Goed idee! Ik ben vóór (da's tenminste bereisbaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, klopt in Utrecht in de Ierse pub
In de rookruimtequote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar hoezo kom jij dan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?? Ben wel benieuwd naar Yvonne!!quote:
Tenminste 1 ding wat ons bindtquote:
Ik niet, dat is typisch zo'n vrouw die je ballen zou omdraaien als je ruzie met'r zou hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?? Ben wel benieuwd naar Yvonne!!
Ook van de partij in het pafhok.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, dat is typisch zo'n vrouw die je ballen zou omdraaien als je ruzie met'r zou hebben.
Zag het (zie mijn gejuich hierbovenquote:Op maandag 22 november 2010 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook van de partij in het pafhok.
POL-verkiezingen lijstje ingevuld
Wmb volgend jaar ofzo? Dan kan ik tenminste rijden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dus een meet in de rookruimte van de Ierse pub in Utrecht (waar is die?? Ja ik ben lui..)
Deelnemers (tot nu toe):
Whiskers2009
Remlof
Yvonne
Koos Vogels
Nu nog een datum... Suggesties??
Vergeet php niet. En Vogels is geen achternaamquote:Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dus een meet in de rookruimte van de Ierse pub in Utrecht (waar is die?? Ja ik ben lui..)
Deelnemers (tot nu toe):
Whiskers2009
Remlof
Yvonne
Koos Vogels
Nu nog een datum... Suggesties??
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb volgend jaar ofzo? Dan kan ik tenminste rijden.
1. php wou in Zwolle, dus tot hij bevestigd dat hij ook in Utrecht wil, heb ik het even open gelaten...quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet php niet. En Vogels is geen achternaam
Kut dat is waar ook, trein reizenquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken worden
Dat HOEF je er niet bij te zeggen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut dat is waar ook, trein reizenZit me ineens te bedenken hoe dit te verkopen is aan m'n ouders. Een meet met internet mensen
quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijden? Er moet natuurlijk wel gedronken worden
Viel mij ook al op ja...quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat ik op de lijstjes van de POL verkiezingen genoemd word maar spel dan wel mijn naam goed
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat HOEF je er niet bij te zeggen natuurlijk
rare ouders heb jij dan.. En ik zei niet dat je NIETS moest zeggen..quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |