quote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bol!
Ik kon me goed vinden in deze oproep: Halsema zet PvdA voor het blokquote:
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.quote:
Ik begin het me nu toch ook zwaar af te vragen..quote:
Die bewaar ik voor de meeting.quote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog een aai over m'n bol!
Nee hoor, je bent meer een mastodontquote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begin het me nu toch ook zwaar af te vargen..
Ben ik nu weer een dinosaurus (kennen jullie dat grapje van vd zomer nog? Iedereen die de oude lay-out had etc)??
Slecht is goed.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.
Dat is de VVD ookquote:Op maandag 22 november 2010 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon me goed vinden in deze oproep: Halsema zet PvdA voor het blok
Voor de noodzaak van het vestigen van een 'progressieve macht' in Nederland die 'internationalistisch, toekomstgericht, veranderingsgezind, antibureaucratisch en democratisch' is.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent meer een mastodont
Hij is zo slecht dat hij wel weer grappig is.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb uhm liggen, maar nog geen tijd voor gemaakt. Volgens mij issie echt heel slecht.
Ja, het progressieve, internationalistische, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord afquote:
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-basis-texas.htmlquote:Een familielid van de in Jordanië geboren verdachte
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het progressieve, internationalistische, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord af
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.quote:
Zou je denken?quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.
Lijkt er wel een beetje op hoorquote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het progressieve agressief , internationalistische nationalistisch, toekomstgerichte en veranderingsgezinde straalt echt van dit regeerakkoord af
quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op hoor
quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.
Nu moet ik het toch opnemen voor de VVD. De invloed van de PVV is inderdaad onmiskenbaar.quote:Op maandag 22 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet dan de invloed van de PVV zijn.
Nee de VVD zal haar bedrijven in de kou laten staan bedoel je, waar moet blaricum dan van leven?quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als er een award was voor grappigste user kreeg jij hem.
Full House.quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
Van hun oude geld?quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee de VVD zal haar bedrijven in de kou laten staan bedoel je, waar moet blaricum dan van leven?
Cosby Showquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |