1069!quote:
jammer dat deze man geen aandacht kreeg die hij verdiende, namelijk een goed aantal klappen...quote:
Dus omdat oudere kinderen, die niet meer geloven, het leuk vinden, moeten de andere er maar onder leiden?quote:Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er stonden een paar kinderen verschrikt, en niet begrijpend te kijken, maar ik hoorde de wat oudere kinderen ook lachen toen Sint Rutger die andere Sint verbaal aanpakte...
Nou gelukkig, dan is het oké.quote:Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er stonden een paar kinderen verschrikt, en niet begrijpend te kijken, maar ik hoorde de wat oudere kinderen ook lachen toen Sint Rutger die andere Sint verbaal aanpakte...
Paris Hilton al gebald?quote:
Ik denk niet dat die erg veel lijden hoor. Maar goed, misschien moeten we maar een ontwikkelingspsycholoog hier tegenaan gooien.quote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dus omdat oudere kinderen, die niet meer geloven, het leuk vinden, moeten de andere er maar onder leiden?
Die paddy had het over kindertranen.quote:
Schrikreactie? Stoerdoenerij onderling? Kinderen die erbij waren maar niet meer geloven?quote:Op maandag 6 december 2010 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die paddy had het over kindertranen.
Ik zag paar kinderen verschrikt kijken en hoorde ook gelach.
heb je de gigantische hoeveelheid kindertranen dan niet gespot?quote:Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef bloodymary het volgende:
Toen ik dit las dacht ik wat een flauw gedoe. Maar nu ik het filmpje gezien heb moest ik stiekem toch een beetje lachen. En wat een ophef om niks weer. Die twintig kindertjes die er zitten zijn ook nog eens zo klein dat ze helemaal niet in de gaten hebben wat er gebeurt.
Gezeur om niets dus!
Nope, maar ik vind er dan ook niet lekker.quote:
Het is iig pointless; ik bedoel, ik weet niet welk doel Castricum voor ogen had.quote:
Inderdaad, dat stoorde me nog meer dan het aftrekken van die baard. Dat laatste kun je nog wel rechtpraten. Maar dat gevloek en gescheld is echt van de zotte.quote:Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef Triggershot het volgende:
En dan ook nog het woordgebruik, gevloek en schelden met ziektes bij kinderen, keistoer man.
Rot toch op kneusquote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Rutger heeft blijkbaar een zenuw geraakt. Oh nee, iemand probeert onze collectieve leugen kapot te maken![]()
Dat vloeken en schelden is nog wel prijzenswaardig. Je kan kinderen niet vroeg genoeg leren om god te vervloeken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, dat stoorde me nog meer dan het aftrekken van die baard. Dat laatste kun je nog wel rechtpraten. Maar dat gevloek en gescheld is echt van de zotte.
Kanker tering tyfus heeft niks met god te maken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat vloeken en schelden is nog wel prijzenswaardig. Je kan kinderen niet vroeg genoeg leren om god te vervloeken.
Oh nee, iemand is een andere mening toebedaan dan ik, kom laat ik hem uitschelden!quote:Op maandag 6 december 2010 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Rot toch op kneusIeder kind vind/ vond vroeger Sinterklaas leuk
En dat moet het ook blijven. Leuk. Voor kinderen.
Of was jij toevallig ook zo'n knurftje wat hulp-sinterklaasjes ging bekogelen met sneeuw- en ijsballen?
begin zegt die toch godverdomme weer een dubbele boeking...?quote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Kanker tering tyfus heeft niks met god te maken.
Ik?quote:Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Ik snap alleen nooit zo goed waarom jij zo'n felle anti-geenstijlert bent, Y:/. Het lijkt wel een persoonlijke vete of hetze.
Ook een kansloze actie.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Doet me een beetje denken aan die 1 aprilgrap, waarbij aan kinderen een schoolreisje was beloofd, en de bus kwam niet.
Daar stond hier toen ook bijna iedereen voor op z'n achterste benen.
Kinderen kunnen best wel wat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |