Nidal Malik Hasan.quote:
Opquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef TomLievense het volgende:
Hoe moet je eigenlijk pm'etjes lezen in de nieuwe lay-out?
klikken bovenin je scherm.quote:En je profiel aanpassen?

Hij weet niet waar hij over praat johquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook 1 nominatie voor de Richard de Mos oorkonde nu
Dank jequote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij over praat joh
Juist niet, de PVV moet nu juist laten zien dat zij alle vormen van geweld steevast afwijst.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij leg je daarmee alleen maar weer de loep op die smet
Ik geloof dat Lubbers en consorten er juist voor gezorgd hebben dat het CDA in deze situatie zit. Of zoals Bosma het zei " een partij democratie is een koren om de molensteen voor een partij, kijk naar het CDA haar achterban blokkeert alle rechtse standpunten" of iets in die trand.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft Lubbers laatst al voor je gedaan
Kennedy vermoord in Dallas 1963quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
wie weet wat ik bedoel ..
dit is een pollkennistest
Ik heb ook al een paar top-nominaties binnenquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zonder motivatie trouwens
JFK assasination.quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
Al-Kaida blies de Reichstag op.quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
Ja of het was mutant die dat zeiquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef ethiraseth het volgende:
Tsk PHP, dat je me nomineert voor de Agnes Kant knuffel, prima (ik zou me beledigd voelen als je die aan iemand anders gaf :p), maar je Holocaust opmerking vind ik toch wel een beetje ongepast.
Troost je, de man is niet wat hij lijkt.quote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] klikken bovenin je scherm.
[..]
[ afbeelding ]
Rechts bovenin.
Dan kan ze beter die korte lontjes van ze eruit gooienquote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist niet, de PVV moet nu juist laten zien dat zij alle vormen van geweld steevast afwijst.
Ow wacht, jij neemt Bormann Bosma nog serieus?quote:[..]
Ik geloof dat Lubbers en consorten er juist voor gezorgd hebben dat het CDA in deze situatie zit. Of zoals Bosma het zei " een partij democratie is een koren om de molensteen voor een partij, kijk naar het CDA haar achterban blokkeert alle rechtse standpunten" of iets in die trand.
verrekquote:
Een of andere mij onbekende website heeft er ook over geschreven, zie ik:quote:Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nidal Malik Hasan.
Ik wil nog even zien wat die PVV-er letterlijk heeft gezegd, maar tot die tijd hou ik het er maar op dat ze weer eens goed fout zitten. Sterker nog, ze hebben juist een voorbeeld gegeven waarom dat gezeur over dubbele nationaliteiten gezeur is en bijzonder onnozel.
Er IS geen troost voor een nominatie voor de Richarde de Mos oorkonde...quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Troost je, de man is niet wat hij lijkt.
Kan hoor, vind deze lay-out ook maar niks maar dat mag ik niet hardop zeggen geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien?
Altijd beter dan helemaal niet genoemd wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alweer plannen voor het festivalseizoen?quote:
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.quote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ze beter die korte lontjes van ze eruit gooien
[..]
Ow wacht, jij neemt Bormann Bosma nog serieus?
Algemene kennisquote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
verrek
mijn theorie is wie dit zo uit het hoofd weet is geboren voor 1970
bollebozen uitgezonderd
Oeh bofkont. Dat zijn leuke opdrachtenquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Zolcon het volgende:
Nog maar één schrijfopdracht dit semester!
Nog een leuke ook!
Moet in 400 woorden (zoals altijd veel te weinig) een stuk schrijven over een actuele kwestie. In de vorm van een: column, opinieartikel of een redactioneel commentaar.
Wiki heeft het er moeilijk mee. Heb dus nog steeds geen idee over wie het gaatquote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een of andere mij onbekende website heeft er ook over geschreven, zie ik:
http://www.dejaap.nl/2010(...)d&utm_medium=twitter
(Ik wil graag de letterlijke tekst.)
quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.
Gelukkig ben je één van de weinigen. Anders zou dit land verloren zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.
Bosma is een man die op de UvA niet serieus werd genomen. Hij is nooit in zijn leven serieus genomen. Hij houdt er bekrompen ideeën op na. Een angstige man met een even angstige visie. Zijn analyses zijn soms nog aardig (politicoloog, vandaar) maar daar houdt het bij op.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik de nieuwe lay-out niet, want dat tekentje om je profiel te wijzigen zie ik niet..quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan hoor, vind deze lay-out ook maar niks maar dat mag ik niet hardop zeggen geloof ik
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992quote:
Burning man en een maandje VS touren met een RV.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alweer plannen voor het festivalseizoen?
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd gevleid door de nominaties die tot dusver bekend zijn
De schutter waar Hernandez op scheen te doelen. Moslim in Amerikaanse kazerne schiet wat mensen af. Zie je wel, zegt de PVV, zie hier het gevaar van de dubbele nationaliteit. Probleem is echter dat, sja, de schutter kennelijk helemaal geen dubbele nationaliteit had. Waarmee meteen is aangetoond hoe onnozel en afleidend die aandacht voor dubbele nationaliteiten en zogenaamde loyaliteitsproblemen is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wiki heeft het er moeilijk mee. Heb dus nog steeds geen idee over wie het gaat![]()
Toen ging ik naar de 1ste klasquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992.
Welkom nieuwe generatie, hoor je dan te zeggenquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992.
Over die andere (van Haersma Buma) was ik idd verguld..quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Altijd beter dan helemaal niet genoemd worden![]()
Heb je een heel jaar voor niets gepost
Rechts naast het "Google Aangepast zoeken" veldje. En als het goed is iedereen voorzien van de nieuwe lay-outquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik de nieuwe lay-out niet, want dat tekentje om je profiel te wijzigen zie ik niet..
Ik ben helemaal niet genomineerd toch? Tenminste, net nog nietquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb me dit jaar duidelijk niet extreem-links genoeg geprofileerd aangezien Remlof het van me lijkt te gaan winnen. Goed voornemen voor volgend jaar dus!
Dat hebben we er wel uit moeten rammen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Php is wel ineens veel milder voor iedereen dan een weekje geleden lijkt het wel
WAS ik ook..quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd gevleid door de nominaties die tot dusver bekend zijn
Dat valt wel mee, ik heb liever dat het lot van dit land in handen is van mensen als Bolkestein Rutte Verhagen Balkenende Wiegel Zalm en dat soort types.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben je één van de weinigen. Anders zou dit land verloren zijn.
Hoho, ik heb jou genomineerd voor de meest linkse user.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb me dit jaar duidelijk niet extreem-links genoeg geprofileerd aangezien Remlof het van me lijkt te gaan winnen. Goed voornemen voor volgend jaar dus!
Wellus!quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet genomineerd toch? Tenminste, net nog niet
Moeilijk om nu te kiezen waarover... Hoewel ik over de PVV graag een stuk of 5000 woorden wil volschrijvenquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeh bofkont. Dat zijn leuke opdrachten
Met de DOGMA-scheiding in links en rechts ga ik natuurlijk nooit nog een keer die trofee in de wacht slepen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Php is wel ineens veel milder voor iedereen dan een weekje geleden lijkt het wel
haha ja hoor, komt ook wel goed hoor. Maar dit is wel heel jong, of ik begin oud te wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Welkom nieuwe generatie, hoor je dan te zeggen
Ik gedraag me niet anders dan normaal hoor, maar ik word de laatste tijd anders bejegend dus dan reageer ik ook anders.quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hebben we er wel uit moeten rammen.
Altijd beter dan... Ach nu ja, heb er wel weer genoeg over gezeurd nu..quote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, maar twee keer voor de Agnes Kant knuffel
Alsof ik zo links ben.
Wij hadden er pas eentje van 17.quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha ja hoor, komt ook wel goed hoor. Maar dit is wel heel jong, of ik begin oud te worden
Was ook een grapje, knulquote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet anders dan normaal hoor, maar ik word de laatste tijd anders bejegend dus dan reageer ik ook anders.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik zo links ben.
Thuis heb ik de nieuwe lay-out, maar op de Hogeschool Zeeland nog steeds het oude.quote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechts naast het "Google Aangepast zoeken" veldje. En als het goed is iedereen voorzien van de nieuwe lay-out
Nee die kennen pokemonquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij hadden er pas eentje van 17.![]()
Hij kende MacGuyver niet.
Ja deze is ook nog net 17quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bolquote:
Hooguit wat dogmatisch op z'n tijdquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik zo links ben.
WAT?? En Buck Rogers?? Ivanhoe?? A-team? Uhh.. en nog een paar..quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat Danny het maar niet horenquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Thuis heb ik de nieuwe lay-out, maar op de Hogeschool Zeeland nog steeds het oude.
En eigenlijk had ik jou de hamer trofee willen geven, Hamer van de PvdA, en natuurlijk de welbekende hamer en sikkel.quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef ethiraseth het volgende:
Oh wacht, lame, PHP gaf me 5 voor de richard de mos trofee zie ik nu pas. Ik keek eerder verkeerd.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een column is niet de meest eenvoudige journalistieke discipline, maar dat maakt het juist zo leukquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moeilijk om nu te kiezen waarover... Hoewel ik over de PVV graag een stuk of 5000 woorden wil volschrijven(was ook nog mijn plan om hier eens uitgebreid mijn bezwaren tegen de PVV uiteen te zetten. Kan misschien mooi aansluiten, als ik toch al bezig ben)
Vannacht droomde ik dat die mannen met z'n allen Nederland regeerden. Toen ik op straat liep en allemaal vrouwen en kinderen zag bedelen schrok ik wakkerquote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb liever dat het lot van dit land in handen is van mensen als Bolkestein Rutte Verhagen Balkenende Wiegel Zalm en dat soort types.
Flash Gordonquote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WAT?? En Buck Rogers?? Ivanhoe?? A-team? Uhh.. en nog een paar..
quote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bol!
Ik kon me goed vinden in deze oproep: Halsema zet PvdA voor het blokquote:
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.quote:
Ik begin het me nu toch ook zwaar af te vragen..quote:
Die bewaar ik voor de meeting.quote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bol!
Nee hoor, je bent meer een mastodontquote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begin het me nu toch ook zwaar af te vargen..
Ben ik nu weer een dinosaurus (kennen jullie dat grapje van vd zomer nog? Iedereen die de oude lay-out had etc)??
Slecht is goed.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.
Dat is de VVD ookquote:Op maandag 22 november 2010 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon me goed vinden in deze oproep: Halsema zet PvdA voor het blok
Voor de noodzaak van het vestigen van een 'progressieve macht' in Nederland die 'internationalistisch, toekomstgericht, veranderingsgezind, antibureaucratisch en democratisch' is.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent meer een mastodont
Hij is zo slecht dat hij wel weer grappig is.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.
Ja, het progressieve, internationalistische, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord afquote:
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-basis-texas.htmlquote:Een familielid van de in Jordanië geboren verdachte
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het progressieve, internationalistische, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord af
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.quote:
Zou je denken?quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.
Lijkt er wel een beetje op hoorquote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het progressieve agressief , internationalistische nationalistisch, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord af
quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op hoor
quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.
Nu moet ik het toch opnemen voor de VVD. De invloed van de PVV is inderdaad onmiskenbaar.quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.
Nee de VVD zal haar bedrijven in de kou laten staan bedoel je, waar moet blaricum dan van leven?quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.
Full House.quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
Van hun oude geld?quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee de VVD zal haar bedrijven in de kou laten staan bedoel je, waar moet blaricum dan van leven?
Cosby Showquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |