Sorryquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat ik op de lijstjes van de POL verkiezingen genoemd word maar spel dan wel mijn naam goed
Maarre, is Utrecht nu goed of niet?? Oftewel: wil je op de deelnemerslijst??quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niets zeggen lijkt al helemaal raar natuurlijk. Dan kunnen ze als 2 oude mensen gaan fantaseren wat ''hun'' kind nu weer aan het uitspoken is. Een of ander gay festijn?
Je kunt natuurlijk ook gewoon liegen. Ik gaf altijd de uitleg die mij het beste uitkwam. Als internetmensen vreemd overkomt, dan zeg je gewoon dat je je gaat bezatten met lui van school.quote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut dat is waar ook, trein reizenZit me ineens te bedenken hoe dit te verkopen is aan m'n ouders. Een meet met internet mensen
Het is al goedquote:
Ja dat laatste kan als ik ook maar in de buurt van Utrecht zou wonen, ik woon namelijk in de gemeente hardenberg. Maar ik verzin wel een smoes. Suggesties zijn welkom.quote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon liegen. Ik gaf altijd de uitleg die mij het beste uitkwam. Als internetmensen vreemd overkomt, dan zeg je gewoon dat je je gaat bezatten met lui van school.
Ligt eraan wanneer, januari lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maarre, is Utrecht nu goed of niet?? Oftewel: wil je op de deelnemerslijst??
Nope, ik zal niet aanwezig zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zolcon: wil je nu wel of niet op de deelnemerslijst??
Je geeft een beetje gemengde signalen af..
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat laatste kan als ik ook maar in de buurt van Utrecht zou wonen, ik woon namelijk in de gemeente hardenberg. Maar ik verzin wel een smoes. Suggesties zijn welkom.
Maar dichter bij mij (Meppel).quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).
Kunnen jullie samen reizen..quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hardenberg, dat ligt in Stentoria, nog niet eens zo gek ver van mij vandaan (Harderwijk).
Ah, buren van Staphorstquote:
20 min ongeveer.quote:
Dat ligt naast Zwolle.quote:
Klopt. Hoewel we steeds verder de Reest overtrekken om stukjes Overijssel te veroveren.quote:
Niet echt, daar zit nog wel wat tussen. Het ligt dichter bij Meppel en is ook meer op Meppel gericht dan op Zwolle.quote:
Weet je dat zeker? Hij was wel ergens in het dal van de Tigris en Eufraat geboren als ik 't me goed herinner.quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-nationaliteit.dhtml
Want niks is overtuigender dan wijzen op een crimineel die maar één nationaliteit, de Amerikaanse, heeft, om aan te tonen dat dubbele nationaliteiten gevaarlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |