gewoon altijd al een lelijke schele leeuw geweest. soort van Clarence van Daktariquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Trijntjes hoofd er nogal plastisch uitziet, heeft ze iets laten verbouwen?
NUMMER 5quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Breekfast het volgende:
Onee straks Jan Mulder?
Waar gaat hij nu weer als verzuurde oude man zijn gal over spuwen?
ohja het is weer een nieuwe maandquote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef wdn het volgende:
Ik neem aan zijn 5 ergenissen van November?
Daar is je antwoordquote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ohja het is weer een nieuwe maand
All I Want For Christmas heeft meer bpm!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef wdn het volgende:
Hmm deze muziek is geen kerstmuziek
Het mag dan over kerst gaan maar het tempo is te hoog voor kerstmuziek
(VIND IK)
Leuk om Jan Mulder te horenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Breekfast het volgende:
Onee straks Jan Mulder?
Waar gaat hij nu weer als verzuurde oude man zijn gal over spuwen?
Sommige mensen zijn goed in 1 ding dus moeten ze dat vooral blijven doenquote:
Bedoel je hiermee dat ik door moet blijven gaan met baggeren?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn goed in 1 ding dus moeten ze dat vooral blijven doen
Tuurlijk, ik moet mijn fans tevreden stellenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
HAHA wat grappig Twitter jij ook Paul
Dat moet je zelf beoordelenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat ik door moet blijven gaan met baggeren?
Daklopnie.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
HAHA wat grappig Twitter jij ook Paul
Ik ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Baszh het volgende:
Ik zat me daar meer aan Matthijs te ergeren dan aan die henkie.
En dan ook nog verschrikkelijk irritant.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Trijntje Oosterhuis is niet de knapste vrouw van de wereld. Een bakfiets vol vogelbekdieren is wel een goede vergelijking.
Ach, er is een kerstcover-cd, daar ging het over... maar wat er mis is met het origineel kwam niet ter sprake.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Trijntje Oosterhuis is niet de knapste vrouw van de wereld. Een bakfiets vol vogelbekdieren is wel een goede vergelijking.
Die was het bestquote:
Ik vond z'n intro al erg nep. Hij zat schaterlachend voor de buis toen Helga het weer deed en wat tips gaf. YEAH RIGHT!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef Paul het volgende:
Waarom moet Beau altijd zo theatraal doen
Ben benieuwd. Hoewel de gasten me totaal niet kunnen boeien.quote:In de uitzending van donderdag 2 december o.a.: Mart Smeets en 7 acteurs van 't Spaanse Schaep. Muziek is er van 'Pop Up Animal Kids', Paul de Leeuw is tafelheer.
Corpstuig he, allemaal kutvolk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond z'n intro al erg nep. Hij zat schaterlachend voor de buis toen Helga het weer deed en wat tips gaf. YEAH RIGHT!
Nee dank je.quote:
Corpsballen zijn prima, zolang ze zich maar in hun eigen wereldje begeven. Jammergenoeg is Booo mainstream gegaanquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Corpstuig he, allemaal kutvolk.
Wordt een kutaflevering vanavond, met Mart en Paul de zwakbegaafde Leeuw.
Gasten van '' Het Spaanse Schaep'' MM zei op twitter dat ie voor het eerst als gast is bij dwdd! Leuk Paul als tafelheer.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd. Hoewel de gasten me totaal niet kunnen boeien.
Idd net als bij Kopspijkers liep het ook een beetje terug.... de bederf datum komt steeds dichter bij!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
De frisheid van limoenen is een beetje uit het programma. Ik weet niet of we hierna nog wel een jaartje DWDD moeten doen. Misschien maar eens nieuw talent een kans geven.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
De frisheid van limoenen is een beetje uit het programma. Ik weet niet of we hierna nog wel een jaartje DWDD moeten doen. Misschien maar eens nieuw talent een kans geven.
Het ligt niet aan Matthijs. Het ligt aan de opmaak van het programma. Dat wordt steeds slechter.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoelwe Matthijs het laatste seizoen wel debieler gaat doen vind ik hem toch nog altijd een grote charme hebben die ik niet bij andere presentatoren zie.
Misschien eens een jaartje pauze nemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Idd net als bij Kopspijkers liep het ook een beetje terug.... de bederf datum komt steeds dichter bij!
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
vanavond ga ik kijken om me te ergeren
Alles voor de handjeklap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |