Idd een ***-dag dus...quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onterecht uit de les gestuurd, vervolgens moest ik om 15:00 bij het CBR in Zwolle zijn, dus moest ik in 15 min ff met een tas a 15 kilo door de stad heen rennen. Vervolgens examen gemaakt, de inzicht vragen gingen prima, 4 fout (je mag er 12 hebben). Daarna de kennis van (40 vragen waarvan je er 5 fout mag hebben), en daar had ik gvd 8 fout op!
Nu ligt er nog een bende huiswerk en ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen
Nee kutvragen verzinnen vind ik meer iets voor het CDA.quote:
Dankquote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd een ***-dag dus...![]()
Sterkte!
En natuurlijk veel slechter.quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Balen PHP... altijd aan de positieve kant kijken: Het kan alleen maar beter gaan
quote:
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeldquote:
Klopt, alleen als je met 15 fout zakt is dat een ander gevoel als je met 3 fout teveel zaktquote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Balen PHP... altijd aan de positieve kant kijken: Het kan alleen maar beter gaan
Maar jij reist met het OV.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeld
Ik fiets naar mijn werk, dat is nog tien keer beterquote:
Ik rij elke dag langs een CBR. Steeds bij examen zo'n legertje nerveuze mensen bij de uitrit.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeld
Ja FOK!KERS zij soooooo slimquote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik fiets naar mijn werk, dat is nog tien keer beter. Maar mijn rijbewijs heb ik ruim 10 jaar geleden al bij de plakpunten van drie pakken bastogne gekregen
phpmystyle, alsjeblieft.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja FOK!KERS zij soooooo slimLijkt wel alsof iedereen hier minimaal een WO + studie heeft gedaan.
Alsof je slim moet wezen om je theorie te kunnen halen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja FOK!KERS zij soooooo slimLijkt wel alsof iedereen hier minimaal een WO + studie heeft gedaan.
Bij mij was er eoa. huismoeder die er voor de 12e keer zat.quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof je slim moet wezen om je theorie te kunnen halen.
Ik kan mij nog goed herinneren dat er een stomdronken idioot naast me zat tijdens het theorie-examen. Hij had het toen ook gehaald.
Wat is er mis met Veluwenaren?quote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef ethiraseth het volgende:
Er is een reden dat elke klapmongool uit de Veluwe het rijbewijs kan halen ja.
Veluwe kent wel veruit de mooiste landschappen van Nederlandquote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef ethiraseth het volgende:
Niks persoonlijks. ik had net zo goed Limburgers of Zaanstrekers of Randstedelingen kunnen opschrijven (hoewel ik dat laatste natuurlijk niet doe omdat ik dat zelf ben :p).
En alles waar ze niet op kunnen antwoorden, zien ze als een idiote vraag.quote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Picchia het volgende:
Nee, ze zijn slecht in idiote vragen.
Heulemaal nietquote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En alles waar ze niet op kunnen antwoorden, zien ze als een idiote vraag.
Echt waar? Sneeuw volgende week? Jippiequote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die SC wordt ook steeds slower..![]()
Iemand die zich verheugd of juist met afkeer uitziet naar het voorspelde weer ah eind vd week (vorst en sneeuw)??
Precies! Volgende keer gewoon ff voorbereiden..quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heulemaal nietIk had niet geleerd, ok 1 uurtje dan. Als ik nu elke dag een half uur ga leren dan kom ik er wel.
Vrijdag alquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt waar? Sneeuw volgende week? Jippie
Daaromquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies! Volgende keer gewoon ff voorbereiden..
Geweldig, natte poten enzoquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt waar? Sneeuw volgende week? Jippie
Oei, dat vind ik goed nieuwsquote:
Pas een keer of 20quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
Wie is er wel eens bij een meet geweest?
Zou mij wel leuk lijken om een keer een POL-meet te houden, maar heb altijd zo mijn vragen wat er dan voor figuren opkomen dagen.quote:
Echt joh?quote:
Nouja, 2 jaar..quote:Op maandag 22 november 2010 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt joh?
Ik nog nooit. Maar moet bekennen dat ik nog niet bijster lang op FOK! rondhang.
Wanneer je bedenkt dat sommige die-hards hier al sinds de eeuwwisseling zitten.....quote:
Tsjah, lijkt jou een meet leuk dan?quote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer je bedenkt dat sommige die-hards hier al sinds de eeuwwisseling zitten.....
Ik vind het altijd leuk om uit te vinden wie er nou echt achter een bepaalde user zitquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, lijkt jou een meet leuk dan?
Jahwel hoorquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, lijkt jou een meet leuk dan?
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om uit te vinden wie er nou echt achter een bepaalde user zit
Oh, hoop alleen dat als er een discussie zou ontstaan dat het dan niet zo gaat als hierquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel hoorOok mensen met een afwijkende mening kan ik goed verdragen.
Mij lijkt het best gezelligquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HahaIk denk dat jij wel weten wie er achter dit pseudoniem zit
Alhoewel, jij weet niet hoe ik eruit zie
Anyway ik ben alleen bang dat als ik op zo'n meet kom dan met jij mij 5 minuten gaat aanstaren met zo'n cynische kop, om over Yvonne nog maar te zwijgen
![]()
[..]
Oh, hoop alleen dat als er een discussie zou ontstaan dat het dan niet zo gaat als hierHoe dan ook, hoe sta jij over tegen een meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |