Nee hoor, die komt hier als held uit.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef jpjedi het volgende:
Rutger Heeft zijn carriere vonnis getekend..
quote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt hier als held uit.
Ken je GeenStijl en consorten nu nog niet?
Ik heb die gebruikt en naar secretariaat@quote:Op maandag 6 december 2010 11:39 schreef scarefreak het volgende:
Is dit de snelste manier om je lidmaatschap op te zeggen?
http://www.powned.tv/overpowned/klantenservice.html
Alleen hebben ze steeds meer een probleem met serieus genomen worden.quote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt hier als held uit.
Ken je GeenStijl en consorten nu nog niet?
Nou, dat ook weer niet. Ten eerste is dit waarvoor GS/Powned hem voor inhuurt en ten tweede is Powned de komende 4 jaar op TV en daarna eventueel weer naar internet.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef jpjedi het volgende:
Rutger Heeft zijn carriere vonnis getekend..
Als je zo'n vader bent, dan krijg je toch bijna de neiging om die idioot voor zn bek te rammen. Wat ben je voor een zielig stuk vreten wanneer je het Sinterklaas-feest gaat verpesten voor kinderen. Geweldig dat onze belastingcenten worden ingezet voor het produceren van dergelijke rotzooi.quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
"Haal dat stukje over die Hoax maar weg. Ik ken die vader in het stukje met zijn zoontje op de arm. Hij vond het echt een hele misselijke grap. Eerste keer dat zijn zoontje bewust Sinterklaas zag, zingen en handjes geven, en dan kom die lulhannes binnen.
Hij en andere vaders zijn flink uitgevallen tegen Rutger maar dat zenden ze natuurlijk niet uit. Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd."
quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd.
Ja, OOK JIJ Tukkertje! Sint zal vboor jou nooit meer hetzelfde zijn, HA!quote:
Als je ergens niet meer achterstaat is dat toch een prima reden?quote:Op maandag 6 december 2010 11:47 schreef balpenOnline het volgende:
mensen die ook direct gaan opzeggen, hoe triest? Is dit dan de grens?
Naja zeg
En datquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je ergens niet meer achterstaat is dat toch een prima reden?
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef balpenOnline het volgende:
Ach ja hoor, wat lopen jullie hier nou allemaal de moraalridder uit te hangen dan?
"Kijk mij eens stoer zijn, want ik keur de actie van powned af" en zelf geen haar beter zijn.
Jullie maken er een groter probleem van dat het is, en dit is eigenlijk een mooie afspiegeling van de maatschappij want daar wordt ook alles overtrokken
quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Rutger heeft blijkbaar een zenuw geraakt. Oh nee, iemand probeert onze collectieve leugen kapot te maken![]()
Zelfs lid zijn van Powned en dan hierdoor geshockeerd raken, dat vind ik dan weer typisch.quote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neh, deze actie zag ik niet aankomen. Niemand denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zelfs lid zijn van Powned en dan hierdoor geshockeerd raken, dat vind ik dan weer typisch.
Hallo, ik ben niemand.quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, deze actie zag ik niet aankomen. Niemand denk ik
Tja, je mag als ouder wel je kind voorliegen maar een ander mag die leugens niet openbaar maken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Rutger heeft blijkbaar een zenuw geraakt. Oh nee, iemand probeert onze collectieve leugen kapot te maken![]()
Dit idd.quote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
Ik neem aan dat er papa's met een camera waren om hun kind te filmen, pleur dat materiaal asap op YT.
Ja, die laat je verdrinken in je menestruatiebloed?quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap. Maar deze dingen durft ie niet in een Haagse wijk te doen waar ook kinderen zijn maar dan met heel ander soort vaders.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Het staat op Youtube dus je confronteert er wel meer mensen mee dan een zaaltje vol koters.quote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap.
Het verschil is dat kleine kinderen geen youtube of Powned kijken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het staat op Youtube dus je confronteert er wel meer mensen mee dan een zaaltje vol koters.
Klasse.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die laat je verdrinken in je menestruatiebloed?
Maar niemand is objectief als het zijn/haar kind betreft. Maar objectief bekeken en zonder PowNed vrij te pleiten, is de schade nu weer niet zo groot? Dat dit de enige en ware reden is om PowNed te boycotten?quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.
Komt van de FPquote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef paddy het volgende:
Mooie duidelijke OP
Vooral die laatste reactie van de vader.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef HyperViper het volgende:
Powned is gewoon veel te ver gegaan, dit is echt heel verschrikkelijk. Ik zal nu ook geen lid meer worden, echt heel erg dit.
Maar in het geval van man bijt christenhond stond Powned volledig voor gek hoor. Die man reageerde met engelengeduld.quote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap. Maar deze dingen durft ie niet in een Haagse wijk te doen waar ook kinderen zijn maar dan met heel ander soort vaders.
Zelfde als man bij Christenhond. Doe dat item eens in een woonwagenkamp, ga onbeschoft met je schoenen op tafel, zeik het servies af en hoe lelijk de schilderijtjes aan de muur. Als je dat doet ipv lieve bejaarden dan heb je eerlijke tv.
Ik meen het! Oke misschien combineer ik het een beetje met olie op het vuur gooien maar het komt wel echt uit mijn hart.quote:
Vind het eerlijk gezegd al een schande dat je uberhaupt lid wordt van die proletenomroep.quote:Op maandag 6 december 2010 11:47 schreef balpenOnline het volgende:
mensen die ook direct gaan opzeggen, hoe triest? Is dit dan de grens?
Naja zeg
Wat geeft iemand het recht om zoiets te doen?quote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, je mag als ouder wel je kind voorliegen maar een ander mag die leugens niet openbaar maken.
Soort Sint!Leaks! dit en Rutger is de Assange en die moet nu onderduiken voor boze autoriteiten.
Ik werd lid omdat ze het geld zouden terugstorten en je kreeg er een FOK!abo bij. Bij verlenging 2e jaar heb ik de boel gestorneerd en opgezegd.quote:Op maandag 6 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd al een schande dat je uberhaupt lid wordt van die proletenomroep.
Volgens mij is het gewoon een diepgeworteld schuldgevoel dat naar buiten komtquote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap.
Papa of oom?quote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik meen het! Oke misschien combineer ik het een beetje met olie op het vuur gooien maar het komt wel echt uit mijn hart.
Die "leugen" wordt vanzelf wel ontmaskerd als je wat ouder wordt hè.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Oom,quote:Op maandag 6 december 2010 12:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Papa of oom?![]()
Ow, mijn mening mag duidelijk zijn. Kinderen shockeren (en reken er maar op dat dit is gebeurd) om je eigen aandachtsgeilheid te stillen vind ik zielig en niets grappigs aan.
En dan die hoax alsof hij geschorst zou zijn? Wat een zielig hoopje mens zeg.
Bepaal jij voor andere wat niks is?quote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat kunnen mensen toch janken om niets. Ik heb me rot gelachen......
Het was een bijzonder onnodige actie, zeker. Maar het ik vind het verder niet zo'n ramp.quote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Die "leugen" wordt vanzelf wel ontmaskerd als je wat ouder wordt hè.
Laat tot die tijd jonge kinderen lekker genieten van het leuke, spannende, gezellige sinterklaasfeest. Waar vrijwel álle ouderen goede herinneringen aan hebben, ondanks dat ze destijds voor de gek zijn gehouden.
Maar nee hoor, die wanhopige lulhannes heeft weer iets verzonnen om mee op te vallen, en is nu waarschijnlijk nog trots ook dat hij het toch maar mooi weer geflikt heeft!
Wel verstandig van de aanwezige vaders dat ze hem geen pak slaag hebben gegeven, want ook dát is geen fraaie vertoning voor een groep kinderen.
Verder gun ik die stakker een enorme zwarte piet daar waar de zon niet schijnt.
Bepalen anderen dat dit niet moet kunnen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bepaal jij voor andere wat niks is?
Iedereen voor zichzelf en sommige uiten dat dus hier en op andere plekken en sommige zelfs door hun lidmaatschap op te zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bepalen anderen dat dit niet moet kunnen?
Ik vind dat ze zich aanstellen.... en daar ik het best weet wat ik vind....;)quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen voor zichzelf en sommige uiten dat dus hier en op andere plekken en sommige zelfs door hun lidmaatschap op te zeggen.
Ik vind het nogal makkelijk om te zeggen dat ze zich aanstellen.
Waarom moet je hem gelijk slaan? Dan maak je er nog een soort martelaar ook van.quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich aanstellen.... en daar ik het best weet wat ik vind....;)
Ik kan wel begrijpen dat je hier tegen bent maar wees dan een vent en geef hem een hoek op zijn neus als hij het gebouw uitloopt (het hoeft niet voor de neus van de kids).
Ik kan me voorstellen dat voor mensen met een IQ onder de tachtig de actie van Rutger hilarisch moet zijn geweest.quote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat kunnen mensen toch janken om niets. Ik heb me rot gelachen......
quote:Op maandag 6 december 2010 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat voor mensen met een IQ onder de tachtig de actie van Rutger hilarisch moet zijn geweest.
lijkt me dat mensen zo wie zo niet 100% achter iets als powned staan. imho niet te vergelijken met zender die echt een duidelijke mening hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iemand slaan als je het ergens niet mee eens bent in plaats van hem verbaal te verwoesten, dan ben je inderdaad een vent.quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich aanstellen.... en daar ik het best weet wat ik vind....;)
Ik kan wel begrijpen dat je hier tegen bent maar wees dan een vent en geef hem een hoek op zijn neus als hij het gebouw uitloopt (het hoeft niet voor de neus van de kids).
De wet verbiedt het niet expliciet. Wil niet zeggen dat je het mag doen (of moet doen).quote:
Dus niemand van de aanwezigen had blijkbaar moeite met hem daar er niemand was die 'hem verbaal verwoeste' ...quote:Op maandag 6 december 2010 12:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Iemand slaan als je het ergens niet mee eens bent in plaats van hem verbaal te verwoesten, dan ben je inderdaad een vent.
Een protestmars of zo lijkt ook mij wat overdreven.quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het was een bijzonder onnodige actie, zeker. Maar het ik vind het verder niet zo'n ramp.
Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..quote:Op maandag 6 december 2010 12:32 schreef keeszify het volgende:
Er staan inmiddels filmpjes op Youtube die door een vader zijn gemaakt!
Aaaaahhh dus men stond hier weer op zijn achterbenen voor niets?? Dikke faalquote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..
Lezen is ook moeilijk he...quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aaaaahhh dus men stond hier weer op zijn achterbenen voor niets?? Dikke faal![]()
In een zaal vol kinderen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef Ringo het volgende:
Maar zo'n hansworst wordt dan toch gewoon keihard op zijn bek getoeterd? Dat is het enige wat helpt om hem duidelijk te maken dat ie te ver is gegaan.
Gratis geld is altijd welkom natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef _Led_ het volgende:
laat staan dat er mensen zijn die bij zo'n omroep willen horen.
We moeten niet van een muis een olifant maken..... Ik neem aan dat de kinderen beseffen dat beide heren niet Sinterklaas zijn (representeren).quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, de Klazen kenden elkaar, afgesproken werk, maaaaaar de vaders en kinderen niet..
Kun jij lezenquote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aaaaahhh dus men stond hier weer op zijn achterbenen voor niets?? Dikke faal![]()
Daar hoopt Rutger juist op, want dan kan ie weer een artikeltje schrijven over hoe hypocriet zo'n vader wel niet is omdat ie aggressief wordt voor z'n kinderen en alsof dat dat zo'n goed voorbeeld is.quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef Ringo het volgende:
Maar zo'n hansworst wordt dan toch gewoon keihard op zijn bek getoeterd? Dat is het enige wat helpt om hem duidelijk te maken dat ie te ver is gegaan.
Blaat iedereen nou maar wat of heeft nou niemand de moeite genomen het item te bekijken?quote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
We moeten niet van een muis een olifant maken..... Ik neem aan dat de kinderen beseffen dat beide heren niet Sinterklaas zijn (representeren).
Nee dat maakt het van beide personen die sint speelde walgelijk en sneu zijn .quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet in het zicht van de kinderen. Die duw je met één hand aan zijn kloten onder zachte dwang de zaal uit en vervolgens timmer je hem kapot.quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In een zaal vol kinderen?
Ik hoop wél dat als hij de volgende keer weer wil scoren door iets voor kinderen te verzieken, hij bijtijds wordt opgevangen en hem even buiten zicht van de kids wordt "verteld" dat hij niet welkom is.
Dan is het ook geen hoax, aangezien je in een hoax iedereen betrekt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
De enige die hier lopen te kakelen zijn de moraalridders.quote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blaat iedereen nou maar wat of heeft nou niemand de moeite genomen het item te bekijken?
Sjongejongejonge
Ja en dan zelf de lul zijn, want geweld mag niet volgens justitie, maar zo;n walgelijk optreden van een stel klootviolen mag volgens justitie wel.quote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet in het zicht van de kinderen. Die duw je met één hand aan zijn kloten onder zachte dwang de zaal uit en vervolgens timmer je hem kapot.
Eigen rechter eerst..
Als jij nou eens eerst de basisschool afmaakt..quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck met moraalridder te maken sukkel...quote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
De enige die hier lopen te kakelen zijn de moraalridders.
Je hebt gelijk. De kinderen zijn voor het leven getekend, hen kan niet meer verteld worden dat het gewoon 2 malloten waren in sinterklaas pak. Ik zeg stichting oprichten. Ouwe zeur.quote:Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck met moraalridder te maken sukkel...
Precies en daar zal men zich achter gaan verbergen, wij zijn de moraalridders want wij snappen de hoax niet.quote:Op maandag 6 december 2010 12:44 schreef Stefan het volgende:
Dat het afgesproken werk is tussen de klazen is net zo erg, het gaat over de rug van de kinderen.
dat zijn nogal 2 verschillende dingen vind je ook niet? Je 'snikkel' tonen vind ik echt van een ander kaliber dan in een sinterklaas pak je baard afdoen...quote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef _Led_ het volgende:
Als jij expres probeert kleine kinderen een nare jeugdervaring te bezorgen - of je dat nou doet door je snikkel te laten zien of door het Sint-feest te verpesten - mag je van mij best een flinke peut op je bek krijgen. Maar dan wel uit het zicht van de kinderen.
Je hebt in ieder geval niet te bepalen waar mijn kinderen al dan niet in geloven. Dat bepaal ik, en uiteindelijk het kind zelf. Niet jij of een aandachtsgeile freakquote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bepalen anderen dat dit niet moet kunnen?
Ik vond je vorige account toch beter.quote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
De enige die hier lopen te kakelen zijn de moraalridders.
Klopt, da's niet hetzelfde. Ik denk dat dat laatste schokkender is voor kleine kinderen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:47 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
dat zijn nogal 2 verschillende dingen vind je ook niet? Je 'snikkel' tonen vind ik echt van een ander kaliber dan in een sinterklaas pak je baard afdoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |