gewoon altijd al een lelijke schele leeuw geweest. soort van Clarence van Daktariquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Trijntjes hoofd er nogal plastisch uitziet, heeft ze iets laten verbouwen?
NUMMER 5quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Breekfast het volgende:
Onee straks Jan Mulder?
Waar gaat hij nu weer als verzuurde oude man zijn gal over spuwen?
ohja het is weer een nieuwe maandquote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef wdn het volgende:
Ik neem aan zijn 5 ergenissen van November?
Daar is je antwoordquote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ohja het is weer een nieuwe maand
All I Want For Christmas heeft meer bpm!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef wdn het volgende:
Hmm deze muziek is geen kerstmuziek
Het mag dan over kerst gaan maar het tempo is te hoog voor kerstmuziek
(VIND IK)
Leuk om Jan Mulder te horenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Breekfast het volgende:
Onee straks Jan Mulder?
Waar gaat hij nu weer als verzuurde oude man zijn gal over spuwen?
Sommige mensen zijn goed in 1 ding dus moeten ze dat vooral blijven doenquote:
Bedoel je hiermee dat ik door moet blijven gaan met baggeren?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn goed in 1 ding dus moeten ze dat vooral blijven doen
Tuurlijk, ik moet mijn fans tevreden stellenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
HAHA wat grappig Twitter jij ook Paul
Dat moet je zelf beoordelenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat ik door moet blijven gaan met baggeren?
Daklopnie.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
HAHA wat grappig Twitter jij ook Paul
Ik ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Baszh het volgende:
Ik zat me daar meer aan Matthijs te ergeren dan aan die henkie.
En dan ook nog verschrikkelijk irritant.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Trijntje Oosterhuis is niet de knapste vrouw van de wereld. Een bakfiets vol vogelbekdieren is wel een goede vergelijking.
Ach, er is een kerstcover-cd, daar ging het over... maar wat er mis is met het origineel kwam niet ter sprake.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Trijntje Oosterhuis is niet de knapste vrouw van de wereld. Een bakfiets vol vogelbekdieren is wel een goede vergelijking.
Die was het bestquote:
Ik vond z'n intro al erg nep. Hij zat schaterlachend voor de buis toen Helga het weer deed en wat tips gaf. YEAH RIGHT!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef Paul het volgende:
Waarom moet Beau altijd zo theatraal doen
Ben benieuwd. Hoewel de gasten me totaal niet kunnen boeien.quote:In de uitzending van donderdag 2 december o.a.: Mart Smeets en 7 acteurs van 't Spaanse Schaep. Muziek is er van 'Pop Up Animal Kids', Paul de Leeuw is tafelheer.
Corpstuig he, allemaal kutvolk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond z'n intro al erg nep. Hij zat schaterlachend voor de buis toen Helga het weer deed en wat tips gaf. YEAH RIGHT!
Nee dank je.quote:
Corpsballen zijn prima, zolang ze zich maar in hun eigen wereldje begeven. Jammergenoeg is Booo mainstream gegaanquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Corpstuig he, allemaal kutvolk.
Wordt een kutaflevering vanavond, met Mart en Paul de zwakbegaafde Leeuw.
Gasten van '' Het Spaanse Schaep'' MM zei op twitter dat ie voor het eerst als gast is bij dwdd! Leuk Paul als tafelheer.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd. Hoewel de gasten me totaal niet kunnen boeien.
Idd net als bij Kopspijkers liep het ook een beetje terug.... de bederf datum komt steeds dichter bij!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
De frisheid van limoenen is een beetje uit het programma. Ik weet niet of we hierna nog wel een jaartje DWDD moeten doen. Misschien maar eens nieuw talent een kans geven.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
De frisheid van limoenen is een beetje uit het programma. Ik weet niet of we hierna nog wel een jaartje DWDD moeten doen. Misschien maar eens nieuw talent een kans geven.
Het ligt niet aan Matthijs. Het ligt aan de opmaak van het programma. Dat wordt steeds slechter.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoelwe Matthijs het laatste seizoen wel debieler gaat doen vind ik hem toch nog altijd een grote charme hebben die ik niet bij andere presentatoren zie.
Misschien eens een jaartje pauze nemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Idd net als bij Kopspijkers liep het ook een beetje terug.... de bederf datum komt steeds dichter bij!
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
vanavond ga ik kijken om me te ergeren
Alles voor de handjeklap.quote:
Inlezen en hier je bevindingen over vertellen op een manier dat iedereen het begrijpt. Ik snap de "fok" hype hier niet zo. Er zijn vele boeiendere gasten, maar vinden jullie die Klopping nou echt zo vervelend?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat weet Klopping nou van Wikileaks
Ik heb geen hekel aan die jongen, maar ik vind het zo'n snotneus. Kan hem niet serieus nemenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inlezen en hier je bevindingen over vertellen op een manier dat iedereen het begrijpt. Ik snap de "fok" hype hier niet zo. Er zijn vele boeiendere gasten, maar vinden jullie die Klopping nou echt zo vervelend?
Ik vind hem het ook meestal wel goed uitleggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inlezen en hier je bevindingen over vertellen op een manier dat iedereen het begrijpt. Ik snap de "fok" hype hier niet zo. Er zijn vele boeiendere gasten, maar vinden jullie die Klopping nou echt zo vervelend?
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vind hem het ook meestal wel goed uitleggen.
die halve fles wodka lijkt me ergerquote:
Nee. Hij is een prima lopende internet voor dummies.Zou alleen wat vroeger naar bed moeten gaan. Die wallenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man is zo wereldvreemd.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef Tem het volgende:
Ja hoor extra journaal uitzending voor de neeldag Mart
http://twitter.com/#search?q=jean%20nelissenquote:marconrust: Wat is @martsmeets een ontzettende laag bij de grondse hufter om zo over Jean Nelissen te spreken bij #DWDD
Twitter - 4 minuten geleden
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad! zeker met zo'n fout jasje
?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#search?q=jean%20nelissen
dat jaquote:Op donderdag 2 december 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Nico er niet zit om Mart's optreden te verwerken in een gedicht.
En wie is Marc Onrust om het beter te weten?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#search?q=jean%20nelissen
geen ideequote:Op donderdag 2 december 2010 19:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En wie is Marc Onrust om het beter te weten?
Vind ik ook, hij probeert te hard. Mensen lachen toch maar, want het is toch Theo he.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Theo Maassen is vaak helemaal niet grappig.
Nee dat is een hele andere uitzending., en wat een bagger muziek...quote:
Hij sneert wel beter dan Genee...en ik moest er erg om lachenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is een hele andere uitzending., en wat een bagger muziek...
zeker niet als gast in andere programma's inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Zo ziet het er niet uit, maar toch geloof ik je.quote:
Dat kun je ook lekker met elkaar vergelijken. Deze serie mikt bewust op de Hollandse kneuterigheid, nogal een wonder dat het er dan redelijk goedkoop uitziet.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dramatisch, als je zo het contrast ziet tussen Nederlandse of buitenlandse creaties.
Tuurlijk kun je dat met elkaar vergelijken, het betreft namelijk een serie, net zo min dat je auto's met elkaar kunt vergelijken van het zelfde categorie. Dit is dus een drogreden. Daarnaast staat kneuterigheid nooit per definitie voor goedkoop. Het is echter een gegeven dat Nederlandse films over het algemeen bijna altijd slecht zijn, met simpele effects en slechte verhaallijnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat kun je ook lekker met elkaar vergelijken. Deze serie mikt bewust op de Hollandse kneuterigheid, nogal een wonder dat het er dan redelijk goedkoop uitziet.
Dat doen alle Nederlandse series. Ergo, we kunnen niet beter.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat kun je ook lekker met elkaar vergelijken. Deze serie mikt bewust op de Hollandse kneuterigheid, nogal een wonder dat het er dan redelijk goedkoop uitziet.
Maar wel blote tieten.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is echter een gegeven dat Nederlandse films over het algemeen bijna altijd slecht zijn, met simpele effects en slechte verhaallijnen.
Meneer heeft de eerste twee series gezien? Die verhaallijnen zijn niet persé slecht, de humor (die zeker hier lekker flauw is) en het spel maken het af. En die effects en het bordkartonnen decor maken de serie juist zo geniaal. Ik las ergens een interview met een hoofdrolspeler die benoemde dat een serie op locatie veel minder dat gevoel zou hebben gehad. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat met elkaar vergelijken, het betreft namelijk een serie, net zo min dat je auto's met elkaar kunt vergelijken van het zelfde categorie. Dit is dus een drogreden. Daarnaast staat kneuterigheid nooit per definitie voor goedkoop. Het is echter een gegeven dat Nederlandse films over het algemeen bijna altijd slecht zijn, met simpele effects en slechte verhaallijnen.
Als jij een serie op kunt noemen die vergelijkbaar is met deze, zou je het nog kunnen vergelijken. Volgens mij zijn die er niet eens, dus je opmerking slaat nergens op. Net als je opmerking over Nederlandse films. Voorspelbaar, ja. Maar gelijk heb je niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat met elkaar vergelijken, het betreft namelijk een serie, net zo min dat je auto's met elkaar kunt vergelijken van het zelfde categorie. Dit is dus een drogreden. Daarnaast staat kneuterigheid nooit per definitie voor goedkoop. Het is echter een gegeven dat Nederlandse films over het algemeen bijna altijd slecht zijn, met simpele effects en slechte verhaallijnen.
Ben jij nu daadwerkelijk stompzinnig of lijkt het alleen maar zo. Het feit dat dit een serie is, met als doel ''amusement'' geeft al aan dat vergelijkingen mogelijk zijn, daarnaast wordt er nimmer specifiek daarop verder op in gegaan, alleen aangegeven dat door mijn persoonlijke waarneming in de aantal minuten dat het op tv getoond is, ik al conclusies kan trekken of het mij wel of niet bevalt en wat in mijn persoonlijke opvatting als dramatisch aangegeven kan worden, aangezien dit een persoonlijke mening is.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Als jij een serie op kunt noemen die vergelijkbaar is met deze, zou je het nog kunnen vergelijken. Volgens mij zijn die er niet eens, dus je opmerking slaat nergens op. Net als je opmerking over Nederlandse films. Voorspelbaar, ja. Maar gelijk heb je niet.
Allereerst mevrouw, het simpel stellen dat ik ''slechte films'' gezien zou hebben in het Nederlands is naast het feit, dat jij dit niet voor mij kunt beoordelen ook nog eens onjuist. Ik heb genoeg Nederlandse films kunnen en mogen zien om daar mijn conclusies aan te verbinden. Daarnaast geef je eigenlijk al het antwoord op je eigen gestelde vraagstelling. Er is namelijk sprake van een persoonlijke opvatting.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Meneer heeft de eerste twee series gezien? Die verhaallijnen zijn niet persé slecht, de humor (die zeker hier lekker flauw is) en het spel maken het af. En die effects en het bordkartonnen decor maken de serie juist zo geniaal. Ik las ergens een interview met een hoofdrolspeler die benoemde dat een serie op locatie veel minder dat gevoel zou hebben gehad. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Je hebt zeker slechte films, ik vond de eerste tien minuten van Spion van Oranje al dermate slecht dat ik maar niet verder heb gekeken. Maar met die film kun je deze creatie echt niet vergelijken
Waar lees jij dat ik zou stellen dat je alleen slechte Nederlandstalige films zou hebben gezien? Je hebt misschien door wat stof in je ogen in de laatste het woordje 'gezien' achter 'films' gelezen, maar dat staat er niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst mevrouw, het simpel stellen dat ik ''alleen'' slechte films gezien zou hebben in het Nederlands is naast het feit, dat jij dit niet voor mij kunt beoordelen ook nog eens onjuist. Ik heb genoeg Nederlandse films kunnen en mogen zien om daar mijn conclusies aan te verbinden. Daarnaast geef je eigenlijk al het antwoord op je eigen gestelde vraagstelling. Er is namelijk sprake van een persoonlijke opvatting.
O. en voor je een hele verhandeling begint en het topic hier verder wordt verneukt: dat was een persoonlijke opvatting.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Ali Salami het volgende:
Maar iets dramatisch noemen terwijl het juist als kneuterige serie bedoeld is, is wat droevig.
Natuurlijk zijn er vergelijkingen mogelijk, maar je moet wel series zoeken die vergelijkbaar zijn. Iets als 't Spaanse Schaap vergelijken met een Boardwalk Empire gaat uiteraard nooit op, omdat ten eerste al de technische kwaliteiten compleet verschillend zijn. Dat ondanks dat beide series als amusement bestempeld worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben jij nu daadwerkelijk stompzinnig of lijkt het alleen maar zo. Het feit dat dit een serie is, met als doel ''amusement'' geeft al aan dat vergelijkingen mogelijk zijn, daarnaast wordt er nimmer specifiek daarop verder op in gegaan, alleen aangegeven dat door mijn persoonlijke waarneming in de aantal minuten dat het op tv getoond is, ik al conclusies kan trekken of het mij wel of niet bevalt en wat in mijn persoonlijke opvatting als dramatisch aangegeven kan worden, aangezien dit een persoonlijke mening is.
Helemaal mee eens met jou.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef marcodej het volgende:
Smeets was goed over Nelissen.
Overigens schreef hij al eerder een keihard stuk over Nelissen met dezelfde strekking in De Muur.
De discussie die hier gevoerd wordt gaat omtrent Nederlandse films, daarin stel jij dat ik ''slechte films heb''. Taaltechnisch gezien, klopt er niks van. Daarnaast, ik had al een edit gemaakt op het moment dat jij waarschijnlijk je tekst aan het opschrijven was, los daarvan kun je daadwerkelijk wel een mening hebben over globale, korte samenvattingen of trailers die over een bepaalde film gaan. Daarin kun je als kijker je opinie, beeldvorming, en interesse in vormen. Je kunt daarnaast ook zien of dit, voor jou als dramatisch, leuk of goed bestempeld kan worden. Dat jij niet inziet dat het persoonsgebonden is en daarnaast personen sneller of trager van leer zijn hou ik op stompzinnigheid van jouw kant.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zou stellen dat je alleen slechte Nederlandstalige films zou hebben gezien? Je hebt misschien door wat stof in je ogen in de laatste het woordje 'gezien' achter 'films' gelezen, maar dat staat er niet.
In je conclusie over Nederlandse heb je mijns inziens ook gelijk, maar vervolgens de vergelijking trekken met deze serie op basis van twee minuten beeld, waarin ook nog vrijwel alleen een compilatie van liedjes is uitgezonden met twee hele korte stukjes spel (waarbij je ook nog eens niets van de achterliggende verhaallijn meekrijgt) is hooguit stompzinnig.
Dat het je stijl niet is is prima, maar iets dramatisch noemen terwijl het juist als kneuterige serie bedoeld is, is wat droevig.
Allereerst infantiele knul, lees de teksten nu eens goed door of vraag je docent om je een cursus te geven in het ''begrijpend lezen''. Hetgeen wat jij nu aanhaalt is al uitvoerig beargumenteerd hierboven. Dat jij daar te dom voor bent om het te begrijpen is een gegeven. Het feit echter dat het hierom series gaan, gericht op de genre ''amusement'' is al voldoende. Het is irrelevant of iets een copy is of daarvan afstamt voor de vergelijking.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er vergelijkingen mogelijk, maar je moet wel series zoeken die vergelijkbaar zijn. Iets als 't Spaanse Schaap vergelijken met een Boardwalk Empire gaat uiteraard nooit op, omdat ten eerste al de technische kwaliteiten compleet verschillend zijn. Dat ondanks dat beide series als amusement bestempeld worden.
Ben jij dan zo stompzinnig dat je dat niet snapt, of lijkt het alleen maar zo?
Ik had mijn PC al uit, maar deze was te leuk om er niet op te reageren. Voordat je mij van taaltechnisch falen beschuldigt moet je misschien eerst bovenstaande zin eens herlezen...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De discussie die hier gevoerd wordt gaat omtrent Nederlandse films, daarin stel jij dat ik ''slechte films heb''. Taaltechnisch gezien, klopt er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hatsjoe!
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik had mijn PC al uit, maar deze was te leuk om er niet op te reageren. Voordat je mij van taaltechnisch falen beschuldigt moet je misschien eerst bovenstaande zin eens herlezen...Er is sprake van een citaat, wat jij geschreven hebt, daarnaast klopt die zin gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De discussie die hier gevoerd wordt gaat wat dat betreft over (vervanging van het woord omtrent) Nederlandse films.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Mensen op twitter vonden het anders niet :s?quote:
Hij wordt al moeilijk voor je. Je begint er qua quotes van te stotteren. De zin: 'Je hebt zeker slechte films' klopt inderdaad. Alleen de interpretatie die jij eraan geeft klopt voor geen meter. Probeer nog eens. Neem eens in gedachten dat 'Je' niet op jou als persoon slaat. Bedenk je daarna eens of dat woordje überhaupt op een persoon slaat. Zou het misschien een andere betekenis hebben? Vragen... Vragen...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er is sprake van een citaat, daarnaast klopt die zin gewoon.
Ik vind het een beetje jammer dat je alleen op de man kunt reageren, maar goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst infantiele knul, lees de teksten nu eens goed door of vraag je docent om je een cursus te geven in het ''begrijpend lezen''. Hetgeen wat jij nu aanhaalt is al uitvoerig beargumenteerd hierboven. Dat jij daar te dom voor bent om het te begrijpen is een gegeven. Het feit echter dat het hierom series gaan, gericht op de genre ''amusement'' is al voldoende. Het is irrelevant of iets een copy is of daarvan afstamt voor de vergelijking.
Als ik jou was zou ik eens gaan leren definities juist toe te passen of te gaan opzoeken alvorens het te plaatsen, je begrijpt er echt totaal niets van, daarnaast zijn ze misplaatst en buiten de context. Je beperkte capaciteiten tonen dat aan. Dat jij het klaarblijkelijk niet kunt volgen is een gegeven. Maar het verbaast mij echter wel over de domheid die jij hier tentoonstel. Je begrijpt waarschijnlijk je eigen teksten niet eens. Ik gaf al aan dat deze discussie over Nederlandse films gaan. Die reactie van jou over ''slechte films'' is daar dan ook opgericht, dit wordt dan ook onderbouwd door zelf de film: Spion van Oranje aan te halen. Daarnaast wordt er niet verwezen naar een algemeen ''iets''. Het begrip algemeen wordt aangehaald met de woorden Nederlandse films zijn over het algemeen slecht. Dit is een feit, te onderbouwen met statistieken. Dom kind.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Hij wordt al moeilijk voor je. Je begint er qua quotes van te stotteren. De zin: 'Je hebt zeker slechte films' klopt inderdaad. Alleen de interpretatie die jij eraan geeft klopt voor geen meter. Probeer nog eens. Neem eens in gedachten dat 'Je' niet op jou als persoon slaat. Bedenk je daarna eens of dat woordje überhaupt op een persoon slaat. Zou het misschien een andere betekenis hebben? Vragen... Vragen...
Zijn shows zijn wel om te pruimenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Was wel ok ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Reddiablo het volgende:
Kwam hier even... ik vind Mart Smeets in de regel overkomen als een vervelende arrogante zeikerd - hoewel ik graag een drankje met hem zou drinken.... maar hij was oprecht ontdaan en verdrietig toen het over De Neel (en ook even over Kneet) ging - vond het best indrukwekkend om te zien.
Eens, normaal gesproken heb ik binnen een minuut al de neiging om hem te slaan, deze keer was dat niet zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Reddiablo het volgende:
Kwam hier even... ik vind Mart Smeets in de regel overkomen als een vervelende arrogante zeikerd - hoewel ik graag een drankje met hem zou drinken.... maar hij was oprecht ontdaan en verdrietig toen het over De Neel (en ook even over Kneet) ging - vond het best indrukwekkend om te zien.
En een niet onverdienstelijke Nelissen-imitatie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:45 schreef Terreros85 het volgende:
http://nos.nl/video/182090-smeets-jean-stond-voor-zijn-vak.html
Dit is het hele fragment. Prachtig
Terwijl ik Mart met stip op 1 heb staan bij mijn ergenis top 5 (en het is heerlijk om je te ergeren en daarom mag hij nog lang doorgaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:45 schreef Terreros85 het volgende:
http://nos.nl/video/182090-smeets-jean-stond-voor-zijn-vak.html
Dit is het hele fragment. Prachtig
Koffie verkeerd geloof ik, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:35 schreef pberends het volgende:
Marc-Marie altijd met z'n mokka-punch... of wat is het?
Hij houdt zeker van grote bruine dingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Koffie verkeerd geloof ik, maar inderdaad.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Jaarlijks gaat in Moskou een dozijn mensen dood door vallende ijspegels van gebouwen!
Ga je een samenvatting schrijven?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
We moeten tijdens kouwe winters gewoon weerstand kweken: een pond zwoerd of een glas slagroom.
Klopt, dat is nu juist het probleem... als het hier -5 is, is het gewoon koud... Met -10 liep ik in St-Petersburg zonder muts en zonder shawl. Het waaide en regende gelukkig ook heel weinigquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef Deckard het volgende:
In nederland is het ook vochtiger reddiablo. Daarom is het ook niet uit te houden.
Van de week in Nederland hier echt maar een dag weinig vochtige lucht gehad en toen was het ook lekker winterweer.
Waterkou inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef Deckard het volgende:
In nederland is het ook vochtiger reddiablo. Daarom is het ook niet uit te houden.
Van de week in Nederland hier echt maar een dag weinig vochtige lucht gehad en toen was het ook lekker winterweer.
Mooi tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef MilaNL het volgende:
Nou die vrouw zat er ook lekker voor niks bij.
Ja, voor de doven en blinden.quote:
Die kunnen doodvallen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Tweede item is ook maar elitair grachtengordel geneuzel, daar kunnen Henk en Ingrid en ik niets mee.
Dat jij een wereldberoemde schilder niet kent, zegt meer over jou dan over het programma.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Zemelende ouwe dakduiven over een schilderij. Meer iets voor zondagochtend of zo.
I know. Sorry dat het me niet boeit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef k_man het volgende:
Dat jij een wereldberoemde schilder niet kent, zegt meer over jou dan over het programma.
Nee.quote:
Echt wel. Ze gaat door heel Europa heen.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
De Kraan!
Als-ie het groentje, het zuurtje, het bittertje en het zoetje maar niet vergeet.
verkleinwoorden overal voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
De Kraan!
Als-ie het groentje, het zuurtje, het bittertje en het zoetje maar niet vergeet.
Si is ook in het Frans een woord (betekent "Jawel")quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:11 schreef Omniej het volgende:
Matthijs altijd met zn "si" als iemand in een andere taal spreekt.Zelfs als het Frans is.
Gezien bij Topchef? "Dan doen we nu de groentjes er bij...."quote:
Klopt. "Jawel" = siquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Reddiablo het volgende:
si is ook ja in het Frans... maar dat gebruik je toch als de ander eigenlijk een nee zou verwachten?
Yep...hopelijk straks meer vuurwerk bij VI...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Best wel een onboeiende uitzending, ofnie
Masterchef doet die dodo het ook (zoetje zuurtje), wat een verschrikking......quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gezien bij Topchef? "Dan doen we nu de groentjes er bij...."
Si!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Best wel een onboeiende uitzending, ofnie
Ditquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, soms weet je niet of ze echt zijn
Jij bent een barbaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit ziet er toch gewoon smerig uit? Of ben ik een culinaire barbaar?
Ik hou er wel van. Al zou ik nooit zelf zo'n haas leegscheppen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou het niet willen etenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee hoor. Het zieter gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Idd gewoon een normaal bord warm vreten is prima, si?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:19 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zieter gewoon niet uit.
Ik kan zelf ook lekker stoofvlees maken, maar dat ziet er ook gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Idd gewoon een normaal bord warm vreten is prima, si?
Of boerenkool met een kuiltje jus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ja hoor, ook niks mis met een broodje hamburger.
Zuurkoooool met vette jus, kaantjes ja dat is mijn menuuuu!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of boerenkool met een kuiltje jus.
"Jawel" ja, geen "Ja" dus zoals Matthijs 't altijd gebruikt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Si is ook in het Frans een woord (betekent "Jawel")
Of bedoelde je dat niet?
Jaja, 10% is cultuur misschien. De rest is een schaamteloze reclamespot voor een boek of film van een bevriende BN'er.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef k_man het volgende:
DWDD is een programma met - volgens de omschrijving - "nieuws, kunst, cultuur en media". Niet verwonderlijk dus dat simpele zielen, met een belevingswereld die zich niet veel verder uitstrekt dan voetbal en Big Macs, zich er niet bij thuis voelen. Oh jee, een schilderij, saaaai.Hu, een bijzonder gerecht, wat ranzig.
![]()
Tja, als je geen enkele belangstelling hebt voor kunst en cultuur, is DWDD misschien niet het programma voor jou. Voor mensen die met moeite het vmbo hebben afgerond, is er genoeg voetbal op tv. Laat de mensen met een wat bredere belangstelling lekker naar DWDD kijken.
Boeken en film zijn geen cultuur?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jaja, 10% is cultuur misschien. De rest is een schaamteloze reclamespot voor een boek of film van een bevriende BN'er.
Sowieso cultuur die Matthijs niet aanstaat wordt vrolijk weggewuifd en belachelijk gemaakt. Ik herinner me nog het item over housemuziek. Het spijt me zeer hoor, maar DWDD is heel hypocriet.
Sommigen vonden het gewoon niet zo'n boeiend onderwerp dat geeft toch niet? DWDD pretendeert een breed publiek te willen bedienen en daar zitten onderwerpen bij die niet voor iedereen interessant zijn. Helaas verliest het programma wel wat van zijn glans de laatste tijd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef k_man het volgende:
DWDD is een programma met - volgens de omschrijving - "nieuws, kunst, cultuur en media". Niet verwonderlijk dus dat simpele zielen, met een belevingswereld die zich niet veel verder uitstrekt dan voetbal en Big Macs, zich er niet bij thuis voelen. Oh jee, een schilderij, saaaai.Hu, een bijzonder gerecht, wat ranzig.
![]()
Tja, als je geen enkele belangstelling hebt voor kunst en cultuur, is DWDD misschien niet het programma voor jou. Voor mensen die met moeite het vmbo hebben afgerond, is er genoeg voetbal op tv. Laat de mensen met een wat bredere belangstelling lekker naar DWDD kijken.
Deze post zit vol met faalquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Boeken en film zijn geen cultuur?
Housemuziek is natuurlijk ook tamelijk belachelijk. Het muzikale equivalent van voetbal; vooral populair bij de medemens met wat minder intellectuele bagage. Daar mogen wij als beschaafde mensen best eens elitair om gniffelen.
Maar goed, je vermijdt de belangrijkste vraag: waarom kijk je ernaar als je het niet waardeert?
Ik vind jouw ogenschijnlijk totale gebrek aan gevoel voor ironie ook wel frappant.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Tem het volgende:
Wat wel frappant is dat jij als zogenaamde kunst en cultuur kenner je verschrikkelijk laatdukkend uitlaat over je medemens en dat komt niet erg ontwikkeld over.
Je verheerlijkt DWDD, dat met hapklare brokken een amusant tv-programma neerzet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef k_man het volgende:
![]()
But it's a dry coldquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef Deckard het volgende:
Je had zo'n goed punt. Maar deze quote schop je je hele argumentatie. Echt intelligent ben je niet he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef k_man het volgende:
Housemuziek is natuurlijk ook tamelijk belachelijk. Het muzikale equivalent van voetbal; vooral populair bij de medemens met wat minder intellectuele bagage. Daar mogen wij als beschaafde mensen best eens elitair om gniffelen.
Ze zullen wel bang zijn geweest voor opnieuw kritiek op de Lucky, na dat (overdreven) gedoe over die aangespoelde Sinterklaas van een paar weken gelden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
Er was behoorlijk geknipt in die Lucky. Dit is de originele van vandaag:
http://www.luckymedia.nl/(...)-bram-van-der-vlugt/
Televisie is sowieso een proleterig medium. De elite kijkt er niet naar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je verheerlijkt DWDD, dat met hapklare brokken een amusant tv-programma neerzet?
Ik zou er vooral serieus op in gaan. Heb je mijn vorige post gelezen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je had zo'n goed punt. Maar deze quote schop je je hele argumentatie. Echt intelligent ben je niet he?
Ik vraag me vooral af wat voor origineel materiaal er voor gebruikt is...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
Er was behoorlijk geknipt in die Lucky. Dit is de originele van vandaag:
http://www.luckymedia.nl/(...)-bram-van-der-vlugt/
Ja dat was wel gelijk duidelijk ook natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogenschijnlijk totale gebrek aan gevoel voor ironie ook wel frappant.
Hij zit er om homofiele tv-kijkers te trekken.quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef Terreros85 het volgende:
Lulletje Alexander zit alweer aan tafel. Hebben ze bij DWDD nu nog steeds niet door dat hij niets toevoegt en alleen maar Wikipedia-wijsheid spuit?
quote:Feyenoord: Pim Blokland over zijn vergaande inspanningen om de Rotterdamse voetbalclub van de ondergang te redden
'Toon, de musical': Alex Klaasen over zijn hoofdrol in de musical over het leven van Toon Hermans
Wikileaks: het klokkenluidersavontuur gaat verder en Alexander Klöpping, Jort Kelder en Bert Koenders bespreken de affaire vanuit verschillende visies.
Tafelheer is Jan Mulder.
Nou, hij maakt ingewikkelde materie wel toegankelijk voor een breed publiek. Op FOK! hoef je natuurlijk niemand iets wijs te maken, maar de wereld bestaat nog zeker voor 50% uit digibeten.quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef Terreros85 het volgende:
Lulletje Alexander zit alweer aan tafel. Hebben ze bij DWDD nu nog steeds niet door dat hij niets toevoegt en alleen maar Wikipedia-wijsheid spuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |