Mij op zich ook..quote:
Okquote:
Ik vermoed dat de meeste vaste users wel te porren zijn voor een meet.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkWie acht jij nog meer in staat om op zo'n meet te komen?
Ah we gaan hints spelenquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HahaIk denk dat jij wel weten wie er achter dit pseudoniem zit
Alhoewel, jij weet niet hoe ik eruit zie
Anyway ik ben alleen bang dat als ik op zo'n meet kom dan met jij mij 5 minuten gaat aanstaren met zo'n cynische kop, om over Yvonne nog maar te zwijgen
![]()
Ok tellen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste vaste users wel te porren zijn voor een meet.
Hoeft niet natuurlijk, ik weet wel hoe jij eruit afgaand op jouw foboquote:
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerdquote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok tellen.
Remlof
php
Koos
Duke???
EG??
Mutant??
Hoiquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerd
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoorquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt... Zowel mijn opmerking over de meet, als ikzelf worden genegeeerd
Ik kom uiteraard ook.quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok tellen.
Remlof
php
Koos
Duke???
EG??
Mutant??
Vind ik lastig. Kan niet in de hoofden van anderen kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoor
We houden hem in Zwolle he?quote:
Waar staat dat hij wat moet aanvullen? En waarom zou ik daarbij zitten?quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei ook, Kv moet ook wat aanvullen. Maar ook jij bent van harte welkom hoor
Waarschijnlijk niet, drank roken discussiëren, en gezellig over koetjes en kalfjes praten denk ik.quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Zolcon het volgende:
En wat wordt er dan zoal gedaan op een meet?
Godwin-competitie?
Had zelf al een "kleine" hint gegeven trouwensquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij op zich ook..
Maar ligt er nogal aan wie er zouden komen.. (en NEE php, ik heb het NIET over jou)
Zwolle??? Uhh, da's wel een klein beetje uit de richting hoorquote:
Ligt eraan waar de meeste wegkomen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwolle??? Uhh, da's wel een klein beetje uit de richting hoor
Kan het niet wat centraler??
Was niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ga niet alle namen zo in 1 2 3 ophoesten.quote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had zelf al een "kleine" hint gegeven trouwens
Ok, maar voor mij is de locatie mede van belang om te bepalen of ik wel of niet (kan) kom(en)...quote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de meeste wegkomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtmlquote:De PVV vindt dat Defensie geen mensen meer mag aannemen die een dubbele nationaliteit hebben. Volgens de gedoogpartner van regeringspartijen VVD en CDA kan het gevaarlijk zijn als een militair twee paspoorten heeft, omdat die een dubbele loyaliteit kan hebben.
(...)
Hernandez herinnerde ter illustratie aan een Amerikaanse, islamitische legerpsychiater die vorig jaar kort voor zijn uitzending naar Irak op een militaire basis in Texas dertien mensen doodschoot.
Raki-drinkwedstrijd met Reya is een vast onderdeel. Deelname verplicht.quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Zolcon het volgende:
En wat wordt er dan zoal gedaan op een meet?
Daar zie je toch duidelijk aan dat dubbele nationaliteit voor de PVV een symbool is van een loyaliteit naar een andere etniciteit. Feitelijk is het haat naar bepaalde groepen buitenlanders...en omdat te maskeren nemen ze ook de zweedse nationaliteit zgn mee als niet aanvaardbaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtml
Want niks is overtuigender dan wijzen op een crimineel die maar één nationaliteit, de Amerikaanse, heeft, om aan te tonen dat dubbele nationaliteiten gevaarlijk zijn.
Ja, klopt in Utrecht in de Ierse pubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |