bronquote:Wat vrijzinnig-democraten bindt is een gedeelde visie op de samenleving. Vrijzinnig, omdat iedereen de vrijheid moet hebben om zijn of haar eigen keuzes te maken. Democratisch omdat onze democratische rechtsstaat er één dien te zijn voor en door burgers. Vrijzinnig-democratie is ook het enige politieke gedachtegoed dat een brug slaat tussen enerzijds de verworvenheden van de open, vrije samenleving, waarin het individu de ruimte heeft om zijn leven naar eigen inzicht invulling te geven, en anderzijds de behoefte aan sociale samenhang, gebaseerd op waarden als rechtvaardigheid, pluriformiteit, respect, democratie en duurzaamheid.
Wat moet ik aanpassen in de OP dan? ik heb dat tekstje er al ingedaanquote:Op maandag 22 november 2010 00:44 schreef remlof het volgende:
TT iets aangepast voor de herkenbaarheid, pas de OP nog even aan Zolcon.
pff sterkte!quote:Op maandag 22 november 2010 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
Kga slapen, morgen om half 8 is de bus er
Daar ging het omquote:Op maandag 22 november 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat moet ik aanpassen in de OP dan? ik heb dat tekstje er al ingedaan
11:00 is stukken beter ja. Heb morgen ook theorie examen voor de auto, hopelijk haal ik'm zodat ik met de auto naar school kan, al twijfel ik steeds meer aan een vrachtwagenrijbewijs. In het weekend rijden betaald donders goed.quote:Op maandag 22 november 2010 00:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pff sterkte!
Ik moet nu nog een half essay schrijven maar morgen pas om 11:00 op
Maak er nu een essay over dus enige waar ik nu mee bezig ben, vandaar de TTquote:Op maandag 22 november 2010 00:51 schreef Picchia het volgende:
Vrijzinnig-Democratisch. Hier moet ik dus zijn.
Veel succes! Als je net zoveel passie in het beantwoorden van de MP-vragen stopt als dat je hier in het bestrijden van links, dan haal je het welquote:Op maandag 22 november 2010 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
11:00 is stukken beter ja. Heb morgen ook theorie examen voor de auto, hopelijk haal ik'm zodat ik met de auto naar school kan, al twijfel ik steeds meer aan een vrachtwagenrijbewijs. In het weekend rijden betaald donders goed.
Mijn topicquote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een tt met Neo-conservatief erin!
Moet nog beginnen met leren, ik dacht namelijk dat het eind december wasquote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Veel succes! Als je net zoveel passie in het beantwoorden van de MP-vragen stopt als dat je hier in het bestrijden van links, dan haal je het wel
navondquote:
Jij bent lang weggeweest.quote:
Ook goedenavondquote:
Neocons zijn zo naughtiesquote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een tt met Neo-conservatief erin!
Neocons zijn juist hartstikke coolquote:
Weekendje, valt wel mee dusquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:58 schreef GSbrder het volgende:
Een soort milde en lieve variant van libertarisme?
Soort van D'66 maar dan net iets andersquote:De vrijzinnig-democratische kernwaarden
> een open, democratische samenleving, waarin individuele vrijheid en sociale samenhang hand in hand gaan.
> een pluriforme samenleving, waarin de vrijheid van meningsuiting en de zelfbeschikking van lichaam en geest is gewaarborgd.
> een rechtvaardige samenleving, waarin iedereen ongeacht afkomst, sociale klasse, levensovertuiging of sexe gelijke kansen heeft om zichzelf naar eigen inzicht te ontwikkelen.
> een duurzame samenleving, waarin verantwoord wordt omgegaan met natuurlijke hulpbronnen en waarin natuur en milieu ook voor toekomstige generaties wordt behouden.
> een rechtvaardiger en veiliger wereld, waarin het internationale recht, wederzijds respect tussen culturen en een rechtvaardige welvaartsverdeling voorop staan.
Ameland is tof. Was er deze zomer nog een dagje. Was heerlijk weer toen. Dan is die boottocht echt heerlijkquote:Op maandag 22 november 2010 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weekendje, valt wel mee dus. Heb geprobeerd te integreren met de inboorlingen van Ameland
.
Wat een grenzeloze naïviteit staat er.quote:Op maandag 22 november 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Soort van D'66 maar dan net iets anders
Dan kan ik me er wel in vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
Soort van D'66 maar dan net iets anders
Ik kan me er prima in vinden eigenlijkquote:Op maandag 22 november 2010 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een grenzeloze naïviteit staat er.
Ik ook, het is alleen niet uitvoerbaar.quote:Op maandag 22 november 2010 01:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kan me er prima in vinden eigenlijk
Weer viel nu wat tegenquote:Op maandag 22 november 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ameland is tof. Was er deze zomer nog een dagje. Was heerlijk weer toen. Dan is die boottocht echt heerlijk
Lees de artikelen van Dick Pels van de Waterlandstichting. Die is er heel erg mee bezig de afgelopen jaren.quote:Op maandag 22 november 2010 01:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel in vinden.
Als ze zich economisch ook voldoende rechts presenteren en voor overheidsminimalisatie zijn heb ik m'n hokje gevonden!
Die Waterlandstichting heeft wel een aardige visie op ons landquote:Op maandag 22 november 2010 01:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Lees de artikelen van Dick Pels van de Waterlandstichting. Die is er heel erg mee bezig de afgelopen jaren.
http://www.waterlandstich(...)n&s=bekijken&id=1259
Het is een manier van denken.quote:Op maandag 22 november 2010 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook, het is alleen niet uitvoerbaar.
Klopt, erg interessant om te volgen.quote:Op maandag 22 november 2010 01:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die Waterlandstichting heeft wel een aardige visie op ons land.
Vrijheid is dus je eigen gevangenis kiezen?quote:Op maandag 22 november 2010 01:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt, erg interessant om te volgen.
Vrijzinnig-democraten zijn er in verschillende partijen. De meeste vindt je bij D66 maar ook bij andere partijen kun je ze vinden. Je zou kunnen zeggen alles van de PvdA tot de linkerhoek (mocht die nog niet afgestorven zijn) van de VVD. De oorspronkelijke VDB is in 1946 bij de 'doorbraak' in de PvdA samengegaan alleen in de loop van de tijd zijn alle partijen zich gaan herprofileren en is het ondergesneeuwd. Je zou wel van D66 kunnen zeggen dat ze er het dichts bij zitten. Boris van der Ham met zijn korte lezingen op Youtube probeert vrijzinnigheid te verspreiden.
Het is dus de acceptatie van iedereen zonder de dwang als mensen zich niet aanpassen aan je eigen beeld van vrijheid. Die dwang zie je bijvoorbeeld bij Wilders die zegt dat je niet vrij kan zijn als moslim. Dus door dwang iemand vrij maken kan niet.
En daarom slaat die vrijzinnige-democratie-ellende nergens op, want dat is precies wat vrijzinnige democratie is. Dmv. overheid vrijheid afdwingen.quote:Op maandag 22 november 2010 01:10 schreef Zolcon het volgende:
Dus door dwang iemand vrij maken kan niet.
Nee dat is het juist niet. Het hele idee van vrijzinnige democratie is het scheppen van gelijke kansen voor iedereen maar iedereen heeft een vrije invulling daarin. Het is dus tegen het overdreven doorgeschoten atheïsme dat steeds meer begint te lijken op een religie an sichquote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarom slaat die vrijzinnige-democratie-ellende nergens op, want dat is precies wat vrijzinnige democratie is. Dmv. overheid vrijheid afdwingen.
En hoe schept het die gelijke kansen voor iedereen? Tovermagie?quote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef Zolcon het volgende:
Nee dat is het juist niet. Het hele idee van vrijzinnige democratie is het scheppen van gelijke kansen voor iedereen maar iedereen heeft een vrije invulling daarin. Het is dus tegen het overdreven doorgeschoten atheïsme dat steeds meer begint te lijken op een religie an sich
Het begrip atheïsme kan inderdaad niet doorschieten. Atheïsten kunnen daarentegen wel heel goed doorschieten... Respect voor andermans opvattingen over geloven of niet kan weinig kwaadquote:Op maandag 22 november 2010 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Overigens kan atheïsme niet doorschieten. Geen goden is geen goden.
Oh, natuurlijk, maar hij had het over atheïsme, niet over de atheïsten zelf.quote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het begrip atheïsme kan inderdaad niet doorschieten. Atheïsten kunnen daarentegen wel heel goed doorschieten...
Denk dat het dan gaat over het atheïsme van bepaalde atheïsten.quote:Op maandag 22 november 2010 12:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, maar hij had het over atheïsme, niet over de atheïsten zelf.
*meldtquote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die niet weten wat Kif kif betekent.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een vreselijke dag vandaag, het enigste wat ik vandaag nog ga doen is roken als een nazi. Brr
Onterecht uit de les gestuurd, vervolgens moest ik om 15:00 bij het CBR in Zwolle zijn, dus moest ik in 15 min ff met een tas a 15 kilo door de stad heen rennen. Vervolgens examen gemaakt, de inzicht vragen gingen prima, 4 fout (je mag er 12 hebben). Daarna de kennis van (40 vragen waarvan je er 5 fout mag hebben), en daar had ik gvd 8 fout opquote:
CBR = linkse hobby.quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onterecht uit de les gestuurd, vervolgens moest ik om 15:00 bij het CBR in Zwolle zijn, dus moest ik in 15 min ff met een tas a 15 kilo door de stad heen rennen. Vervolgens examen gemaakt, de inzicht vragen gingen prima, 4 fout (je mag er 12 hebben). Daarna de kennis van (40 vragen waarvan je er 5 fout mag hebben), en daar had ik gvd 8 fout op!
Nu ligt er nog een bende huiswerk en ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen
Idd een ***-dag dus...quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onterecht uit de les gestuurd, vervolgens moest ik om 15:00 bij het CBR in Zwolle zijn, dus moest ik in 15 min ff met een tas a 15 kilo door de stad heen rennen. Vervolgens examen gemaakt, de inzicht vragen gingen prima, 4 fout (je mag er 12 hebben). Daarna de kennis van (40 vragen waarvan je er 5 fout mag hebben), en daar had ik gvd 8 fout op!
Nu ligt er nog een bende huiswerk en ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen
Nee kutvragen verzinnen vind ik meer iets voor het CDA.quote:
Dankquote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd een ***-dag dus...![]()
Sterkte!
En natuurlijk veel slechter.quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Balen PHP... altijd aan de positieve kant kijken: Het kan alleen maar beter gaan
quote:
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeldquote:
Klopt, alleen als je met 15 fout zakt is dat een ander gevoel als je met 3 fout teveel zaktquote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Balen PHP... altijd aan de positieve kant kijken: Het kan alleen maar beter gaan
Maar jij reist met het OV.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeld
Ik fiets naar mijn werk, dat is nog tien keer beterquote:
Ik rij elke dag langs een CBR. Steeds bij examen zo'n legertje nerveuze mensen bij de uitrit.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeld
Ja FOK!KERS zij soooooo slimquote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik fiets naar mijn werk, dat is nog tien keer beter. Maar mijn rijbewijs heb ik ruim 10 jaar geleden al bij de plakpunten van drie pakken bastogne gekregen
phpmystyle, alsjeblieft.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja FOK!KERS zij soooooo slimLijkt wel alsof iedereen hier minimaal een WO + studie heeft gedaan.
Alsof je slim moet wezen om je theorie te kunnen halen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja FOK!KERS zij soooooo slimLijkt wel alsof iedereen hier minimaal een WO + studie heeft gedaan.
Bij mij was er eoa. huismoeder die er voor de 12e keer zat.quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof je slim moet wezen om je theorie te kunnen halen.
Ik kan mij nog goed herinneren dat er een stomdronken idioot naast me zat tijdens het theorie-examen. Hij had het toen ook gehaald.
Wat is er mis met Veluwenaren?quote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef ethiraseth het volgende:
Er is een reden dat elke klapmongool uit de Veluwe het rijbewijs kan halen ja.
Veluwe kent wel veruit de mooiste landschappen van Nederlandquote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef ethiraseth het volgende:
Niks persoonlijks. ik had net zo goed Limburgers of Zaanstrekers of Randstedelingen kunnen opschrijven (hoewel ik dat laatste natuurlijk niet doe omdat ik dat zelf ben :p).
En alles waar ze niet op kunnen antwoorden, zien ze als een idiote vraag.quote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Picchia het volgende:
Nee, ze zijn slecht in idiote vragen.
Heulemaal nietquote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En alles waar ze niet op kunnen antwoorden, zien ze als een idiote vraag.
Echt waar? Sneeuw volgende week? Jippiequote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die SC wordt ook steeds slower..![]()
Iemand die zich verheugd of juist met afkeer uitziet naar het voorspelde weer ah eind vd week (vorst en sneeuw)??
Precies! Volgende keer gewoon ff voorbereiden..quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heulemaal nietIk had niet geleerd, ok 1 uurtje dan. Als ik nu elke dag een half uur ga leren dan kom ik er wel.
Vrijdag alquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt waar? Sneeuw volgende week? Jippie
Daaromquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies! Volgende keer gewoon ff voorbereiden..
Geweldig, natte poten enzoquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt waar? Sneeuw volgende week? Jippie
Oei, dat vind ik goed nieuwsquote:
Pas een keer of 20quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
Wie is er wel eens bij een meet geweest?
Zou mij wel leuk lijken om een keer een POL-meet te houden, maar heb altijd zo mijn vragen wat er dan voor figuren opkomen dagen.quote:
Echt joh?quote:
Nouja, 2 jaar..quote:Op maandag 22 november 2010 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt joh?
Ik nog nooit. Maar moet bekennen dat ik nog niet bijster lang op FOK! rondhang.
Wanneer je bedenkt dat sommige die-hards hier al sinds de eeuwwisseling zitten.....quote:
Tsjah, lijkt jou een meet leuk dan?quote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer je bedenkt dat sommige die-hards hier al sinds de eeuwwisseling zitten.....
Ik vind het altijd leuk om uit te vinden wie er nou echt achter een bepaalde user zitquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, lijkt jou een meet leuk dan?
Jahwel hoorquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, lijkt jou een meet leuk dan?
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om uit te vinden wie er nou echt achter een bepaalde user zit
Oh, hoop alleen dat als er een discussie zou ontstaan dat het dan niet zo gaat als hierquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel hoorOok mensen met een afwijkende mening kan ik goed verdragen.
Mij lijkt het best gezelligquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HahaIk denk dat jij wel weten wie er achter dit pseudoniem zit
Alhoewel, jij weet niet hoe ik eruit zie
Anyway ik ben alleen bang dat als ik op zo'n meet kom dan met jij mij 5 minuten gaat aanstaren met zo'n cynische kop, om over Yvonne nog maar te zwijgen
![]()
[..]
Oh, hoop alleen dat als er een discussie zou ontstaan dat het dan niet zo gaat als hierHoe dan ook, hoe sta jij over tegen een meet?
Mij op zich ook..quote:
Okquote:
Ik vermoed dat de meeste vaste users wel te porren zijn voor een meet.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkWie acht jij nog meer in staat om op zo'n meet te komen?
Ah we gaan hints spelenquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HahaIk denk dat jij wel weten wie er achter dit pseudoniem zit
Alhoewel, jij weet niet hoe ik eruit zie
Anyway ik ben alleen bang dat als ik op zo'n meet kom dan met jij mij 5 minuten gaat aanstaren met zo'n cynische kop, om over Yvonne nog maar te zwijgen
![]()
Ok tellen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste vaste users wel te porren zijn voor een meet.
Hoeft niet natuurlijk, ik weet wel hoe jij eruit afgaand op jouw foboquote:
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerdquote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok tellen.
Remlof
php
Koos
Duke???
EG??
Mutant??
Hoiquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerd
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoorquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerd
Ik kom uiteraard ook.quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok tellen.
Remlof
php
Koos
Duke???
EG??
Mutant??
Vind ik lastig. Kan niet in de hoofden van anderen kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoor
We houden hem in Zwolle he?quote:
Waar staat dat hij wat moet aanvullen? En waarom zou ik daarbij zitten?quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoor
Waarschijnlijk niet, drank roken discussiëren, en gezellig over koetjes en kalfjes praten denk ik.quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Zolcon het volgende:
En wat wordt er dan zoal gedaan op een meet?
Godwin-competitie?
Had zelf al een "kleine" hint gegeven trouwensquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij op zich ook..
Maar ligt er nogal aan wie er zouden komen.. (en NEE php, ik heb het NIET over jou)
Zwolle??? Uhh, da's wel een klein beetje uit de richting hoorquote:
Ligt eraan waar de meeste wegkomen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwolle??? Uhh, da's wel een klein beetje uit de richting hoor
Kan het niet wat centraler??
Was niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ga niet alle namen zo in 1 2 3 ophoesten.quote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had zelf al een "kleine" hint gegeven trouwens
Ok, maar voor mij is de locatie mede van belang om te bepalen of ik wel of niet (kan) kom(en)...quote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de meeste wegkomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtmlquote:De PVV vindt dat Defensie geen mensen meer mag aannemen die een dubbele nationaliteit hebben. Volgens de gedoogpartner van regeringspartijen VVD en CDA kan het gevaarlijk zijn als een militair twee paspoorten heeft, omdat die een dubbele loyaliteit kan hebben.
(...)
Hernandez herinnerde ter illustratie aan een Amerikaanse, islamitische legerpsychiater die vorig jaar kort voor zijn uitzending naar Irak op een militaire basis in Texas dertien mensen doodschoot.
Raki-drinkwedstrijd met Reya is een vast onderdeel. Deelname verplicht.quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Zolcon het volgende:
En wat wordt er dan zoal gedaan op een meet?
Daar zie je toch duidelijk aan dat dubbele nationaliteit voor de PVV een symbool is van een loyaliteit naar een andere etniciteit. Feitelijk is het haat naar bepaalde groepen buitenlanders...en omdat te maskeren nemen ze ook de zweedse nationaliteit zgn mee als niet aanvaardbaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtml
Want niks is overtuigender dan wijzen op een crimineel die maar één nationaliteit, de Amerikaanse, heeft, om aan te tonen dat dubbele nationaliteiten gevaarlijk zijn.
Ja, klopt in Utrecht in de Ierse pubquote:
Goed idee! Ik ben vóór (da's tenminste bereisbaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, klopt in Utrecht in de Ierse pub
In de rookruimtequote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar hoezo kom jij dan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?? Ben wel benieuwd naar Yvonne!!quote:
Tenminste 1 ding wat ons bindtquote:
Ik niet, dat is typisch zo'n vrouw die je ballen zou omdraaien als je ruzie met'r zou hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?? Ben wel benieuwd naar Yvonne!!
Ook van de partij in het pafhok.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, dat is typisch zo'n vrouw die je ballen zou omdraaien als je ruzie met'r zou hebben.
Zag het (zie mijn gejuich hierbovenquote:Op maandag 22 november 2010 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook van de partij in het pafhok.
POL-verkiezingen lijstje ingevuld
Wmb volgend jaar ofzo? Dan kan ik tenminste rijden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dus een meet in de rookruimte van de Ierse pub in Utrecht (waar is die?? Ja ik ben lui..)
Deelnemers (tot nu toe):
Whiskers2009
Remlof
Yvonne
Koos Vogels
Nu nog een datum... Suggesties??
Vergeet php niet. En Vogels is geen achternaamquote:Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dus een meet in de rookruimte van de Ierse pub in Utrecht (waar is die?? Ja ik ben lui..)
Deelnemers (tot nu toe):
Whiskers2009
Remlof
Yvonne
Koos Vogels
Nu nog een datum... Suggesties??
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb volgend jaar ofzo? Dan kan ik tenminste rijden.
1. php wou in Zwolle, dus tot hij bevestigd dat hij ook in Utrecht wil, heb ik het even open gelaten...quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet php niet. En Vogels is geen achternaam
Kut dat is waar ook, trein reizenquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken worden
Dat HOEF je er niet bij te zeggen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut dat is waar ook, trein reizenZit me ineens te bedenken hoe dit te verkopen is aan m'n ouders. Een meet met internet mensen
quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken worden
Viel mij ook al op ja...quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat ik op de lijstjes van de POL verkiezingen genoemd word maar spel dan wel mijn naam goed
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat HOEF je er niet bij te zeggen natuurlijk
rare ouders heb jij dan.. En ik zei niet dat je NIETS moest zeggen..quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?
Sorryquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat ik op de lijstjes van de POL verkiezingen genoemd word maar spel dan wel mijn naam goed
Maarre, is Utrecht nu goed of niet?? Oftewel: wil je op de deelnemerslijst??quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?
Je kunt natuurlijk ook gewoon liegen. Ik gaf altijd de uitleg die mij het beste uitkwam. Als internetmensen vreemd overkomt, dan zeg je gewoon dat je je gaat bezatten met lui van school.quote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut dat is waar ook, trein reizenZit me ineens te bedenken hoe dit te verkopen is aan m'n ouders. Een meet met internet mensen
Het is al goedquote:
Ja dat laatste kan als ik ook maar in de buurt van Utrecht zou wonen, ik woon namelijk in de gemeente hardenberg. Maar ik verzin wel een smoes. Suggesties zijn welkom.quote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon liegen. Ik gaf altijd de uitleg die mij het beste uitkwam. Als internetmensen vreemd overkomt, dan zeg je gewoon dat je je gaat bezatten met lui van school.
Ligt eraan wanneer, januari lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maarre, is Utrecht nu goed of niet?? Oftewel: wil je op de deelnemerslijst??
Nope, ik zal niet aanwezig zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zolcon: wil je nu wel of niet op de deelnemerslijst??
Je geeft een beetje gemengde signalen af..
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat laatste kan als ik ook maar in de buurt van Utrecht zou wonen, ik woon namelijk in de gemeente hardenberg. Maar ik verzin wel een smoes. Suggesties zijn welkom.
Maar dichter bij mij (Meppel).quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).
Kunnen jullie samen reizen..quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).
Ah, buren van Staphorstquote:
20 min ongeveer.quote:
Dat ligt naast Zwolle.quote:
Klopt. Hoewel we steeds verder de Reest overtrekken om stukjes Overijssel te veroveren.quote:
Niet echt, daar zit nog wel wat tussen. Het ligt dichter bij Meppel en is ook meer op Meppel gericht dan op Zwolle.quote:
Weet je dat zeker? Hij was wel ergens in het dal van de Tigris en Eufraat geboren als ik 't me goed herinner.quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtml
Want niks is overtuigender dan wijzen op een crimineel die maar één nationaliteit, de Amerikaanse, heeft, om aan te tonen dat dubbele nationaliteiten gevaarlijk zijn.
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 1
![]()
Wat een leuke avond is het vanavond..
Bij 1 is nog veel beter toch??quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Haha
Ik vind het raar dat ik 2x genoemd wordt bij 1. Ik had eerder verwacht als nieuwkomer.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers Lucassen
Ik lag serieus effe dubbel van het lachenquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers zinloos geweld
Eerst aanzetten tot haat en zinloos schelden (en fractieleden hebben die zelf zinloos geweld gebruiken) en dan dit
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardigquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij 1 is nog veel beter toch??
laG Koosquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lach serieus effe dubbel van het lachen
Godsamme, ben ook druk bezig met het bakken van een eitje. Gedachten ergens anders enzo.quote:
De verkiezing is nog niet voorbij, hoorquote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardig
Wat ontzettend lief van zequote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers zinloos geweld
Eerst aanzetten tot haat en zinloos schelden (en fractieleden hebben die zelf zinloos geweld gebruiken) en dan dit
¤35.000quote:
quote:
Ooh, dan pas ik het aan.quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardig
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.quote:
Wie trapt daar in dan??quote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.
Virginia.quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Hij was wel ergens in het dal van de Tigris en Eufraat geboren als ik 't me goed herinner.
Dat heeft Lubbers laatst al voor je gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een uitgebreid topic gaan typen over de mogelijke toekomst van het CDA, alleen ik heb geen zin om te typen
Volgens mij leg je daarmee alleen maar weer de loep op die smetquote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.
Wie (is daar geboren)?quote:
retorisch?quote:
Tsja... Misschien is dat beter iddquote:
Nidal Malik Hasan.quote:
Opquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef TomLievense het volgende:
Hoe moet je eigenlijk pm'etjes lezen in de nieuwe lay-out?
quote:En je profiel aanpassen?
Hij weet niet waar hij over praat johquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook 1 nominatie voor de Richard de Mos oorkonde nu
Dank jequote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij over praat joh
Juist niet, de PVV moet nu juist laten zien dat zij alle vormen van geweld steevast afwijst.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij leg je daarmee alleen maar weer de loep op die smet
Ik geloof dat Lubbers en consorten er juist voor gezorgd hebben dat het CDA in deze situatie zit. Of zoals Bosma het zei " een partij democratie is een koren om de molensteen voor een partij, kijk naar het CDA haar achterban blokkeert alle rechtse standpunten" of iets in die trand.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft Lubbers laatst al voor je gedaan
Kennedy vermoord in Dallas 1963quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
wie weet wat ik bedoel ..
dit is een pollkennistest
Ik heb ook al een paar top-nominaties binnenquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zonder motivatie trouwens
JFK assasination.quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
Al-Kaida blies de Reichstag op.quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
Ja of het was mutant die dat zeiquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef ethiraseth het volgende:
Tsk PHP, dat je me nomineert voor de Agnes Kant knuffel, prima (ik zou me beledigd voelen als je die aan iemand anders gaf :p), maar je Holocaust opmerking vind ik toch wel een beetje ongepast.
Troost je, de man is niet wat hij lijkt.quote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] klikken bovenin je scherm.
[..]
[ afbeelding ]
Rechts bovenin.
Dan kan ze beter die korte lontjes van ze eruit gooienquote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist niet, de PVV moet nu juist laten zien dat zij alle vormen van geweld steevast afwijst.
Ow wacht, jij neemt Bormann Bosma nog serieus?quote:[..]
Ik geloof dat Lubbers en consorten er juist voor gezorgd hebben dat het CDA in deze situatie zit. Of zoals Bosma het zei " een partij democratie is een koren om de molensteen voor een partij, kijk naar het CDA haar achterban blokkeert alle rechtse standpunten" of iets in die trand.
verrekquote:
Een of andere mij onbekende website heeft er ook over geschreven, zie ik:quote:Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nidal Malik Hasan.
Ik wil nog even zien wat die PVV-er letterlijk heeft gezegd, maar tot die tijd hou ik het er maar op dat ze weer eens goed fout zitten. Sterker nog, ze hebben juist een voorbeeld gegeven waarom dat gezeur over dubbele nationaliteiten gezeur is en bijzonder onnozel.
Er IS geen troost voor een nominatie voor de Richarde de Mos oorkonde...quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Troost je, de man is niet wat hij lijkt.
Kan hoor, vind deze lay-out ook maar niks maar dat mag ik niet hardop zeggen geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien?
Altijd beter dan helemaal niet genoemd wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alweer plannen voor het festivalseizoen?quote:
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.quote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ze beter die korte lontjes van ze eruit gooien
[..]
Ow wacht, jij neemt Bormann Bosma nog serieus?
Algemene kennisquote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
verrek
mijn theorie is wie dit zo uit het hoofd weet is geboren voor 1970
bollebozen uitgezonderd
Oeh bofkont. Dat zijn leuke opdrachtenquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Zolcon het volgende:
Nog maar één schrijfopdracht dit semester!
Nog een leuke ook!
Moet in 400 woorden (zoals altijd veel te weinig) een stuk schrijven over een actuele kwestie. In de vorm van een: column, opinieartikel of een redactioneel commentaar.
Wiki heeft het er moeilijk mee. Heb dus nog steeds geen idee over wie het gaatquote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een of andere mij onbekende website heeft er ook over geschreven, zie ik:
http://www.dejaap.nl/2010(...)d&utm_medium=twitter
(Ik wil graag de letterlijke tekst.)
quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.
Gelukkig ben je één van de weinigen. Anders zou dit land verloren zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.
Bosma is een man die op de UvA niet serieus werd genomen. Hij is nooit in zijn leven serieus genomen. Hij houdt er bekrompen ideeën op na. Een angstige man met een even angstige visie. Zijn analyses zijn soms nog aardig (politicoloog, vandaar) maar daar houdt het bij op.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik de nieuwe lay-out niet, want dat tekentje om je profiel te wijzigen zie ik niet..quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan hoor, vind deze lay-out ook maar niks maar dat mag ik niet hardop zeggen geloof ik
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992quote:
Burning man en een maandje VS touren met een RV.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alweer plannen voor het festivalseizoen?
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd gevleid door de nominaties die tot dusver bekend zijn
De schutter waar Hernandez op scheen te doelen. Moslim in Amerikaanse kazerne schiet wat mensen af. Zie je wel, zegt de PVV, zie hier het gevaar van de dubbele nationaliteit. Probleem is echter dat, sja, de schutter kennelijk helemaal geen dubbele nationaliteit had. Waarmee meteen is aangetoond hoe onnozel en afleidend die aandacht voor dubbele nationaliteiten en zogenaamde loyaliteitsproblemen is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wiki heeft het er moeilijk mee. Heb dus nog steeds geen idee over wie het gaat![]()
Toen ging ik naar de 1ste klasquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992.
Welkom nieuwe generatie, hoor je dan te zeggenquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992.
Over die andere (van Haersma Buma) was ik idd verguld..quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Altijd beter dan helemaal niet genoemd worden![]()
Heb je een heel jaar voor niets gepost
Rechts naast het "Google Aangepast zoeken" veldje. En als het goed is iedereen voorzien van de nieuwe lay-outquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik de nieuwe lay-out niet, want dat tekentje om je profiel te wijzigen zie ik niet..
Ik ben helemaal niet genomineerd toch? Tenminste, net nog nietquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb me dit jaar duidelijk niet extreem-links genoeg geprofileerd aangezien Remlof het van me lijkt te gaan winnen. Goed voornemen voor volgend jaar dus!
Dat hebben we er wel uit moeten rammen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Php is wel ineens veel milder voor iedereen dan een weekje geleden lijkt het wel
WAS ik ook..quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd gevleid door de nominaties die tot dusver bekend zijn
Dat valt wel mee, ik heb liever dat het lot van dit land in handen is van mensen als Bolkestein Rutte Verhagen Balkenende Wiegel Zalm en dat soort types.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben je één van de weinigen. Anders zou dit land verloren zijn.
Hoho, ik heb jou genomineerd voor de meest linkse user.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb me dit jaar duidelijk niet extreem-links genoeg geprofileerd aangezien Remlof het van me lijkt te gaan winnen. Goed voornemen voor volgend jaar dus!
Wellus!quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet genomineerd toch? Tenminste, net nog niet
Moeilijk om nu te kiezen waarover... Hoewel ik over de PVV graag een stuk of 5000 woorden wil volschrijvenquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeh bofkont. Dat zijn leuke opdrachten
Met de DOGMA-scheiding in links en rechts ga ik natuurlijk nooit nog een keer die trofee in de wacht slepen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Php is wel ineens veel milder voor iedereen dan een weekje geleden lijkt het wel
haha ja hoor, komt ook wel goed hoor. Maar dit is wel heel jong, of ik begin oud te wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Welkom nieuwe generatie, hoor je dan te zeggen
Ik gedraag me niet anders dan normaal hoor, maar ik word de laatste tijd anders bejegend dus dan reageer ik ook anders.quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hebben we er wel uit moeten rammen.
Altijd beter dan... Ach nu ja, heb er wel weer genoeg over gezeurd nu..quote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, maar twee keer voor de Agnes Kant knuffel
Alsof ik zo links ben.
Wij hadden er pas eentje van 17.quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha ja hoor, komt ook wel goed hoor. Maar dit is wel heel jong, of ik begin oud te worden
Was ook een grapje, knulquote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet anders dan normaal hoor, maar ik word de laatste tijd anders bejegend dus dan reageer ik ook anders.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik zo links ben.
Thuis heb ik de nieuwe lay-out, maar op de Hogeschool Zeeland nog steeds het oude.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechts naast het "Google Aangepast zoeken" veldje. En als het goed is iedereen voorzien van de nieuwe lay-out
Nee die kennen pokemonquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij hadden er pas eentje van 17.![]()
Hij kende MacGuyver niet.
Ja deze is ook nog net 17quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bolquote:
Hooguit wat dogmatisch op z'n tijdquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik zo links ben.
WAT?? En Buck Rogers?? Ivanhoe?? A-team? Uhh.. en nog een paar..quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat Danny het maar niet horenquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Thuis heb ik de nieuwe lay-out, maar op de Hogeschool Zeeland nog steeds het oude.
En eigenlijk had ik jou de hamer trofee willen geven, Hamer van de PvdA, en natuurlijk de welbekende hamer en sikkel.quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef ethiraseth het volgende:
Oh wacht, lame, PHP gaf me 5 voor de richard de mos trofee zie ik nu pas. Ik keek eerder verkeerd.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een column is niet de meest eenvoudige journalistieke discipline, maar dat maakt het juist zo leukquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moeilijk om nu te kiezen waarover... Hoewel ik over de PVV graag een stuk of 5000 woorden wil volschrijven(was ook nog mijn plan om hier eens uitgebreid mijn bezwaren tegen de PVV uiteen te zetten. Kan misschien mooi aansluiten, als ik toch al bezig ben)
Vannacht droomde ik dat die mannen met z'n allen Nederland regeerden. Toen ik op straat liep en allemaal vrouwen en kinderen zag bedelen schrok ik wakkerquote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb liever dat het lot van dit land in handen is van mensen als Bolkestein Rutte Verhagen Balkenende Wiegel Zalm en dat soort types.
Flash Gordonquote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WAT?? En Buck Rogers?? Ivanhoe?? A-team? Uhh.. en nog een paar..
quote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bol!
Ik kon me goed vinden in deze oproep: Halsema zet PvdA voor het blokquote:
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.quote:
Ik begin het me nu toch ook zwaar af te vragen..quote:
Die bewaar ik voor de meeting.quote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bol!
Nee hoor, je bent meer een mastodontquote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begin het me nu toch ook zwaar af te vargen..
Ben ik nu weer een dinosaurus (kennen jullie dat grapje van vd zomer nog? Iedereen die de oude lay-out had etc)??
Slecht is goed.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.
Dat is de VVD ookquote:Op maandag 22 november 2010 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon me goed vinden in deze oproep: Halsema zet PvdA voor het blok
Voor de noodzaak van het vestigen van een 'progressieve macht' in Nederland die 'internationalistisch, toekomstgericht, veranderingsgezind, antibureaucratisch en democratisch' is.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent meer een mastodont
Hij is zo slecht dat hij wel weer grappig is.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.
Ja, het progressieve, internationalistische, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord afquote:
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-basis-texas.htmlquote:Een familielid van de in Jordanië geboren verdachte
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het progressieve, internationalistische, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord af
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.quote:
Zou je denken?quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.
Lijkt er wel een beetje op hoorquote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het progressieve agressief , internationalistische nationalistisch, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord af
quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op hoor
quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.
Nu moet ik het toch opnemen voor de VVD. De invloed van de PVV is inderdaad onmiskenbaar.quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.
Nee de VVD zal haar bedrijven in de kou laten staan bedoel je, waar moet blaricum dan van leven?quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.
Full House.quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
Van hun oude geld?quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee de VVD zal haar bedrijven in de kou laten staan bedoel je, waar moet blaricum dan van leven?
Cosby Showquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
Beverly Hills 90210quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |