Klopt, da's niet hetzelfde. Ik denk dat dat laatste schokkender is voor kleine kinderen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:47 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
dat zijn nogal 2 verschillende dingen vind je ook niet? Je 'snikkel' tonen vind ik echt van een ander kaliber dan in een sinterklaas pak je baard afdoen...
En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?quote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Halve_Maen het volgende:
Je hebt gelijk. De kinderen zijn voor het leven getekend, hen kan niet meer verteld worden dat het gewoon 2 malloten waren in sinterklaas pak. Ik zeg stichting oprichten. Ouwe zeur.
Aandachtquote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?
quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..
ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.quote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wat was precies het nut van de hele actie? Beetje kinderen en ouders een kutdag bezorgen om wat?
Ja, en gelachen dat ze hebben erom, tranen... Toch best sneu dat je zo je lol moet behalen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk lopen die kinderen geen trauma op.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.
Mensen maken zich vooral druk dat dit een onnodige en hufterige actie was van een omroep die pretendeert een nieuwe wind in Hilversum te doen opwaaien.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Halve_Maen het volgende:
ik zeg ook niet dat het een leuke actie was. Ik erger me aan het gezeur over het feit dat de kinderen zogenaamd een trauma hieraan overgehouden hebben.... Kom op man, geef die kinderen iets meer credit.
Ik vind het voornamelijk triest dat dit soort mensen geen lol meer uit het leven kunnen halen dan door hun lol te halen uit het verdriet van anderen. Je EQ zal wel zo enorm laag moeten zijn om dit bij kinderen te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, en gelachen dat ze hebben erom, tranen... Toch best sneu dat je zo je lol moet behalen.
Dat verbaast me nou helemaal niets.quote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel om het filmpje... geweldig
En de efteling moet zeker ook gecarpet-bombed worden, met hun leugens ?quote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
Die kinderzieltjes kunnen dit wel hebben hoor, die moeten het immers ook verwerken dat hun ouders jarenlang tegen hun liegen
Des te meer reden om hier niet zo'n big deal van te maken toch?quote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mensen maken zich vooral druk dat dit een onnodige en hufterige actie was van een omroep die pretendeert een nieuwe wind in Hilversum te doen opwaaien.
Vooralsnog falen ze jammerlijk en hebben ze nog niets kunnen brengen op tv.
Dat is geen reden om ze te gaan pesten.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Doet me een beetje denken aan die 1 aprilgrap, waarbij aan kinderen een schoolreisje was beloofd, en de bus kwam niet.
Daar stond hier toen ook bijna iedereen voor op z'n achterste benen.
Kinderen kunnen best wel wat hebben.
Zeker kunnen kinderen best wel wat hebben, maar wil dat dan zeggen dat je dat dan ook maar moet uitproberen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Doet me een beetje denken aan die 1 aprilgrap, waarbij aan kinderen een schoolreisje was beloofd, en de bus kwam niet.
Wat een laag EQ moet je wel niet hebben om kinderen hun dag bewust te verknallen. Leuk die kindertranen ofzo? Hoe kan je daar nu op kickenquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Blijft niet netjes om kinderen, die zich zelf minder kunnen weren dan volwassenen, dit aan te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
karrelquote:Op maandag 6 december 2010 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Blijft niet netjes om kinderen, die zich zelf minder kunnen weren dan volwassenen, dit aan te doen.
Best kansloze actie.
Er stonden een paar kinderen verschrikt, en niet begrijpend te kijken, maar ik hoorde de wat oudere kinderen ook lachen toen Sint Rutger die andere Sint verbaal aanpakte...quote:Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat een laag EQ moet je wel niet hebben om kinderen hun dag bewust te verknallen. Leuk die kindertranen ofzo? Hoe kan je daar nu op kicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |