Hoho, ik heb jou genomineerd voor de meest linkse user.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb me dit jaar duidelijk niet extreem-links genoeg geprofileerd aangezien Remlof het van me lijkt te gaan winnen. Goed voornemen voor volgend jaar dus!
Wellus!quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet genomineerd toch? Tenminste, net nog niet
Moeilijk om nu te kiezen waarover... Hoewel ik over de PVV graag een stuk of 5000 woorden wil volschrijvenquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeh bofkont. Dat zijn leuke opdrachten
Met de DOGMA-scheiding in links en rechts ga ik natuurlijk nooit nog een keer die trofee in de wacht slepen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb me dit jaar duidelijk niet extreem-links genoeg geprofileerd aangezien Remlof het van me lijkt te gaan winnen. Goed voornemen voor volgend jaar dus!
quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Php is wel ineens veel milder voor iedereen dan een weekje geleden lijkt het wel
haha ja hoor, komt ook wel goed hoor. Maar dit is wel heel jong, of ik begin oud te wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Welkom nieuwe generatie, hoor je dan te zeggen
Ik gedraag me niet anders dan normaal hoor, maar ik word de laatste tijd anders bejegend dus dan reageer ik ook anders.quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hebben we er wel uit moeten rammen.
Altijd beter dan... Ach nu ja, heb er wel weer genoeg over gezeurd nu..quote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, maar twee keer voor de Agnes Kant knuffel
Alsof ik zo links ben.
Wij hadden er pas eentje van 17.quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha ja hoor, komt ook wel goed hoor. Maar dit is wel heel jong, of ik begin oud te worden
Was ook een grapje, knulquote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet anders dan normaal hoor, maar ik word de laatste tijd anders bejegend dus dan reageer ik ook anders.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik zo links ben.
Thuis heb ik de nieuwe lay-out, maar op de Hogeschool Zeeland nog steeds het oude.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechts naast het "Google Aangepast zoeken" veldje. En als het goed is iedereen voorzien van de nieuwe lay-out
Nee die kennen pokemonquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij hadden er pas eentje van 17.![]()
Hij kende MacGuyver niet.
Ja deze is ook nog net 17quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bolquote:
Hooguit wat dogmatisch op z'n tijdquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik zo links ben.
WAT?? En Buck Rogers?? Ivanhoe?? A-team? Uhh.. en nog een paar..quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat Danny het maar niet horenquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Thuis heb ik de nieuwe lay-out, maar op de Hogeschool Zeeland nog steeds het oude.
En eigenlijk had ik jou de hamer trofee willen geven, Hamer van de PvdA, en natuurlijk de welbekende hamer en sikkel.quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef ethiraseth het volgende:
Oh wacht, lame, PHP gaf me 5 voor de richard de mos trofee zie ik nu pas. Ik keek eerder verkeerd.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een column is niet de meest eenvoudige journalistieke discipline, maar dat maakt het juist zo leukquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moeilijk om nu te kiezen waarover... Hoewel ik over de PVV graag een stuk of 5000 woorden wil volschrijven(was ook nog mijn plan om hier eens uitgebreid mijn bezwaren tegen de PVV uiteen te zetten. Kan misschien mooi aansluiten, als ik toch al bezig ben)
Vannacht droomde ik dat die mannen met z'n allen Nederland regeerden. Toen ik op straat liep en allemaal vrouwen en kinderen zag bedelen schrok ik wakkerquote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb liever dat het lot van dit land in handen is van mensen als Bolkestein Rutte Verhagen Balkenende Wiegel Zalm en dat soort types.
Flash Gordonquote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WAT?? En Buck Rogers?? Ivanhoe?? A-team? Uhh.. en nog een paar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |