Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vergeet overigens niet dat over zo'n jaartje of 20 er net zo hard gelachen gaat worden om onze nu spiksplinternieuwe inrichtingen.
Dat mag je hopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...
URL van de betreffende thumbnail nemen en "klein" vervangen voor "groot"quote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
(Vervelend trouwens dat je niet meer direct naar de plaatjes kunt linken)
Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]
Oh, was al langs geweest?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkocht
ah ok. Ik kom hier niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Al een hele tijd geleden zelfs.
Wat een bad-in-de-vloer-willen-hebben-fail zeg...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]
link
Wat een prachtige afwerking op de eerste twee foto's. En wat goed dat ze opgeruimd hebben op de derde foto.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |