedereen in principe
Nou, dit is volgens mij meer een gevalletje van te veel drugs.quote:
..die grap die ze heeft ingestudeerd, denk ikquote:
zeerquote:
Groeit daar bij jou nooit haar?quote:
mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
zeerik mag wel zeggen dat ze zelfs
![]()
![]()
is
Ja mooi liedje en The Lau.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef marcodej het volgende:
Wat een gedrocht.
Ze heeft gelukkig wel smaak qua liedkeuze.
Ik hoop dat hij hem overleeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Modus het volgende:
Over 20 jaar mag The Lau weer opdraven voor het eerbetoon aan Lange Frans. [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen!
Nee, dit was wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is zeker ook kut ?
Hij zingt niet zuiver.
Inderdaad, prima kereltje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Zes Wikipedia-pagina's uit je hoofd leren en een vlotte babbel doet de rest. Maar ik mag 'm ook wel, hij zit er wel mooi op die leeftijd een beetje de wijsneus uit te hangen.
kwaliteit valt niet te verwachten bij WNLquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Haha 'hakken'. Ik zat precies hetzelfde nee te schudden als Klöpping!
Hij was hevig verontwaardigd, hoe kan iemand dat fout uitsprekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef pberends het volgende:
Hakker... en Klopping maar niet lachen.
wij wel. jij nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh, het is in dit topic normaal als iedereen mensen in DWDD quote?
kutventquote:
Da's alleen voor oldbies. En hakkers.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh, het is in dit topic normaal als iedereen mensen in DWDD quote?
Ik zie de toegevoegde waarde ook niet. Over quotes gesproken, waar zit de knop om een hele post the quote zonder copy&paste?quote:Oh, het is in dit topic normaal als iedereen mensen in DWDD quote?
Gitaarmatten moet gewoon stil zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's alleen voor oldbies. En hakkers.
Nee, nog nooit wat aan gevonden ...quote:
iedereen kan het, heb je we een abo? anders zijn ze er niet...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:02 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde ook niet. Over quotes gesproken, waar zit de knop om een hele post the quote zonder copy&paste?
Ik meen ooit te hebben geleerd dat je zonde kleine teen het knap lastig hebt om fatsoenlijk te kunnen lopen.quote:
Rechtsboven in de te quoten post.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:02 schreef UncleDolan het volgende:
Over quotes gesproken, waar zit de knop om een hele post the quote zonder copy&paste?
Dat straalt zoete onschuld uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:04 schreef .aeon het volgende:
Mannen kunnen roze dragen maar dit is wel erg roze.
ik zie de knop nergens, addblock fail waarschijnlijk.quote:iedereen kan het, heb je we een abo? anders zijn ze er niet...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
ik zie de knop nergens, addblock fail waarschijnlijk.
Hij gaat het zo demonstreren! Een lekker lijntje snuiven!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Hij begint nu al met ontwijkende antwoorden, hij verbergt iets.
omdat het een nerd isquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lacht Klopping naar beneden
Ik ben bang dat ik het met je eens moet zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
Onduidelijke zinnen, zinnen afmaken, ik weet genoeg.
die gaat hartstikke nat ja,quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
Onduidelijke zinnen, zinnen niet afmaken, ik weet genoeg.
Daar kwam 'ie die week nog mee, heeft 'ie in Portgual bedacht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe lang heeft hij over deze smoes kunnen nadenken?
zat niet voor niets bij defensie....quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is niet het meest heldere licht.
Oei, die heb ik gemist.quote:
Kanonnenvoer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zat niet voor niets bij defensie....
Trollquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zat niet voor niets bij defensie....
Dat was dus ook maar 1x dus dit maak je nooit meer meequote:
Inderdaad, dat is toch dom?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef marcodej het volgende:
Van Gelder is gewoon niet het meest heldere licht. Zeggen dat je coke gebruikt hebt, omdat je "weg wil."
"Ik ben er mentaal niet klaar voor" Klaaaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef .aeon het volgende:
Jezus wat een bullshit. Je kan ook echt niks anders verzinnen dan zeggen dat je cocaïne hebt gebruikt om uit een wedstrijd te stappen
Z'n dealer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Zie die grote gast achter Van Gelder boos kijken dan!
Hij had helemaal geen smoes nodig: hij had gewoon een terugval. Maar of hij wel of niet coke heeft gebruikt maakt nogal een verschil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Bij iedere andere smoes waren er natuurlijk precies dezelfde geruchten geweest, dat wel.
100% dat iedereen dan meteen ging denken dat 'ie weer lijntjes snoof.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef Marcoss het volgende:
Hij kan toch ook gewoon zeggen dat hij de druk op dat moment niet aankon, zeker omdat het WK in z'n eigen land is en de druk dus nóg hoger zou worden? Lijkt me dat iedereen dat wel zou begrijpen, ook bij de turnbond zelf.
Zn dealer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Mylene het volgende:
Ik stoor me aan die gast in het publiek, met die dubbele kin.
Misschien had hij dat spul wel nodig om goed te kunnen turnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het is om te beginnen wel allemaal je eigen schuld Yuri, als je nooit aan dat spul had gezeten was je nu WK geworden en was je de held geweest.
Pokerfacequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Mylene het volgende:
Die gedachte heeft hij nu mooi voorkomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100% dat iedereen dan meteen ging denken dat 'ie weer lijntjes snoof.
In de kliniek, jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft zo'n jongen geen begeleider?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Mylene het volgende:
Weet ik niet, ik vind het wel begrijpelijk als hij er nog niet klaar voor was en de druk niet aan kon. Door zelf te zeggen dat hij coke heeft gebruikt, geeft hij in ieder geval iedereen een stok om mee te slaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had hij dan kunnen ontkrachten door die (negatieve dus) test. Dan was er in ieder geval veel minder gedoe geweest..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mensen die met hem 'werken' in de sport zouden kunnen weten dat hij als een kat in het nauw rare sprongen kan maken en de de bond even snoozen.quote:
Nou ja, een beetje Nederlander spuit en snuift.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Mylene het volgende:
''Ik ben gewoon een Nederlander''.
Vieze junkie.
Alsof iedere Nederlander in de ringen hangt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje Nederlander spuit en snuift.
idd verbazingwekkend, hoe dom kan een mens zijn. En het mooiste; het een ander kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef wdn het volgende:
Ik verbaas me steeds weer over hoe dom sommigen kunnen zijn.
Ondertussen moet ik toch wel beter weten zou je zeggen
Het zou zijn 1ste echt grote toernooi worden na zijn terugkeer en (vooral) in z'n eigen land. Dat kan ik nog wel begrijpen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maar als hij straks aan de start staat van een groot toernooi, is 'ie ineens niet meer zenuwachtig?
Ik doe mee!quote:
Die gedachte kwam niet in me op maar het zou me niet verbazen als dat zou gebeuren. Helemaal niet.quote:
Al zal-ie dat daarna ook wel weer ontkennen.quote:
of hij gebruikt het plegen van zelfmoord als smoes om ergens snel weg te komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Al zal-ie dat daarna ook wel weer ontkennen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of hij gebruikt het plegen van zelfmoord als smoes om ergens snel weg te komen.
[..]
[..]
Jawel! Dit was zonder meer de beste aflevering van de laatste 5 jaar! Onvergetelijk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Ringo het volgende:
Zo te horen heb ik helegaar niks gemist.
Ik zeg: BAAS!quote:
En ook geen Dijkshoorn. Wat is er gebeurd?quote:
lijkt me ook jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Matthijs, je hebt toch gewoon 1,5 miljoen op de bank staan?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Het leek even of hij dat ook wilde zeggen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
quote:
Je wil er gewoon echt niet aan denken, zo ziek is het..quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef marcodej het volgende:
Getverredemme. Baby's in aquaria met piranha's...
Die advocaat houdt het met "vervelend" idd nog wel op de vlaktequote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je wil er gewoon echt niet aan denken, zo ziek is het..
Al die pedojagers zijn een beetje typisch.quote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die kerel opruiend bezig...
Hij is niet al te wakker.quote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef wdn het volgende:
Kijk dat is diegene die voor onze internetvrijheid vecht![]()
Dat toontje van "Hij zal wel niet veroordeeld worden, maar als wij 5 km te hard rijden dan bla bla bla" staat me totaal niet aan.quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Al die pedojagers zijn een beetje typisch.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef wdn het volgende:
"dit wordt een heel raar verhaal".
En dat na een item over sex met 4 jarigen
dit?quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Ook mooi hoe hij de bladzijdes omdraait
ik mis de trompet aan het eindquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef henkde_j het volgende:
Doet mij meer aan dodenherdenking denken
Wie nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Hier ben ik echt te simpel voor hoor.
We kunnen alleen maar hopen dat de overheid dit soort kunst ruimhartig blijft subsidiëren.quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef TheFamousMan het volgende:
prachtig,
die diepgang,
die emotie,
ontroerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |