Het is naar alle waarschijnlijkheid een stel studentenwoningen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste. Twee verdiepingen die in het verleden afzonderlijk verhuurd zijn.
Dat ziet er dan wel weer goed uit voor een studenten woningquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Het is naar alle waarschijnlijkheid een stel studentenwoningen denk ik.
Ik denk dat dit een balkon is dat ze erbij getrokken hebben. Dat raam is dan het oorspronkelijke buitenraam.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:31 schreef Zoheetik het volgende:
"Gewoon" een glasplaat halverwege de hoogte plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Een stoel speciaal voor mensen met korte benen, en een voor mensen met... geen benen.
http://www.funda.nl/huur/(...)aat-55/fotos/#foto-6
Lijkt me meer voor een Cello - een (contra-)bas is nog veel groter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:37 schreef LostFormat het volgende:
Die eerste is een koffer voor een bas of contrabas oid.
Afschuwelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 14:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er nog iemand een karrewiel over? Hier weten ze er raad mee![]()
[ link | afbeelding ]
Kan wel, de link naar de plaatjes staat in de source, is wel meer gedoequote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
(Vervelend trouwens dat je niet meer direct naar de plaatjes kunt linken)
Vooral leuk voor de heren die een prachtig uitzicht hebben op dames met rokken die er boven overheen lopenquote:Op zondag 12 december 2010 00:05 schreef Zoheetik het volgende:
De glasplaat is een heel leuk idee, maar wel eng inderdaad. (Liep eens in een gebouw met allemaal trappen en verdiepingen van transparant plexiglas, dat was eng toen het net nieuw was. Na verloop van tijd werd het matplexiglas door de krassen. (Of het was echt glas...))
Ik wachtte al op een opmerking als deze.quote:Op zondag 12 december 2010 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vooral leuk voor de heren die een prachtig uitzicht hebben op dames met rokken die er boven overheen lopen
Ik denk voor de ruigere sexquote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
Ik kwam een nogal suggestief stuk touw tegen.
Iemand een idee waar 't voor dient?
[ afbeelding ]
In dit huis.
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vergeet overigens niet dat over zo'n jaartje of 20 er net zo hard gelachen gaat worden om onze nu spiksplinternieuwe inrichtingen.
Dat mag je hopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...
URL van de betreffende thumbnail nemen en "klein" vervangen voor "groot"quote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Gwywen het volgende:
Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]
Oh, was al langs geweest?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat die nog steeds niet is verkocht
ah ok. Ik kom hier niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Al een hele tijd geleden zelfs.
Wat een bad-in-de-vloer-willen-hebben-fail zeg...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, bad in de vloer?
Oh dat zit zo!
[ afbeelding ]
link
Wat een prachtige afwerking op de eerste twee foto's. En wat goed dat ze opgeruimd hebben op de derde foto.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |