Netjes man, gefeliciteerd!quote:
Klopt, kameraad van me moest laatst 'voor' The Magic Show draaien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:37 schreef RiKe het volgende:
Dank allen!
Levitas, ik moet elke keer een set uploaden, ik hoef niet fysiek aanwezig te zijn
Nu moet ik het nog extra waar maken eigenlijk...aangezien ik 17 december weer op aan het treden ben incl. livestream op Hardstation(komt allen kijken
![]()
)
zie:quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef T_Killer het volgende:
BTW Nog geen pics uitgelekt van de stage van Qlimax? Ben altijd wel benieuwd wat ze ervan maken.
ik reed er vandaag nog langs met rijles maar ze zijn nog niet zo heel druk bezig stonden maar 3 vrachtwagens waaronder 1 was van RENT4ALL en er waren paar man bezig met metalen platen dus ik denk dat eind van de week maybe wat pics te voorschijn komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef T_Killer het volgende:
Doe je goed Rike, benieuwd wat je voor setjes neer gaat zetten.
BTW Nog geen pics uitgelekt van de stage van Qlimax? Ben altijd wel benieuwd wat ze ervan maken.
Ik ken nog iemand die het geluid elke keer regelt in het Gelredome, dus hij zal ook wel een plaatje online gooien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef T_Killer het volgende:
Doe je goed Rike, benieuwd wat je voor setjes neer gaat zetten.
Vind de bass-line na de vocal in het begin totaal niet mijn ding. Het klinkt erg old-skool, maar totaal niet passend bij wat erna komt, want dat klinkt wel weer beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wel heel kort, maar klinkt vooralsnog niet verkeerd, ook niet bijzonder trouwens...
Die wil ik wel eens live horen hoor! Yumyumyum!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wel heel kort, maar klinkt vooralsnog niet verkeerd, ook niet bijzonder trouwens...
Ik vind hem best chill, maar niet meer dan dat idd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aliensquote:
alleen die tekst alquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef T-Force het volgende:
09. Brainkicker - F.M.W. (Straight in the ass mix)![]()
Welke anders?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Aliensen dan wel de oude versie natuurlijk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |