Het verschil is dat Rutger als volwassen vent met opzet naar buiten gaat met een camera om een feest voor kleine kinderen te verpesten.quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies... de ouders hoor je niet klagen als ze EN op tv naar de sint kijken en later in hun eigen dorp ook een Sint hebben die notabene een kop kleiner is.
Nee nu is het gewoon Rugter / Powned / GS en daar willen de fokkers graag tegen schoppen.....boehoehoehoe.
Oh, het kan wel hoor, ik vind 't alleen nogal sneu als volwassen mensen hun plezier halen uit het pesten van kleine kinderen.quote:Ik kan er nog steeds hard op lachen. En ja..noem me bot, doet me niets:) Hoe harder de moraalridders hier gaan roepen dat het niet kan hoe harder ik moet lachen.
Oke maar ik zie dan nog steeds niet echt in waarom wij er dan 'met onze handen vanaf moeten blijven'.quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is niet iets typisch Nederlands nee.
De wortels van het feest gaan inderdaad wat verder terug ja.quote:Op maandag 6 december 2010 14:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Is dus wat ouder begrijp ik?
[..]
Werd alleen wat anders gevierd toen
Als je er niet tegen kunt dan ga je toch elders spelen???quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, fijn joh, bedankt voor je mening.
Niet beter, wel anders. Wij kennen in Nederland toch niet die Kerstman cultuur, wij hebben Sinterklaas.quote:Op maandag 6 december 2010 14:07 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Oke maar ik zie dan nog steeds niet echt in waarom wij er dan 'met onze handen vanaf moeten blijven'.
Was het beter geweest als rutger dit 'geintje' bij een kerstman gedaan had?
Kun je het ook nog onderbouwen, behalve dan dat je het wel lachen vond?quote:Op maandag 6 december 2010 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kunt dan ga je toch elders spelen???
Wat wil je in godsnaam onderbouwd hebben? Waarom ik kon lachen of wat? Ik kon lachen omdat het grappig was.quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je het ook nog onderbouwen, behalve dan dat je het wel lachen vond?
quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies... de ouders hoor je niet klagen als ze EN op tv naar de sint kijken en later in hun eigen dorp ook een Sint hebben die notabene een kop kleiner is.
Nee nu is het gewoon Rugter / Powned / GS en daar willen de fokkers graag tegen schoppen.....boehoehoehoe.
Ik kan er nog steeds hard op lachen. En ja..noem me bot, doet me niets:) Hoe harder de moraalridders hier gaan roepen dat het niet kan hoe harder ik moet lachen.
Aan inlevingsvermogen / empathie (of het compleet ontbreken daaraan) valt weinig te onderbouwen, toch ?quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je het ook nog onderbouwen, behalve dan dat je het wel lachen vond?
Ik moet hier toch stiekem om grijnzenquote:Op maandag 6 december 2010 14:10 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Misschien kan Rutger de volgende keer inbreken op een kinderfeestje en de kaarsjes op de taart uitpissen of zo. Hilarisch!
Niet dus. Nuff said./quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam onderbouwd hebben? Waarom ik kon lachen of wat? Ik kon lachen omdat het grappig was.
En denk nu zelf eens na...beiden sinterklazen zitten in het complot... wie heeft dan de eerste sint geboekt en bij wie? Kortom... de mensen die ze geboekt hebben zullen ook op de hoogte geweest zijn niet?
Het was 'anders' geweest? minder traumatisch voor de kinderen? Dit is gewoon emoties die spreken volgens mij.quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet beter, wel anders. Wij kennen in Nederland toch niet die Kerstman cultuur, wij hebben Sinterklaas.
Het is al vanaf 1500. 1600 voor de rijken. Zoals ik eerder liet lezen Te vinden op wikiquote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, vanaf welk jaartal is iets wel cultureel erfgoed dan?
Lees eens even waarop ik reageer.quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is al vanaf 1500. 1600 voor de rijken. Zoals ik eerder liet lezen Te vinden op wiki
Alleen als het bij zijn eigen kinderen is!quote:Op maandag 6 december 2010 14:11 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik moet hier toch stiekem om grijnzen
En vanaf 1800 in de vorm zoals wij het nu vieren.quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is al vanaf 1500. 1600 voor de rijken. Zoals ik eerder liet lezen Te vinden op wiki
Niet te hopen...quote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Alleen als het bij zijn eigen kinderen is!
Maar die zal hij wel niet hebben.
Je ziet toch zelf ook wel het verschil tussen Sinterklaas en de Kerstman in Nederland?!quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Het was 'anders' geweest? minder traumatisch voor de kinderen? Dit is gewoon emoties die spreken volgens mij.
Het sowieso triest als je je pleziertje moet hebben van het pesten van derden, kinderen pesten is nog erger.quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat Rutger als volwassen vent met opzet naar buiten gaat met een camera om een feest voor kleine kinderen te verpesten.
[..]
Oh, het kan wel hoor, ik vind 't alleen nogal sneu als volwassen mensen hun plezier halen uit het pesten van kleine kinderen.
Ik moest lachen omdat het grappig was. Duidelijk zo? Of wacht... is it clear? (ik ken ook engelsquote:
Ach ja, de GS/PVV-mentaliteit hè. 'Ik een kutleven, dan anderen ook een kutleven. Gewoon, omdat het kan.'quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het sowieso triest als je je pleziertje moet hebben van het pesten van derden, kinderen pesten is nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |