Nee hoor, die komt hier als held uit.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef jpjedi het volgende:
Rutger Heeft zijn carriere vonnis getekend..
quote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt hier als held uit.
Ken je GeenStijl en consorten nu nog niet?
Ik heb die gebruikt en naar secretariaat@quote:Op maandag 6 december 2010 11:39 schreef scarefreak het volgende:
Is dit de snelste manier om je lidmaatschap op te zeggen?
http://www.powned.tv/overpowned/klantenservice.html
Alleen hebben ze steeds meer een probleem met serieus genomen worden.quote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt hier als held uit.
Ken je GeenStijl en consorten nu nog niet?
Nou, dat ook weer niet. Ten eerste is dit waarvoor GS/Powned hem voor inhuurt en ten tweede is Powned de komende 4 jaar op TV en daarna eventueel weer naar internet.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef jpjedi het volgende:
Rutger Heeft zijn carriere vonnis getekend..
Als je zo'n vader bent, dan krijg je toch bijna de neiging om die idioot voor zn bek te rammen. Wat ben je voor een zielig stuk vreten wanneer je het Sinterklaas-feest gaat verpesten voor kinderen. Geweldig dat onze belastingcenten worden ingezet voor het produceren van dergelijke rotzooi.quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
"Haal dat stukje over die Hoax maar weg. Ik ken die vader in het stukje met zijn zoontje op de arm. Hij vond het echt een hele misselijke grap. Eerste keer dat zijn zoontje bewust Sinterklaas zag, zingen en handjes geven, en dan kom die lulhannes binnen.
Hij en andere vaders zijn flink uitgevallen tegen Rutger maar dat zenden ze natuurlijk niet uit. Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd."
quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd.
Ja, OOK JIJ Tukkertje! Sint zal vboor jou nooit meer hetzelfde zijn, HA!quote:
Als je ergens niet meer achterstaat is dat toch een prima reden?quote:Op maandag 6 december 2010 11:47 schreef balpenOnline het volgende:
mensen die ook direct gaan opzeggen, hoe triest? Is dit dan de grens?
Naja zeg
En datquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je ergens niet meer achterstaat is dat toch een prima reden?
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef balpenOnline het volgende:
Ach ja hoor, wat lopen jullie hier nou allemaal de moraalridder uit te hangen dan?
"Kijk mij eens stoer zijn, want ik keur de actie van powned af" en zelf geen haar beter zijn.
Jullie maken er een groter probleem van dat het is, en dit is eigenlijk een mooie afspiegeling van de maatschappij want daar wordt ook alles overtrokken
quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Rutger heeft blijkbaar een zenuw geraakt. Oh nee, iemand probeert onze collectieve leugen kapot te maken![]()
Zelfs lid zijn van Powned en dan hierdoor geshockeerd raken, dat vind ik dan weer typisch.quote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je ergens niet meer achterstaat is dat toch een prima reden?
Neh, deze actie zag ik niet aankomen. Niemand denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zelfs lid zijn van Powned en dan hierdoor geshockeerd raken, dat vind ik dan weer typisch.
Hallo, ik ben niemand.quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, deze actie zag ik niet aankomen. Niemand denk ik
Tja, je mag als ouder wel je kind voorliegen maar een ander mag die leugens niet openbaar maken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Rutger heeft blijkbaar een zenuw geraakt. Oh nee, iemand probeert onze collectieve leugen kapot te maken![]()
Dit idd.quote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
Ik neem aan dat er papa's met een camera waren om hun kind te filmen, pleur dat materiaal asap op YT.
Ja, die laat je verdrinken in je menestruatiebloed?quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap. Maar deze dingen durft ie niet in een Haagse wijk te doen waar ook kinderen zijn maar dan met heel ander soort vaders.quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef padlarf het volgende:
Het staat op Youtube dus je confronteert er wel meer mensen mee dan een zaaltje vol koters.quote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap.
Het verschil is dat kleine kinderen geen youtube of Powned kijken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het staat op Youtube dus je confronteert er wel meer mensen mee dan een zaaltje vol koters.
Klasse.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die laat je verdrinken in je menestruatiebloed?
Maar niemand is objectief als het zijn/haar kind betreft. Maar objectief bekeken en zonder PowNed vrij te pleiten, is de schade nu weer niet zo groot? Dat dit de enige en ware reden is om PowNed te boycotten?quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ja? Leg uit... De eerste de beste die zo'n kutactie uithaalt bij mijn kind, zal zich dat nog lang herinneren hoor.
Komt van de FPquote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef paddy het volgende:
Mooie duidelijke OP
Vooral die laatste reactie van de vader.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef HyperViper het volgende:
Powned is gewoon veel te ver gegaan, dit is echt heel verschrikkelijk. Ik zal nu ook geen lid meer worden, echt heel erg dit.
Maar in het geval van man bijt christenhond stond Powned volledig voor gek hoor. Die man reageerde met engelengeduld.quote:Op maandag 6 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Je confronteert een hele zaal kleine kinderen ongevraagd met je grap. Maar deze dingen durft ie niet in een Haagse wijk te doen waar ook kinderen zijn maar dan met heel ander soort vaders.
Zelfde als man bij Christenhond. Doe dat item eens in een woonwagenkamp, ga onbeschoft met je schoenen op tafel, zeik het servies af en hoe lelijk de schilderijtjes aan de muur. Als je dat doet ipv lieve bejaarden dan heb je eerlijke tv.
Ik meen het! Oke misschien combineer ik het een beetje met olie op het vuur gooien maar het komt wel echt uit mijn hart.quote:
Vind het eerlijk gezegd al een schande dat je uberhaupt lid wordt van die proletenomroep.quote:Op maandag 6 december 2010 11:47 schreef balpenOnline het volgende:
mensen die ook direct gaan opzeggen, hoe triest? Is dit dan de grens?
Naja zeg
Wat geeft iemand het recht om zoiets te doen?quote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, je mag als ouder wel je kind voorliegen maar een ander mag die leugens niet openbaar maken.
Soort Sint!Leaks! dit en Rutger is de Assange en die moet nu onderduiken voor boze autoriteiten.
Ik werd lid omdat ze het geld zouden terugstorten en je kreeg er een FOK!abo bij. Bij verlenging 2e jaar heb ik de boel gestorneerd en opgezegd.quote:Op maandag 6 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd al een schande dat je uberhaupt lid wordt van die proletenomroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |