Hij heeft zo'n beetje overal verstand van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef marcodej het volgende:
Van gadgetnerd naar strijder van het vrije woord. Doet ie knap in een paar weken.
Zal rond de 20 zijn, gok ik.quote:
Nee, hij krijgt van te voren globaal te horen waar het om gaat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n beetje overal verstand van.
42.quote:
Inderdaad. Zes Wikipedia-pagina's uit je hoofd leren en een vlotte babbel doet de rest. Maar ik mag 'm ook wel, hij zit er wel mooi op die leeftijd een beetje de wijsneus uit te hangen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt van te voren globaal te horen waar het om gaat.
En heeft zich gewoon goed ingelezen en zich een goede mening gevormd.
Kan iedereen in principe
Nou, dit is volgens mij meer een gevalletje van te veel drugs.quote:
..die grap die ze heeft ingestudeerd, denk ikquote:
zeerquote:
Groeit daar bij jou nooit haar?quote:
mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
zeerik mag wel zeggen dat ze zelfs
![]()
![]()
is
Ja mooi liedje en The Lau.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef marcodej het volgende:
Wat een gedrocht.
Ze heeft gelukkig wel smaak qua liedkeuze.
Ik hoop dat hij hem overleeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Modus het volgende:
Over 20 jaar mag The Lau weer opdraven voor het eerbetoon aan Lange Frans. [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen!
Nee, dit was wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is zeker ook kut ?
Hij zingt niet zuiver.
Inderdaad, prima kereltje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Zes Wikipedia-pagina's uit je hoofd leren en een vlotte babbel doet de rest. Maar ik mag 'm ook wel, hij zit er wel mooi op die leeftijd een beetje de wijsneus uit te hangen.
kwaliteit valt niet te verwachten bij WNLquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Haha 'hakken'. Ik zat precies hetzelfde nee te schudden als Klöpping!
Hij was hevig verontwaardigd, hoe kan iemand dat fout uitsprekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef pberends het volgende:
Hakker... en Klopping maar niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |