Wat is een with-nummer? of heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: zie net dat het ook een "with"-nummer is waar ik op doelde:
Noisecontrollers - Faster'n'Further w / Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
Dat is als een DJ 2 platen op hetzelfde moment draait (bijvoorbeeld de vocals van Under Attack tijdens een andere plaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef 16meter het volgende:
Wat is een with-nummer? of heb ik iets gemist![]()
Isdah geen mashup?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is als een DJ 2 platen op hetzelfde moment draait (bijvoorbeeld de vocals van Under Attack tijdens een andere plaat)
Nee, dat is mixen.quote:
Sommige mash-ups zitten zo goed in mekaar dat het onmogelijk is om dat live te doen, en ik hou daar wel vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:15 schreef mstx het volgende:
Tegenwoordig maken DJ's wel mashups omdat mixen te moeilijk is.![]()
Goed bezig, mijn pupillen Noisecult hebben gisteren ook hun eerste setje op Fear FM gedraaid. Dat setje doet het inmiddels aardig op LSDBquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef T-Force het volgende:
Normaal is Seth trouwens degene die Noisecult spamt, maar ik zag een set van hun op LSDB en deze is gruwelijk! Wel de eerste set van hun die ik relaxt vind, maar goed
Niks mis met Les Phases....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Rauwe brok is en blijft een helden plaat.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
# Andere Remco & Levitas... Doe eens gek, gooi je haar los... veel minder kan je er niet van worden![]()
gefeliciteerd manquote:
klinkt wel leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wel heel kort, maar klinkt vooralsnog niet verkeerd, ook niet bijzonder trouwens...
Spiritual Fire, lekker zomers plaatje voor een feestje zoals Decibelquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Davide Sonar zoals verwacht naar Italian Hardstyle:
je hebt 2 versies van Aliens, de 'oude' versie zonder en de 'nieuwe' met een heel stuk aan rap... ik vind die 'nieuwe' een stuk minder, vandaar dat ik het over de 'oude' hadquote:
Ik heb nog wel een flink aantal vinyl te koop... maar geen pavo & zanyquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
in een soort navolging op het verzoek dat ik las om Roughstyler-platen, hier nogmaals mijn oproep:
wie kan en wil mij helpen om mijn collectie van Pavo & Zany vinyls (dus alleen van de heren samen) compleet te krijgen?
Indd, ik wil de eerste post van 2011 hebben!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Beach het volgende:
Wie gaat er nou op oud en nieuw naar Qountdown of dat andere hs event als je ook gewoon kan fokken
Ik vind die nummers van PP steeds slechter worden.quote:
Official videoclip? Wut? Ik heb iets gemist denk ik..quote:
Ik vind de track ook best lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die track wel lekker.
Maar een videoclip is wel een faal, mits het niet als grap is bedoeld. (of dis tegen Showtek)
Haha, met zo'n dikke mixer zou ik toch wel ff dikkere kicks makenquote:
Ook echt niet echt iets wat ik normaal gesproken zou maken, maar is op verzoek van vrienden van me.. Ben benieuwd wat jullie denkenquote:"Hard"style... Can't do much more than this atm, fucking samplers etc don't work...
Vergeet die remix niet van "not an addict"quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die nummers van PP steeds slechter worden.
Waar is die goeie ouwe (1 jaar geleden) tijd van Ghostclass/2 Follow/Capital Of The Harder Styles/Overclipping/Uncut?
moet ik 4 plekken in de bus reserveren danquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Dalton_ het volgende:
Toch nog 4 kaarten voor Qountdown weten te bemachtigen!
Ik vond die tracks ook heel vet maar de nieuwere nummers ook, de 1 wel iets meer dan de ander natuurlijk. Dirty Soundz en Techno Prime vind ik echt vet, BassBoom vind ik wat minderquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die nummers van PP steeds slechter worden.
Waar is die goeie ouwe (1 jaar geleden) tijd van Ghostclass/2 Follow/Capital Of The Harder Styles/Overclipping/Uncut?
ik doelde eigenlijk op mijn mp3-collectiequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flink aantal vinyl te koop... maar geen pavo & zany
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
dat waren inderdaad tijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vergeet die remix niet van "not an addict"
Dirty Soundz is wel tof, Techno Prime is nicequote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vond die tracks ook heel vet maar de nieuwere nummers ook, de 1 wel iets meer dan de ander natuurlijk. Dirty Soundz en Techno Prime vind ik echt vet, BassBoom vind ik wat minder
Die clip van Endymion - A New Today is toch als grap bedoeld? (toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die track wel lekker.
Maar een videoclip is wel een faal, mits het niet als grap is bedoeld. (of dis tegen Showtek)
X2quote:Op woensdag 24 november 2010 13:47 schreef NLS04 het volgende:
Wat een laagZijn trouwens wel typische Josh&Wesz vocals. Zou wel een leuke collab zijn eigenlijk
![]()
Jezus wat een vage shit!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
-edit-
Ow wacht, hij kan wel matige dingen maken
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef T-Force het volgende:
Normaal is Seth trouwens degene die Noisecult spamt, maar ik zag een set van hun op LSDB en deze is gruwelijk! Wel de eerste set van hun die ik relaxt vind, maar goed
Seth had het er over dat ze hun eerste set op Fear.FM hadden gedaan en dat is dus dit setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem zeker niet verkeerd ook al had ik geen idee dat hij van hun was tot ik ging kijken in de history omdat het lijstje me bekend voor kwam
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2Friends Of Quake Events
22:00 - 22:45: Noise Alliance
22:45 - 23:30: Hardkickerz
23:30 - 00:15: Tartaros
00:15 - 01:00: Ruff J.
01:00 - 01:45: Gentalica
01:45 - 02:30: Dualdriven
02:30 - 03:30: Radial Playerz Polen
02:30 - 03:30: Vecino
03:30 - 04:15: ArmenianBoy
Maat van me, heeft een contest gewonnen, nu mag hij draaien
The Outside Agency
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef haakon het volgende:
Vet, 3 december op Quake Dance:maat van mij heeft ook meegedaan, met z'n ego dat hij wel goed kan draaien etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2Friends Of Quake Events
22:00 - 22:45: Noise Alliance
22:45 - 23:30: Hardkickerz
23:30 - 00:15: Tartaros
00:15 - 01:00: Ruff J.
01:00 - 01:45: Gentalica
01:45 - 02:30: Dualdriven
02:30 - 03:30: Radial Playerz Polen
02:30 - 03:30: Vecino
03:30 - 04:15: ArmenianBoy
Maat van me, heeft een contest gewonnen, nu mag hij draaiennou, die is het dus niet geworden, en terecht
volgende week vrijdag ergens tussen 22.00-23.00 present denk ik...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik ook zoiets, wil hem echt graag zien draaienquote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maat van mij heeft ook meegedaan, met z'n ego dat hij wel goed kan draaien etc.nou, die is het dus niet geworden, en terecht
volgende week vrijdag ergens tussen 22.00-23.00 present denk ik...
Ik vind het juist een vette track omdat ie zo vaag isquote:
Dit is toch juist vet? Even wat anders, wel onwijs lekkerquote:
hele, maar dan ook hele fijne plaatquote:Op woensdag 24 november 2010 13:47 schreef NLS04 het volgende:
Wat een laagZijn trouwens wel typische Josh&Wesz vocals. Zou wel een leuke collab zijn eigenlijk
![]()
ik vind het wel grappig, maar niet voor op feestenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
-edit-
Ow wacht, hij kan wel matige dingen maken
Ja maar, ja maar.. Je moet toch eerst het nummer hebben waar je over wilt discussieren?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef Da_Ripper het volgende:
dus geen "wie heeft die&die mp3 voor mij" --- notes zullen volgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |