Nidal Malik Hasan.quote:
Opquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef TomLievense het volgende:
Hoe moet je eigenlijk pm'etjes lezen in de nieuwe lay-out?
klikken bovenin je scherm.quote:En je profiel aanpassen?

Hij weet niet waar hij over praat johquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook 1 nominatie voor de Richard de Mos oorkonde nu
Dank jequote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij over praat joh
Juist niet, de PVV moet nu juist laten zien dat zij alle vormen van geweld steevast afwijst.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij leg je daarmee alleen maar weer de loep op die smet
Ik geloof dat Lubbers en consorten er juist voor gezorgd hebben dat het CDA in deze situatie zit. Of zoals Bosma het zei " een partij democratie is een koren om de molensteen voor een partij, kijk naar het CDA haar achterban blokkeert alle rechtse standpunten" of iets in die trand.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft Lubbers laatst al voor je gedaan
Kennedy vermoord in Dallas 1963quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
wie weet wat ik bedoel ..
dit is een pollkennistest
Ik heb ook al een paar top-nominaties binnenquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zonder motivatie trouwens
JFK assasination.quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
Al-Kaida blies de Reichstag op.quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
hee verrek....
22 november
historische dag
Ja of het was mutant die dat zeiquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef ethiraseth het volgende:
Tsk PHP, dat je me nomineert voor de Agnes Kant knuffel, prima (ik zou me beledigd voelen als je die aan iemand anders gaf :p), maar je Holocaust opmerking vind ik toch wel een beetje ongepast.
Troost je, de man is niet wat hij lijkt.quote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] klikken bovenin je scherm.
[..]
[ afbeelding ]
Rechts bovenin.
Dan kan ze beter die korte lontjes van ze eruit gooienquote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist niet, de PVV moet nu juist laten zien dat zij alle vormen van geweld steevast afwijst.
Ow wacht, jij neemt Bormann Bosma nog serieus?quote:[..]
Ik geloof dat Lubbers en consorten er juist voor gezorgd hebben dat het CDA in deze situatie zit. Of zoals Bosma het zei " een partij democratie is een koren om de molensteen voor een partij, kijk naar het CDA haar achterban blokkeert alle rechtse standpunten" of iets in die trand.
verrekquote:
Een of andere mij onbekende website heeft er ook over geschreven, zie ik:quote:Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nidal Malik Hasan.
Ik wil nog even zien wat die PVV-er letterlijk heeft gezegd, maar tot die tijd hou ik het er maar op dat ze weer eens goed fout zitten. Sterker nog, ze hebben juist een voorbeeld gegeven waarom dat gezeur over dubbele nationaliteiten gezeur is en bijzonder onnozel.
Er IS geen troost voor een nominatie voor de Richarde de Mos oorkonde...quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Troost je, de man is niet wat hij lijkt.
Kan hoor, vind deze lay-out ook maar niks maar dat mag ik niet hardop zeggen geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien?
Altijd beter dan helemaal niet genoemd wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |