Nu ik hier toch toevallig even kijk, ja hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ow fail weerKan iemand er nummer 175 van maken en die begin post goed krijgen...
Sorry voor mijn gehannes
*Edit
Zelf al aardig opgelost. Kan alleen iemand er nog 175 van maken i.p.v. 174
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gelukkig kan je beter draaien dan topics openen M.I
Mogen verzoekjes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
Dit weekeind maar weer eens nieuwe mix in elkaar flansen
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Toneshifterz - Back Again!
Toneshifterz zijn imo echt goed bezig, dikke reverse of dikke kicks en een heerlijke drive in hun tracks!
Deze keer geen Pithunequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mag altijd... kan alleen niet beloven dat ze erin komen
Heb ik volgens mij geeneensquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze keer geen Pithune![]()
Bioweapon - Final Transmission
Grandmaster Q - Interdopequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Iets van de Southstylers dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hé ik heb niet alles heHeb ondertussen al richting de 1000 tracks in m'n cd map zitten. De net niet tracks halen t dus tegenwoordig niet om erin te komen omdat ie anders te vol komt
![]()
Ben ik niet echt een fan vanquote:
Ga volgende week ook heen. Zou niet gaan, maar ga gezellig doen met vrienden...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
hardstyle-loos weekendjevolgende week qlimax..
Hier nog 1! Wel veel zin in! Moet even kijken hoe ik het financieel red. Maar ik ga wel een manier vinden!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
D-Block & S-Te-Fan - Music made Addictquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben ik niet echt een fan van![]()
Lijkt wel alsof ik niks heb...
[..]
Ga volgende week ook heen. Zou niet gaan, maar ga gezellig doen met vrienden...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
Doe aub niet te slechte voorstellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
D-Block & S-Te-Fan - Music made Addict
JDY ft. Maria - Live The Moment
The Pitcher - Serenity
Showtek - We Speak Music
The R3bels And Zatox - Choirs
W.A.S.H - Radio Alarm(Zatox remix)quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/187739:Back_2_Back.htmlquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
Is er morgen nog een leuk hardstyle feestje ?
Niet meer dan 10 euro boven de verkoopprijs.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef stoeltafel het volgende:
Wil volgende ook wel maar zo duur nu. Hoeveel zouden jullie max betalen ?
Voor decibel had ik 70e betaald, awekenings festival 80e maar qlimax is nu al minimaal 100e
Builder - Hardbeat Market (The Original Soundmachine) of Speedwave - Zhangar (Builder Remix) of Klone - Revisit the Liar zou echt meesterlijk zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
ik zou wachten tot woensdag en dan ff rondkijken misschien dat de prijzen wat lager zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef stoeltafel het volgende:
Wil volgende ook wel maar zo duur nu. Hoeveel zouden jullie max betalen ?
Voor decibel had ik 70e betaald, awekenings festival 80e maar qlimax is nu al minimaal 100e
Staan ze welquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef robuust89 het volgende:
Die sets van Thrillogy staan nog niet op lsdb... iemand die een linkje heeft?
Sorry, blind als een paardquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Staan ze wel3 iig, weet niet hoeveel er van zijn uitgezonden?
Ja, nu hoor je bij de rest van onsquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef robuust89 het volgende:
Ik zit nu raar met me handen te wapperen door die set van de pitcher. Ben ik nu raar?
Geweldige actie!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)_Fantasy_Island.html
JAquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geweldige actie!
A.s zaterdag kaartjes voor Hardbass en Emporium maar bestellen.. Mooi profiteren van dat lage BTW-tarief.
Ben je een klootzak als je kaartjes voor goedverkopende feesten voor 31 december besteld en dus minder BTW betaald, en gaat verkopen met het hoge BTW-tarief (+ eventueel 10%)?
bij QD help ik je mee, beloofdquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef haakon het volgende:
Ik ga naar DM!
Ik stamp de grond ff een paar cm naar onder voor jullie
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Koepert het volgende:
Jeuzus... t is wel hard gegaan met de troep, laatste paar dagen, ofnie??
je hebt niks gemist, tenzij je van bagger houdt.. :pquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, flink wat gemist hier![]()
iemand die mij ff snel kan (en wil) bijpraten over de belangrijkste dingen?
Ben ik blij dat ik nooit kaarten opkoop en voorverkoopquote:
Ja.. Je betaalt 65 euro voor de hele avond, exlcusief eventueel snoepjes of whatever..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef de_huig het volgende:
[..]
je hebt niks gemist, tenzij je van bagger houdt.. :p
ennn goeie actie van fantasy islanden nu ik er over nadenk is 65e voor zon vipkaart helemaal niet veel geld..heb je zo terugverdiend, want je zuipt drinkt gratis
Klopt! Dat lijkt mij ook een groot voordeel! Helaas is het ver weg, want dan kan ik niet vol gas drinken (auto enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja.. Je betaalt 65 euro voor de hele avond, exlcusief eventueel snoepjes of whatever..
Als je normaal op een feest bent, betaal je 50 euro voor een kaartje, en dan nog geen 50-70 euro voor het drinken (althans, ik)
Opvallend!quote:Inderdaad, niks goede zaak. Hier zie je de dat de Matrixx hier gewoon gebruik van maakt.
45 = 106%
dan zou 119% dus 50,52 worden..
Matrixx pakt er zelf nog eens 2,5 bovenop!
Jij moet echt n alcoholslot op je telefoonquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef T-Force het volgende:
StrangerzIk hou ervan. Wat hou ik ervan! ik hou van Hardstyle en vrienden en bier!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij moet echt n alcoholslot op je telefoon
Hoezo, deze was niet zo erg toch? ik hou er gewoon vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij moet echt n alcoholslot op je telefoon
is nu nogb niet afgelopen, popie-jopie hardcore yay...kutzooooooi. achjaquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maarre wat is Strangerz vroeg afgelopen dan?
Lekker zelf de prijs verhogen en doen alsof dat komt door de BTW verhoging. Sad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef ElDani het volgende:
Overigens over Emporium kaarten:
[..]
Opvallend!
Wat klopt hier nou niet?quote:Tot en met 31 december 2010 kost een Emporium ticket ¤ 45,-(ex fee). Vanaf 1 januari 2011 gaan de Emporium kaarten ¤ 53,- (ex fee) kosten.
wat je zegt klopt wel ongeveer..door de verhoogde btw gaat de standaardprijs omhoog, maar de organisatie maakt gelijk van de gelegenheid gebruik om er nog een paar euro bovenop te kletsen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat klopt hier nou niet?
Dus de standaard prijs wordt sowieso opgehoogd in het nieuwe jaar én daarbij komt die nieuwe btw (fee) bij?
Of ben ik nou gek?
Ow ja, de servicekosten, dat is die domme 'fee'quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
wat je zegt klopt wel ongeveer..door de verhoogde btw gaat de standaardprijs omhoog, maar de organisatie maakt gelijk van de gelegenheid gebruik om er nog een paar euro bovenop te kletsen.
de fee waar ze het over hebben zijn de servicekosten die je altijd moet betalen (ergens tussen de 2,75 en 3,25 per kaartje en eventueel transactiekosten)
quote:Emporium start per direct kaartverkoop met laag btw tarief 28 mei 2011-
Het kabinet heeft gisteren besloten om het btw-tarief op concert- en evenementenkaartjes per 1 januari 2011 te verhogen van 6% naar 19% btw.
Aangezien deze maatregel al op 1 januari 2011 ingaat, heeft organisator Matrixx besloten om per direct de kaartverkoop van het dancefestival Emporium 2011 te starten. Omdat Matrixx liever de kas van de bezoeker spekt dan de staatskas kan iedereen tot en met 31 december alvast een Emporium kaartje kopen voor dezelfde prijs als vorig jaar met het lage btw tarief.
Tot en met 31 december 2010 kost een Emporium ticket ¤ 45,-(ex fee). Vanaf 1 januari 2011 gaan de Emporium kaarten ¤ 53,- (ex fee) kosten.
Emporium wordt volgend jaar voor de 7e keer gehouden op zaterdag 28 mei 2011 op de prachtige recreatieplas de Berendonck bij Nijmegen. Emporium staat bekend om zijn unieke sfeer, prachtige decors, dikke line-ups en mooie locatie aan het water. Emporium is ieder jaar ruim van te voren uitverkocht . Het thema en de eerste namen worden eind januari 2011 bekend gemaakt.
Kaarten voor Emporium 2011 zijn direct online te bestellen op www.matrixx.nl en bij alle Primera Shops. Kaarten kosten ¤ 45,- (ex fee) tot en met 31 december 2010.
Klik HIER voor Kaarten
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef Da_Ripper het volgende:
13:00 start de voorverkoop
http://hardbass.tickets.b2s.nl/?PARTYFLOCK
Oeh fuck... ik wil echt kaarten.... maar werken en nu financieel niet in de positie om ze te betalenquote:
Loodness???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |