Het is naar alle waarschijnlijkheid een stel studentenwoningen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste. Twee verdiepingen die in het verleden afzonderlijk verhuurd zijn.
Dat ziet er dan wel weer goed uit voor een studenten woningquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Het is naar alle waarschijnlijkheid een stel studentenwoningen denk ik.
Ik denk dat dit een balkon is dat ze erbij getrokken hebben. Dat raam is dan het oorspronkelijke buitenraam.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:31 schreef Zoheetik het volgende:
"Gewoon" een glasplaat halverwege de hoogte plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Een stoel speciaal voor mensen met korte benen, en een voor mensen met... geen benen.
http://www.funda.nl/huur/(...)aat-55/fotos/#foto-6
Lijkt me meer voor een Cello - een (contra-)bas is nog veel groter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:37 schreef LostFormat het volgende:
Die eerste is een koffer voor een bas of contrabas oid.
Afschuwelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 14:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er nog iemand een karrewiel over? Hier weten ze er raad mee![]()
[ link | afbeelding ]
Kan wel, de link naar de plaatjes staat in de source, is wel meer gedoequote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
(Vervelend trouwens dat je niet meer direct naar de plaatjes kunt linken)
Vooral leuk voor de heren die een prachtig uitzicht hebben op dames met rokken die er boven overheen lopenquote:Op zondag 12 december 2010 00:05 schreef Zoheetik het volgende:
De glasplaat is een heel leuk idee, maar wel eng inderdaad. (Liep eens in een gebouw met allemaal trappen en verdiepingen van transparant plexiglas, dat was eng toen het net nieuw was. Na verloop van tijd werd het matplexiglas door de krassen. (Of het was echt glas...))
Ik wachtte al op een opmerking als deze.quote:Op zondag 12 december 2010 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vooral leuk voor de heren die een prachtig uitzicht hebben op dames met rokken die er boven overheen lopen
Ik denk voor de ruigere sexquote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
Ik kwam een nogal suggestief stuk touw tegen.
Iemand een idee waar 't voor dient?
[ afbeelding ]
In dit huis.
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vergeet overigens niet dat over zo'n jaartje of 20 er net zo hard gelachen gaat worden om onze nu spiksplinternieuwe inrichtingen.
Dat mag je hopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...
URL van de betreffende thumbnail nemen en "klein" vervangen voor "groot"quote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]
Oh, was al langs geweest?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkocht
ah ok. Ik kom hier niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Al een hele tijd geleden zelfs.
Wat een bad-in-de-vloer-willen-hebben-fail zeg...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]
link
Wat een prachtige afwerking op de eerste twee foto's. En wat goed dat ze opgeruimd hebben op de derde foto.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TE .... VEEL ..... WIT!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Studiotje het volgende:
Laat ik mijn woonkamer is inrichten in het wit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om het gezellig te houden, maak ik mijn slaapkamer ook wit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het wit zo wit is, maak ik mijn zolder zwart... met wit!
[ afbeelding ]
En vergeet niet mijn mooie soepkom achtige bad!
[ afbeelding ]
En computeren doe ik achter dit te grote scherm, op een bureau, midden in de kamer uitkijkend op een witte muur door een glazen muur!
[ afbeelding ]
Voor wie het nog niet door heeft, dit is het huis van Gordon en staat te koop voor 3,8 miljoen
Perfect onderhouden en luxe afgewerkt!?!?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfff dat is wel heel wit!!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Studiotje het volgende:
Laat ik mijn woonkamer is inrichten in het wit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om het gezellig te houden, maak ik mijn slaapkamer ook wit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het wit zo wit is, maak ik mijn zolder zwart... met wit!
[ afbeelding ]
En vergeet niet mijn mooie soepkom achtige bad!
[ afbeelding ]
En computeren doe ik achter dit te grote scherm, op een bureau, midden in de kamer uitkijkend op een witte muur door een glazen muur!
[ afbeelding ]
Voor wie het nog niet door heeft, dit is het huis van Gordon en staat te koop voor 3,8 miljoen
Tsja, dat witte = mode, en sommige mensen weten niet beter dan dat die altijd persé gevolgd moet worden. Het lijkt wel een showroom... Eigen smaak, wat is dat?quote:[..]
Pfff dat is wel heel wit!!
Wel een hele mooie vloer beneden en die tv is ook wel gaaf!!
Er zal sowieso nooit iemand komen denk ik, heel mooi wit maar hoe voorzichtig je ook bent smoezelig wordt het toch wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef R2R het volgende:
Hij draagt zeker nooit nieuwe spijkerbroeken, dan moet je echt niet op die meubels gaan zitten
Klopt:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef R2R het volgende:
Hij draagt zeker nooit nieuwe spijkerbroeken, dan moet je echt niet op die meubels gaan zitten
Lijkt in eerste instantie idd wat raar. Maar op zich valt het wel mee, er zitten maar 2 kamers in.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef GeenWijn het volgende:
dat huis van gordon
Zie ik het nou goed?
[ afbeelding ]
Ja idd, een hoogslaper in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Link
Sterker nog, dit is de enige kamer. In de tekst op Funda heeft men het over twee kamers, maar er staat ook dat er is doorgebroken en dat er eenvoudig weer twee kamers van te maken zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Lijkt in eerste instantie idd wat raar. Maar op zich valt het wel mee, er zitten maar 2 kamers in.
5jaar geleden lachte niemand over me beeldbuis tv die ik toen nieuw kochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...
....funda.nl/koop/s-gravenhage/appartement-47964128-de-gheijnstraat-69/fotos/#foto-6quote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef GeenWijn het volgende:
dat huis van gordon
Zie ik het nou goed?
[ afbeelding ]
Ja idd, een hoogslaper in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Link
Dat zitmeubilair is eigenlijk het enige wat er 'mis' is daar... de rest van het huis ziet er prachtig uit. Tsja, vrijstaande villa in Laren, dat kost een paar centjes!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Vast antieke erfstukken van overoveroverovergrootouders of zo. Wansmaak kan in de familie zitten natuurlijk
Of mensen met Indonesische roots.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:28 schreef Gwywen het volgende:
En dan vervolgens ook nog eens het lelijkste zitmeubilair ooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou toch denken dat mensen die 1,5 miljoen te besteden hebben mooiere
meubels kunnen betalen.
Damn, wat beweegt iemand ertoe om zo'n foto bij een advertentie te zetten?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef aloe_vera het volgende:
nee, het kratje hield het ook niet![]()
[ afbeelding ]
http://www.intrahuis.nl/w(...)&pandid=237&start=23
Ik vind het wel mee vallen. Misschien zelfs nog wel mooi...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef bas-beest het volgende:
Volgens mij hebben deze bewoners iets met roze:
[ afbeelding ]
Wat is dat ding dat voor salontafel door moet gaan? Trouwens ook mooi bij elkaar passend meubilair.
[ afbeelding ]
bron
Dat zou kunnen, smaken verschillen. Ik vind vooral die eerste foto echt serieus afschuwelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen. Misschien zelfs nog wel mooi...
Gezellig douchen bij/in de prut van je wasmachine!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee ok een hoogslaper in de woonkamer is heel normaalquote:
Want die hebben van nature geen smaakquote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef bas-beest het volgende:
Of mensen met Indonesische roots.
Er is maar één kamer. Waar wil je hem anders neerzetten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef GeenWijn het volgende:
nee ok een hoogslaper in de woonkamer is heel normaal
omdat ze zelf die muur hebben doorgebrokenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er is maar één kamer. Waar wil je hem anders neerzetten?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het waanzinnig. Dit is mijn eerste aandeel.Dit huis moet je in zijn geheel bekijken en is zo bijzonder dat ik het echt op dit topic vond horen http://funda.nl/47671288
Krijg het alleen niet voor elkaar om een foto toe te voegen pfffff
Nee, die hebben áltijd rotan meubels.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef GeenWijn het volgende:
Want die hebben van nature geen smaak
Ge-wel-dig! Die mensen hebben 70 jaar lang niet verbouwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het waanzinnig. Dit is mijn eerste aandeel.Dit huis moet je in zijn geheel bekijken en is zo bijzonder dat ik het echt op dit topic vond horen http://funda.nl/47671288
Ik vind het prachtig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef fonsoy het volgende:
Ge-wel-dig! Die mensen hebben 70 jaar lang niet verbouwd
weet nie of jij vaak in het onderste van de koopmarkt hebt gekeken maar dan zie je dit heel vaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
nee ok een hoogslaper in de woonkamer is heel normaal
[..]
Want die hebben van nature geen smaak
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, die hebben áltijd rotan meubels.![]()
En dit huis lijkt op Darth Vader en het kijkt heel boos.
[ link | afbeelding ]
Niks bijzonders imho... Die granito vloeren overalquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik vind het nu niet echt je-van-het, maar het kan een prachtig huisje worden!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Tja, dunne lijn tussen geslaagd en niet geslaagd. Deze is heel ver naar de niet geslaagd categorie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Elvi het volgende:
Dit huis is héél minimalistisch ingericht. Enorme kamers en dan zet je er ielige meubels in. Zelfs de kinderkamer ziet er 'koud' uit. Het zwembad komt trouwens met een brug.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-raboes-14-a/fotos/
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Elvi het volgende:
Dit huis is héél minimalistisch ingericht. Enorme kamers en dan zet je er ielige meubels in. Zelfs de kinderkamer ziet er 'koud' uit. Het zwembad komt trouwens met een brug.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-raboes-14-a/fotos/
Ja, enorm goedkoop zo'n marmeren vloer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef tjoptjop het volgende:
Huis zelf is wel tof, maar de afwerking met al die witte tegels oogt enorm goedkoop.
Een zwembad van 17 m. met jetstream en whirlpool erbij... niet zo heel erg budget, lijkt me,quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, dunne lijn tussen geslaagd en niet geslaagd. Deze is heel ver naar de niet geslaagd categorie.
Dat zwembad ziet er uit als een willekeurig budget commercieel zwembad.![]()
En let op die speakers in de 'woon'kamer: zal lekker klinken.![]()
Wat snap je niet aan "oogt"?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, enorm goedkoop zo'n marmeren vloer.Als je goed kijkt zie je dat de tegels niet egaal wit zijn, maar dat ze geaderd zijn.
Jammer zat ze de orgelpijpen hebben laten zitten en het orgel weggehaald hebben, dan had je af en toe nog een riedeltje kunnen spelen:)quote:Op woensdag 8 december 2010 05:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Holy Moly. PRACHTIG!!!Wat een pandje zeg. Beeldschoon.
"Centrale woonkamer (c.a. 85 m2) ..." - da's meer dan mijn hele huis.![]()
Helaas In the Middle of NOWHERE.
Als ik daar een baan wist te vinden... misschien.
Zoals gezegd: BEELDSCHOON. Toppertje!!!
Misschien moet je mijn reactie nog een keertje lezen. Of nog twee keer. Of drie. Gewoon, totdat je 'm snapt.quote:
Nou die schouw mogen ze hier plaatsen:) maar voor de rest ben ik het met je eens.. brrrr.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef doehetzelfer het volgende:
Vreselijk!!Ik zou er gek in worden!!
Buiten ziet het er beter uit!
Zeker icm die tegeltjes bij het zwembad/badkamer vind ik het idd goedkoop ogenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn reactie nog een keertje lezen. Of nog twee keer. Of drie. Gewoon, totdat je 'm snapt.
Als je vindt dat een duidelijk zichtbaar marmeren vloer goedkoop oogt, spoor je niet. Ordinair wellicht, maar niet goedkoop.
Die meubels komen toch niet met het huis mee, die zijn goed voor in de haard:) en ieder zijn smaak toch.?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat zitmeubilair is eigenlijk het enige wat er 'mis' is daar... de rest van het huis ziet er prachtig uit. Tsja, vrijstaande villa in Laren, dat kost een paar centjes!
Oh als ik het huis zou willen kopen (in my dreamsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Die meubels komen toch niet met het huis mee, die zijn goed voor in de haard:) en ieder zijn smaak toch.?
Mee eens, maar rijke mensen hebben schijt aan smaak ...:) open haard is echt dan een goede optie..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh als ik het huis zou willen kopen (in my dreams) zou ik me er ook niet aan storen
Maar ik vind het toch op zijn minst wel een "opmerkelijke" smaak
Ik vind het een mooie en warme combinatie idd! Sterker nog, ik zou er 1 knaloranje muur bij gegooid hebben!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Gwywen het volgende:
Warm, knus en gezellig: wit met oranje accessoires
Het is een vrij doorsnee modern interieur. Ik vind het niet extreem mooi of lelijk. Niet opmerkelijk dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Gwywen het volgende:
Dat 't kennelijk jouw smaak is maar dat ik kwijnend ten onder zou gaan in zo'n interieur, waarschijnlijk.Ik zie soms zulke stuitend lelijke interieurs dat ik er bijna van moet huilen maar kennelijk zijn er mensen op Fok die dat niet opmerkelijk vinden en zelfs mooi?
Voor mij is 't opmerkelijk genoeg om 't te plaatsen.
Dat sowieso. Ik heb het tenslotte bedacht.quote:Of ben jij de welstandscommissie van dit topic en bepaal jij wat wel en niet topicwaardig is?
Dat vroeg ik me ook af, temeer omdat ik me het huis vaag herinner (hoeveel zwembaden hebben een bruggetje?). Dat zou betekenen dat het al een behoorlijke tijd te koop staat. Aan de andere kant; er hangt ook nog allerlei kunst en er staan spulletjes in de badkamer en keuken die een bewoonde indruk geven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Jojogirl het volgende:
Dat witte huis hierboven was veel erger en desolater wat mij betreft. Al vraag ik me daar af of die foto's niet gemaakt zijn na de verhuizing met alleen nog wat meubels voor de nep erin, want hoe kan een kinderkamer in bewoonde staat er zo steriel uitzien
Of hoeveel waardevols is er te vinden? Het is niet ongebruikelijk bij hele dure huizen om geen interieurfoto's te plaatsen. Het idee is dan dat ook criminelen (of de Belastingdienst) op Funda kunnen kijken wat er allemaal in huis is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef elkravo het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-16/fotos/#foto-1
Hoe vreselijk moet het binnen zijn als je alleen tig foto's van je tuin en zwembad plaatst...
Dacht even dat een vriend zijn huis te koop had gezetquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Gwywen het volgende:
Geinig altijd, zo'n inrichting. En er dan echt in leven.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap ook hoe ze een goed uitgeruste, moderne keuken zo'n antieke look hebben weten te geven
[ afbeelding ]
Water komt via de pomp en onze boter karnen we nog zelf
[ afbeelding ]
Maar wel een zwembad in de tuin dat net zo bij de sfeer van het huis past als een vlag op een modderschip.![]()
[ afbeelding ]
En dat voor slechts 4,2 miljoen! Vlug een eindejaarslot kopen dus.![]()
[ afbeelding ]
Mijn buren hebben het ook zo, alleen de accentkleur wisselen ze eens in de zoveel tijd. Niet echt mijn smaak maar vooral niet praktisch hier met huisdieren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
De oranje elementen zijn wel heel demonstratief op de foto's gezet. Vooral bij de laatste twee is dat storend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Maar uit het feit dat er geen foto's van het interieur op staan kun je herleiden dat er wel wat te halen valt binnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Of hoeveel waardevols is er te vinden? Het is niet ongebruikelijk bij hele dure huizen om geen interieurfoto's te plaatsen. Het idee is dan dat ook criminelen (of de Belastingdienst) op Funda kunnen kijken wat er allemaal in huis is.
Gezien de locatie (pal in de binnenstad), het woonoppervlak én een tuin is dit niet zo'n gekke prijs. Ik gok dat als het 'af' zou zijn je zo 800.000 neerlegt voor het pand. En Delft is gewoon best duur qua koophuizen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Freddeh het volgende:
Wat ik nog het meest schokkend vind aan die woning in Delft is de vraagprijs van ¤350.000... Misschien 'ietsjes' veel voor een pand in die staat.
Behoorlijk duur, gezien ik in onderhandeling ben over een boerderij met vraagprijs 395K...quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:21 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Gezien de locatie (pal in de binnenstad), het woonoppervlak én een tuin is dit niet zo'n gekke prijs. Ik gok dat als het 'af' zou zijn je zo 800.000 neerlegt voor het pand. En Delft is gewoon best duur qua koophuizen.
Zoals iedere goede makelaar je kan vertellen, zijn de volgende drie factoren het belangrijkste voor de bepaling van de waarde van een huis: de plek, de plek en de plek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Behoorlijk duur, gezien ik in onderhandeling ben over een boerderij met vraagprijs 395K...
Dat vind ik ook hoor. Maar heel veel verkopers willen gewoon nog niet weten dat de jaren 1988-2006, toen de prijzen maar bleven stegen, nu echt voorbij zijn. Het is voor een hele generatie kopers nog steeds een onwerkelijk idee dat huizenprijzen echt ook in elkaar kunnen zakken - wat nu aan het gebeuren is. En gezien de enorme hoop 'lucht' die er nog steeds in de huizenprijzen zit kan het nog wel een tijdje voortduren ook.quote:Misschien is dat huisje in Delft inderdaad niet verkeerd qua locatie, maar dan nog vind ik het véél te veel voor de huidige staat.
ga je naar friesland of zuid limburg koop je een boerderij voor 150k...quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Behoorlijk duur, gezien ik in onderhandeling ben over een boerderij met vraagprijs 395K...
Misschien is dat huisje in Delft inderdaad niet verkeerd qua locatie, maar dan nog vind ik het véél te veel voor de huidige staat.
Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Resistor het volgende:
Ik denk dat heel wat PTA mensjes zich hier thuis zullen voelen
Hobbyschuur met hefbrug![]()
[ afbeelding ]
(en de fotograaf wist niet wat de mooiste foto van de voorkant was, en heeft ze dus allemaal maar geplaatst)
Is nou op de eerste foto een urinoir in de keuken te zien??quote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben.
Het is trouwens wel duidelijk om welke auto's het hier (voornamelijk) gaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En leuk ruim huis voor onder de 2 tonJammer dat het diep in groningen staat.
Idd!!! En ik denk dat jij de eerste bent die het opvielquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Tulping het volgende:
[..]
Is nou op de eerste foto een urinoir in de keuken te zien??
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Tulping het volgende:
[..]
Is nou op de eerste foto een urinoir in de keuken te zien??
quote:Voor de werkplaats een apart eenvoudig keukenblok met toilet en urinoir
te ver weg jammerquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben.
Het is trouwens wel duidelijk om welke auto's het hier (voornamelijk) gaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En leuk ruim huis voor onder de 2 tonJammer dat het diep in groningen staat.
Volgens mij is het een hond van houtskool. Zoiets staat bij de dokter hier in het dorp ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Lijkt me meer voor een Cello - een (contra-)bas is nog veel groter.
En die opgezette hond lijkt me een gevalletje 'kunst' van het-soort.
De vorige eigenaar kijkt gezellig mee vanaf de kast.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hè gezellig zo'n open haard!
...je hoeft maar 2 berichtjes terug te lezen. Twee.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Huis van Wesley Sneijder staat ook op Funda.
Een beetje een woonwagen inrichting in een huis met 700m2 oppervlakte.
http://www.funda.nl/koop/(...)enrooslaan-23/fotos/
Oké.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...je hoeft maar 2 berichtjes terug te lezen. Twee.
Volgens de Telegraaf (ja ik weet het, niet de meest betrouwbare bronquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
Huis van Wesley Sneijder en zijn ex
Die ex woont er met hun zoontje, dus ik ga er maar vanuit dat het haar wansmaak is...
Het is ab-so-luut niet mijn smaak qua inrichting, maar ik vind het wel mooi dat het zo constant is. Het is gewoon tot in de puntjes helemaal doorgevoerd en afgemaaktquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
Die ex woont er met hun zoontje, dus ik ga er maar vanuit dat het haar wansmaak is...
Ik zie toch een heleboel zijden bloemen, dus denk dat die van Yolanthe zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het werk van een interieurarchitect is. Dat er iemand betaalt wordt voor zoiets.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:42 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik zie toch een heleboel zijden bloemen, dus denk dat die van Yolanthe zijn![]()
Bij de haard (de orchideeen zijn hopelijk wel echt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat nog meer als je goed rondkijkt....
Ik durft er ¤7,52 op te zetten dat de een toiletruimte is en de andere de douche.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef Zoheetik het volgende:
Mooi die twee douchecabines in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |