Ik heb ook maar een heel klein tafeltje staan thuis
 Ik heb ook maar een heel klein tafeltje staan thuis  

Ik zou er gek in worden!!
  Ik zou er gek in worden!! 

Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vergeet overigens niet dat over zo'n jaartje of 20 er net zo hard gelachen gaat worden om onze nu spiksplinternieuwe inrichtingen.

Dat mag je hopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...

URL van de betreffende thumbnail nemen en "klein" vervangen voor "groot"quote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
(Vervelend trouwens dat je niet meer direct naar de plaatjes kunt linken)

Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]

Oh, was al langs geweest?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkocht

ah ok. Ik kom hier niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]

Al een hele tijd geleden zelfs.

Wat een bad-in-de-vloer-willen-hebben-fail zeg...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]
link

Wat een prachtige afwerking op de eerste twee foto's. En wat goed dat ze opgeruimd hebben op de derde foto.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Rewimo

Rewimo

Daar droomt iedereen van
 Daar droomt iedereen van  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |