Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 1
![]()
Wat een leuke avond is het vanavond..
Bij 1 is nog veel beter toch??quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Haha
Ik vind het raar dat ik 2x genoemd wordt bij 1. Ik had eerder verwacht als nieuwkomer.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers Lucassen
Ik lag serieus effe dubbel van het lachenquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers zinloos geweld
Eerst aanzetten tot haat en zinloos schelden (en fractieleden hebben die zelf zinloos geweld gebruiken) en dan dit
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardigquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij 1 is nog veel beter toch??
laG Koosquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lach serieus effe dubbel van het lachen
Godsamme, ben ook druk bezig met het bakken van een eitje. Gedachten ergens anders enzo.quote:
De verkiezing is nog niet voorbij, hoorquote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardig
Wat ontzettend lief van zequote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers zinloos geweld
Eerst aanzetten tot haat en zinloos schelden (en fractieleden hebben die zelf zinloos geweld gebruiken) en dan dit
¤35.000quote:
quote:
Ooh, dan pas ik het aan.quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardig
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.quote:
Wie trapt daar in dan??quote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.
Virginia.quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Hij was wel ergens in het dal van de Tigris en Eufraat geboren als ik 't me goed herinner.
Dat heeft Lubbers laatst al voor je gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een uitgebreid topic gaan typen over de mogelijke toekomst van het CDA, alleen ik heb geen zin om te typen
Volgens mij leg je daarmee alleen maar weer de loep op die smetquote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.
Wie (is daar geboren)?quote:
retorisch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |