abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89586181
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf ook wel het verschil tussen Sinterklaas en de Kerstman in Nederland?!
Ik zie ook dat Kerst steeds dominanter wordt. Maar goed, het punt is waarom was dit drama minder erg geweest als hij een kerstman te grazen had genomen voor de ogen van kinderen.
pi_89586218
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ik zie ook dat Kerst steeds dominanter wordt. Maar goed, het punt is waarom was dit drama minder erg geweest als hij een kerstman te grazen had genomen voor de ogen van kinderen.
Niet minder erg. Anders. Niet te vergelijken. Kerst wordt dominanter, de kerstman niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 6 december 2010 @ 14:20:59 #253
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89586247
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Omdat geen enkel kind in de kerstman gelooft (mag ik hopen tenminste).
pi_89586253
Ook mijn lidmaatschap opgezegd.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 6 december 2010 @ 14:21:56 #255
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_89586280
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Precies... de ouders hoor je niet klagen als ze EN op tv naar de sint kijken en later in hun eigen dorp ook een Sint hebben die notabene een kop kleiner is.

Nee nu is het gewoon Rugter / Powned / GS en daar willen de fokkers graag tegen schoppen.....boehoehoehoe.

Ik kan er nog steeds hard op lachen. En ja..noem me bot, doet me niets :):) Hoe harder de moraalridders hier gaan roepen dat het niet kan hoe harder ik moet lachen.
:') :')
  maandag 6 december 2010 @ 14:22:12 #256
136 V.
Like tears in rain...
pi_89586289
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Jij bent wel een van de oneliners he? :')
Zeker.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89586301
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef Frollo het volgende:

[..]

Omdat geen enkel kind in de kerstman gelooft (mag ik hopen tenminste).
Ach kom op man, een driejarig kind kan je werkelijk alles wijs maken. Ook dat het 2 stoute hulp sinten waren en niet de echte sint ;).
pi_89586313
sowieso...lid zijn van een omroep...welkom in 1950 _O- en dan opzeggen omdat je het niet eens bent met hun programma...das eigenlijk nog erger. Want eerst wil je lekker schoppen tegen de samenleving, lekker tegen je vrienden zeggen dat je lid bent van Powned..want dat was in vorig jaar...

en dan nu piepen..... _O-
  maandag 6 december 2010 @ 14:23:37 #259
136 V.
Like tears in rain...
pi_89586346
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef padlarf het volgende:

[..]

Welk principe precies?

En begrijp me niet verkeerd, ik had ook liever gehad dat Rutger het niet had gedaan.
Het principe dat je het plan opvat om zo'n domme 'grap' uit te halen puur om voor kleine kinderen iets te verknallen. Hoe sip steek je dan in elkaar?

Volgens mij is Rutgertje vroeger gepest door Sinterklaas.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89586349
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
sowieso...lid zijn van een omroep...welkom in 1950 _O- en dan opzeggen omdat je het niet eens bent met hun programma...das eigenlijk nog erger. Want eerst wil je lekker schoppen tegen de samenleving, lekker tegen je vrienden zeggen dat je lid bent van Powned..want dat was in vorig jaar...

Het gaat om de boodschap die afgegeven wordt.
  maandag 6 december 2010 @ 14:25:28 #261
15967 Frollo
pi_89586423
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ach kom op man, een driejarig kind kan je werkelijk alles wijs maken.
Klopt, alleen in Nederland doet vrijwel geen enkele ouder dat, omdat we onze kinderen al wijsmaken dat Sinterklaas bestaat.
quote:
Ook dat het 2 stoute hulp sinten waren en niet de echte sint ;).
Precies, zo zullen de meeste ouders het ook wel gedraaid hebben, dus weinig aan de hand wat schade aan die kinders betreft. Het is de intentie die erachter zit die deze actie zo sneu maakt.
pi_89586437
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

:')
Geef ons in al jouw wijsheid eens een in jouw ogen legitieme reden om je lidmaatschap op te zeggen bij een omroep?
pi_89586440
Iemand een status-update hoe het momenteel met die arme kinderen gaat? Slachtofferhulp gekregen o.i.d.?
pi_89586478
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef Frollo het volgende:

[..]

Klopt, alleen in Nederland doet vrijwel geen enkele ouder dat, omdat we onze kinderen al wijsmaken dat Sinterklaas bestaat.

[..]

Precies, zo zullen de meeste ouders het ook wel gedraaid hebben, dus weinig aan de hand wat schade aan die kinders betreft. Het is de intentie die erachter zit die deze actie zo sneu maakt.
Dit ben ik met je eens. :Y
  Admin maandag 6 december 2010 @ 14:26:42 #265
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_89586483
volgens mij is het beter om de obvious trolls gewoon te negeren dan ze hun pleziertje te gunnen en op ze in te gaan
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 6 december 2010 @ 14:26:43 #266
15967 Frollo
pi_89586485
quote:
9s.gif Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand een status-update hoe het momenteel met die arme kinderen gaat? Slachtofferhulp gekregen o.i.d.?
Twee zelfmoorden, vijf pogingen en de rest is bij Japie gaan wonen.
pi_89586493
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Het gaat om de boodschap die afgegeven wordt.
Dat er een hoop moraalridders lopen??? Dat wordt ze nu wel duidelijk ja.... denk dat ze nog wel een item erover zullen openen.

Ach ach..als Rutger een kansloze Vogelaar aanpakt liggen we in een deuk, als hij mocro's afzeikt liggen we in een deuk, als hij Wilders aanpakt liggen we in een deuk, maar oh oh oh oh kijk uit als je iets doet waar de moedermaffia niet tegen kan...... dan is de wereld te klein. Ik kan daar dus om lachen.
pi_89586510
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:')
Geef ons in al jouw wijsheid eens een in jouw ogen legitieme reden om je lidmaatschap op te zeggen bij een omroep?
Nooit lid worden..hoef je ook niet op te zeggen. Het kan zo simpel zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Danny het volgende:
volgens mij is het beter om de obvious trolls gewoon te negeren dan ze hun pleziertje te gunnen en op ze in te gaan
Ligt eraan wie je obvious troll noemt Danny.... ik troll niet ik geef mijn mening. Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet zo snel over de piss bent over niks.
pi_89586550
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat er een hoop moraalridders lopen??? Dat wordt ze nu wel duidelijk ja.... denk dat ze nog wel een item erover zullen openen.

Ach ach..als Rutger een kansloze Vogelaar aanpakt liggen we in een deuk, als hij mocro's afzeikt liggen we in een deuk, als hij Wilders aanpakt liggen we in een deuk, maar oh oh oh oh kijk uit als je iets doet waar de moedermaffia niet tegen kan...... dan is de wereld te klein. Ik kan daar dus om lachen.
Mogen mensen dit soort 'geintjes' ook bij jouw (toekomstige?) kinderen uithalen?
pi_89586554
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nooit lid worden..hoef je ook niet op te zeggen. Het kan zo simpel zijn.
Dus je hebt geen antwoord en etaleert hier eigenlijk alleen maar hoe geretardeerd jij werkelijk bent? Nee dan is dat duidelijk.
pi_89586581
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Mogen mensen dit soort 'geintjes' ook bij jouw (toekomstige?) kinderen uithalen?
Ja... en je zal mij nooit horen piepen hierover. (bewaar deze post..... )

quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus je hebt geen antwoord en etaleert hier eigenlijk alleen maar hoe geretardeerd jij werkelijk bent? Nee dan is dat duidelijk.
Wat lul je nou...jij vraagt om een legitieme reden en ik zeg dat je uberhaubt geen lid moet worden. Waarom is dit retard??
pi_89586805
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja... en je zal mij nooit horen piepen hierover. (bewaar deze post..... )

[..]

Wat lul je nou...jij vraagt om een legitieme reden en ik zeg dat je uberhaubt geen lid moet worden. Waarom is dit retard??
Omdat dat geen reden is om je abbo op te zeggen misschien? Als je niet eens begrijpend kan lezen hoe wil je dan fatsoenlijk meediscussiėren? :r
pi_89587244
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Omdat dat geen reden is om je abbo op te zeggen misschien? Als je niet eens begrijpend kan lezen hoe wil je dan fatsoenlijk meediscussiėren? :r
Ok, je wilt dus expliciet een reden horen. Als de directeur van een omroep seks heeft met kinderen dan vind ik dat een reden om op te zeggen. Tevreden?
  Licht Ontvlambaar maandag 6 december 2010 @ 14:48:28 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89587405
quote:

[..]

Neuh, ik vind rutger sowieso kansloos eerlijk gezegd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 december 2010 @ 14:48:30 #275
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89587407
quote:
Neuh..
Als Rutger irritant is bij vogelaar vind ik 'm een kneus.
Als ie irritant is bij Marokkaantjes vind ik 'm ook een kneus.
Als ie irritant is bij Wilders vind ik 'm ook een kneus.

Als ie als volwassen vent met een camera naar buiten gaat om kleine kinderen te pesten, vind ik 'm pas echt een zielige droeftoeter.

Als er dan mensen zijn die het grappig vinden om te zien hoe een volwassen kerel een kinderfeestje verpest - meh, dan vind ik dat kneuzen.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')