TE .... VEEL ..... WIT!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Studiotje het volgende:
Laat ik mijn woonkamer is inrichten in het wit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om het gezellig te houden, maak ik mijn slaapkamer ook wit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het wit zo wit is, maak ik mijn zolder zwart... met wit!
[ afbeelding ]
En vergeet niet mijn mooie soepkom achtige bad!
[ afbeelding ]
En computeren doe ik achter dit te grote scherm, op een bureau, midden in de kamer uitkijkend op een witte muur door een glazen muur!
[ afbeelding ]
Voor wie het nog niet door heeft, dit is het huis van Gordon en staat te koop voor 3,8 miljoen
Perfect onderhouden en luxe afgewerkt!?!?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfff dat is wel heel wit!!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Studiotje het volgende:
Laat ik mijn woonkamer is inrichten in het wit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om het gezellig te houden, maak ik mijn slaapkamer ook wit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het wit zo wit is, maak ik mijn zolder zwart... met wit!
[ afbeelding ]
En vergeet niet mijn mooie soepkom achtige bad!
[ afbeelding ]
En computeren doe ik achter dit te grote scherm, op een bureau, midden in de kamer uitkijkend op een witte muur door een glazen muur!
[ afbeelding ]
Voor wie het nog niet door heeft, dit is het huis van Gordon en staat te koop voor 3,8 miljoen
Tsja, dat witte = mode, en sommige mensen weten niet beter dan dat die altijd persé gevolgd moet worden. Het lijkt wel een showroom... Eigen smaak, wat is dat?quote:[..]
Pfff dat is wel heel wit!!
Wel een hele mooie vloer beneden en die tv is ook wel gaaf!!
Er zal sowieso nooit iemand komen denk ik, heel mooi wit maar hoe voorzichtig je ook bent smoezelig wordt het toch wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef R2R het volgende:
Hij draagt zeker nooit nieuwe spijkerbroeken, dan moet je echt niet op die meubels gaan zitten
Klopt:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef R2R het volgende:
Hij draagt zeker nooit nieuwe spijkerbroeken, dan moet je echt niet op die meubels gaan zitten
Lijkt in eerste instantie idd wat raar. Maar op zich valt het wel mee, er zitten maar 2 kamers in.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef GeenWijn het volgende:
dat huis van gordon
Zie ik het nou goed?
[ afbeelding ]
Ja idd, een hoogslaper in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Link
Sterker nog, dit is de enige kamer. In de tekst op Funda heeft men het over twee kamers, maar er staat ook dat er is doorgebroken en dat er eenvoudig weer twee kamers van te maken zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Lijkt in eerste instantie idd wat raar. Maar op zich valt het wel mee, er zitten maar 2 kamers in.
5jaar geleden lachte niemand over me beeldbuis tv die ik toen nieuw kochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaartje of 20? 200 Zal je bedoelen...
....funda.nl/koop/s-gravenhage/appartement-47964128-de-gheijnstraat-69/fotos/#foto-6quote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef GeenWijn het volgende:
dat huis van gordon
Zie ik het nou goed?
[ afbeelding ]
Ja idd, een hoogslaper in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Link
Dat zitmeubilair is eigenlijk het enige wat er 'mis' is daar... de rest van het huis ziet er prachtig uit. Tsja, vrijstaande villa in Laren, dat kost een paar centjes!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Vast antieke erfstukken van overoveroverovergrootouders of zo. Wansmaak kan in de familie zitten natuurlijk
Of mensen met Indonesische roots.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:28 schreef Gwywen het volgende:
En dan vervolgens ook nog eens het lelijkste zitmeubilair ooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou toch denken dat mensen die 1,5 miljoen te besteden hebben mooiere
meubels kunnen betalen.
Damn, wat beweegt iemand ertoe om zo'n foto bij een advertentie te zetten?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef aloe_vera het volgende:
nee, het kratje hield het ook niet![]()
[ afbeelding ]
http://www.intrahuis.nl/w(...)&pandid=237&start=23
Ik vind het wel mee vallen. Misschien zelfs nog wel mooi...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef bas-beest het volgende:
Volgens mij hebben deze bewoners iets met roze:
[ afbeelding ]
Wat is dat ding dat voor salontafel door moet gaan? Trouwens ook mooi bij elkaar passend meubilair.
[ afbeelding ]
bron
Dat zou kunnen, smaken verschillen. Ik vind vooral die eerste foto echt serieus afschuwelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen. Misschien zelfs nog wel mooi...
Gezellig douchen bij/in de prut van je wasmachine!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!
ter indicatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee ok een hoogslaper in de woonkamer is heel normaalquote:
Want die hebben van nature geen smaakquote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef bas-beest het volgende:
Of mensen met Indonesische roots.
Er is maar één kamer. Waar wil je hem anders neerzetten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef GeenWijn het volgende:
nee ok een hoogslaper in de woonkamer is heel normaal
omdat ze zelf die muur hebben doorgebrokenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er is maar één kamer. Waar wil je hem anders neerzetten?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het waanzinnig. Dit is mijn eerste aandeel.Dit huis moet je in zijn geheel bekijken en is zo bijzonder dat ik het echt op dit topic vond horen http://funda.nl/47671288
Krijg het alleen niet voor elkaar om een foto toe te voegen pfffff
Nee, die hebben áltijd rotan meubels.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef GeenWijn het volgende:
Want die hebben van nature geen smaak
Ge-wel-dig! Die mensen hebben 70 jaar lang niet verbouwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het waanzinnig. Dit is mijn eerste aandeel.Dit huis moet je in zijn geheel bekijken en is zo bijzonder dat ik het echt op dit topic vond horen http://funda.nl/47671288
Ik vind het prachtig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef fonsoy het volgende:
Ge-wel-dig! Die mensen hebben 70 jaar lang niet verbouwd
weet nie of jij vaak in het onderste van de koopmarkt hebt gekeken maar dan zie je dit heel vaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
nee ok een hoogslaper in de woonkamer is heel normaal
[..]
Want die hebben van nature geen smaak
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, die hebben áltijd rotan meubels.![]()
En dit huis lijkt op Darth Vader en het kijkt heel boos.
[ link | afbeelding ]
Niks bijzonders imho... Die granito vloeren overalquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik vind het nu niet echt je-van-het, maar het kan een prachtig huisje worden!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Tja, dunne lijn tussen geslaagd en niet geslaagd. Deze is heel ver naar de niet geslaagd categorie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Elvi het volgende:
Dit huis is héél minimalistisch ingericht. Enorme kamers en dan zet je er ielige meubels in. Zelfs de kinderkamer ziet er 'koud' uit. Het zwembad komt trouwens met een brug.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-raboes-14-a/fotos/
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Elvi het volgende:
Dit huis is héél minimalistisch ingericht. Enorme kamers en dan zet je er ielige meubels in. Zelfs de kinderkamer ziet er 'koud' uit. Het zwembad komt trouwens met een brug.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-raboes-14-a/fotos/
Ja, enorm goedkoop zo'n marmeren vloer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef tjoptjop het volgende:
Huis zelf is wel tof, maar de afwerking met al die witte tegels oogt enorm goedkoop.
Een zwembad van 17 m. met jetstream en whirlpool erbij... niet zo heel erg budget, lijkt me,quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, dunne lijn tussen geslaagd en niet geslaagd. Deze is heel ver naar de niet geslaagd categorie.
Dat zwembad ziet er uit als een willekeurig budget commercieel zwembad.![]()
En let op die speakers in de 'woon'kamer: zal lekker klinken.![]()
Wat snap je niet aan "oogt"?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, enorm goedkoop zo'n marmeren vloer.Als je goed kijkt zie je dat de tegels niet egaal wit zijn, maar dat ze geaderd zijn.
Jammer zat ze de orgelpijpen hebben laten zitten en het orgel weggehaald hebben, dan had je af en toe nog een riedeltje kunnen spelen:)quote:Op woensdag 8 december 2010 05:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Holy Moly. PRACHTIG!!!Wat een pandje zeg. Beeldschoon.
"Centrale woonkamer (c.a. 85 m2) ..." - da's meer dan mijn hele huis.![]()
Helaas In the Middle of NOWHERE.
Als ik daar een baan wist te vinden... misschien.
Zoals gezegd: BEELDSCHOON. Toppertje!!!
Misschien moet je mijn reactie nog een keertje lezen. Of nog twee keer. Of drie. Gewoon, totdat je 'm snapt.quote:
Nou die schouw mogen ze hier plaatsen:) maar voor de rest ben ik het met je eens.. brrrr.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef doehetzelfer het volgende:
Vreselijk!!Ik zou er gek in worden!!
Buiten ziet het er beter uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |