quote:'Dag sinterklaasje dag'Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef De_Melkboer het volgende:
En... als hij aankwam met de stoomboot was het altijd groot feest,
maar zijn vertrek terug naar Spanje werd nooit gevierd, dat vond ik wel sneu voor hem
quote:"Zijn vertrek vieren" komt niet erg positief over. Zo van: we hebben onze cadeautjes binnen dus nu mag je weer gauw opsodemieteren naar Spanje. Tot volgend jaar!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef De_Melkboer het volgende:
En... als hij aankwam met de stoomboot was het altijd groot feest,
maar zijn vertrek terug naar Spanje werd nooit gevierd, dat vond ik wel sneu voor hem
quote:Hoe verkracht je iets moois... nou zo dus!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:29 schreef Tinos85 het volgende:
Mijn zusje en ik hebben zelfs een keer geaccepteerd toen we eind januari bij onze oma waren en daar nog Sinterklaas cadeau's kregen. "Kijk daar liep zwarte piet!"
quote:Bij Kruidvat en AH kon je eind augustus al pepernoten krijgen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:05 schreef tong80 het volgende:
In de HEMA kon je vorige week al pepernoten kopen
quote:Kinderen slikken dat allemaal zonder problemen. Dat komt door het zgn. 'magisch denken'. Dit betekent dat kinderen dat wat ze op dat moment zien als waarheid aannemen. Als ze Sinterklaas of Zwarte Piet zien dan is dat ook gewoon Sinterklaas of Zwarte Piet. Bij kleine kinderen komt het nog niet in ze op dat dat weleens verkleedde volwassenen zouden kunnen zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:
Mijn vader ging altijd met sinterklaasavond naar de wc. En dan ging ineens de kamerdeur open, werd er met een zwarte leren handschoen snoep naar binnen gegooid, en stonden er cadeaus. Ik heb me nooit afgevraagd:
-Waarom mijn vader altijd naar de wc ging, en er dus nooit was als sinterklaas/zwarte piet kwam
-Hoe het kwam dat zwarte piet dezelfde leren handschoenen had als mijn vader
-Waarom er cadeaus via de schoorsteen kwamen, terwijl we die niet hadden
-En waarom mijn vader altijd zei dat er niemand in huis kon 's nachts, maar zwarte Piet wel
Naïviteit x10
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |