Nu ik hier toch toevallig even kijk, ja hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ow fail weerKan iemand er nummer 175 van maken en die begin post goed krijgen...
Sorry voor mijn gehannes
*Edit
Zelf al aardig opgelost. Kan alleen iemand er nog 175 van maken i.p.v. 174
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gelukkig kan je beter draaien dan topics openen M.I
Mogen verzoekjes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
Dit weekeind maar weer eens nieuwe mix in elkaar flansen
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Toneshifterz - Back Again!
Toneshifterz zijn imo echt goed bezig, dikke reverse of dikke kicks en een heerlijke drive in hun tracks!
Deze keer geen Pithunequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mag altijd... kan alleen niet beloven dat ze erin komen
Heb ik volgens mij geeneensquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze keer geen Pithune![]()
Bioweapon - Final Transmission
Grandmaster Q - Interdopequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Iets van de Southstylers dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hé ik heb niet alles heHeb ondertussen al richting de 1000 tracks in m'n cd map zitten. De net niet tracks halen t dus tegenwoordig niet om erin te komen omdat ie anders te vol komt
![]()
Ben ik niet echt een fan vanquote:
Ga volgende week ook heen. Zou niet gaan, maar ga gezellig doen met vrienden...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
hardstyle-loos weekendjevolgende week qlimax..
Hier nog 1! Wel veel zin in! Moet even kijken hoe ik het financieel red. Maar ik ga wel een manier vinden!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
D-Block & S-Te-Fan - Music made Addictquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben ik niet echt een fan van![]()
Lijkt wel alsof ik niks heb...
[..]
Ga volgende week ook heen. Zou niet gaan, maar ga gezellig doen met vrienden...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
Doe aub niet te slechte voorstellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
D-Block & S-Te-Fan - Music made Addict
JDY ft. Maria - Live The Moment
The Pitcher - Serenity
Showtek - We Speak Music
The R3bels And Zatox - Choirs
W.A.S.H - Radio Alarm(Zatox remix)quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/187739:Back_2_Back.htmlquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
Is er morgen nog een leuk hardstyle feestje ?
Niet meer dan 10 euro boven de verkoopprijs.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef stoeltafel het volgende:
Wil volgende ook wel maar zo duur nu. Hoeveel zouden jullie max betalen ?
Voor decibel had ik 70e betaald, awekenings festival 80e maar qlimax is nu al minimaal 100e
Builder - Hardbeat Market (The Original Soundmachine) of Speedwave - Zhangar (Builder Remix) of Klone - Revisit the Liar zou echt meesterlijk zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
ik zou wachten tot woensdag en dan ff rondkijken misschien dat de prijzen wat lager zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef stoeltafel het volgende:
Wil volgende ook wel maar zo duur nu. Hoeveel zouden jullie max betalen ?
Voor decibel had ik 70e betaald, awekenings festival 80e maar qlimax is nu al minimaal 100e
Staan ze welquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef robuust89 het volgende:
Die sets van Thrillogy staan nog niet op lsdb... iemand die een linkje heeft?
Sorry, blind als een paardquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Staan ze wel3 iig, weet niet hoeveel er van zijn uitgezonden?
Ja, nu hoor je bij de rest van onsquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef robuust89 het volgende:
Ik zit nu raar met me handen te wapperen door die set van de pitcher. Ben ik nu raar?
Geweldige actie!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)_Fantasy_Island.html
JAquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geweldige actie!
A.s zaterdag kaartjes voor Hardbass en Emporium maar bestellen.. Mooi profiteren van dat lage BTW-tarief.
Ben je een klootzak als je kaartjes voor goedverkopende feesten voor 31 december besteld en dus minder BTW betaald, en gaat verkopen met het hoge BTW-tarief (+ eventueel 10%)?
bij QD help ik je mee, beloofdquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef haakon het volgende:
Ik ga naar DM!
Ik stamp de grond ff een paar cm naar onder voor jullie
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Koepert het volgende:
Jeuzus... t is wel hard gegaan met de troep, laatste paar dagen, ofnie??
je hebt niks gemist, tenzij je van bagger houdt.. :pquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, flink wat gemist hier![]()
iemand die mij ff snel kan (en wil) bijpraten over de belangrijkste dingen?
Ben ik blij dat ik nooit kaarten opkoop en voorverkoopquote:
Ja.. Je betaalt 65 euro voor de hele avond, exlcusief eventueel snoepjes of whatever..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef de_huig het volgende:
[..]
je hebt niks gemist, tenzij je van bagger houdt.. :p
ennn goeie actie van fantasy islanden nu ik er over nadenk is 65e voor zon vipkaart helemaal niet veel geld..heb je zo terugverdiend, want je zuipt drinkt gratis
Klopt! Dat lijkt mij ook een groot voordeel! Helaas is het ver weg, want dan kan ik niet vol gas drinken (auto enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja.. Je betaalt 65 euro voor de hele avond, exlcusief eventueel snoepjes of whatever..
Als je normaal op een feest bent, betaal je 50 euro voor een kaartje, en dan nog geen 50-70 euro voor het drinken (althans, ik)
Opvallend!quote:Inderdaad, niks goede zaak. Hier zie je de dat de Matrixx hier gewoon gebruik van maakt.
45 = 106%
dan zou 119% dus 50,52 worden..
Matrixx pakt er zelf nog eens 2,5 bovenop!
Jij moet echt n alcoholslot op je telefoonquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef T-Force het volgende:
StrangerzIk hou ervan. Wat hou ik ervan! ik hou van Hardstyle en vrienden en bier!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij moet echt n alcoholslot op je telefoon
Hoezo, deze was niet zo erg toch? ik hou er gewoon vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij moet echt n alcoholslot op je telefoon
is nu nogb niet afgelopen, popie-jopie hardcore yay...kutzooooooi. achjaquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maarre wat is Strangerz vroeg afgelopen dan?
Lekker zelf de prijs verhogen en doen alsof dat komt door de BTW verhoging. Sad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef ElDani het volgende:
Overigens over Emporium kaarten:
[..]
Opvallend!
Wat klopt hier nou niet?quote:Tot en met 31 december 2010 kost een Emporium ticket ¤ 45,-(ex fee). Vanaf 1 januari 2011 gaan de Emporium kaarten ¤ 53,- (ex fee) kosten.
wat je zegt klopt wel ongeveer..door de verhoogde btw gaat de standaardprijs omhoog, maar de organisatie maakt gelijk van de gelegenheid gebruik om er nog een paar euro bovenop te kletsen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat klopt hier nou niet?
Dus de standaard prijs wordt sowieso opgehoogd in het nieuwe jaar én daarbij komt die nieuwe btw (fee) bij?
Of ben ik nou gek?
Ow ja, de servicekosten, dat is die domme 'fee'quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
wat je zegt klopt wel ongeveer..door de verhoogde btw gaat de standaardprijs omhoog, maar de organisatie maakt gelijk van de gelegenheid gebruik om er nog een paar euro bovenop te kletsen.
de fee waar ze het over hebben zijn de servicekosten die je altijd moet betalen (ergens tussen de 2,75 en 3,25 per kaartje en eventueel transactiekosten)
quote:Emporium start per direct kaartverkoop met laag btw tarief 28 mei 2011-
Het kabinet heeft gisteren besloten om het btw-tarief op concert- en evenementenkaartjes per 1 januari 2011 te verhogen van 6% naar 19% btw.
Aangezien deze maatregel al op 1 januari 2011 ingaat, heeft organisator Matrixx besloten om per direct de kaartverkoop van het dancefestival Emporium 2011 te starten. Omdat Matrixx liever de kas van de bezoeker spekt dan de staatskas kan iedereen tot en met 31 december alvast een Emporium kaartje kopen voor dezelfde prijs als vorig jaar met het lage btw tarief.
Tot en met 31 december 2010 kost een Emporium ticket ¤ 45,-(ex fee). Vanaf 1 januari 2011 gaan de Emporium kaarten ¤ 53,- (ex fee) kosten.
Emporium wordt volgend jaar voor de 7e keer gehouden op zaterdag 28 mei 2011 op de prachtige recreatieplas de Berendonck bij Nijmegen. Emporium staat bekend om zijn unieke sfeer, prachtige decors, dikke line-ups en mooie locatie aan het water. Emporium is ieder jaar ruim van te voren uitverkocht . Het thema en de eerste namen worden eind januari 2011 bekend gemaakt.
Kaarten voor Emporium 2011 zijn direct online te bestellen op www.matrixx.nl en bij alle Primera Shops. Kaarten kosten ¤ 45,- (ex fee) tot en met 31 december 2010.
Klik HIER voor Kaarten
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef Da_Ripper het volgende:
13:00 start de voorverkoop
http://hardbass.tickets.b2s.nl/?PARTYFLOCK
Oeh fuck... ik wil echt kaarten.... maar werken en nu financieel niet in de positie om ze te betalenquote:
Loodness???quote:
Dat laatste gedeelte lijkt wel op The First Cut, maar over het algemeen knalt ie er goed op!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een track, hier hou ik weer van
quote:Artikel - Gelderlander
U ziet een heel andere witte L voor u dan ik. reageerde zwarte P. hierop. Piet gaf daarbij direct aan nog meer verrassingen in petto te hebben. Met als hoogtepunt een bezoek aan XXlerator- Wie stout is de roe- op 4 december in de Matrixx. Hoe ik me daar ga gedragen wordt pas schandelijk. , zei zwarte P. dreigend.
Matrixx en de burgemeester zijn gewaarschuwd!
12 november zijn de winnaars bekend gemaaktquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I + andere dj's, misschien iets voor jullie? http://partyflock.nl/topi(...)2010_DJ_Contest.html
Niet naar de datum gekekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:29 schreef Beach het volgende:
[..]
12 november zijn de winnaars bekend gemaakt
Bijna precies hetzelfde als The First Cut jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat laatste gedeelte lijkt wel op The First Cut, maar over het algemeen knalt ie er goed op!
Had het ook gezien jah. Maar ik doe in principe niet meer mee aan contesten, tenzij het voor dingen als Reset zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I + andere dj's, misschien iets voor jullie? http://partyflock.nl/topi(...)2010_DJ_Contest.html
Kom maar opquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nieuwe mix is overigens klaar![]()
haha idd waar is die upload godverdommequote:
doe eens zippy!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake You From Your Boredom #10 Staat online op mijn site
01. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
02. Bass Modulators Indeep
03. Wildstylez Clubbin
04. Phil Ty Miami Belch (Polite Mix)
05. Brainkicker & Noisecontrollers Always Black
06. The Mentalist Tommorow
07. Headhunterz & Wildstylez Project One
08. The Machine Butterfly
09. Brainkicker & Bass Modulators Ring That Shit
10. Tat & Zat Gold Medley With Strange
11. Activator Pass The Grass
12. Da Revolutionists Postal (Zatox Remix)
13. Alphaverb & Intractable One T.B.A.
14. Ran-D Bomb This Place
15. Max Enforcer & Waverider Dilemma
16. Chain Reaction Out With A Bang
17. 2 Sidez Magic Spell
18. Brainkicker Metal Licker
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Promo Among The Best
ik heb trouwens nog 1 kaartje over in ons vrienden groep ik zal wel ff vragen aan een maat van mequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef stoeltafel het volgende:
Geld te veelMooi werk man. Ga zo ook kaarten halen voor HB, wordt mooiste Hardstyle feest, indoor dan.
Wil misschien volgende week naar Qlimax gaan en daar een kaartje, iemand dit wel eens gedaan? Met succes ?
Anders heb ik misschien ook nog wel interesse voor een maat van mequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:55 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
ik heb trouwens nog 1 kaartje over in ons vrienden groep ik zal wel ff vragen aan een maat van me
Hij bedoelt denk ik dat ie ze op zippy moet zetten ipv speedy, maar M.I zei eerst al dat ie dat niet deed omdat je daar geen beschrijving bij kan zettenquote:
Nog genoegquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef Baronpilsener het volgende:
Zijn er nog HB kaartjes over? Ik kan er nu wel een gaan bestellen maar weet nog niet zeker of vrienden ook gaan.. Dusja..
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake You From Your Boredom #10 Staat online op mijn site
01. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
02. Bass Modulators Indeep
03. Wildstylez Clubbin
04. Phil Ty Miami Belch (Polite Mix)
05. Brainkicker & Noisecontrollers Always Black
06. The Mentalist Tommorow
07. Headhunterz & Wildstylez Project One
08. The Machine Butterfly
09. Brainkicker & Bass Modulators Ring That Shit
10. Tat & Zat Gold Medley With Strange
11. Activator Pass The Grass
12. Da Revolutionists Postal (Zatox Remix)
13. Alphaverb & Intractable One T.B.A.
14. Ran-D Bomb This Place
15. Max Enforcer & Waverider Dilemma
16. Chain Reaction Out With A Bang
17. 2 Sidez Magic Spell
18. Brainkicker Metal Licker
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Promo Among The Best
Ik heb zojuist een viesje in mn broek gedaan.... wat een geile mix... en k ben nog nie op de helft..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:17 schreef Koepert het volgende:
Die Trackloist is weer moagisch MI....maar dat takketeringtyfus speedyshare ook.. godnondeju! Ik wil stampe!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:17 schreef Koepert het volgende:
Die Trackloist is weer moagisch MI....maar dat takketeringtyfus speedyshare ook.. godnondeju! Ik wil stampe!
Het is gelukt merk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een viesje in mn broek gedaan.... wat een geile mix... en k ben nog nie op de helft..
als ie langs arnhemcity komt ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Als je langs a-sin city komt, spring ik er wel bij in
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:42 schreef Utca het volgende:
Klein stukje gehoord nu van M.I's WYFYB #10. Klinkt weer lekker hoor!
haha wat danquote:Op zondag 21 november 2010 12:13 schreef eQuaL het volgende:
Sommige mensen moeten 's nachts van hun telefoon afblijven
Mocht het eventueel... ooit... zo ver komen... lijkt me dat logischquote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef T_Killer het volgende:
mein Gott wat is je set weer lekker M.I. Beloof me als je ooit op grotere feesten mag draaien, je ook zo'n set neerzet.
we can't pretend it's not the end
quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Da_Ripper het volgende:
damn, kweet niet hoeveel veren er nog in je reet passen M.I. , maar hier is er nog 1 -![]()
veren, geen duimen
nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef Koepert het volgende:
Ik weet ook opeens waarom Fuck The Nice Guys me zo bekend voorkomt..
en
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een track, hier hou ik weer van
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat laatste gedeelte lijkt wel op The First Cut, maar over het algemeen knalt ie er goed op!
afgezien van de gelijkenis met The First Cut vind ik het een fijne plaatquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bijna precies hetzelfde als The First Cut ja![]()
Intro is wel vet.
Ik had dat probleem laatst ook, toen heb ik gewoon een screenshot gemaakt van 1 zo'n ticket en die in Word geplakt, precies even groot als de pagina maken dus zorg dat je een grote screenshot maakt want als je het plaatje moet vergroten gaat het uitrekken, en daarna kan je met een programma weer van de doc een pdf maken.quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Dalton_ het volgende:
Vraagje..
Wij hebben 4 kaarten voor Qlimax, maar een gast heeft zn kaartje verkocht. Maar nu zie ik dat die 4 kaarte in 1 document staan.. Kan ik die los koppelen want ik ga niet dat hele bestand verzenden met 4 kaarten erin.. iemand enig idee?
Zijn wel programmaatjes voor, zelf doe ik het wel eens met inDesign, pdf openen en vervolgens bepaalde pagina alleen opslaan.quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Dalton_ het volgende:
Vraagje..
Wij hebben 4 kaarten voor Qlimax, maar een gast heeft zn kaartje verkocht. Maar nu zie ik dat die 4 kaarte in 1 document staan.. Kan ik die los koppelen want ik ga niet dat hele bestand verzenden met 4 kaarten erin.. iemand enig idee?
je kan ook een pdf-writer ergens downloaden en installeren..dan kun je 1 pagina 'printen' als pdf.quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Dalton_ het volgende:
Vraagje..
Mocht ik er niet uitkomen ben jij de eerste die het hoortquote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
je kan ook een pdf-writer ergens downloaden en installeren..dan kun je 1 pagina 'printen' als pdf.
je mag het document ook naar mij sturen, dan regel ik het even voor je
x2quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Levitas het volgende:
I have a confession to make..![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen enkele set van M.I geluisterd
en smsen die paar pilsjes dan terug?quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sms 's nachts altijd het meest, helemaal naar een paar pilsjes
Ik weet niet, ik zoek dan gewoon zoveel mogelijk contact met mensen op. Flink buurten, FOK!ken en smsen, vind het gewoon leuk op zo'n momentquote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Levitas het volgende:
Haha, die berichten hier van mensen als ze dronken zijn![]()
Als ik bezopen ben, denk ik er niet eens aan om FOK! te openen eigenlijk. SMSen daarentegen..
scherp huig, scherpquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
en smsen die paar pilsjes dan terug?
iedere gek z'n gebrekquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef T-Force het volgende:
Verder wil ik Levitas en ReMcOrE even aan de schandpaal hangen vanwege het niet luisteren van M.I.-setjes![]()
Ducktoolquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dat nieuwe setje van Da Tweekaz luisterd ook prima weg trouwens
The Past
Ducktool vind ik ook niks, maar de meeste plaatjes van Tweekaz vind ik gewoon prima wegluisteren. Lekker vrolijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ducktoolvreselijk. Die plaat van 9 jaar terug van Hampenberg was al een ramp.
x2quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Heeft iemand nog320'jes van alle roughstyler tracks?PM please
Draai ik nog regelmatig, zeker op boekingen. Echt hele dikke track, maar volgens mij had ik hem al in #9 gedraaid ofzo... vandaarquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef haakon het volgende:
Remco(MI), als je een keer weer een setje maakt, hier een verzoekje:
Star Creatorz - Killzone (Hunter remix)
Zijn die er uberhaupt wel in 320??quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Heeft iemand nog320'jes van alle roughstyler tracks?PM please
Bij deze ga ik een belofte doen. Waarschijnlijk met meer voordeel voor mezelf dan voor wie dan ook hier (Behalve M.I):quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Verder wil ik Levitas en ReMcOrE even aan de schandpaal hangen vanwege het niet luisteren van M.I.-setjes![]()
Hey jij hierquote:
quote:DailymomentsNL Boy
Reading @Partyflock that @DJZatox is playing always the same tracks and is becoming boring. Hopefully he will surprise us at Qlimax!
quote:DJZatox DJ Zatox
@
@DailymomentsNL 4 new tracks maybe 5 it's enough???
En toch doet ie het nietquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik zou als DJ echt gek van jou worden en je gewoon negeren eigenlijk..
quote:
quote:DailymomentsNL Boy
@DJZatox Oeh that will be very nice! And my message was just a 'heads up' so you know what people are thinking of you. Your still the best!
quote:DJZatox DJ Zatox
@DailymomentsNL thx man as always!!
Ik vind dat echt goed als artiesten aandacht aan hun fans bestedenquote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef Sqoudson het volgende:
haha toch wel netjes dat ie zo normaal reageert!
en wij weten ook meteen waar we aantoe zijn zaterdag (L)
Idd, niet van die arrogante zakken hooi.quote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt goed als artiesten aandacht aan hun fans besteden
quote:
Netjes man, gefeliciteerd!quote:
Klopt, kameraad van me moest laatst 'voor' The Magic Show draaien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:37 schreef RiKe het volgende:
Dank allen!
Levitas, ik moet elke keer een set uploaden, ik hoef niet fysiek aanwezig te zijn
Nu moet ik het nog extra waar maken eigenlijk...aangezien ik 17 december weer op aan het treden ben incl. livestream op Hardstation(komt allen kijken
![]()
)
zie:quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef T_Killer het volgende:
BTW Nog geen pics uitgelekt van de stage van Qlimax? Ben altijd wel benieuwd wat ze ervan maken.
ik reed er vandaag nog langs met rijles maar ze zijn nog niet zo heel druk bezig stonden maar 3 vrachtwagens waaronder 1 was van RENT4ALL en er waren paar man bezig met metalen platen dus ik denk dat eind van de week maybe wat pics te voorschijn komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef T_Killer het volgende:
Doe je goed Rike, benieuwd wat je voor setjes neer gaat zetten.
BTW Nog geen pics uitgelekt van de stage van Qlimax? Ben altijd wel benieuwd wat ze ervan maken.
Ik ken nog iemand die het geluid elke keer regelt in het Gelredome, dus hij zal ook wel een plaatje online gooien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef T_Killer het volgende:
Doe je goed Rike, benieuwd wat je voor setjes neer gaat zetten.
Vind de bass-line na de vocal in het begin totaal niet mijn ding. Het klinkt erg old-skool, maar totaal niet passend bij wat erna komt, want dat klinkt wel weer beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wel heel kort, maar klinkt vooralsnog niet verkeerd, ook niet bijzonder trouwens...
Die wil ik wel eens live horen hoor! Yumyumyum!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wel heel kort, maar klinkt vooralsnog niet verkeerd, ook niet bijzonder trouwens...
Ik vind hem best chill, maar niet meer dan dat idd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aliensquote:
alleen die tekst alquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef T-Force het volgende:
09. Brainkicker - F.M.W. (Straight in the ass mix)![]()
Welke anders?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Aliensen dan wel de oude versie natuurlijk!!
Wat is een with-nummer? of heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: zie net dat het ook een "with"-nummer is waar ik op doelde:
Noisecontrollers - Faster'n'Further w / Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
Dat is als een DJ 2 platen op hetzelfde moment draait (bijvoorbeeld de vocals van Under Attack tijdens een andere plaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef 16meter het volgende:
Wat is een with-nummer? of heb ik iets gemist![]()
Isdah geen mashup?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is als een DJ 2 platen op hetzelfde moment draait (bijvoorbeeld de vocals van Under Attack tijdens een andere plaat)
Nee, dat is mixen.quote:
Sommige mash-ups zitten zo goed in mekaar dat het onmogelijk is om dat live te doen, en ik hou daar wel vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:15 schreef mstx het volgende:
Tegenwoordig maken DJ's wel mashups omdat mixen te moeilijk is.![]()
Goed bezig, mijn pupillen Noisecult hebben gisteren ook hun eerste setje op Fear FM gedraaid. Dat setje doet het inmiddels aardig op LSDBquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef T-Force het volgende:
Normaal is Seth trouwens degene die Noisecult spamt, maar ik zag een set van hun op LSDB en deze is gruwelijk! Wel de eerste set van hun die ik relaxt vind, maar goed
Niks mis met Les Phases....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Rauwe brok is en blijft een helden plaat.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
# Andere Remco & Levitas... Doe eens gek, gooi je haar los... veel minder kan je er niet van worden![]()
gefeliciteerd manquote:
klinkt wel leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Spiritual Fire, lekker zomers plaatje voor een feestje zoals Decibelquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Davide Sonar zoals verwacht naar Italian Hardstyle:
je hebt 2 versies van Aliens, de 'oude' versie zonder en de 'nieuwe' met een heel stuk aan rap... ik vind die 'nieuwe' een stuk minder, vandaar dat ik het over de 'oude' hadquote:
Ik heb nog wel een flink aantal vinyl te koop... maar geen pavo & zanyquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
in een soort navolging op het verzoek dat ik las om Roughstyler-platen, hier nogmaals mijn oproep:
wie kan en wil mij helpen om mijn collectie van Pavo & Zany vinyls (dus alleen van de heren samen) compleet te krijgen?
Indd, ik wil de eerste post van 2011 hebben!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Beach het volgende:
Wie gaat er nou op oud en nieuw naar Qountdown of dat andere hs event als je ook gewoon kan fokken
Ik vind die nummers van PP steeds slechter worden.quote:
Official videoclip? Wut? Ik heb iets gemist denk ik..quote:
Ik vind de track ook best lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die track wel lekker.
Maar een videoclip is wel een faal, mits het niet als grap is bedoeld. (of dis tegen Showtek)
Haha, met zo'n dikke mixer zou ik toch wel ff dikkere kicks makenquote:
Ook echt niet echt iets wat ik normaal gesproken zou maken, maar is op verzoek van vrienden van me.. Ben benieuwd wat jullie denkenquote:"Hard"style... Can't do much more than this atm, fucking samplers etc don't work...
Vergeet die remix niet van "not an addict"quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die nummers van PP steeds slechter worden.
Waar is die goeie ouwe (1 jaar geleden) tijd van Ghostclass/2 Follow/Capital Of The Harder Styles/Overclipping/Uncut?
moet ik 4 plekken in de bus reserveren danquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Dalton_ het volgende:
Toch nog 4 kaarten voor Qountdown weten te bemachtigen!
Ik vond die tracks ook heel vet maar de nieuwere nummers ook, de 1 wel iets meer dan de ander natuurlijk. Dirty Soundz en Techno Prime vind ik echt vet, BassBoom vind ik wat minderquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe (1 jaar geleden) tijd van Ghostclass/2 Follow/Capital Of The Harder Styles/Overclipping/Uncut?
ik doelde eigenlijk op mijn mp3-collectiequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flink aantal vinyl te koop... maar geen pavo & zany
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
dat waren inderdaad tijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vergeet die remix niet van "not an addict"
Dirty Soundz is wel tof, Techno Prime is nicequote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vond die tracks ook heel vet maar de nieuwere nummers ook, de 1 wel iets meer dan de ander natuurlijk. Dirty Soundz en Techno Prime vind ik echt vet, BassBoom vind ik wat minder
Die clip van Endymion - A New Today is toch als grap bedoeld? (toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die track wel lekker.
Maar een videoclip is wel een faal, mits het niet als grap is bedoeld. (of dis tegen Showtek)
X2quote:Op woensdag 24 november 2010 13:47 schreef NLS04 het volgende:
Wat een laagZijn trouwens wel typische Josh&Wesz vocals. Zou wel een leuke collab zijn eigenlijk
![]()
Jezus wat een vage shit!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
-edit-
Ow wacht, hij kan wel matige dingen maken
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef T-Force het volgende:
Normaal is Seth trouwens degene die Noisecult spamt, maar ik zag een set van hun op LSDB en deze is gruwelijk! Wel de eerste set van hun die ik relaxt vind, maar goed
Seth had het er over dat ze hun eerste set op Fear.FM hadden gedaan en dat is dus dit setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem zeker niet verkeerd ook al had ik geen idee dat hij van hun was tot ik ging kijken in de history omdat het lijstje me bekend voor kwam
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2Friends Of Quake Events
22:00 - 22:45: Noise Alliance
22:45 - 23:30: Hardkickerz
23:30 - 00:15: Tartaros
00:15 - 01:00: Ruff J.
01:00 - 01:45: Gentalica
01:45 - 02:30: Dualdriven
02:30 - 03:30: Radial Playerz Polen
02:30 - 03:30: Vecino
03:30 - 04:15: ArmenianBoy
Maat van me, heeft een contest gewonnen, nu mag hij draaien
The Outside Agency
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef haakon het volgende:
Vet, 3 december op Quake Dance:maat van mij heeft ook meegedaan, met z'n ego dat hij wel goed kan draaien etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2Friends Of Quake Events
22:00 - 22:45: Noise Alliance
22:45 - 23:30: Hardkickerz
23:30 - 00:15: Tartaros
00:15 - 01:00: Ruff J.
01:00 - 01:45: Gentalica
01:45 - 02:30: Dualdriven
02:30 - 03:30: Radial Playerz Polen
02:30 - 03:30: Vecino
03:30 - 04:15: ArmenianBoy
Maat van me, heeft een contest gewonnen, nu mag hij draaiennou, die is het dus niet geworden, en terecht
volgende week vrijdag ergens tussen 22.00-23.00 present denk ik...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik ook zoiets, wil hem echt graag zien draaienquote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maat van mij heeft ook meegedaan, met z'n ego dat hij wel goed kan draaien etc.nou, die is het dus niet geworden, en terecht
volgende week vrijdag ergens tussen 22.00-23.00 present denk ik...
Ik vind het juist een vette track omdat ie zo vaag isquote:
Dit is toch juist vet? Even wat anders, wel onwijs lekkerquote:
hele, maar dan ook hele fijne plaatquote:Op woensdag 24 november 2010 13:47 schreef NLS04 het volgende:
Wat een laagZijn trouwens wel typische Josh&Wesz vocals. Zou wel een leuke collab zijn eigenlijk
![]()
ik vind het wel grappig, maar niet voor op feestenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
-edit-
Ow wacht, hij kan wel matige dingen maken
Ja maar, ja maar.. Je moet toch eerst het nummer hebben waar je over wilt discussieren?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef Da_Ripper het volgende:
dus geen "wie heeft die&die mp3 voor mij" --- notes zullen volgen!
Die handen @ 2:05quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
mag ik een heel fout maar toepasselijk plaatje posten als PaFiPo? ja, dat mag ik!
dat jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bonzai tribute III
Klinkt wederom wel ok, maar heb nog niet het yes gevoel van de eerste 2
Rivella-plaatjequote:
Tegenwoordig kan het gelukkig ook nogquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
als je dat zo ziet, dan wéét je gewoon wat voor feest het leven van Lownoise & Theo geweest moet zijnen misschien nog wel steeds is
al zul je dat denk ik pas goed doorhebben als je het zelf meemaakt, maar het druipt gewoon van alle beelden af
quote:Keep an eye out on my youtube channel, within a few hours I'm gonna show you something.
quote:djheadhunterz Headhunterz
About an hour to go... Hold on!
quote:djheadhunterz Headhunterz
Alllmost.. Took a little longer than expected.. Just hold on a little more!
Een "rawstyle" trackquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat HHZ gaat aankondigen vanavond...
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat HHZ gaat aankondigen vanavond...
[..]
[..]
[..]
quote:About an hour to go... Hold on!
about 3 hours ago via Ping.fm
heuj, dat is mijn filmpje!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef haakon het volgende:
Heeft iemand misschien B-Front - Musical Analysis in MP3?
Die kale is niet Mental Theo hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
als je dat zo ziet, dan wéét je gewoon wat voor feest het leven van Lownoise & Theo geweest moet zijnen misschien nog wel steeds is
al zul je dat denk ik pas goed doorhebben als je het zelf meemaakt, maar het druipt gewoon van alle beelden af
idd, die kale lijkt er wel op, maar dat is Franky Tunesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Die kale is niet Mental Theo hoor
Geen pakkende melo en geen lekkere kicks.quote:
Zie mij eens in m'n BMW rijden en dure apparatuur gebruikenquote:
Allemaal verdiend met het maken van goede (oude) tracksquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Zie mij eens in m'n BMW rijden en dure apparatuur gebruiken
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef NLS04 het volgende:
fokking vet om te zien. Zo'n studio is echt speelgoed voor volwassen..
Ik zit op m'n laptop, maar ik dacht serieus dat het alleen de melodie was, geen kicks gehoord...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Levitas het volgende:
Ik vind het best lekker klinken, maar die kick mag wel een tikkeltje harder
Track is idd niet bijzonder al blijft het definitieve oordeel nog eventjes uit. Heb me al eens vaker vergist in het beoordelen van tracks op Youtube..(en andersom..). Die hartslag op het eind vind ik in ieder geval wel vet gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
die track.. natte scheetjes als kickspfrrrt pffrrt pffrrt
Nee het nummer doet me niets...
Vraag me af of dat in de full er ook bij zit.. Kan ook dat het is gemaakt omtrent het filmpjequote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Track is idd niet bijzonder al blijft het definitieve oordeel nog eventjes uit. Heb me al eens vaker vergist in het beoordelen van tracks op Youtube..(en andersom..). Die hartslag op het eind vind ik in ieder geval wel vet gedaan.
Blijft een Scantraxx-je hèquote:
Ja waarom kwamen die andere kale rakkers 2 seconden langs en ging HHZ toen zo in zijn studio staan alsof hij net met Jezus heeft gesproken.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Blijft een Scantraxx-je hè![]()
Filmpje zelf: verwacht de hele tijd dat tie zegt: "giving you the finest of the scantraxx roots".
Nummer niet onaardig / productiebeelden/ de auto, handen_int_gezicht, matties die langskomen
Hij kan best dingen goed doen.. Maar hij kondigt dit aan of t iets fucking bijzonders is... de track is voor zo t nu klinkt "wel oke' maar ik (mijn smaak dus) vind m nog niet geweldig... maar t is net n fucking videoclip voor TMF/MTV/SlamTV... beschouw en benoem t dan als zodanig en niet als een "how its made" filmpje.. dat is wat mij tegenstaat..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge.. Kan Headhunterz dan helemaal niks meer goed doen?
Ik geef toe dat HHZ dat filmpje aankondigde alsof er heel wat aan zat te komen, maar hij geeft je een kort beeld van zijn leven in de studio, hij produceert een hardere track dan wat hij normaal doet.. Ik bedoel, hij laat iets van zijn werk zien op een manier waarop niemand anders het -tot nu toe- heeft gedaan.. Ik vind 't alleen maar cool!
Tja, hoe die zo staat met zijn handen in z`n gezicht, het is misschien een beetje overdreven, maar wel hoe HHZ is denk ik. Waarschijnlijk stond 'ie gewoon te genieten van wat hij tot nu toe heeft gemaakt, en misschien neemt ie de muziek beter op ofzo, om enige puntjes die te perfectioneren zijn te kunnen perfectioneren..
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja waarom kwamen die andere kale rakkers 2 seconden langs en ging HHZ toen zo in zijn studio staan alsof hij net met Jezus heeft gesproken.
Precies wat ik ook denkquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja waarom kwamen die andere kale rakkers 2 seconden langs en ging HHZ toen zo in zijn studio staan alsof hij net met Jezus heeft gesproken.
Ik ben graag wat kritischer. Gelukkig kan dat hier nog enigszins want op Youtube/Facebook word je meteen uitgemaakt voor van alles en nog wat als je de Grote Kale God niet aanbidt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef T-Force het volgende:
Minder klagen, harder beuken is mijn advies aan alle zuurpruimen die door Bartman (niks persoonlijks) zijn aangestoken
ik zit met jou op 1 lijn wat dit betreft ja. kritisch zijn is niet verkeerd, maar het lijkt alsof er een tandje kritischer wordt gekeken als het om headhunterz gaat..weet niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge.. Kan Headhunterz dan helemaal niks meer goed doen?
Ik geef toe dat HHZ dat filmpje aankondigde alsof er heel wat aan zat te komen, maar hij geeft je een kort beeld van zijn leven in de studio, hij produceert een hardere track dan wat hij normaal doet.. Ik bedoel, hij laat iets van zijn werk zien op een manier waarop niemand anders het -tot nu toe- heeft gedaan.. Ik vind 't alleen maar cool!
Tja, hoe die zo staat met zijn handen in z`n gezicht, het is misschien een beetje overdreven, maar wel hoe HHZ is denk ik. Waarschijnlijk stond 'ie gewoon te genieten van wat hij tot nu toe heeft gemaakt, en misschien neemt ie de muziek beter op ofzo, om enige puntjes die te perfectioneren zijn te kunnen perfectioneren..
Muziek is emotie, en de één gaat daar anders mee om dan de ander. Wellicht dat het zijn tracks op deze manier ten goede komt ofzo
Valt dit daar ook onder?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:53 schreef T-Force het volgende:
bijna alle elektronische muziek gewoon fijn vind
Ah zo kunnen we nog wel ff door gaan:quote:
Nice! Ga ik mooi even opzetten voor het slapengaan!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah zo kunnen we nog wel ff door gaan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |