Mij op zich ook..quote:
Okquote:
Ik vermoed dat de meeste vaste users wel te porren zijn voor een meet.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkWie acht jij nog meer in staat om op zo'n meet te komen?
Ah we gaan hints spelenquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HahaIk denk dat jij wel weten wie er achter dit pseudoniem zit
Alhoewel, jij weet niet hoe ik eruit zie
Anyway ik ben alleen bang dat als ik op zo'n meet kom dan met jij mij 5 minuten gaat aanstaren met zo'n cynische kop, om over Yvonne nog maar te zwijgen
![]()
Ok tellen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste vaste users wel te porren zijn voor een meet.
Hoeft niet natuurlijk, ik weet wel hoe jij eruit afgaand op jouw foboquote:
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerdquote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok tellen.
Remlof
php
Koos
Duke???
EG??
Mutant??
Hoiquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerd
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoorquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerd
Ik kom uiteraard ook.quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok tellen.
Remlof
php
Koos
Duke???
EG??
Mutant??
Vind ik lastig. Kan niet in de hoofden van anderen kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoor
We houden hem in Zwolle he?quote:
Waar staat dat hij wat moet aanvullen? En waarom zou ik daarbij zitten?quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoor
Waarschijnlijk niet, drank roken discussiëren, en gezellig over koetjes en kalfjes praten denk ik.quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Zolcon het volgende:
En wat wordt er dan zoal gedaan op een meet?
Godwin-competitie?
Had zelf al een "kleine" hint gegeven trouwensquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij op zich ook..
Maar ligt er nogal aan wie er zouden komen.. (en NEE php, ik heb het NIET over jou)
Zwolle??? Uhh, da's wel een klein beetje uit de richting hoorquote:
Ligt eraan waar de meeste wegkomen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwolle??? Uhh, da's wel een klein beetje uit de richting hoor
Kan het niet wat centraler??
Was niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ga niet alle namen zo in 1 2 3 ophoesten.quote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had zelf al een "kleine" hint gegeven trouwens
Ok, maar voor mij is de locatie mede van belang om te bepalen of ik wel of niet (kan) kom(en)...quote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de meeste wegkomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtmlquote:De PVV vindt dat Defensie geen mensen meer mag aannemen die een dubbele nationaliteit hebben. Volgens de gedoogpartner van regeringspartijen VVD en CDA kan het gevaarlijk zijn als een militair twee paspoorten heeft, omdat die een dubbele loyaliteit kan hebben.
(...)
Hernandez herinnerde ter illustratie aan een Amerikaanse, islamitische legerpsychiater die vorig jaar kort voor zijn uitzending naar Irak op een militaire basis in Texas dertien mensen doodschoot.
Raki-drinkwedstrijd met Reya is een vast onderdeel. Deelname verplicht.quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Zolcon het volgende:
En wat wordt er dan zoal gedaan op een meet?
Daar zie je toch duidelijk aan dat dubbele nationaliteit voor de PVV een symbool is van een loyaliteit naar een andere etniciteit. Feitelijk is het haat naar bepaalde groepen buitenlanders...en omdat te maskeren nemen ze ook de zweedse nationaliteit zgn mee als niet aanvaardbaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtml
Want niks is overtuigender dan wijzen op een crimineel die maar één nationaliteit, de Amerikaanse, heeft, om aan te tonen dat dubbele nationaliteiten gevaarlijk zijn.
Ja, klopt in Utrecht in de Ierse pubquote:
Goed idee! Ik ben vóór (da's tenminste bereisbaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, klopt in Utrecht in de Ierse pub
In de rookruimtequote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar hoezo kom jij dan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?? Ben wel benieuwd naar Yvonne!!quote:
Tenminste 1 ding wat ons bindtquote:
Ik niet, dat is typisch zo'n vrouw die je ballen zou omdraaien als je ruzie met'r zou hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?? Ben wel benieuwd naar Yvonne!!
Ook van de partij in het pafhok.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, dat is typisch zo'n vrouw die je ballen zou omdraaien als je ruzie met'r zou hebben.
Zag het (zie mijn gejuich hierbovenquote:Op maandag 22 november 2010 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook van de partij in het pafhok.
POL-verkiezingen lijstje ingevuld
Wmb volgend jaar ofzo? Dan kan ik tenminste rijden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dus een meet in de rookruimte van de Ierse pub in Utrecht (waar is die?? Ja ik ben lui..)
Deelnemers (tot nu toe):
Whiskers2009
Remlof
Yvonne
Koos Vogels
Nu nog een datum... Suggesties??
Vergeet php niet. En Vogels is geen achternaamquote:Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dus een meet in de rookruimte van de Ierse pub in Utrecht (waar is die?? Ja ik ben lui..)
Deelnemers (tot nu toe):
Whiskers2009
Remlof
Yvonne
Koos Vogels
Nu nog een datum... Suggesties??
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb volgend jaar ofzo? Dan kan ik tenminste rijden.
1. php wou in Zwolle, dus tot hij bevestigd dat hij ook in Utrecht wil, heb ik het even open gelaten...quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet php niet. En Vogels is geen achternaam
Kut dat is waar ook, trein reizenquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken worden
Dat HOEF je er niet bij te zeggen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut dat is waar ook, trein reizenZit me ineens te bedenken hoe dit te verkopen is aan m'n ouders. Een meet met internet mensen
quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken worden
Viel mij ook al op ja...quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat ik op de lijstjes van de POL verkiezingen genoemd word maar spel dan wel mijn naam goed
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat HOEF je er niet bij te zeggen natuurlijk
rare ouders heb jij dan.. En ik zei niet dat je NIETS moest zeggen..quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?
Sorryquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat ik op de lijstjes van de POL verkiezingen genoemd word maar spel dan wel mijn naam goed
Maarre, is Utrecht nu goed of niet?? Oftewel: wil je op de deelnemerslijst??quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?
Je kunt natuurlijk ook gewoon liegen. Ik gaf altijd de uitleg die mij het beste uitkwam. Als internetmensen vreemd overkomt, dan zeg je gewoon dat je je gaat bezatten met lui van school.quote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut dat is waar ook, trein reizenZit me ineens te bedenken hoe dit te verkopen is aan m'n ouders. Een meet met internet mensen
Het is al goedquote:
Ja dat laatste kan als ik ook maar in de buurt van Utrecht zou wonen, ik woon namelijk in de gemeente hardenberg. Maar ik verzin wel een smoes. Suggesties zijn welkom.quote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon liegen. Ik gaf altijd de uitleg die mij het beste uitkwam. Als internetmensen vreemd overkomt, dan zeg je gewoon dat je je gaat bezatten met lui van school.
Ligt eraan wanneer, januari lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maarre, is Utrecht nu goed of niet?? Oftewel: wil je op de deelnemerslijst??
Nope, ik zal niet aanwezig zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zolcon: wil je nu wel of niet op de deelnemerslijst??
Je geeft een beetje gemengde signalen af..
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat laatste kan als ik ook maar in de buurt van Utrecht zou wonen, ik woon namelijk in de gemeente hardenberg. Maar ik verzin wel een smoes. Suggesties zijn welkom.
Maar dichter bij mij (Meppel).quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).
Kunnen jullie samen reizen..quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).
Ah, buren van Staphorstquote:
20 min ongeveer.quote:
Dat ligt naast Zwolle.quote:
Klopt. Hoewel we steeds verder de Reest overtrekken om stukjes Overijssel te veroveren.quote:
Niet echt, daar zit nog wel wat tussen. Het ligt dichter bij Meppel en is ook meer op Meppel gericht dan op Zwolle.quote:
Weet je dat zeker? Hij was wel ergens in het dal van de Tigris en Eufraat geboren als ik 't me goed herinner.quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtml
Want niks is overtuigender dan wijzen op een crimineel die maar één nationaliteit, de Amerikaanse, heeft, om aan te tonen dat dubbele nationaliteiten gevaarlijk zijn.
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 1
![]()
Wat een leuke avond is het vanavond..
Bij 1 is nog veel beter toch??quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Haha
Ik vind het raar dat ik 2x genoemd wordt bij 1. Ik had eerder verwacht als nieuwkomer.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers Lucassen
Ik lag serieus effe dubbel van het lachenquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers zinloos geweld
Eerst aanzetten tot haat en zinloos schelden (en fractieleden hebben die zelf zinloos geweld gebruiken) en dan dit
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardigquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij 1 is nog veel beter toch??
laG Koosquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lach serieus effe dubbel van het lachen
Godsamme, ben ook druk bezig met het bakken van een eitje. Gedachten ergens anders enzo.quote:
De verkiezing is nog niet voorbij, hoorquote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardig
Wat ontzettend lief van zequote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Nee, dit dan: PVV wil dag voor slachtoffers zinloos geweld
Eerst aanzetten tot haat en zinloos schelden (en fractieleden hebben die zelf zinloos geweld gebruiken) en dan dit
¤35.000quote:
quote:
Ooh, dan pas ik het aan.quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Onterecht in mijn ogen. maar ja toch wel aardig
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.quote:
Wie trapt daar in dan??quote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.
Virginia.quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Hij was wel ergens in het dal van de Tigris en Eufraat geboren als ik 't me goed herinner.
Dat heeft Lubbers laatst al voor je gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een uitgebreid topic gaan typen over de mogelijke toekomst van het CDA, alleen ik heb geen zin om te typen
Volgens mij leg je daarmee alleen maar weer de loep op die smetquote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slim. Meteen een PR stunt doen, zorgen dat ze meteen de smet van de afgelopen tijd zien kwijt te raken.
Wie (is daar geboren)?quote:
retorisch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |