Als hij dit nou bij hem thuis had gedaan, bij zijn eigen kinderen, dan had iedereen toch wel begrepen dat het niet helemaal fris is, toch?quote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ach kom op man, een driejarig kind kan je werkelijk alles wijs maken. Ook dat het 2 stoute hulp sinten waren en niet de echte sint.
Maar dat kan dus inderdaad. Dan geef ik je groot gelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh, ik vind rutger sowieso kansloos eerlijk gezegd...
Oh, niet tegen jou specifiek gericht hoor, meer gewoon jouw soort mensenquote:Op maandag 6 december 2010 14:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@led; je mag mij een kneus vinden hoor, sterker nog, je mag het zelfs zeggen. Ik zal er geen minuut minder om slapen.
kerst op zich wel, de kerstman niet. die is uitgevonden door coca cola. gebaseerd op russische en scandinavische feestjes, en op de nederlandse sinterklaas. (hij heet niet voor niets santaclaus)quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Halve_Maen het volgende:
Dus Kerst is niet deel van ons culturele erfgoed omdat het overal gevierd wordt?
Ik kijk er nooit naar, ik vind dat sippe decor met dat pownews al te amateuristisch voor woorden. De presentator/directeur met het spoelinkje in zijn jeugdige kapseltje. Ik vind het allemaal tenenkrommend.quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach ach..als Rutger een kansloze Vogelaar aanpakt liggen we in een deuk, als hij mocro's afzeikt liggen we in een deuk, als hij Wilders aanpakt liggen we in een deuk, maar oh oh oh oh kijk uit als je iets doet waar de moedermaffia niet tegen kan...... dan is de wereld te klein. Ik kan daar dus om lachen.
Heel tevreden, wat de omroep zelf doet maakt jou dus niets uit, jij blijft wel lid; zolang de directeur maar niet aan kinderen zit. Duidelijk, maar ga dan geen mensen afzeiken die wel geven om wat de omroep waar zij lid van zijn uithaalt.quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ok, je wilt dus expliciet een reden horen. Als de directeur van een omroep seks heeft met kinderen dan vind ik dat een reden om op te zeggen. Tevreden?
Eerst zeg jij dat ik niet lees en dan zeg je dat ik pas wegga als .... je mist het belangrijke...ik word geen lid in den beginne. Dus ik hoef niet op te zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heel tevreden, wat de omroep zelf doet maakt jou dus niets uit, jij blijft wel lid; zolang de directeur maar niet aan kinderen zit. Duidelijk, maar ga dan geen mensen afzeiken die wel geven om wat de omroep waar zij lid van zijn uithaalt.
Die vaders ja, heel goed. Want jij begint al te zweten en te puffen als je je arm omhoog beweegt, chubby...quote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Die vaders hadden 'm gewoon een paar pestklappen moeten geven.
mwoa, wel even buiten natuurlijk, maar verder eenschquote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Die vaders hadden 'm gewoon een paar pestklappen moeten geven.
Jij vind het vreemd dat mensen niet een volwassen kerel willen betalen om kleuters te pesten ?quote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef DaverzNL het volgende:
omg wat een overtrokken reacties hier van allemaal moraalriddersAlsof hij ter plekke een kind verkracht heeft ofzo
Het is flauw, zeker, maar hier dreigen met 'je lidmaatschap' opzeggen enzo, kom op zeg
![]()
Je weet ook dat ze miljoenen van de staat krijgen en die vijf euro van jou niet echt nodig hebben om het salaris van dat irritante mannetje te betalen?quote:Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij vind het vreemd dat mensen niet een volwassen kerel willen betalen om kleuters te pesten ?
Ik weet er nog wel een. Een juf in groep zes geeft seksuele voorlichting en dan komt Rutger binnen en zegt: dit is pas seksuele voorlichting en scheurt de kleren van de juf en neukt haar op het buro. Halverwege zegt Rutger: dit is om kinderen te maken. Maar als je het doet voor de lekker kan het ook zo en hij ramt zijn pik in haar kont. Uiteraard in scene gezet want de juf is eigenlijk Kim Holland.quote:
Oe een internet pisvlekje die denkt dat hij iets persoonlijks weet van iemand.quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die vaders ja, heel goed. Want jij begint al te zweten en te puffen als je je arm omhoog beweegt, chubby...
Grappig dit hoor, Powned is echt de nieuwe Paul de Leeuw. Begin jaren 90 was ook heel Nederland geschokt over wat hij deed (liep een klas in als Zwarte Piet, deed heel raar tegen die kinderen, toen een klein jongetje lief begon te zingen voor m scheurde ie snel weg in zn Eend). En ook toen kwamen er opzeggingen bij de VARA binnen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij vind het vreemd dat mensen niet een volwassen kerel willen betalen om kleuters te pesten ?
Lidmaatschap opzeggen is wat mild. Rutger verdient voor deze onmenselijke actie een Balthasar Gerards-achtige executie...quote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef DaverzNL het volgende:
omg wat een overtrokken reacties hier van allemaal moraalriddersAlsof hij ter plekke een kind verkracht heeft ofzo
Het is flauw, zeker, maar hier dreigen met 'je lidmaatschap' opzeggen enzo, kom op zeg
![]()
quote:"Zijn rechterhand waarmee hij het moorddadige feit heeft gepleegd zal met een gloeiende tang worden afgeknepen; vervolgens zal men met gloeiende tangen op verscheidene plaatsen op zijn lichaam het vlees afknijpen tot op het bot. Vervolgens vierendele men hem levend waarna het hart uit zijn borstkas gesneden en hem in het gezicht zal worden geworpen. Tenslotte zal men zijn hoofd afhakken waarna zijn vier uiteengetrokken delen op de Haagpoort, Oostpoort, Ketelpoort en de Waterslootsepoort tentoongesteld dienen te worden. Zijn hoofd moet op een staak gespietst en vervolgens bij het voormalige huis van de prins worden geplaatst."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |