Idd een ***-dag dus...quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onterecht uit de les gestuurd, vervolgens moest ik om 15:00 bij het CBR in Zwolle zijn, dus moest ik in 15 min ff met een tas a 15 kilo door de stad heen rennen. Vervolgens examen gemaakt, de inzicht vragen gingen prima, 4 fout (je mag er 12 hebben). Daarna de kennis van (40 vragen waarvan je er 5 fout mag hebben), en daar had ik gvd 8 fout op!
Nu ligt er nog een bende huiswerk en ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen
Nee kutvragen verzinnen vind ik meer iets voor het CDA.quote:
Dankquote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd een ***-dag dus...![]()
Sterkte!
En natuurlijk veel slechter.quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Balen PHP... altijd aan de positieve kant kijken: Het kan alleen maar beter gaan
quote:
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeldquote:
Klopt, alleen als je met 15 fout zakt is dat een ander gevoel als je met 3 fout teveel zaktquote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Balen PHP... altijd aan de positieve kant kijken: Het kan alleen maar beter gaan
Maar jij reist met het OV.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeld
Ik fiets naar mijn werk, dat is nog tien keer beterquote:
Ik rij elke dag langs een CBR. Steeds bij examen zo'n legertje nerveuze mensen bij de uitrit.quote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso aangereden worden door de lesauto bijvoorbeeld
Ja FOK!KERS zij soooooo slimquote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik fiets naar mijn werk, dat is nog tien keer beter. Maar mijn rijbewijs heb ik ruim 10 jaar geleden al bij de plakpunten van drie pakken bastogne gekregen
phpmystyle, alsjeblieft.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja FOK!KERS zij soooooo slimLijkt wel alsof iedereen hier minimaal een WO + studie heeft gedaan.
Alsof je slim moet wezen om je theorie te kunnen halen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja FOK!KERS zij soooooo slimLijkt wel alsof iedereen hier minimaal een WO + studie heeft gedaan.
Bij mij was er eoa. huismoeder die er voor de 12e keer zat.quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof je slim moet wezen om je theorie te kunnen halen.
Ik kan mij nog goed herinneren dat er een stomdronken idioot naast me zat tijdens het theorie-examen. Hij had het toen ook gehaald.
Wat is er mis met Veluwenaren?quote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef ethiraseth het volgende:
Er is een reden dat elke klapmongool uit de Veluwe het rijbewijs kan halen ja.
Veluwe kent wel veruit de mooiste landschappen van Nederlandquote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef ethiraseth het volgende:
Niks persoonlijks. ik had net zo goed Limburgers of Zaanstrekers of Randstedelingen kunnen opschrijven (hoewel ik dat laatste natuurlijk niet doe omdat ik dat zelf ben :p).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |