Dat laatste gedeelte lijkt wel op The First Cut, maar over het algemeen knalt ie er goed op!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een track, hier hou ik weer van
quote:Artikel - Gelderlander
U ziet een heel andere witte L voor u dan ik. reageerde zwarte P. hierop. Piet gaf daarbij direct aan nog meer verrassingen in petto te hebben. Met als hoogtepunt een bezoek aan XXlerator- Wie stout is de roe- op 4 december in de Matrixx. Hoe ik me daar ga gedragen wordt pas schandelijk. , zei zwarte P. dreigend.
Matrixx en de burgemeester zijn gewaarschuwd!
12 november zijn de winnaars bekend gemaaktquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I + andere dj's, misschien iets voor jullie? http://partyflock.nl/topi(...)2010_DJ_Contest.html
Niet naar de datum gekekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:29 schreef Beach het volgende:
[..]
12 november zijn de winnaars bekend gemaakt
Bijna precies hetzelfde als The First Cut jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat laatste gedeelte lijkt wel op The First Cut, maar over het algemeen knalt ie er goed op!
Had het ook gezien jah. Maar ik doe in principe niet meer mee aan contesten, tenzij het voor dingen als Reset zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I + andere dj's, misschien iets voor jullie? http://partyflock.nl/topi(...)2010_DJ_Contest.html
Kom maar opquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nieuwe mix is overigens klaar![]()
haha idd waar is die upload godverdommequote:
doe eens zippy!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake You From Your Boredom #10 Staat online op mijn site
01. AJ Busta I Grown It (The Machine Remix)
02. Bass Modulators Indeep
03. Wildstylez Clubbin
04. Phil Ty Miami Belch (Polite Mix)
05. Brainkicker & Noisecontrollers Always Black
06. The Mentalist Tommorow
07. Headhunterz & Wildstylez Project One
08. The Machine Butterfly
09. Brainkicker & Bass Modulators Ring That Shit
10. Tat & Zat Gold Medley With Strange
11. Activator Pass The Grass
12. Da Revolutionists Postal (Zatox Remix)
13. Alphaverb & Intractable One T.B.A.
14. Ran-D Bomb This Place
15. Max Enforcer & Waverider Dilemma
16. Chain Reaction Out With A Bang
17. 2 Sidez Magic Spell
18. Brainkicker Metal Licker
19. Crypsis & Chain Reaction Furious
20. Promo Among The Best
ik heb trouwens nog 1 kaartje over in ons vrienden groep ik zal wel ff vragen aan een maat van mequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef stoeltafel het volgende:
Geld te veelMooi werk man. Ga zo ook kaarten halen voor HB, wordt mooiste Hardstyle feest, indoor dan.
Wil misschien volgende week naar Qlimax gaan en daar een kaartje, iemand dit wel eens gedaan? Met succes ?
Anders heb ik misschien ook nog wel interesse voor een maat van mequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:55 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
ik heb trouwens nog 1 kaartje over in ons vrienden groep ik zal wel ff vragen aan een maat van me
Hij bedoelt denk ik dat ie ze op zippy moet zetten ipv speedy, maar M.I zei eerst al dat ie dat niet deed omdat je daar geen beschrijving bij kan zettenquote:
Nog genoegquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef Baronpilsener het volgende:
Zijn er nog HB kaartjes over? Ik kan er nu wel een gaan bestellen maar weet nog niet zeker of vrienden ook gaan.. Dusja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |