Nee hoor, die komt hier als held uit.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef jpjedi het volgende:
Rutger Heeft zijn carriere vonnis getekend..
quote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt hier als held uit.
Ken je GeenStijl en consorten nu nog niet?
Ik heb die gebruikt en naar secretariaat@quote:Op maandag 6 december 2010 11:39 schreef scarefreak het volgende:
Is dit de snelste manier om je lidmaatschap op te zeggen?
http://www.powned.tv/overpowned/klantenservice.html
Alleen hebben ze steeds meer een probleem met serieus genomen worden.quote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt hier als held uit.
Ken je GeenStijl en consorten nu nog niet?
Nou, dat ook weer niet. Ten eerste is dit waarvoor GS/Powned hem voor inhuurt en ten tweede is Powned de komende 4 jaar op TV en daarna eventueel weer naar internet.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef jpjedi het volgende:
Rutger Heeft zijn carriere vonnis getekend..
Als je zo'n vader bent, dan krijg je toch bijna de neiging om die idioot voor zn bek te rammen. Wat ben je voor een zielig stuk vreten wanneer je het Sinterklaas-feest gaat verpesten voor kinderen. Geweldig dat onze belastingcenten worden ingezet voor het produceren van dergelijke rotzooi.quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
"Haal dat stukje over die Hoax maar weg. Ik ken die vader in het stukje met zijn zoontje op de arm. Hij vond het echt een hele misselijke grap. Eerste keer dat zijn zoontje bewust Sinterklaas zag, zingen en handjes geven, en dan kom die lulhannes binnen.
Hij en andere vaders zijn flink uitgevallen tegen Rutger maar dat zenden ze natuurlijk niet uit. Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd."
quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd.
Ja, OOK JIJ Tukkertje! Sint zal vboor jou nooit meer hetzelfde zijn, HA!quote:
Als je ergens niet meer achterstaat is dat toch een prima reden?quote:Op maandag 6 december 2010 11:47 schreef balpenOnline het volgende:
mensen die ook direct gaan opzeggen, hoe triest? Is dit dan de grens?
Naja zeg
En datquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je ergens niet meer achterstaat is dat toch een prima reden?
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef balpenOnline het volgende:
Ach ja hoor, wat lopen jullie hier nou allemaal de moraalridder uit te hangen dan?
"Kijk mij eens stoer zijn, want ik keur de actie van powned af" en zelf geen haar beter zijn.
Jullie maken er een groter probleem van dat het is, en dit is eigenlijk een mooie afspiegeling van de maatschappij want daar wordt ook alles overtrokken
quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Rutger heeft blijkbaar een zenuw geraakt. Oh nee, iemand probeert onze collectieve leugen kapot te maken![]()
Zelfs lid zijn van Powned en dan hierdoor geshockeerd raken, dat vind ik dan weer typisch.quote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neh, deze actie zag ik niet aankomen. Niemand denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zelfs lid zijn van Powned en dan hierdoor geshockeerd raken, dat vind ik dan weer typisch.
Hallo, ik ben niemand.quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, deze actie zag ik niet aankomen. Niemand denk ik
Tja, je mag als ouder wel je kind voorliegen maar een ander mag die leugens niet openbaar maken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Rutger heeft blijkbaar een zenuw geraakt. Oh nee, iemand probeert onze collectieve leugen kapot te maken![]()
Dit idd.quote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
Ik neem aan dat er papa's met een camera waren om hun kind te filmen, pleur dat materiaal asap op YT.
Ja, die laat je verdrinken in je menestruatiebloed?quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap. Maar deze dingen durft ie niet in een Haagse wijk te doen waar ook kinderen zijn maar dan met heel ander soort vaders.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Het staat op Youtube dus je confronteert er wel meer mensen mee dan een zaaltje vol koters.quote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap.
Het verschil is dat kleine kinderen geen youtube of Powned kijken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het staat op Youtube dus je confronteert er wel meer mensen mee dan een zaaltje vol koters.
Klasse.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die laat je verdrinken in je menestruatiebloed?
Maar niemand is objectief als het zijn/haar kind betreft. Maar objectief bekeken en zonder PowNed vrij te pleiten, is de schade nu weer niet zo groot? Dat dit de enige en ware reden is om PowNed te boycotten?quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.
Komt van de FPquote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef paddy het volgende:
Mooie duidelijke OP
Vooral die laatste reactie van de vader.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef HyperViper het volgende:
Powned is gewoon veel te ver gegaan, dit is echt heel verschrikkelijk. Ik zal nu ook geen lid meer worden, echt heel erg dit.
Maar in het geval van man bijt christenhond stond Powned volledig voor gek hoor. Die man reageerde met engelengeduld.quote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap. Maar deze dingen durft ie niet in een Haagse wijk te doen waar ook kinderen zijn maar dan met heel ander soort vaders.
Zelfde als man bij Christenhond. Doe dat item eens in een woonwagenkamp, ga onbeschoft met je schoenen op tafel, zeik het servies af en hoe lelijk de schilderijtjes aan de muur. Als je dat doet ipv lieve bejaarden dan heb je eerlijke tv.
Ik meen het! Oke misschien combineer ik het een beetje met olie op het vuur gooien maar het komt wel echt uit mijn hart.quote:
Vind het eerlijk gezegd al een schande dat je uberhaupt lid wordt van die proletenomroep.quote:Op maandag 6 december 2010 11:47 schreef balpenOnline het volgende:
mensen die ook direct gaan opzeggen, hoe triest? Is dit dan de grens?
Naja zeg
Wat geeft iemand het recht om zoiets te doen?quote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, je mag als ouder wel je kind voorliegen maar een ander mag die leugens niet openbaar maken.
Soort Sint!Leaks! dit en Rutger is de Assange en die moet nu onderduiken voor boze autoriteiten.
Ik werd lid omdat ze het geld zouden terugstorten en je kreeg er een FOK!abo bij. Bij verlenging 2e jaar heb ik de boel gestorneerd en opgezegd.quote:Op maandag 6 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd al een schande dat je uberhaupt lid wordt van die proletenomroep.
Volgens mij is het gewoon een diepgeworteld schuldgevoel dat naar buiten komtquote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap.
Papa of oom?quote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik meen het! Oke misschien combineer ik het een beetje met olie op het vuur gooien maar het komt wel echt uit mijn hart.
Die "leugen" wordt vanzelf wel ontmaskerd als je wat ouder wordt hè.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Oom,quote:Op maandag 6 december 2010 12:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Papa of oom?![]()
Ow, mijn mening mag duidelijk zijn. Kinderen shockeren (en reken er maar op dat dit is gebeurd) om je eigen aandachtsgeilheid te stillen vind ik zielig en niets grappigs aan.
En dan die hoax alsof hij geschorst zou zijn? Wat een zielig hoopje mens zeg.
Bepaal jij voor andere wat niks is?quote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat kunnen mensen toch janken om niets. Ik heb me rot gelachen......
Het was een bijzonder onnodige actie, zeker. Maar het ik vind het verder niet zo'n ramp.quote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Die "leugen" wordt vanzelf wel ontmaskerd als je wat ouder wordt hè.
Laat tot die tijd jonge kinderen lekker genieten van het leuke, spannende, gezellige sinterklaasfeest. Waar vrijwel álle ouderen goede herinneringen aan hebben, ondanks dat ze destijds voor de gek zijn gehouden.
Maar nee hoor, die wanhopige lulhannes heeft weer iets verzonnen om mee op te vallen, en is nu waarschijnlijk nog trots ook dat hij het toch maar mooi weer geflikt heeft!
Wel verstandig van de aanwezige vaders dat ze hem geen pak slaag hebben gegeven, want ook dát is geen fraaie vertoning voor een groep kinderen.
Verder gun ik die stakker een enorme zwarte piet daar waar de zon niet schijnt.
Bepalen anderen dat dit niet moet kunnen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bepaal jij voor andere wat niks is?
Iedereen voor zichzelf en sommige uiten dat dus hier en op andere plekken en sommige zelfs door hun lidmaatschap op te zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bepalen anderen dat dit niet moet kunnen?
Ik vind dat ze zich aanstellen.... en daar ik het best weet wat ik vind....;)quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen voor zichzelf en sommige uiten dat dus hier en op andere plekken en sommige zelfs door hun lidmaatschap op te zeggen.
Ik vind het nogal makkelijk om te zeggen dat ze zich aanstellen.
Waarom moet je hem gelijk slaan? Dan maak je er nog een soort martelaar ook van.quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich aanstellen.... en daar ik het best weet wat ik vind....;)
Ik kan wel begrijpen dat je hier tegen bent maar wees dan een vent en geef hem een hoek op zijn neus als hij het gebouw uitloopt (het hoeft niet voor de neus van de kids).
Ik kan me voorstellen dat voor mensen met een IQ onder de tachtig de actie van Rutger hilarisch moet zijn geweest.quote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat kunnen mensen toch janken om niets. Ik heb me rot gelachen......
quote:Op maandag 6 december 2010 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat voor mensen met een IQ onder de tachtig de actie van Rutger hilarisch moet zijn geweest.
lijkt me dat mensen zo wie zo niet 100% achter iets als powned staan. imho niet te vergelijken met zender die echt een duidelijke mening hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iemand slaan als je het ergens niet mee eens bent in plaats van hem verbaal te verwoesten, dan ben je inderdaad een vent.quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich aanstellen.... en daar ik het best weet wat ik vind....;)
Ik kan wel begrijpen dat je hier tegen bent maar wees dan een vent en geef hem een hoek op zijn neus als hij het gebouw uitloopt (het hoeft niet voor de neus van de kids).
De wet verbiedt het niet expliciet. Wil niet zeggen dat je het mag doen (of moet doen).quote:
Dus niemand van de aanwezigen had blijkbaar moeite met hem daar er niemand was die 'hem verbaal verwoeste' ...quote:Op maandag 6 december 2010 12:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Iemand slaan als je het ergens niet mee eens bent in plaats van hem verbaal te verwoesten, dan ben je inderdaad een vent.
Een protestmars of zo lijkt ook mij wat overdreven.quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het was een bijzonder onnodige actie, zeker. Maar het ik vind het verder niet zo'n ramp.
Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..quote:Op maandag 6 december 2010 12:32 schreef keeszify het volgende:
Er staan inmiddels filmpjes op Youtube die door een vader zijn gemaakt!
Aaaaahhh dus men stond hier weer op zijn achterbenen voor niets?? Dikke faalquote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..
Lezen is ook moeilijk he...quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aaaaahhh dus men stond hier weer op zijn achterbenen voor niets?? Dikke faal![]()
In een zaal vol kinderen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef Ringo het volgende:
Maar zo'n hansworst wordt dan toch gewoon keihard op zijn bek getoeterd? Dat is het enige wat helpt om hem duidelijk te maken dat ie te ver is gegaan.
Gratis geld is altijd welkom natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef _Led_ het volgende:
laat staan dat er mensen zijn die bij zo'n omroep willen horen.
We moeten niet van een muis een olifant maken..... Ik neem aan dat de kinderen beseffen dat beide heren niet Sinterklaas zijn (representeren).quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..
Kun jij lezenquote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aaaaahhh dus men stond hier weer op zijn achterbenen voor niets?? Dikke faal![]()
Daar hoopt Rutger juist op, want dan kan ie weer een artikeltje schrijven over hoe hypocriet zo'n vader wel niet is omdat ie aggressief wordt voor z'n kinderen en alsof dat dat zo'n goed voorbeeld is.quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef Ringo het volgende:
Maar zo'n hansworst wordt dan toch gewoon keihard op zijn bek getoeterd? Dat is het enige wat helpt om hem duidelijk te maken dat ie te ver is gegaan.
Blaat iedereen nou maar wat of heeft nou niemand de moeite genomen het item te bekijken?quote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
We moeten niet van een muis een olifant maken..... Ik neem aan dat de kinderen beseffen dat beide heren niet Sinterklaas zijn (representeren).
Nee dat maakt het van beide personen die sint speelde walgelijk en sneu zijn .quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet in het zicht van de kinderen. Die duw je met één hand aan zijn kloten onder zachte dwang de zaal uit en vervolgens timmer je hem kapot.quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In een zaal vol kinderen?
Ik hoop wél dat als hij de volgende keer weer wil scoren door iets voor kinderen te verzieken, hij bijtijds wordt opgevangen en hem even buiten zicht van de kids wordt "verteld" dat hij niet welkom is.
Dan is het ook geen hoax, aangezien je in een hoax iedereen betrekt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
De enige die hier lopen te kakelen zijn de moraalridders.quote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blaat iedereen nou maar wat of heeft nou niemand de moeite genomen het item te bekijken?
Sjongejongejonge
Ja en dan zelf de lul zijn, want geweld mag niet volgens justitie, maar zo;n walgelijk optreden van een stel klootviolen mag volgens justitie wel.quote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet in het zicht van de kinderen. Die duw je met één hand aan zijn kloten onder zachte dwang de zaal uit en vervolgens timmer je hem kapot.
Eigen rechter eerst..
Als jij nou eens eerst de basisschool afmaakt..quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck met moraalridder te maken sukkel...quote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
De enige die hier lopen te kakelen zijn de moraalridders.
Je hebt gelijk. De kinderen zijn voor het leven getekend, hen kan niet meer verteld worden dat het gewoon 2 malloten waren in sinterklaas pak. Ik zeg stichting oprichten. Ouwe zeur.quote:Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck met moraalridder te maken sukkel...
Precies en daar zal men zich achter gaan verbergen, wij zijn de moraalridders want wij snappen de hoax niet.quote:Op maandag 6 december 2010 12:44 schreef Stefan het volgende:
Dat het afgesproken werk is tussen de klazen is net zo erg, het gaat over de rug van de kinderen.
dat zijn nogal 2 verschillende dingen vind je ook niet? Je 'snikkel' tonen vind ik echt van een ander kaliber dan in een sinterklaas pak je baard afdoen...quote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef _Led_ het volgende:
Als jij expres probeert kleine kinderen een nare jeugdervaring te bezorgen - of je dat nou doet door je snikkel te laten zien of door het Sint-feest te verpesten - mag je van mij best een flinke peut op je bek krijgen. Maar dan wel uit het zicht van de kinderen.
Je hebt in ieder geval niet te bepalen waar mijn kinderen al dan niet in geloven. Dat bepaal ik, en uiteindelijk het kind zelf. Niet jij of een aandachtsgeile freakquote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bepalen anderen dat dit niet moet kunnen?
Ik vond je vorige account toch beter.quote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
Klopt, da's niet hetzelfde. Ik denk dat dat laatste schokkender is voor kleine kinderen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:47 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
dat zijn nogal 2 verschillende dingen vind je ook niet? Je 'snikkel' tonen vind ik echt van een ander kaliber dan in een sinterklaas pak je baard afdoen...
En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?quote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Halve_Maen het volgende:
Je hebt gelijk. De kinderen zijn voor het leven getekend, hen kan niet meer verteld worden dat het gewoon 2 malloten waren in sinterklaas pak. Ik zeg stichting oprichten. Ouwe zeur.
Aandachtquote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?
quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.quote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?
Ja, en gelachen dat ze hebben erom, tranen... Toch best sneu dat je zo je lol moet behalen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk lopen die kinderen geen trauma op.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.
Mensen maken zich vooral druk dat dit een onnodige en hufterige actie was van een omroep die pretendeert een nieuwe wind in Hilversum te doen opwaaien.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Halve_Maen het volgende:
ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.
Ik vind het voornamelijk triest dat dit soort mensen geen lol meer uit het leven kunnen halen dan door hun lol te halen uit het verdriet van anderen. Je EQ zal wel zo enorm laag moeten zijn om dit bij kinderen te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, en gelachen dat ze hebben erom, tranen... Toch best sneu dat je zo je lol moet behalen.
Dat verbaast me nou helemaal niets.quote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel om het filmpje... geweldig
En de efteling moet zeker ook gecarpet-bombed worden, met hun leugens ?quote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
Die kinderzieltjes kunnen dit wel hebben hoor, die moeten het immers ook verwerken dat hun ouders jarenlang tegen hun liegen
Des te meer reden om hier niet zo'n big deal van te maken toch?quote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mensen maken zich vooral druk dat dit een onnodige en hufterige actie was van een omroep die pretendeert een nieuwe wind in Hilversum te doen opwaaien.
Vooralsnog falen ze jammerlijk en hebben ze nog niets kunnen brengen op tv.
Dat is geen reden om ze te gaan pesten.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Doet me een beetje denken aan die 1 aprilgrap, waarbij aan kinderen een schoolreisje was beloofd, en de bus kwam niet.
Daar stond hier toen ook bijna iedereen voor op z'n achterste benen.
Kinderen kunnen best wel wat hebben.
Zeker kunnen kinderen best wel wat hebben, maar wil dat dan zeggen dat je dat dan ook maar moet uitproberen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Doet me een beetje denken aan die 1 aprilgrap, waarbij aan kinderen een schoolreisje was beloofd, en de bus kwam niet.
Wat een laag EQ moet je wel niet hebben om kinderen hun dag bewust te verknallen. Leuk die kindertranen ofzo? Hoe kan je daar nu op kickenquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Blijft niet netjes om kinderen, die zich zelf minder kunnen weren dan volwassenen, dit aan te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
karrelquote:Op maandag 6 december 2010 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Blijft niet netjes om kinderen, die zich zelf minder kunnen weren dan volwassenen, dit aan te doen.
Best kansloze actie.
Er stonden een paar kinderen verschrikt, en niet begrijpend te kijken, maar ik hoorde de wat oudere kinderen ook lachen toen Sint Rutger die andere Sint verbaal aanpakte...quote:Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat een laag EQ moet je wel niet hebben om kinderen hun dag bewust te verknallen. Leuk die kindertranen ofzo? Hoe kan je daar nu op kicken
1069!quote:
jammer dat deze man geen aandacht kreeg die hij verdiende, namelijk een goed aantal klappen...quote:
Dus omdat oudere kinderen, die niet meer geloven, het leuk vinden, moeten de andere er maar onder leiden?quote:Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er stonden een paar kinderen verschrikt, en niet begrijpend te kijken, maar ik hoorde de wat oudere kinderen ook lachen toen Sint Rutger die andere Sint verbaal aanpakte...
Nou gelukkig, dan is het oké.quote:Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er stonden een paar kinderen verschrikt, en niet begrijpend te kijken, maar ik hoorde de wat oudere kinderen ook lachen toen Sint Rutger die andere Sint verbaal aanpakte...
Paris Hilton al gebald?quote:
Ik denk niet dat die erg veel lijden hoor. Maar goed, misschien moeten we maar een ontwikkelingspsycholoog hier tegenaan gooien.quote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dus omdat oudere kinderen, die niet meer geloven, het leuk vinden, moeten de andere er maar onder leiden?
Die paddy had het over kindertranen.quote:
Schrikreactie? Stoerdoenerij onderling? Kinderen die erbij waren maar niet meer geloven?quote:Op maandag 6 december 2010 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die paddy had het over kindertranen.
Ik zag paar kinderen verschrikt kijken en hoorde ook gelach.
heb je de gigantische hoeveelheid kindertranen dan niet gespot?quote:Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef bloodymary het volgende:
Toen ik dit las dacht ik wat een flauw gedoe. Maar nu ik het filmpje gezien heb moest ik stiekem toch een beetje lachen. En wat een ophef om niks weer. Die twintig kindertjes die er zitten zijn ook nog eens zo klein dat ze helemaal niet in de gaten hebben wat er gebeurt.
Gezeur om niets dus!
Nope, maar ik vind er dan ook niet lekker.quote:
Het is iig pointless; ik bedoel, ik weet niet welk doel Castricum voor ogen had.quote:
Inderdaad, dat stoorde me nog meer dan het aftrekken van die baard. Dat laatste kun je nog wel rechtpraten. Maar dat gevloek en gescheld is echt van de zotte.quote:Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef Triggershot het volgende:
En dan ook nog het woordgebruik, gevloek en schelden met ziektes bij kinderen, keistoer man.
Rot toch op kneusquote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Dat vloeken en schelden is nog wel prijzenswaardig. Je kan kinderen niet vroeg genoeg leren om god te vervloeken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, dat stoorde me nog meer dan het aftrekken van die baard. Dat laatste kun je nog wel rechtpraten. Maar dat gevloek en gescheld is echt van de zotte.
Kanker tering tyfus heeft niks met god te maken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat vloeken en schelden is nog wel prijzenswaardig. Je kan kinderen niet vroeg genoeg leren om god te vervloeken.
Oh nee, iemand is een andere mening toebedaan dan ik, kom laat ik hem uitschelden!quote:Op maandag 6 december 2010 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Rot toch op kneusIeder kind vind/ vond vroeger Sinterklaas leuk
En dat moet het ook blijven. Leuk. Voor kinderen.
Of was jij toevallig ook zo'n knurftje wat hulp-sinterklaasjes ging bekogelen met sneeuw- en ijsballen?
begin zegt die toch godverdomme weer een dubbele boeking...?quote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Kanker tering tyfus heeft niks met god te maken.
Ik?quote:Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Ik snap alleen nooit zo goed waarom jij zo'n felle anti-geenstijlert bent, Y:/. Het lijkt wel een persoonlijke vete of hetze.
Ook een kansloze actie.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Het ironische is dat dit soort mensen ook zich zo kunnen storen aan het gescheld in het filmpje.quote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh nee, iemand is een andere mening toebedaan dan ik, kom laat ik hem uitschelden!
Het is dan ook een debiele meningquote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh nee, iemand is een andere mening toebedaan dan ik, kom laat ik hem uitschelden!
Ook die woorden kunnen later goed van pas komen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Kanker tering tyfus heeft niks met god te maken.
Dan nog kun je je op een normale manier uiten.quote:
Neuh. Ik stoor mij aan het feit dat er een volwassen man even een leuke dag voor wat kinderen gaat verneuken. En waarom? Dat zal'ie zelf ook niet weten.quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Het ironische is dat dit soort mensen ook zich zo kunnen storen aan het gescheld in het filmpje.
Het is geen leugen. Het is een traditie.quote:Op maandag 6 december 2010 13:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan nog kun je je op een normale manier uiten.
En leuk of niet leuk, een leugen is een leugen. En dat jij daar zo fel op reageert geeft mijns inziens wel weer dat jij dat stiekem ook vindt.
Dat was de hulpsintquote:Op maandag 6 december 2010 13:33 schreef Spock_nimoy het volgende:
hoop dat sinterklaas dood gaat volgend jaar op televisie, zien hoe ze het dan uitleggen...
Uhuh. Tuurlijk joh, kinderen jarenlang volhouden dat iets bestaat, terwijl het niet bestaat, dat is geen liegen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is geen leugen. Het is een traditie.
Kinderen kijken niet echt naar die logica. Het is ook vreemd dat er in elke stad op hetzelfde moment een sint rondbanjertquote:Op maandag 6 december 2010 13:33 schreef Spock_nimoy het volgende:
hoop dat sinterklaas dood gaat volgend jaar op televisie, zien hoe ze het dan uitleggen...
Ja oke maar ze zeggen de hele tijd dat het de echte sint isquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Uhuh. Tuurlijk joh, kinderen jarenlang volhouden dat iets bestaat, terwijl het niet bestaat, dat is geen liegen.
Dan nog.quote:Op maandag 6 december 2010 12:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik werd lid omdat ze het geld zouden terugstorten en je kreeg er een FOK!abo bij. Bij verlenging 2e jaar heb ik de boel gestorneerd en opgezegd.
dit is de eerste post waar een kern van waarheid inzit, het is ook niet wat de kinderen ermee doen, wat doen de ouders en de media ermee, en mensen die geen leven hebben die er zoveel tijd insteken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Kinderen kijken niet echt naar die logica. Het is ook vreemd dat er in elke stad op hetzelfde moment een sint rondbanjert
quote:Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kom eens met iets inhoudelijks. Geef eens aan waar ik er naast zit.
Whehe, mijn ouders konden mij uitleggen wat ze wilden over Sinterklaas en de oorsprong ervan....Ik stond gewoon voor de kachel te zingen en kneep hem enorm toen er op het raam werd gebonkt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is geen leugen. Het is een traditie.
Omdat jíj het een leugen vindt, moet ieder kind het plezier van Sinterklaas maar ontnomen worden? Dacht het niet.quote:Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kom eens met iets inhoudelijks. Geef eens aan waar ik er naast zit.
Nee, niet dokter Brouwerquote:Op maandag 6 december 2010 13:33 schreef Spock_nimoy het volgende:
Daarom zijn de 'moord en brand' schreeuwende reacties hier ook zo overbodig. Die krijgen straks iets in hun schoen en zijn Rutger en z'n kornuiten al lang en breed vergeten.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
dit is de eerste post waar een kern van waarheid inzit, het is ook niet wat de kinderen ermee doen, wat doen de ouders en de media ermee, en mensen die geen leven hebben die er zoveel tijd insteken.
Badam tsss
Dat is dan ook de traditie, voor kinderenquote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, mijn ouders konden mij uitleggen wat ze wilden over Sinterklaas en de oorsprong ervan....Ik stond gewoon voor de kachel te zingen en kneep hem enorm toen er op het raam werd gebonkt.
quote:Een traditie (Latijn: trádere, overleveren) is een gewoonte qua visie of manier van doen die vaak al jaren, eeuwen of millennia leeft onder een bepaald volk of een bepaalde bevolkingsgroep. Er zijn vele soorten tradities, zoals:
Doorgeven van bepaald cultureel erfgoed, kennis en praktijk
Feesten voor goden of godinnen, voor doden of levenden
Sporten in een bepaald gebied
Herdenkingen van belangrijke mensen uit de geschiedenis
Het zingen van liederen bij speciale gelegenheden
Het overleveren van de leermeester op de leerling van bepaalde kenmerken in een kunststijl.
Tradities zijn zeer vaak verweven met en eigen aan een bepaalde religie.
Tradities kunnen op grote en kleine schaal voorkomen. Zo viert men over de hele wereld Oud en Nieuw, maar kent niet iedereen het Sinterklaasfeest en wordt niet overal Kerstmis gevierd.
In de katholieke Kerk is de traditie een begrip dat als bron voor het verstaan van de openbaring geldt.
Ook inzake zeden en gewoonten of gebruiken (zoals bij geboorte, huwelijk of begrafenis) en bij gelegenheid van bepaalde kalenderdagen zoals oudejaarsdag of -avond en nieuwjaarsdag zijn er bepaalde tradities (in de Westerse wereld het hierboven genoemd Oud en Nieuw, en in bijv. Iran, Koerdistan en Afghanistan het Noroez).
Dat is ook het prachtige van Sinterklaas, dat het precies aansluit bij de wereld van de kinderen. Ze kunnen nog niet verder denken dan hun eigen leven, ze hebben het besef nog niet dat er meer is dan wat zij doen. Daarom is het ook altijd de echte Sinterklaas die bij de kids zelf komt en een eventuele hulpsinterklaas op andere scholen. Maar dan nog is een hulpsinterklaas één van de laatste redmiddelen om het geloven aan te houden.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
dit is de eerste post waar een kern van waarheid inzit, het is ook niet wat de kinderen ermee doen, wat doen de ouders en de media ermee, en mensen die geen leven hebben die er zoveel tijd insteken.
Wees blij (en misschien zelfs wel jaloers)quote:Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dat is ook het prachtige van Sinterklaas, dat het precies aansluit bij de wereld van de kinderen. Ze kunnen nog niet verder denken dan hun eigen leven, ze hebben het besef nog niet dat er meer is dan wat zij doen. Daarom is het ook altijd de echte Sinterklaas die bij de kids zelf komt en een eventuele hulpsinterklaas op andere scholen. Maar dan nog is een hulpsinterklaas één van de laatste redmiddelen om het geloven aan te houden.
Het gaat er niet om dat ze er niet naar kijken; ze hebben die vaardigheden gewoon nog niet. en het is allemaal al zo bijzonder dat ze door eventuele onvolmaaktheden erg makkelijk heenkijken. Net als ouders overigens.
Inderdaad, kap eens met liegen hier, walgelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
Badam tsss
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat jíj het een leugen vindt, moet ieder kind het plezier van Sinterklaas maar ontnomen worden? Dacht het niet.
Even quoten, voor als ik een voorbeeld zoek van wat het afsterven van hersencellen met een mens doet.quote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Mijn zoon ging naar de creche. Ik was erbij toen de juf zei dat ze even de Sint ging helpen en daarom zich verklede als Sint. kinderen keken eerst vreemd, maar hoe verder ze vorderde met haar pak, hoe vreemder ze keken. Toen de juf alles aan had kropen de kinderen meteen in de armen van de ouders of gingen kinderen verhalen vertellen alsof het echt de Sint was. De mijne begon te huilenquote:Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
Ja oke maar ze zeggen de hele tijd dat het de echte sint is
En dus is het legitiem voor een Rutger Castricum maar voor andere ouders te beslissen om hun kinderen te laten zien dat het een leugen is?quote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet
En er komt geen vinden bij kijken, het is een leugen. Hoe je het ook wendt of keert.
quote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Dat er mensen zo verbaasd zijn! Van die dombo's bij powned (de naam alleen al) kun je zoiets toch verwachten. Afzeikhumor en mensen pesten die het niet doorhebben of te beleefd of te klein zijn om zich te verweren
Jouw woorden, niet de mijne. Ik heb alleen maar gezegd dat het allemaal niet zo erg was als sommige mensen het voordoen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dus is het legitiem voor een Rutger Castricum maar voor andere ouders te beslissen om hun kinderen te laten zien dat het een leugen is=
Het principe deugt al niet.quote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet de mijne. Ik heb alleen maar gezegd dat het allemaal niet zo erg was als sommige mensen het voordoen.
Omdat het een leugen is en het niet erg is dat die leugen doorbroken wordt. Mogen ouders dat alsjeblieft lekker zelf bepalen...quote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet de mijne. Ik heb alleen maar gezegd dat het allemaal niet zo erg was als sommige mensen het voordoen.
Welk principe precies?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die erg veel lijden hoor. Maar goed, misschien moeten we maar een ontwikkelingspsycholoog hier tegenaan gooien..
Denk dat de ouders meer schade aanrichten met de hysterie.quote:Kinderen slikken dat allemaal zonder problemen. Dat komt door het zgn. 'magisch denken'. Dit betekent dat kinderen dat wat ze op dat moment zien als waarheid aannemen. Als ze Sinterklaas of Zwarte Piet zien dan is dat ook gewoon Sinterklaas of Zwarte Piet. Bij kleine kinderen komt het nog niet in ze op dat dat weleens verkleedde volwassenen zouden kunnen zijn.
Een beroemd experiment is dat van een juf die zich voor een klas vol kleuters verkleedde als Sinterklaas. De kinderen dachten allemaal stuk voor stuk dat het echt was, terwijl ze gezien hadden dat de juf zich verkleedde als Sinterklaas. Na afloop vertelden de kinderen de juf vol enthousiasme dat ze Sinterklaas hadden gezien.
Kinderen zien dat wat ze op dat moment zien als de waarheid. Als er dus een zak met cadeautjes staat betekent dat dus dat papa en mama gelijk hebben en Sinterklaas langs is geweest. Na een aantal jaar, meestal als ze zo'n jaar of zeven zijn, ontwikkelen ze de mogelijkheid om datgene wat ze zien niet meteen als de hele waarheid te interpreteren. Dan is het doorgaans meteen afgelopen met het geloof in Sinterklaas.
Geniale logica hebben die kids!
Vroegen jullie je vroeger ook niet af hoe......
quote:Op maandag 6 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat er meer om dat je juist in deze tijd gewoon met je fikken van een stuk cultureel Nederlands erfgoed af moet blijven.
De baard van Sinterklaas is een stuk Nederlands cultureel erfgoed?quote:Op maandag 6 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat er meer om dat je juist in deze tijd gewoon met je fikken van een stuk cultureel Nederlands erfgoed af moet blijven.
Zijn tabbert ook.quote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
De baard van Sinterklaas is een stuk Nederlands cultureel erfgoed?
Ben ik met je eens. Maar ik denk ook dat de traditie alleen maar sterker wordt als de traditie eens in de zoveel tijd wordt uitgedaagd/aangevallen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, idd dat geloof ik ook wel. Erg veel kinderleed is er niet door ontstaan.quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de ouders meer schade aanrichten met de hysterie.
Het incident an sich is onwijs kinderachtig en ongepast omdat je een feest van kinderen nu eenmaal niet behoort te verstoren maar ach, je verteld dat het twee nepsinterklazen waren (de écht heeft het veeeeeelste druk met alle pakjes voor pakjesavond ) en er is géén probleem.
hij zegt in het begin dat de salarissen van de publieke omroep de pan uitreizen daarom schnabbelt hij er wat bij door als sint verkleed te gaan. Slappe connectie maar ja...quote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd dat geloof ik ook wel. Erg veel kinderleed is er niet door ontstaan.
Verder was de actie doelloos. Ik weet niet wat hij probeerde aan te tonen. Het eenvoudige provoceren dus. Heilige huisjes intrappen.
Misschien dat hij deze reacties inschatte en probeert aan te tonen dat mensen ietwat overdreven reageren, maar op één of andere manier geloof ik dit niet.
Voor veel landgenoten is Sinterklaas natuurlijk wel het enige echte culturele erfgoed dat nog over is van ons land hè, naast de Nachtwacht. En de Nachtwacht kun je er nu eenmaal niet op uitsturen om op 5 december net te doen alsof hij Sinterklaas is.quote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
De baard van Sinterklaas is een stuk Nederlands cultureel erfgoed?
quote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
Erg veel kinderleed is er niet door ontstaan.
quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
Update 6-12-2010 - 11:20 uur
FOK!ker Brave_Sir_robin meldt de vader met het kind op de arm te kennen en zegt er het volgende over:
"Haal dat stukje over die Hoax maar weg. Ik ken die vader in het stukje met zijn zoontje op de arm. Hij vond het echt een hele misselijke grap. Eerste keer dat zijn zoontje bewust Sinterklaas zag, zingen en handjes geven, en dan kom die lulhannes binnen.
Hij en andere vaders zijn flink uitgevallen tegen Rutger maar dat zenden ze natuurlijk niet uit. Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd."
Okee, daar is hij boos om, want hij werkt bij de P.O. en vind dat-ie te weinig verdient; komt-ie bij zijn schnabbeladres blijkt de incompetente Sinterklaascentrale hem ook nog eens naar een adres gestuurd te hebben waar al een Sint is... zoiets?quote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
hij zegt in het begin dat de salarissen van de publieke omroep de pan uitreizen daarom schnabbelt hij er wat bij door als sint verkleed te gaan. Slappe connectie maar ja...
Ach, kom nou. Het Sinterklaasfeest zoals wij dat kennen is verzonnen in de 19e eeuw.quote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor veel landgenoten is Sinterklaas natuurlijk wel het enige echte culturele erfgoed dat nog over is van ons land hè, naast de Nachtwacht
Aandacht...aandacht...en hoe krijg ik aandacht wanneer volwassen mensen niet meer te shockeren zijn? Door iets in te zetten wat volwassenen dierbaar is. Over de rug van kinderen aandacht te krijgen. En het gaat hier wel om een feestje wat voor kinderen bewust verpest werd. Of dit nu om een uitje bewust verpesten gaat van een kind of een Sinterklaasfeest doet er niet toe. Ja, de kinderen komen er wel over heen, maar hun moment waar ze weken naar uitkeken is verpest omdat een Rutger...aandachtshoer nooit voldoende aandacht krijgt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd dat geloof ik ook wel. Erg veel kinderleed is er niet door ontstaan.
Verder was de actie doelloos. Ik weet niet wat hij probeerde aan te tonen. Het eenvoudige provoceren dus. Heilige huisjes intrappen.
Misschien dat hij deze reacties inschatte en probeert aan te tonen dat mensen ietwat overdreven reageren, maar op één of andere manier geloof ik dit niet.
Al was het van na de oorlog. Of van de jaren'70.quote:Op maandag 6 december 2010 13:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ach, kom nou. Het Sinterklaasfeest zoals wij dat kennen is verzonnen in de 19e eeuw.
Ja prima, maar doe niet alsof het echt cultureel erfgoed is.quote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al was het van na de oorlog. Of van de jaren'70.
Het echte Sinterklaasfeest wordt natuurlijk thuis gevierd hè, daar kijken ze weken naar uit. De ouderen (ondanks dat ze niet meer geloven) langer, want eind september vallen de eerste speelgoedboekjes van onze commerciële vrienden al in de bus. En volgens mij begin september kun je je eerste gevulde speculaas plakken al kopen in de Appie.quote:Op maandag 6 december 2010 13:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Aandacht...aandacht...en hoe krijg ik aandacht wanneer volwassen mensen niet meer te shockeren zijn? Door iets in te zetten wat volwassenen dierbaar is. Over de rug van kinderen aandacht te krijgen. En het gaat hier wel om een feestje wat voor kinderen bewust verpest werd. Of dit nu om een uitje bewust verpesten gaat van een kind of een Sinterklaasfeest doet er niet toe. Ja, de kinderen komen er wel over heen, maar hun moment waar ze weken naar uitkeken is verpest omdat een Rutger...aandachtshoer nooit voldoende aandacht krijgt.
Dat is het wél. Leugen, traditie of hoe je het ook wilt noemen, juist het Sinterklaasfeest is nog iets wat echt Hollands is. Dus deel uit maakt van ons cultureel erfgoed./quote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja prima, maar doe niet alsof het echt cultureel erfgoed is.
Dit kan idd ook een rol gespeeld hebben...quote:Op maandag 6 december 2010 13:57 schreef _Led_ het volgende:
Meh, 't is gewoon een symptoom dat ze met Powned door hun Geenstijl-materiaal heen zijn.
Ze hebben nooit nagedacht bij 't feit dat ze nu daadwerkelijk elke keer content moeten hebben - en dan ook nog eens iets dat mensen het liefst niet al kennen van GeenStijl.
Ze hebben geen vernieuwende ideeen, ze hebben geen goede programma's, ze hebben geen content meer.
Dus ga je maar content maken - een relletje starten dus.
Dus geef je Rutger een schop naar buiten, die gooit z'n irritante zelf even in de overdrive en presto, we hebben iets om op tv te laten zien waar we weer weken oeverloos over door kunnen ouwehoeren tot iemand bij Powned in een vlaag van verstandsverbijstering weer wat nieuwe content bedacht heeft.
Ja en nee. Ja het is echt, als in we vieren dat al bijna twee eeuwen zo. Nee, het is niet echt, want het is ingesteld, en niet natuurlijk ontstaan.quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het wél. Leugen, traditie of hoe je het ook wilt noemen, juist het Sinterklaasfeest is nog iets wat echt Hollands is. Dus deel uit maakt van ons cultureel erfgoed./
OK, vanaf welk jaartal is iets wel cultureel erfgoed dan?quote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Naja het wordt ook in belgie gevierd dus puur hollands zou ik het niet willen noemen. De kerstman zit toch ook in onze cultuur gebakken? En kadootjes onder de kerstboom.quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het wél. Leugen, traditie of hoe je het ook wilt noemen, juist het Sinterklaasfeest is nog iets wat echt Hollands is. Dus deel uit maakt van ons cultureel erfgoed./
Het gaat niet om jaartal.quote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, vanaf welk jaartal is iets wel cultureel erfgoed dan?
Wat boeit het nou hoe het ooit begonnen is? We doen het, doen het al redelijk lang en we doen het massaal. Daarbij doen ze het (op belgië na dan) nergens. Kerst vind ik niet tot ons cultureel erfgoed horen daarom.quote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja het is echt, als in we vieren dat al bijna twee eeuwen zo. Nee, het is niet echt, want het is ingesteld, en niet natuurlijk ontstaan.
Nou, toch wel iets meer dan helemaal niet. Het verandert zeker, maar bijv. het schoenzetten gebeurt al sinds de 15e eeuw. Toen werd het gedaan in de Sint-Nicolaaskerken en werden ze gezet door armen en gevuld door rijken, op de vooravond (5 dec) van de naamdag (6 dec) van Sint Nicolaas.quote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, OK, sorry, ik zag je latere post niet op tijd.quote:
Coffeeshops zijn ook Nederlands cultureel erfgoed. Ze bestaan pas 40 jaar en zijn officieel ingesteld, toch is er geen ander land te wereld die ze heeft en vrijwel iedereen vindt het echt bij Nederland horen. Cultureel erfgoed dus, heel simpel.quote:Ja en nee. Ja het is echt, als in we vieren dat al bijna twee eeuwen zo. Nee, het is niet echt, want het is ingesteld, en niet natuurlijk ontstaan.
Is dus wat ouder begrijp ik?quote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Werd alleen wat anders gevierd toenquote:In Nederland zet men vanaf de 15e eeuw de schoen. In eerste instantie gebeurde dat in de kerk en was de opbrengst voor de armen. Uit archiefstukken blijkt dat vanaf 1427 in de Sint Nicolaaskerk in Utrecht schoenen werden gezet op 5 december, pakjesavond. Rijke Utrechters legden wat in de schoenen en de opbrengst werd verdeeld onder de armen op 6 december, de officiële sterfdag van de Heilige Nicolaas.
Uit de 16e eeuw bestaan beschrijvingen van het schoen zetten door kinderen in de huiskamer. Kunstschilder Jan Steen heeft in de 17e eeuw de Sinterklaasochtend op twee schilderijen vastgelegd. Daarop is ook goed te zien wat de kinderen in hun schoen kregen. Vaak was dat snoepgoed zoals speculaas, kruidnoten, pepernoten, borstplaat, chocoladeletters, taaipoppen, marsepein en speelgoed. Dit zijn eeuwenoude lekkernijen die in traditionele vormen worden gemaakt. Als drank werd chocolademelk en warme bisschopswijn geschonken. Opvallend is dat vooral jongens een roe of zakje zout in de schoen vonden.
Precies... de ouders hoor je niet klagen als ze EN op tv naar de sint kijken en later in hun eigen dorp ook een Sint hebben die notabene een kop kleiner is.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Spock_nimoy het volgende:
[..]
Badam tsss
Nou, fijn joh, bedankt voor je mening.quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies... de ouders hoor je niet klagen als ze EN op tv naar de sint kijken en later in hun eigen dorp ook een Sint hebben die notabene een kop kleiner is.
Nee nu is het gewoon Rugter / Powned / GS en daar willen de fokkers graag tegen schoppen.....boehoehoehoe.
Ik kan er nog steeds hard op lachen. En ja..noem me bot, doet me niets:) Hoe harder de moraalridders hier gaan roepen dat het niet kan hoe harder ik moet lachen.
Dus die Sint die een kop kleiner is heeft zojuist en public ook een andere Sint van zijn baard verlost? Logisch, heel logisch.quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies... de ouders hoor je niet klagen als ze EN op tv naar de sint kijken en later in hun eigen dorp ook een Sint hebben die notabene een kop kleiner is.
Nee nu is het gewoon Rugter / Powned / GS en daar willen de fokkers graag tegen schoppen.....boehoehoehoe.
Ik kan er nog steeds hard op lachen. En ja..noem me bot, doet me niets:) Hoe harder de moraalridders hier gaan roepen dat het niet kan hoe harder ik moet lachen.
Het is niet iets typisch Nederlands nee.quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Halve_Maen het volgende:
Dus Kerst is niet deel van ons culturele erfgoed omdat het overal gevierd wordt?
Het verschil is dat Rutger als volwassen vent met opzet naar buiten gaat met een camera om een feest voor kleine kinderen te verpesten.quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh, het kan wel hoor, ik vind 't alleen nogal sneu als volwassen mensen hun plezier halen uit het pesten van kleine kinderen.quote:Ik kan er nog steeds hard op lachen. En ja..noem me bot, doet me niets:) Hoe harder de moraalridders hier gaan roepen dat het niet kan hoe harder ik moet lachen.
Oke maar ik zie dan nog steeds niet echt in waarom wij er dan 'met onze handen vanaf moeten blijven'.quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is niet iets typisch Nederlands nee.
De wortels van het feest gaan inderdaad wat verder terug ja.quote:Op maandag 6 december 2010 14:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Is dus wat ouder begrijp ik?
[..]
Werd alleen wat anders gevierd toen
Als je er niet tegen kunt dan ga je toch elders spelen???quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, fijn joh, bedankt voor je mening.
Niet beter, wel anders. Wij kennen in Nederland toch niet die Kerstman cultuur, wij hebben Sinterklaas.quote:Op maandag 6 december 2010 14:07 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Oke maar ik zie dan nog steeds niet echt in waarom wij er dan 'met onze handen vanaf moeten blijven'.
Was het beter geweest als rutger dit 'geintje' bij een kerstman gedaan had?
Kun je het ook nog onderbouwen, behalve dan dat je het wel lachen vond?quote:Op maandag 6 december 2010 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kunt dan ga je toch elders spelen???
Wat wil je in godsnaam onderbouwd hebben? Waarom ik kon lachen of wat? Ik kon lachen omdat het grappig was.quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je het ook nog onderbouwen, behalve dan dat je het wel lachen vond?
quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aan inlevingsvermogen / empathie (of het compleet ontbreken daaraan) valt weinig te onderbouwen, toch ?quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je het ook nog onderbouwen, behalve dan dat je het wel lachen vond?
Ik moet hier toch stiekem om grijnzenquote:Op maandag 6 december 2010 14:10 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Misschien kan Rutger de volgende keer inbreken op een kinderfeestje en de kaarsjes op de taart uitpissen of zo. Hilarisch!
Niet dus. Nuff said./quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam onderbouwd hebben? Waarom ik kon lachen of wat? Ik kon lachen omdat het grappig was.
En denk nu zelf eens na...beiden sinterklazen zitten in het complot... wie heeft dan de eerste sint geboekt en bij wie? Kortom... de mensen die ze geboekt hebben zullen ook op de hoogte geweest zijn niet?
Het was 'anders' geweest? minder traumatisch voor de kinderen? Dit is gewoon emoties die spreken volgens mij.quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet beter, wel anders. Wij kennen in Nederland toch niet die Kerstman cultuur, wij hebben Sinterklaas.
Het is al vanaf 1500. 1600 voor de rijken. Zoals ik eerder liet lezen Te vinden op wikiquote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, vanaf welk jaartal is iets wel cultureel erfgoed dan?
Lees eens even waarop ik reageer.quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is al vanaf 1500. 1600 voor de rijken. Zoals ik eerder liet lezen Te vinden op wiki
Alleen als het bij zijn eigen kinderen is!quote:Op maandag 6 december 2010 14:11 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik moet hier toch stiekem om grijnzen
En vanaf 1800 in de vorm zoals wij het nu vieren.quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is al vanaf 1500. 1600 voor de rijken. Zoals ik eerder liet lezen Te vinden op wiki
Niet te hopen...quote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Alleen als het bij zijn eigen kinderen is!
Maar die zal hij wel niet hebben.
Je ziet toch zelf ook wel het verschil tussen Sinterklaas en de Kerstman in Nederland?!quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Het was 'anders' geweest? minder traumatisch voor de kinderen? Dit is gewoon emoties die spreken volgens mij.
Het sowieso triest als je je pleziertje moet hebben van het pesten van derden, kinderen pesten is nog erger.quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat Rutger als volwassen vent met opzet naar buiten gaat met een camera om een feest voor kleine kinderen te verpesten.
[..]
Oh, het kan wel hoor, ik vind 't alleen nogal sneu als volwassen mensen hun plezier halen uit het pesten van kleine kinderen.
Ik moest lachen omdat het grappig was. Duidelijk zo? Of wacht... is it clear? (ik ken ook engelsquote:
Ach ja, de GS/PVV-mentaliteit hè. 'Ik een kutleven, dan anderen ook een kutleven. Gewoon, omdat het kan.'quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het sowieso triest als je je pleziertje moet hebben van het pesten van derden, kinderen pesten is nog erger.
Ik zie ook dat Kerst steeds dominanter wordt. Maar goed, het punt is waarom was dit drama minder erg geweest als hij een kerstman te grazen had genomen voor de ogen van kinderen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel het verschil tussen Sinterklaas en de Kerstman in Nederland?!
Niet minder erg. Anders. Niet te vergelijken. Kerst wordt dominanter, de kerstman niet.quote:Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik zie ook dat Kerst steeds dominanter wordt. Maar goed, het punt is waarom was dit drama minder erg geweest als hij een kerstman te grazen had genomen voor de ogen van kinderen.
Omdat geen enkel kind in de kerstman gelooft (mag ik hopen tenminste).quote:Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik zie ook dat Kerst steeds dominanter wordt. Maar goed, het punt is waarom was dit drama minder erg geweest als hij een kerstman te grazen had genomen voor de ogen van kinderen.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Jij bent wel een van de oneliners he?
Ach kom op man, een driejarig kind kan je werkelijk alles wijs maken. Ook dat het 2 stoute hulp sinten waren en niet de echte sintquote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat geen enkel kind in de kerstman gelooft (mag ik hopen tenminste).
Het principe dat je het plan opvat om zo'n domme 'grap' uit te halen puur om voor kleine kinderen iets te verknallen. Hoe sip steek je dan in elkaar?quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Welk principe precies?
En begrijp me niet verkeerd, ik had ook liever gehad dat Rutger het niet had gedaan.
Het gaat om de boodschap die afgegeven wordt.quote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
sowieso...lid zijn van een omroep...welkom in 1950en dan opzeggen omdat je het niet eens bent met hun programma...das eigenlijk nog erger. Want eerst wil je lekker schoppen tegen de samenleving, lekker tegen je vrienden zeggen dat je lid bent van Powned..want dat was in vorig jaar...
en dan nu piepen.....
Klopt, alleen in Nederland doet vrijwel geen enkele ouder dat, omdat we onze kinderen al wijsmaken dat Sinterklaas bestaat.quote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ach kom op man, een driejarig kind kan je werkelijk alles wijs maken.
Precies, zo zullen de meeste ouders het ook wel gedraaid hebben, dus weinig aan de hand wat schade aan die kinders betreft. Het is de intentie die erachter zit die deze actie zo sneu maakt.quote:Ook dat het 2 stoute hulp sinten waren en niet de echte sint.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
sowieso...lid zijn van een omroep...welkom in 1950en dan opzeggen omdat je het niet eens bent met hun programma...das eigenlijk nog erger. Want eerst wil je lekker schoppen tegen de samenleving, lekker tegen je vrienden zeggen dat je lid bent van Powned..want dat was in vorig jaar...
en dan nu piepen.....
Dit ben ik met je eens.quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, alleen in Nederland doet vrijwel geen enkele ouder dat, omdat we onze kinderen al wijsmaken dat Sinterklaas bestaat.
[..]
Precies, zo zullen de meeste ouders het ook wel gedraaid hebben, dus weinig aan de hand wat schade aan die kinders betreft. Het is de intentie die erachter zit die deze actie zo sneu maakt.
Twee zelfmoorden, vijf pogingen en de rest is bij Japie gaan wonen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand een status-update hoe het momenteel met die arme kinderen gaat? Slachtofferhulp gekregen o.i.d.?
Dat er een hoop moraalridders lopen??? Dat wordt ze nu wel duidelijk ja.... denk dat ze nog wel een item erover zullen openen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap die afgegeven wordt.
Nooit lid worden..hoef je ook niet op te zeggen. Het kan zo simpel zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geef ons in al jouw wijsheid eens een in jouw ogen legitieme reden om je lidmaatschap op te zeggen bij een omroep?
Ligt eraan wie je obvious troll noemt Danny.... ik troll niet ik geef mijn mening. Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet zo snel over de piss bent over niks.quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Danny het volgende:
volgens mij is het beter om de obvious trolls gewoon te negeren dan ze hun pleziertje te gunnen en op ze in te gaan
Mogen mensen dit soort 'geintjes' ook bij jouw (toekomstige?) kinderen uithalen?quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat er een hoop moraalridders lopen??? Dat wordt ze nu wel duidelijk ja.... denk dat ze nog wel een item erover zullen openen.
Ach ach..als Rutger een kansloze Vogelaar aanpakt liggen we in een deuk, als hij mocro's afzeikt liggen we in een deuk, als hij Wilders aanpakt liggen we in een deuk, maar oh oh oh oh kijk uit als je iets doet waar de moedermaffia niet tegen kan...... dan is de wereld te klein. Ik kan daar dus om lachen.
Dus je hebt geen antwoord en etaleert hier eigenlijk alleen maar hoe geretardeerd jij werkelijk bent? Nee dan is dat duidelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 14:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nooit lid worden..hoef je ook niet op te zeggen. Het kan zo simpel zijn.
Ja... en je zal mij nooit horen piepen hierover. (bewaar deze post..... )quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Mogen mensen dit soort 'geintjes' ook bij jouw (toekomstige?) kinderen uithalen?
Wat lul je nou...jij vraagt om een legitieme reden en ik zeg dat je uberhaubt geen lid moet worden. Waarom is dit retard??quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus je hebt geen antwoord en etaleert hier eigenlijk alleen maar hoe geretardeerd jij werkelijk bent? Nee dan is dat duidelijk.
Omdat dat geen reden is om je abbo op te zeggen misschien? Als je niet eens begrijpend kan lezen hoe wil je dan fatsoenlijk meediscussiëren?quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja... en je zal mij nooit horen piepen hierover. (bewaar deze post..... )
[..]
Wat lul je nou...jij vraagt om een legitieme reden en ik zeg dat je uberhaubt geen lid moet worden. Waarom is dit retard??
Ok, je wilt dus expliciet een reden horen. Als de directeur van een omroep seks heeft met kinderen dan vind ik dat een reden om op te zeggen. Tevreden?quote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat dat geen reden is om je abbo op te zeggen misschien? Als je niet eens begrijpend kan lezen hoe wil je dan fatsoenlijk meediscussiëren?
Neuh, ik vind rutger sowieso kansloos eerlijk gezegd...quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat er een hoop moraalridders lopen??? Dat wordt ze nu wel duidelijk ja.... denk dat ze nog wel een item erover zullen openen.
Ach ach..als Rutger een kansloze Vogelaar aanpakt liggen we in een deuk, als hij mocro's afzeikt liggen we in een deuk, als hij Wilders aanpakt liggen we in een deuk, maar oh oh oh oh kijk uit als je iets doet waar de moedermaffia niet tegen kan...... dan is de wereld te klein. Ik kan daar dus om lachen.
Neuh..quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als hij dit nou bij hem thuis had gedaan, bij zijn eigen kinderen, dan had iedereen toch wel begrepen dat het niet helemaal fris is, toch?quote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ach kom op man, een driejarig kind kan je werkelijk alles wijs maken. Ook dat het 2 stoute hulp sinten waren en niet de echte sint.
Maar dat kan dus inderdaad. Dan geef ik je groot gelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh, ik vind rutger sowieso kansloos eerlijk gezegd...
Oh, niet tegen jou specifiek gericht hoor, meer gewoon jouw soort mensenquote:Op maandag 6 december 2010 14:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@led; je mag mij een kneus vinden hoor, sterker nog, je mag het zelfs zeggen. Ik zal er geen minuut minder om slapen.
kerst op zich wel, de kerstman niet. die is uitgevonden door coca cola. gebaseerd op russische en scandinavische feestjes, en op de nederlandse sinterklaas. (hij heet niet voor niets santaclaus)quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Halve_Maen het volgende:
Dus Kerst is niet deel van ons culturele erfgoed omdat het overal gevierd wordt?
Ik kijk er nooit naar, ik vind dat sippe decor met dat pownews al te amateuristisch voor woorden. De presentator/directeur met het spoelinkje in zijn jeugdige kapseltje. Ik vind het allemaal tenenkrommend.quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heel tevreden, wat de omroep zelf doet maakt jou dus niets uit, jij blijft wel lid; zolang de directeur maar niet aan kinderen zit. Duidelijk, maar ga dan geen mensen afzeiken die wel geven om wat de omroep waar zij lid van zijn uithaalt.quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ok, je wilt dus expliciet een reden horen. Als de directeur van een omroep seks heeft met kinderen dan vind ik dat een reden om op te zeggen. Tevreden?
Eerst zeg jij dat ik niet lees en dan zeg je dat ik pas wegga als .... je mist het belangrijke...ik word geen lid in den beginne. Dus ik hoef niet op te zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heel tevreden, wat de omroep zelf doet maakt jou dus niets uit, jij blijft wel lid; zolang de directeur maar niet aan kinderen zit. Duidelijk, maar ga dan geen mensen afzeiken die wel geven om wat de omroep waar zij lid van zijn uithaalt.
Die vaders ja, heel goed. Want jij begint al te zweten en te puffen als je je arm omhoog beweegt, chubby...quote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Die vaders hadden 'm gewoon een paar pestklappen moeten geven.
mwoa, wel even buiten natuurlijk, maar verder eenschquote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Die vaders hadden 'm gewoon een paar pestklappen moeten geven.
Jij vind het vreemd dat mensen niet een volwassen kerel willen betalen om kleuters te pesten ?quote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef DaverzNL het volgende:
omg wat een overtrokken reacties hier van allemaal moraalriddersAlsof hij ter plekke een kind verkracht heeft ofzo
Het is flauw, zeker, maar hier dreigen met 'je lidmaatschap' opzeggen enzo, kom op zeg
![]()
Je weet ook dat ze miljoenen van de staat krijgen en die vijf euro van jou niet echt nodig hebben om het salaris van dat irritante mannetje te betalen?quote:Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij vind het vreemd dat mensen niet een volwassen kerel willen betalen om kleuters te pesten ?
Ik weet er nog wel een. Een juf in groep zes geeft seksuele voorlichting en dan komt Rutger binnen en zegt: dit is pas seksuele voorlichting en scheurt de kleren van de juf en neukt haar op het buro. Halverwege zegt Rutger: dit is om kinderen te maken. Maar als je het doet voor de lekker kan het ook zo en hij ramt zijn pik in haar kont. Uiteraard in scene gezet want de juf is eigenlijk Kim Holland.quote:
Oe een internet pisvlekje die denkt dat hij iets persoonlijks weet van iemand.quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die vaders ja, heel goed. Want jij begint al te zweten en te puffen als je je arm omhoog beweegt, chubby...
Grappig dit hoor, Powned is echt de nieuwe Paul de Leeuw. Begin jaren 90 was ook heel Nederland geschokt over wat hij deed (liep een klas in als Zwarte Piet, deed heel raar tegen die kinderen, toen een klein jongetje lief begon te zingen voor m scheurde ie snel weg in zn Eend). En ook toen kwamen er opzeggingen bij de VARA binnen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij vind het vreemd dat mensen niet een volwassen kerel willen betalen om kleuters te pesten ?
Lidmaatschap opzeggen is wat mild. Rutger verdient voor deze onmenselijke actie een Balthasar Gerards-achtige executie...quote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef DaverzNL het volgende:
omg wat een overtrokken reacties hier van allemaal moraalriddersAlsof hij ter plekke een kind verkracht heeft ofzo
Het is flauw, zeker, maar hier dreigen met 'je lidmaatschap' opzeggen enzo, kom op zeg
![]()
quote:"Zijn rechterhand waarmee hij het moorddadige feit heeft gepleegd zal met een gloeiende tang worden afgeknepen; vervolgens zal men met gloeiende tangen op verscheidene plaatsen op zijn lichaam het vlees afknijpen tot op het bot. Vervolgens vierendele men hem levend waarna het hart uit zijn borstkas gesneden en hem in het gezicht zal worden geworpen. Tenslotte zal men zijn hoofd afhakken waarna zijn vier uiteengetrokken delen op de Haagpoort, Oostpoort, Ketelpoort en de Waterslootsepoort tentoongesteld dienen te worden. Zijn hoofd moet op een staak gespietst en vervolgens bij het voormalige huis van de prins worden geplaatst."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |