Alweer plannen voor het festivalseizoen?quote:
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.quote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ze beter die korte lontjes van ze eruit gooien
[..]
Ow wacht, jij neemt Bormann Bosma nog serieus?
Algemene kennisquote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
verrek
mijn theorie is wie dit zo uit het hoofd weet is geboren voor 1970
bollebozen uitgezonderd
Oeh bofkont. Dat zijn leuke opdrachtenquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Zolcon het volgende:
Nog maar één schrijfopdracht dit semester!
Nog een leuke ook!
Moet in 400 woorden (zoals altijd veel te weinig) een stuk schrijven over een actuele kwestie. In de vorm van een: column, opinieartikel of een redactioneel commentaar.
Wiki heeft het er moeilijk mee. Heb dus nog steeds geen idee over wie het gaatquote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een of andere mij onbekende website heeft er ook over geschreven, zie ik:
http://www.dejaap.nl/2010(...)d&utm_medium=twitter
(Ik wil graag de letterlijke tekst.)
quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.
Gelukkig ben je één van de weinigen. Anders zou dit land verloren zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieuzer als Plasterk Bos Cohen Dijksma Vogelaar Tichelaar Melkert Cramer bij elkaar.
Bosma is een man die op de UvA niet serieus werd genomen. Hij is nooit in zijn leven serieus genomen. Hij houdt er bekrompen ideeën op na. Een angstige man met een even angstige visie. Zijn analyses zijn soms nog aardig (politicoloog, vandaar) maar daar houdt het bij op.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik de nieuwe lay-out niet, want dat tekentje om je profiel te wijzigen zie ik niet..quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan hoor, vind deze lay-out ook maar niks maar dat mag ik niet hardop zeggen geloof ik
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992quote:
Burning man en een maandje VS touren met een RV.quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alweer plannen voor het festivalseizoen?
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd gevleid door de nominaties die tot dusver bekend zijn
De schutter waar Hernandez op scheen te doelen. Moslim in Amerikaanse kazerne schiet wat mensen af. Zie je wel, zegt de PVV, zie hier het gevaar van de dubbele nationaliteit. Probleem is echter dat, sja, de schutter kennelijk helemaal geen dubbele nationaliteit had. Waarmee meteen is aangetoond hoe onnozel en afleidend die aandacht voor dubbele nationaliteiten en zogenaamde loyaliteitsproblemen is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wiki heeft het er moeilijk mee. Heb dus nog steeds geen idee over wie het gaat![]()
Toen ging ik naar de 1ste klasquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992.
Welkom nieuwe generatie, hoor je dan te zeggenquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaag kregen we een stagiair op gesprek, die jongen is van 1992.
Over die andere (van Haersma Buma) was ik idd verguld..quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Altijd beter dan helemaal niet genoemd worden![]()
Heb je een heel jaar voor niets gepost
Rechts naast het "Google Aangepast zoeken" veldje. En als het goed is iedereen voorzien van de nieuwe lay-outquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik de nieuwe lay-out niet, want dat tekentje om je profiel te wijzigen zie ik niet..
Ik ben helemaal niet genomineerd toch? Tenminste, net nog nietquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb me dit jaar duidelijk niet extreem-links genoeg geprofileerd aangezien Remlof het van me lijkt te gaan winnen. Goed voornemen voor volgend jaar dus!
Dat hebben we er wel uit moeten rammen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Php is wel ineens veel milder voor iedereen dan een weekje geleden lijkt het wel
WAS ik ook..quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd gevleid door de nominaties die tot dusver bekend zijn
Dat valt wel mee, ik heb liever dat het lot van dit land in handen is van mensen als Bolkestein Rutte Verhagen Balkenende Wiegel Zalm en dat soort types.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben je één van de weinigen. Anders zou dit land verloren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |