abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 12:48:11 #101
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89583138
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:47 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

dat zijn nogal 2 verschillende dingen vind je ook niet? Je 'snikkel' tonen vind ik echt van een ander kaliber dan in een sinterklaas pak je baard afdoen...
Klopt, da's niet hetzelfde. Ik denk dat dat laatste schokkender is voor kleine kinderen.
  maandag 6 december 2010 @ 12:48:26 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_89583149
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Halve_Maen het volgende:
Je hebt gelijk. De kinderen zijn voor het leven getekend, hen kan niet meer verteld worden dat het gewoon 2 malloten waren in sinterklaas pak. Ik zeg stichting oprichten. Ouwe zeur.
En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_89583169
Dat het een sneue droeftoeter is, was me bekend, maar zó sneu?
pi_89583170
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?
Aandacht
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89583175
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..
:D.
Ik lach me kapot.
I´m back.
pi_89583180
quote:

[..]

ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 december 2010 @ 12:49:32 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89583190
quote:

[..]

Ja, en gelachen dat ze hebben erom, tranen... Toch best sneu dat je zo je lol moet behalen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 december 2010 @ 12:51:52 #108
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89583269
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.
Natuurlijk lopen die kinderen geen trauma op.
Maar het is gewoon niet leuk voor ze.
En iemand die expres kleine kinderen gaat pesten is simpelweg een eikel van het grootste kaliber.

En als die iemand dan ook nog eens ouder is dan 14 en het doet gewapend met een camera is ie gewoon echt een heel zielig figuur.
En mensen die dat soort figuren te gek vinden en daar fan van zijn, die snap ik gewoon niet.

Wat was nou het praktisch nut van deze hele actie zei je, behalve kleine kinderen pesten ?
zzz
  maandag 6 december 2010 @ 12:52:04 #109
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_89583273
quote:
Mensen maken zich vooral druk dat dit een onnodige en hufterige actie was van een omroep die pretendeert een nieuwe wind in Hilversum te doen opwaaien.
Vooralsnog falen ze jammerlijk en hebben ze nog niets kunnen brengen op tv.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_89583290
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, en gelachen dat ze hebben erom, tranen... Toch best sneu dat je zo je lol moet behalen.
Ik vind het voornamelijk triest dat dit soort mensen geen lol meer uit het leven kunnen halen dan door hun lol te halen uit het verdriet van anderen. Je EQ zal wel zo enorm laag moeten zijn om dit bij kinderen te doen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 6 december 2010 @ 12:52:20 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_89583293
Ik lig hier helemaal dubbel om het filmpje... geweldig :')

Die kinderzieltjes kunnen dit wel hebben hoor, die moeten het immers ook verwerken dat hun ouders jarenlang tegen hun liegen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 6 december 2010 @ 12:53:02 #112
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_89583312
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel om het filmpje... geweldig :')
Dat verbaast me nou helemaal niets.
  maandag 6 december 2010 @ 12:53:26 #113
31101 _Led_
pi_89583324
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
Die kinderzieltjes kunnen dit wel hebben hoor, die moeten het immers ook verwerken dat hun ouders jarenlang tegen hun liegen
En de efteling moet zeker ook gecarpet-bombed worden, met hun leugens ? :O
zzz
pi_89583341
Doet me een beetje denken aan die 1 aprilgrap, waarbij aan kinderen een schoolreisje was beloofd, en de bus kwam niet.

Daar stond hier toen ook bijna iedereen voor op z'n achterste benen.

Kinderen kunnen best wel wat hebben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_89583372
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mensen maken zich vooral druk dat dit een onnodige en hufterige actie was van een omroep die pretendeert een nieuwe wind in Hilversum te doen opwaaien.
Vooralsnog falen ze jammerlijk en hebben ze nog niets kunnen brengen op tv.
Des te meer reden om hier niet zo'n big deal van te maken toch? :)
  maandag 6 december 2010 @ 12:55:06 #116
31101 _Led_
pi_89583379
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Doet me een beetje denken aan die 1 aprilgrap, waarbij aan kinderen een schoolreisje was beloofd, en de bus kwam niet.

Dat is geen reden om ze te gaan pesten.

Jij kunt ook best wat klappen incasseren, maar dat is geen reden om je met een camera erbij te gaan slaan.
zzz
  Licht Ontvlambaar maandag 6 december 2010 @ 12:55:10 #117
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89583380
quote:

Zeker kunnen kinderen best wel wat hebben, maar wil dat dan zeggen dat je dat dan ook maar moet uitproberen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 december 2010 @ 12:55:14 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89583382
Nu heeft Rutger een algemeen ontwikkelingsniveau van iemand uit Havo 4. Als parlementair verslaggever is dat wat weinig en op de lange termijn breekt hem dat op. Met di soort acties laat ie zien waar ie wel voor geschikt is. Een clown, een paljas. Ik zou zeggen: de televisie heeft een uit-knop. Next.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_89583415
quote:

Wat een laag EQ moet je wel niet hebben om kinderen hun dag bewust te verknallen. Leuk die kindertranen ofzo? Hoe kan je daar nu op kicken :{
pi_89583504
Serieus dit gaat echt te ver, ik bezoek wel regelmatig powned/geenstijl maar dit keur ik echt niet goed...

Wat mij betreft meteen de licentie intrekken, ik vind het schandalig wat men hier doet!
pi_89583509
quote:

[..]

Blijft niet netjes om kinderen, die zich zelf minder kunnen weren dan volwassenen, dit aan te doen.
Best kansloze actie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_89583515
En dan ook nog het woordgebruik, gevloek en schelden met ziektes bij kinderen, keistoer man.
  Admin maandag 6 december 2010 @ 12:59:36 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89583533
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89583535
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Blijft niet netjes om kinderen, die zich zelf minder kunnen weren dan volwassenen, dit aan te doen.
Best kansloze actie.
karrel *O* O+ :W
niet meer
pi_89583541
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat een laag EQ moet je wel niet hebben om kinderen hun dag bewust te verknallen. Leuk die kindertranen ofzo? Hoe kan je daar nu op kicken :{
Er stonden een paar kinderen verschrikt, en niet begrijpend te kijken, maar ik hoorde de wat oudere kinderen ook lachen toen Sint Rutger die andere Sint verbaal aanpakte...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')