Mocht het eventueel... ooit... zo ver komen... lijkt me dat logischquote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef T_Killer het volgende:
mein Gott wat is je set weer lekker M.I. Beloof me als je ooit op grotere feesten mag draaien, je ook zo'n set neerzet.
we can't pretend it's not the end
quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Da_Ripper het volgende:
damn, kweet niet hoeveel veren er nog in je reet passen M.I. , maar hier is er nog 1 -![]()
veren, geen duimen
nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef Koepert het volgende:
Ik weet ook opeens waarom Fuck The Nice Guys me zo bekend voorkomt..
en
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een track, hier hou ik weer van
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat laatste gedeelte lijkt wel op The First Cut, maar over het algemeen knalt ie er goed op!
afgezien van de gelijkenis met The First Cut vind ik het een fijne plaatquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bijna precies hetzelfde als The First Cut ja![]()
Intro is wel vet.
Ik had dat probleem laatst ook, toen heb ik gewoon een screenshot gemaakt van 1 zo'n ticket en die in Word geplakt, precies even groot als de pagina maken dus zorg dat je een grote screenshot maakt want als je het plaatje moet vergroten gaat het uitrekken, en daarna kan je met een programma weer van de doc een pdf maken.quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Dalton_ het volgende:
Vraagje..
Wij hebben 4 kaarten voor Qlimax, maar een gast heeft zn kaartje verkocht. Maar nu zie ik dat die 4 kaarte in 1 document staan.. Kan ik die los koppelen want ik ga niet dat hele bestand verzenden met 4 kaarten erin.. iemand enig idee?
Zijn wel programmaatjes voor, zelf doe ik het wel eens met inDesign, pdf openen en vervolgens bepaalde pagina alleen opslaan.quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Dalton_ het volgende:
Vraagje..
Wij hebben 4 kaarten voor Qlimax, maar een gast heeft zn kaartje verkocht. Maar nu zie ik dat die 4 kaarte in 1 document staan.. Kan ik die los koppelen want ik ga niet dat hele bestand verzenden met 4 kaarten erin.. iemand enig idee?
je kan ook een pdf-writer ergens downloaden en installeren..dan kun je 1 pagina 'printen' als pdf.quote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Dalton_ het volgende:
Vraagje..
Mocht ik er niet uitkomen ben jij de eerste die het hoortquote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
je kan ook een pdf-writer ergens downloaden en installeren..dan kun je 1 pagina 'printen' als pdf.
je mag het document ook naar mij sturen, dan regel ik het even voor je
x2quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Levitas het volgende:
I have a confession to make..![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen enkele set van M.I geluisterd
en smsen die paar pilsjes dan terug?quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sms 's nachts altijd het meest, helemaal naar een paar pilsjes
Ik weet niet, ik zoek dan gewoon zoveel mogelijk contact met mensen op. Flink buurten, FOK!ken en smsen, vind het gewoon leuk op zo'n momentquote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Levitas het volgende:
Haha, die berichten hier van mensen als ze dronken zijn![]()
Als ik bezopen ben, denk ik er niet eens aan om FOK! te openen eigenlijk. SMSen daarentegen..
scherp huig, scherpquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
en smsen die paar pilsjes dan terug?
iedere gek z'n gebrekquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef T-Force het volgende:
Verder wil ik Levitas en ReMcOrE even aan de schandpaal hangen vanwege het niet luisteren van M.I.-setjes![]()
Ducktoolquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dat nieuwe setje van Da Tweekaz luisterd ook prima weg trouwens
The Past
Ducktool vind ik ook niks, maar de meeste plaatjes van Tweekaz vind ik gewoon prima wegluisteren. Lekker vrolijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ducktoolvreselijk. Die plaat van 9 jaar terug van Hampenberg was al een ramp.
x2quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Heeft iemand nog320'jes van alle roughstyler tracks?PM please
Draai ik nog regelmatig, zeker op boekingen. Echt hele dikke track, maar volgens mij had ik hem al in #9 gedraaid ofzo... vandaarquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef haakon het volgende:
Remco(MI), als je een keer weer een setje maakt, hier een verzoekje:
Star Creatorz - Killzone (Hunter remix)
Zijn die er uberhaupt wel in 320??quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Heeft iemand nog320'jes van alle roughstyler tracks?PM please
Bij deze ga ik een belofte doen. Waarschijnlijk met meer voordeel voor mezelf dan voor wie dan ook hier (Behalve M.I):quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Verder wil ik Levitas en ReMcOrE even aan de schandpaal hangen vanwege het niet luisteren van M.I.-setjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |