abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88637187
Deel 5 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 4

Eric Lucassen is een PVV kamerlid, veroordeelt voor ontucht en verdacht van buurt-terreur.

Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de
Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats
Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende
wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij
werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde kamerlid van
de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.

Door Crimesite-verslaggevers Wim van de Pol en Vincent Verweij

Het kamerlid woonde van 2006 tot 2009 in de Badelochstraat in Haarlem-
Noord. De PVV'er wilde niet dat mensen in zijn straat honden
uitlieten, hun auto parkeerden of er hun kinderen lieten spelen. Hij
schold vrouwen uit voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer', intimideerde een
bejaarde man zodanig dat deze huilend aangifte deed bij de politie.
Verder dreigde hij zoutzuur over een echtpaar heen te gooien, jaagde
allochtone kinderen de stuipen op het lijf en riep tegen buren 'ik ga
in je brievenbus pissen'.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:25 in deel 4 schreef Lamon. het volgende:

Het gaat wel over iemand die een voorbeeldfunctie hoort te geven en de maatschappij te sturen.
Je vergelijking raakt kant noch wal.

Wat mij betreft mag de man alle banen krijgen waar hij gekwalificeerd voor is, alleen is volksvertegenwoordiger daar niet 1 van....
Heb / had jij die mening ook over Jack de Vries van het CDA ?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88637218
Hij zal inmiddels toch wel ontslagen zijn ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88637237
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hij zal inmiddels toch wel ontslagen zijn ?
Kan niet. Hij kan de zetel opgeven of als lijst Lucassen verder gaan.
Want hoewel NL kiesclubs in de kamers heeft, officieel zijn ze persoonlijk gekozen die kamerleden van de 2e kamer.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:37:15 #4
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88637361
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:

Eric Lucassen is een PVV kamerlid, veroordeelt voor ontucht en verdacht van buurt-terreur.

[..]

Naar mijn weten is de Vries ook niet meer in functie, dus wat is je punt eigenlijk?
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88637380
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik heb die mening over iedere politicus die dergelijk gedrag vertoont.
Alleen zijn ze bij de PVV wat talrijker.
pi_88637428
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Arglist het volgende:

Naar mijn weten is de Vries ook niet meer in functie, dus wat is je punt eigenlijk?
Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.
Die lucassen kan een nare buurman zijn, maar misschien wel een geweldig politicus ! :)
pi_88637493
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.
Die lucassen kan een nare buurman zijn, maar misschien wel een geweldig politicus ! :)
Vreemdgaan op zich is overigens geen strafbaar feit, al keur ik het wel af. :D
pi_88637509
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Lamon. het volgende:

Ik heb die mening over iedere politicus die dergelijk gedrag vertoont.
Alleen zijn ze bij de PVV wat talrijker.
Sorry hoor bekenden, hij smeekt er bijna om : Heb je je wel eens in de pvda verdiept? minimaal 2 keer vaker en erger dan welke partij ook, incl de pvv.

Gewetensvraag: is lucassen erger of niet dan een kamerlid/minister/senator etc. die : met slok op rijdt, vaak, de rechterlijke uitspraak negeert eb verder illegaal de hoernalisten aftapt, ambtenaren in elkaar rost, winkelchef bewust aanrijd, vrouw dumpt in marokko en paspoort afpakt, kinderen slaat, veroordeelt pedo is enz... ?
pi_88637518
quote:

[..]

Toen en nu weg ermee zeker als je lid bent van de zogenaamde normen en waarden partij.
pi_88637529
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:

Vreemdgaan op zich is overigens geen strafbaar feit, al keur ik het wel af. :D
Wel binnen het cda en de kerk.
pi_88637597
quote:

Dit gaat wel wat verder dan 'een nare buurman zijn'. Het is gewoon tuig :r
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88637619
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Gewetensvraag: is lucassen erger of niet dan een kamerlid/minister/senator etc. die : met slok op rijdt, vaak, de rechterlijke uitspraak negeert eb verder illegaal de hoernalisten aftapt, ambtenaren in elkaar rost, winkelchef bewust aanrijd, vrouw dumpt in marokko en paspoort afpakt, kinderen slaat, veroordeelt pedo is enz... ?
Net zo erg. die mensen hebben niets in de politiek te zoeken.
pi_88637621
quote:

[..]

Laten we elkaar niet voor de gek houden. Het gaat om een idioot die niet in de Kamer thuishoort. Dit is juist het soort Kamerlid waar Wilders vooraf voor vreesde. Ik hoop van harte dat hij inziet dat opstappen de enige juiste oplossing is.
pi_88637686
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit gaat wel wat verder dan 'een nare buurman zijn'. Het is gewoon tuig :r
Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.
pi_88637690
Pfff deeltje 5 alweer... Het moet niet gekker worden met die mediageile PVV'ers
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88637726
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Met dit soort te vele 1 regelige non-reacties gaat het snel! :)
pi_88637730
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Laten we elkaar niet voor de gek houden. Het gaat om een idioot die niet in de Kamer thuishoort. Dit is juist het soort Kamerlid waar Wilders vooraf voor vreesde. Ik hoop van harte dat hij inziet dat opstappen de enige juiste oplossing is.
Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen. :') Dit is alweer de zoveelste die in opspraak raakt. Liegen ze niet over records, hebben ze wel een strafblad.
pi_88637819
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.
Alleen ik heb geen eigen bobo's, van mij mogen ze als ze dergelijk gedrag vertonen allemaal oprotten, zoals het hoort.
Hoe kan je nou als tegenargument geven dat "er mensen zijn" die daar niet consequent in zijn? :D
pi_88637840
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:

Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen. :') Dit is alweer de zoveelste die in opspraak raakt. Liegen ze niet over records, hebben ze wel een strafblad.
'Nieuw bedrijf', aanloop moeilijkheden, voorspelbaar gezien de stevige standpunten ook.(Qua wie dat zoal aantrekken kan)
pi_88637843
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Met dit soort te vele 1 regelige non-reacties gaat het snel! :)
Kun je nooit lief tegen me doen?
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88637933
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Lamon. het volgende:

Hoe kan je nou als tegenargument geven dat "er mensen zijn" die daar niet consequent in zijn? :D
Huh? dat gegeven is een argument in jouw ogen? ik snap je 'verwijt' niet, da's duidelijk.
Voor duidelijkheid van mijn kant, ik schiet een hagelschot naar al die lieden die wel een partijlid zijn, of per se al jaren op partij x stemmen.
menig van die partijen (anders dan pvv zijnde) hebben lieden als lucassen in de rangen, maar dAAr horen we ze niet over. Sterker nog, uit die draden blijven ze weg. En de media, die dook er nooit zo (laat ook) op zoals nu met dit figuur.
pi_88637967
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:48 schreef Zolcon het volgende:

Kun je nooit lief tegen me doen?
Dat kan wel, maar ik ben gewoon zoals ik ben en leg mijn woorden niet op een weegschaaltje.
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:51:18 #23
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88637968
quote:

[..]

Het is helemaal geen af- en wegleiden, de enige die daar mee bezig is ben jijzelf. De Vries heeft hier 0,0 mee te maken en door de Vries niet te veroordelen maakt je er niet zwakker op als je Lucassen wel veroordeelt, waarom? Omdat de zaken niets met elkaar te maken hebben, de argumenten los van elkaar staan, de zaken niet identiek aan elkaar zijn etc. Jij houdt je alleen maar bezig met drogredeneringen, je 'vergelijkingen' die helemaal geen vergelijkingen zijn.

De Vries is zelf opgestapt omdat hij vond dat wat hij gedaan had niet kon, of omdat hij vond dat hij aan geloofwaardigheid heeft ingeboet. Een terechte en enige juiste beslissing als je het mij vraagt. Waarom jij allemaal voorbeelden aan het aanhalen waar mensen een misstap hebben begaan en ook hun functie verloren hebben om Lucassen te verdedigen, is mij dan volkomen een raadsel.

Lucassen is een volksvertegenwoordiger. Dat betekent dat hij niet alleen de PVV stemmers vertegenwoordigt, maar alle Nederlanders. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind niet dat iemand met een strafblad en die in zijn buurt asociaal gedrag vertoont mij hoort te vertegenwoordigen in de politieke arena. Los daarvan dat zijn gedrag helemaal niet in overeenstemming is met de denkbeelden en ideeën van zijn partij....
pi_88638027
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Oh? Ik heb hier nog geen PVV'er gezien.
pi_88638047
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk geen partij apparaat hè. Normaliter heb je al een politiek actief leven achter de rug binnen de partij wanneer je op de lijst komt voor de Tweede Kamer. Bij Wilders loop je eigenlijk gewoon naar binnen en kan je solliciteren.
pi_88638078
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:50 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Huh? dat gegeven is een argument in jouw ogen? ik snap je 'verwijt' niet, da's duidelijk.
Voor duidelijkheid van mijn kant, ik schiet een hagelschot naar al die lieden die wel een partijlid zijn, if per se al jaren op partij x stemmen.
menig van die partijen (anders dan pvv zijnde) hebben lieden als lucassen in de rangen, maar dAAr horen we ze niet over. Sterker nog, uit die draden blijven ze weg. En de media, die dook er nooit zo (laat ook) op zoals nu met dit figuur.
Dan moeten "ze" daar wat duidelijker in zijn, maar dat neemt niet weg dat die man geen volksvertegenwoordiger behoort te zijn, zo simpel is het.
pi_88638160
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar ik ben gewoon zoals ik ben en leg mijn woorden niet op een weegschaaltje.
Je kunt het oneens zijn maar dan kun je nog wel gewoon aardig reageren (of op zijn minst proberen).
Had je trouwens nog gereageerd op mijn reactie op jou reactie ( :? :P )
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:58:00 #28
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88638269
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dan moeten "ze" daar wat duidelijker in zijn, maar dat neemt niet weg dat die man geen volksvertegenwoordiger behoort te zijn, zo simpel is het.
Zo simpel is het niet voor hem. Hij zit hier het geweten van het parlement uit te hangen en alleen maar naar andere partijen te wijzen. Om dan vervolgens te zeggen dat je geen recht van spreken hebt over Lucassen omdat je niets hebt gezegd over de Vries en dat er dit soort mensen bij alle partijen zitten....... Inhoudelijk stelt het natuurlijk niet zo heel veel voor.
pi_88638306
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

'Nieuw bedrijf', aanloop moeilijkheden, voorspelbaar gezien de stevige standpunten ook.(Qua wie dat zoal aantrekken kan)
Die standpunten zullen niet snel veranderen en dat soort volk zal de PVV waarschijnlijk ook blijven aantrekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:47 #30
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_88638329
Het probleem met Lucassen is inmiddels niet meer wat hij heeft gedaan, maar of de PVV nog een betrouwbare gedoogpartner is. De meerderheid van deze gedoogde minderheidsregering steunt op 1 zetel. Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt. Daarom neemt Geert Wilders zijn tijd, om Lucassen te bewegen om zijn zetel op te geven, zodat hij een nieuw Kamerlid (hopelijk van onbesproken gedrag) kan laten benoemen, dat de meerderheid voor deze minderheidsregering zeker stelt. DAT is de wezenlijke discussie op dit moment.
I'm not a number! Frontiers only exist in your head
pi_88638330
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef Arglist het volgende:

Het is helemaal geen af- en wegleiden, de enige die daar mee bezig is ben jijzelf.
Onjuist, ik betrek gegevens er bij en geef voorbeelden, de media / andere partijen gooien met modder en vergroten uit wat elders en eerder onder het tapijt verdween.

quote:
De Vries heeft hier 0,0 mee te maken
Je bent de context al kwijt, ik vroeg iemand of die over die zaak net zo dacht als deze.

quote:
De Vries is zelf opgestapt omdat hij vond dat wat hij gedaan had niet kon, of omdat hij vond dat hij aan geloofwaardigheid heeft ingeboet.
Nuance, pas NADAT hij gepakt was he! :)
quote:
Lucassen is een volksvertegenwoordiger. Dat betekent dat hij niet alleen de PVV stemmers vertegenwoordigt, maar alle Nederlanders.
1e jaar politicologie : een partij komt op voor de belangen van de leden. (Uitgezonderd pvda, maar dat ziet bijna geen hond schijnbaar)

quote:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind niet dat iemand met een strafblad en die in zijn buurt asociaal gedrag vertoont mij NIET ? hoort te vertegenwoordigen in de politieke arena. Los daarvan dat zijn gedrag helemaal niet in overeenstemming is met de denkbeelden en ideeën van zijn partij....
Echter de politici zorgen goed voor elkander al decennia. Riante opstap regelingen e.d.
Strafblad geen bezwaar.
Wellicht kunnen ALLE partijen dat deze periode ook eens veranderen !
Nadeel: welke veroordelingen voor 'kleine vergrijpen'(omschrijving..?) zijn uitzonderingen? vanaf welke leeftijd vergeeft men bijv. alcohol/wiet/zware drugs gelieerde veroorzaakte ellende niet meer enz....
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:02:12 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_88638431
Ik hoop toch dat we meer weten over wat Wilders doet voordat dit topic vol is :')

Zo meteen om 16:15 persco van Rutte over de ministerraad, misschien dat hij wat zegt.
pi_88638440
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Die standpunten zullen niet snel veranderen en dat soort volk zal de PVV waarschijnlijk ook blijven aantrekken.
PRIMA! :) met deze aantekening : strafblad vrij, blije buren, maar wel v/h type : opletten, zien, ingrijpen.
pi_88638445
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:58 schreef Arglist het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet voor hem. Hij zit hier het geweten van het parlement uit te hangen en alleen maar naar andere partijen te wijzen. Om dan vervolgens te zeggen dat je geen recht van spreken hebt over Lucassen omdat je niets hebt gezegd over de Vries en dat er dit soort mensen bij alle partijen zitten....... Inhoudelijk stelt het natuurlijk niet zo heel veel voor.
Dus degenen zoals ik die vonden dat de Vries moest opstappen mogen dan toch zeker wel hun mening geven over Lucassen? :D
pi_88638480
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef fokthesystem het volgende:

1e jaar politicologie : een partij komt op voor de belangen van de leden. (Uitgezonderd pvda, maar dat ziet bijna geen hond schijnbaar)

Opkomen voor de belangen van je achterban is iets anders dan één op één de eisen van de achterban overnemen. Blijkbaar studeer jij politicologie, maar daar is bijzonder weinig van te merken in je reacties. Politieke partijen spelen een rol als verbindend element tussen de achterban en de overheid.
pi_88638492
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Wallert het volgende:
Het probleem met Lucassen is inmiddels niet meer wat hij heeft gedaan, maar of de PVV nog een betrouwbare gedoogpartner is. De meerderheid van deze gedoogde minderheidsregering steunt op 1 zetel. Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt. Daarom neemt Geert Wilders zijn tijd, om Lucassen te bewegen om zijn zetel op te geven, zodat hij een nieuw Kamerlid (hopelijk van onbesproken gedrag) kan laten benoemen, dat de meerderheid voor deze minderheidsregering zeker stelt. DAT is de wezenlijke discussie op dit moment.
Rutte: "Hoi Kees, met Mark..."
van der Staaij: "Maaaark, ik verwachtte je al. :7 "
pi_88638596
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef Zolcon het volgende:

Opkomen voor de belangen van je achterban is iets anders dan één op één de eisen van de achterban overnemen.
De achterban is de partij.. democratie rings a bell... ?

quote:
Blijkbaar studeer jij politicologie,
Nee niet echt nee! :)
quote:
maar daar is bijzonder weinig van te merken in je reacties. Politieke partijen spelen een rol als verbindend element tussen de achterban en de overheid.
Je scheidt nu politieke partijen van oppositie tot regering.
In dezes is de partij tevens regering.
Partijen willen de achterban hun wensen in beleid omzetten, en dan is van 'verbindend element'(met zichzelve...) geheel n.v.t.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:07:41 #38
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88638676
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Onjuist, ik betrek gegevens er bij en geef voorbeelden, de media / andere partijen gooien met modder en vergroten uit wat elders en eerder onder het tapijt verdween.

[..]
Je bedoel dat je drogredenen gebruikt om aan te tonen dat anderen net zo stout zijn als Lucassen? Ja dan klopt het wat je zegt.

quote:
Je bent de context al kwijt, ik vroeg iemand of die over die zaak net zo dacht als deze.
Dat is juist de drogreden. Je hoeft de Vries niet te veroordelen om Lucassen wel te veroordelen...
Kom op zeg, laat wat niveau zien.

quote:
Nuance, pas NADAT hij gepakt was he! :)
Ja nadat, iemand krijgt ook een straf nadat hij veroordeeld is, dus ook nadat hij het feit heeft begaan.... het is bijna droevig te noemen wat je allemaal zegt.

quote:
Master politicologie : art. 50 Grondwet, de Staten Generaal vertegenwoordigt het gehele Nederlansche Volk. Heb je je wel eens afgevraagd waarom het een volksvertegenwoordiger heet?

quote:
Echter de politici zorgen goed voor elkander al decennia. Riante opstap regelingen e.d.
Strafblad geen bezwaar.
Wellicht kunnen ALLE partijen dat deze periode ook eens veranderen !
Nadeel: welke veroordelingen voor 'kleine vergrijpen'(omschrijving..?) zijn uitzonderingen? vanaf welke leeftijd vergeeft men bijv. alcohol/wiet/zware drugs gelieerde veroorzaakte ellende niet meer enz....
Ik laat je met je gewetenskwestie en je strijd naar een moreel en ethisch superieure volksvertegenwoordiging. Al die zaken doen er nu niet toe. Ook ik weet hoe het er aan toe gaat in de politiek hoor, dat hoef jij me niet allemaal uit te leggen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:08:36 #39
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_88638715
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je begrijpt dat we je daar ook op mogen afrekenen?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_88638802
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

De achterban is de partij.. democratie rings a bell... ?
Dat is gewoon fout. Een partij is onafhankelijk, dat er leden zijn die inspraak hebben is logisch maar dat kan afwijken van wat een partij doet omdat er in sommige gevallen ook gekeken moet worden naar andere aspecten. Zo moet er in een coalitie een samenwerking ontstaan waarin compromissen nodig zijn die soms tegen de achterban van een partij ingaan.

quote:
[..]

Nee niet echt nee! :)

Waarom verwijs je daar dan naar. Het klopt gewoon niet namelijk.

quote:
[..]

Je scheidt nu politieke partijen van oppositie tot regering.
In dezes is de partij tevens regering.
Partijen willen de achterban hun wensen in beleid omzetten, en dan is van 'verbindend element'(met zichzelve...) geheel n.v.t.
Zoals ik al vaker heb gezegd, partijen zijn niet hetzelfde als de achterban. Er zit soms een verschil tussen de opvatting van de achterban en het bestuur ( als er een groot verschil is dan wordt er wel geluisterd naar de achterban maar in sommige nipte gevallen beslist het bestuur wat het beste is voor de achterban en de partij)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:12:11 #41
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88638862
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus degenen zoals ik die vonden dat de Vries moest opstappen mogen dan toch zeker wel hun mening geven over Lucassen? :D
Volgens fokthesystem wel :)
pi_88638874
quote:
Het probleem met Lucassen is inmiddels niet meer wat hij heeft gedaan, maar of de PVV nog een betrouwbare gedoogpartner is. De meerderheid van deze gedoogde minderheidsregering steunt op 1 zetel. Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt. DAT is de wezenlijke discussie op dit moment.
Nuance: dat is het mede, alszijnde achteraf collateral damage.
pi_88638898
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:12 schreef Arglist het volgende:

Volgens fokthesystem wel :)
Volgens mij mag iedereen diens mening geven.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:13:56 #44
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88638932
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Volgens mij mag iedereen diens mening geven.
Dan is het me geheel onduidelijk waarom je naar andere partijen blijft wijzen en waarom je iemand vraagt of hij ook zo over de Vries dacht.
pi_88639009
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef Arglist het volgende:

Dan is het me geheel onduidelijk waarom je naar andere partijen blijft wijzen en waarom je iemand vraagt of hij ook zo over de Vries dacht.
Niks nieuws, allemaal meningen die gegeven worden.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:17:29 #46
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639057
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Niks nieuws, allemaal meningen die gegeven worden.
Bedankt dan, dat je ons aantoont dat discussiëren met jou vanaf het begin geen zin heeft.
pi_88639100
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef Arglist het volgende:

Bedankt dan, dat je ons aantoont dat discussiëren met jou vanaf het begin geen zin heeft.
mwho, er zijn er die anders beweren, draden lang discussie op nivo :) zo je wilt.
Aan de andere kant heb ik mijn gedachten gevormd na langer dan gemiddeld overdenken en sla ik niet snel om inderdaad.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:19:46 #48
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_88639132
quote:
Nuance: dat is het mede, alszijnde achteraf collateral damage.
That's not my point. Elke fractie kan met dit soort zaken (achteraf) te maken krijgen, de PVV niet uitgezonderd. Wat ik beweer is dat er een groter belang meespeelt: namelijk de meerderheid van de thans gedoogde minderheidsregering. Er is in de formatie van alle kanten beweerd dat de PVV een betrouwbare partner was, maar die veronderstelling staat thans onder druk. Daarom opereert Geert Wilders thans zo voorzichtig. Als hij Lucassen niet zover krijgt om zijn zetel op te geven, dan is hij onbetrouwbaar gebleken en is de regering zijn meerderheid kwijt. DAT is nu aan de orde.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:19:58 #49
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639137
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

mwho, er zijn er die anders beweren, draden lang discussie op nivo :) zo je wilt.
Aan de andere kant heb ik mijn gedachten gevormd na langer dan gemiddeld overdenken en sla ik niet snel om inderdaad.
Jij was dan ook degene die dacht dat een partij enkel zijn achterban vertegenwoordigt? Ik kan merken dat je daar inderdaad langer dan gemiddeld over na hebt moeten denken.
pi_88639181
quote:
Ben je soms een medewerker van de PVV, want je weet meer dan wat er in de media hierover wordt weergegeven?
Daarnaast is de betrouwbaarheid van de PVV niet het onderwerp van discussie, immers de geldigheid van gedoogakkoord is met deze kwestie niet ineens van de baan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:25:35 #51
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639336
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ben je soms een medewerker van de PVV, want je weet meer dan wat er in de media hierover wordt weergegeven?
Daarnaast is de betrouwbaarheid van de PVV niet het onderwerp van discussie, immers de geldigheid van gedoogakkoord is met deze kwestie niet ineens van de baan.
Niet de geldigheid maar de meerderheid. Stel je voor dat er wat dingen over en weer worden gezegd die voor een gespannen werksfeer zorgen. Lucassen zou Wilders bijvoorbeeld een hak kunnen gaan zetten. Dan heb je een probleem inderdaad. Dit soort dingen moeten daarom ook delicaat aan worden gepakt. Wilders moet ook op zijn woorden letten, want Lucassen is politiek niet zijn vijand, sterker nog, hij heeft hem, in de vorm van zijn zetel, hard nodig, zoals Wallert ook zegt.
pi_88639337
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef Arglist het volgende:

[..]

Juist wel. Hij brengt valide punten in vind ik.
Dat je het er niet mee eens bent is wat anders. Maar daarom heet het ook: discussie toch :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:26:39 #53
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88639364
Ik denk ook dat Wilders zal proberen Lucassen te vriend te houden. Daarom duren die gesprekken ook zo lang, en zijn het er zo veel.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:27:34 #54
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639398
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat je het er niet mee eens bent is wat anders. Maar daarom heet het ook: discussie toch :)
Sinds wanneer noemen we een opeenstapeling van drogredeneringen valide punten? Bij mij heet dat toch anders. In een discussie of een parlementaire van onbesproken gedrag zou moeten zijn brengt hij zeer zeker valide punten in. In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 november 2010 @ 16:29:26 #55
862 Arcee
Look closer
pi_88639458
quote:
Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt.
Tenzij Groep Lucassen natuurlijk zitting neemt in de coaltie. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88639477
quote:

[..]

Wat? Het wangedrag van een PVV-kamerlid recht lullen door het wijzen naar een andere partij noem jij 'brengen van valide punten?' :{
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88639506
Het NRC behandelt een interessante vraag die hier ook al eerder gesteld werd:

AIVD: Wilders zelf verantwoordelijk voor screening
pi_88639513
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:

[..]

Sinds wanneer noemen we een opeenstapeling van drogredeneringen valide punten? Bij mij heet dat toch anders. In een discussie of een parlementaire van onbesproken gedrag zou moeten zijn brengt hij zeer zeker valide punten in. In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
Hij doet zoals velen vóór hem ook deden: vergelijkingen maken.
Is te doen gebruikelijk in discussies als deze.
Van links zowel als rechts.
pi_88639579
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:

In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
Allereerst mijn dank voor de bijval en het zien van nieuwe/andere punten welke ook ik soms inbreng.
Ten tweede is vergelijken, zie de 'sig line' onder mijn avatar/pictogram hier links naast, _altijd_ (nou zeg in 95% van de gevallen) van toepassing.
Zeker wanneer je zoals ik zie dat vele van je medemensen namelijk wel de splinter in de ogen van een ander zien, maar niet die van de eigen partij of partij waarop men stemt.
Is lucassen een eikel? ja.
Zijn er daar meer van, ook in de partijen die geen pvv heten? JA!
Kunnen we ze dumpen? nee.
pi_88639587
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet wat een drogreden is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88639616
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Arglist het volgende:

[..]

Niet de geldigheid maar de meerderheid. Stel je voor dat er wat dingen over en weer worden gezegd die voor een gespannen werksfeer zorgen. Lucassen zou Wilders bijvoorbeeld een hak kunnen gaan zetten. Dan heb je een probleem inderdaad. Dit soort dingen moeten daarom ook delicaat aan worden gepakt. Wilders moet ook op zijn woorden letten, want Lucassen is politiek niet zijn vijand, sterker nog, hij heeft hem, in de vorm van zijn zetel, hard nodig, zoals Wallert ook zegt.
Je hebt het zelf over betrouwbaarheid. En dit is niet van toepassing.
Bovendien neem je een voorschot op de uitkomst van de afwikkeling van de kwestie Lucassen. De uitkomst dat de meerderheid in de Tweede Kamer nu verdwenen is, is niet gebaseerd op feiten.
Het brengt de PVV en de coalitie in verlegenheid, maar op dit moment niet meer dan dat.
pi_88639622
quote:

[..]

Een valide punt is niet, zeggen dat je iemand niet mag afkeuren als volksvertegenwoordiger, omdat er ANDERE mensen waren die dat bij ANDERE POLITICI ook niet gedaan hebben. :D
pi_88639636
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Jud1th het volgende:

Dank! Helder stuk.
pi_88639661
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet wat een drogreden is?
Een taalkundig gevonden stok om een hond te slaan, hij is er in meerdere vormen en maten.
Nvt eigenlijk ook weer alhier.
pi_88639670
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Jud1th het volgende:

Keurig.
pi_88639729
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een valide punt is niet, zeggen dat je iemand niet mag afkeuren als volksvertegenwoordiger, omdat er ANDERE mensen waren die dat bij ANDERE POLITICI ook niet gedaan hebben. :D
Waarom zie ik dat omgekeerd dan zo vaak?
Is het dan geen drogredenatie?
pi_88639740
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:

Maar dAn miste je mijn punt, meermaals, ondanks alle herhaling van nadruk.
Ik houdt de spiegel voor aan hen die naar anderen wijzen, uitvergroten, maar de eigen (partij-)mankementen gewoon verzwijgen of wEl downplayen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:37:05 #68
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_88639764
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Lieve jongen, je snapt het echt niet. Deze man is woordvoerder wijken en integratie. Om het tuig uit de wijken te krijgen. Dat tuig, dat is hij zelf! Totaal ongeloofwaardig en daarom hoeven we niets te verwachten van deze man. Zit totaal op de verkeerde plek.

Ik ben ook geen fan van Jack de Vries of Rob Oudkerk of Wijnand Duyvendak. . Maar ga niet lopen jij-bakken alsjeblieft als je niet eens het punt snapt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:37:39 #69
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_88639788
quote:
Nee, maar daar gaat het hier ook niet over. Het gaat erover of je grotere politieke belangen (en spelletjes) kunt doorzien.

Het gaat over het behouden van een meerderheid of het verliezen ervan. Dat voelt Geert Wilders (geen vriend van mij) heel goed aan.
pi_88639816
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dank! Helder stuk.
Zeker, 1 manko : "Op basis van de Wet op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (WIV) uit 2002 heeft de AIVD vier wettelijke taken:

1. Het verrichten van onderzoek naar organisaties en personen die aanleiding geven tot het ernstige vermoeden dat zij een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde, de veiligheid van de staat of voor andere gewichtige belangen van de staat;"

Luie flikkers :) de partijen een beetje zelf dat werk laten doen! :)
pi_88639858
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik houdt de spiegel voor aan hen die naar anderen wijzen, uitvergroten, maar de eigen (partij-)mankementen gewoon verzwijgen of wEl downplayen.
Omdat andere partijen het ook doen wil het nog niet zeggen dat het goed is....

Jij doet teveel aannames. Ten eerst zeg je omdat andere partijen het ook doen wil het nog niet zeggen dat het goed is....

Meerendeel is het erover eens dat het soort types als Lucassen niets in de politiek te zoeken hebben. Maakt geen reet uit van welke partij.

Hou die spiegel maar eens voor je eigen kanis...man

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 16:44:35 ]
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:40:00 #72
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639892
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je hebt het zelf over betrouwbaarheid. En dit is niet van toepassing.
Bovendien neem je een voorschot op de uitkomst van de afwikkeling van de kwestie Lucassen. De uitkomst dat de meerderheid in de Tweede Kamer nu verdwenen is, is niet gebaseerd op feiten.
Het brengt de PVV en de coalitie in verlegenheid, maar op dit moment niet meer dan dat.
Tuurlijk neem ik een voorschot, maar het is ook mogelijkheid. Wilders kan niet zomaar uit zijn slof schieten tegen die man, hij kan hem geen 'straatterrorist' noemen noch kan hij opperen dat hij in zijn knie geschoten moet worden, als je snapt wat ik bedoel. De meerderheid is niet verdwenen, maar kan bij een onzorgvuldige aanpak verdwijnen, daarom duren de gesprekken ook zo lang.
pi_88639922
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Andromache het volgende:
Deze man is woordvoerder wijken en integratie. Om het tuig uit de wijken te krijgen. Dat tuig, dat is hij zelf! Totaal ongeloofwaardig en daarom hoeven we niets te verwachten van deze man. Zit totaal op de verkeerde plek.
Ik zag een documentaire over hacken e.d. op internet, bankgegevens jatten, social enginering etc.
Regeringen en diensten, bedrijven, nemen die lieden in dienst, u wel bekend?
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:42:15 #74
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88640001
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zag een documentaire over hacken e.d. op internet, bankgegevens jatten, social enginering etc.
Dus je wil zeggen dat we juist veel aan Lucassen hebben, als ervaringsdeskundige en expert op het gebied van straatterrorisme? Waarom maak je nu weer van die onzinnige vergelijkingen jongen....
pi_88640031
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Oh ja dat is een goede vergelijking. |:(

Hackers proberen de beveiliging te verbeteren als ze in dienst zijn bij bedrijven of overheid.
Ik snap niet hoe je dat wilt vergelijken met iemand die zijn buurt terroriseert en vervolgens de buurt veiliger wilt maken tegen buurt terroristen.

Het is niet alsof je professioneel kut buurman kunt zijn of iets dergelijks. Dat is bij hackers wel het geval. Hackers hebben bepaalde kwaliteiten.
pi_88640054
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef Arglist het volgende:

[..]

Tuurlijk neem ik een voorschot, maar het is ook mogelijkheid. Wilders kan niet zomaar uit zijn slof schieten tegen die man, hij kan hem geen 'straatterrorist' noemen noch kan hij opperen dat hij in zijn knie geschoten moet worden, als je snapt wat ik bedoel. De meerderheid is niet verdwenen, maar kan bij een onzorgvuldige aanpak verdwijnen, daarom duren de gesprekken ook zo lang.
De gesprekken duren zo lang, omdat naast het belang van de PVV ook het belang van de coalitie in de afweging meespeelt.
pi_88640061
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef Tem het volgende:

Omdat andere partijen het ook doen wil het nog neit zeggen dat het goed is....
Nu quote je me 2 maal, letterlijk en letterlijk van elders en eerder.

quote:
Meerendeel is het erover eens dat het soort types als Lucassen niets in de politiek te zoeken hebben. Maakt geen reet uit van welke partij.
Dan zeg ik keihard, TE LAAT! politiek is bijna per definitie ons kent ons en rugdekking, handen op 1 buik e.d.

quote:
Hou die spiegel maar eens voor je eigen kanis...man
Altijd.
pi_88640079
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zeker, 1 manko : "Op basis van de Wet op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (WIV) uit 2002 heeft de AIVD vier wettelijke taken:

1. Het verrichten van onderzoek naar organisaties en personen die aanleiding geven tot het ernstige vermoeden dat zij een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde, de veiligheid van de staat of voor andere gewichtige belangen van de staat;"

Luie flikkers :) de partijen een beetje zelf dat werk laten doen! :)
Als je het zou lezen dan zou je dus meteen zien dat dit alleen maar geld als er sprake is van een vermoeden dat personen een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde. Daar was geen sprake van dus heeft de AIVD er niks te zoeken.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:44:25 #79
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88640087
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De gesprekken duren zo lang, omdat naast het belang van de PVV ook het belang van de coalitie in de afweging meespeelt.
Exact.
pi_88640104
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er weinig incidenten geweest die gedownplayed zijn. Een Jack de Vries heeft op de blaartjes moeten zitten, Duyvendak heeft zijn functie op moeten geven, Singh Varma is ontmaskerd etc. etc.

En dat moet deze Lucassen ook. Dat betekent niet dat hij voor de rest van zijn leven geen publieke functie meer uit zou kunnen voeren, maar dat hij op dit moment niet houdbaar meer is als Kamerlid. Face it, maar ga dan niet zitten jijbakken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 16:45:49 #81
230491 Zith
pls tip
pi_88640135
Wilders moet gewoon een speech houden voor z'n fractie om uit te leggen wat een teamplayer is, en hoe Lucassen binnen deze team past, ongeveer zo:

zo meesterlijk _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88640183
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:42 schreef Zolcon het volgende:

Oh ja dat is een goede vergelijking. |:(
ja, hacken, gepakt worden, al dan niet zitten en 'legaal' weer verder voor DigiD of aivd enz.
quote:
Hackers proberen de beveiliging te verbeteren als ze in dienst zijn bij bedrijven of overheid.
Dat is dan pas nadat (wel bij het voorbeeld blijven a.u.b.) ze eerstens fout bezig waren en de kennis opdeden.

quote:
Ik snap niet hoe je dat wilt vergelijken met iemand die zijn buurt terroriseert en vervolgens de buurt veiliger wilt maken tegen buurt terroristen.
Dat is duidelijk.

quote:
Het is niet alsof je professioneel kut buurman kunt zijn of iets dergelijks. Dat is bij hackers wel het geval. Hackers hebben bepaalde kwaliteiten.
Ik herhaal: met boeven vang je boeven, kennis is macht, weten wie je moet vragen / volgen is een pre etc.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:48:04 #83
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88640237
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef Zith het volgende:
Wilders moet gewoon een speech houden voor z'n fractie om uit te leggen wat een teamplayer is, en hoe Lucassen binnen deze team past, ongeveer zo:

zo meesterlijk _O_
Hmmm... waarom maak jij twee keer hetzelfde grapje, als ik vragen mag?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88640244
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zie ik dat omgekeerd dan zo vaak?
Is het dan geen drogredenatie?
Wat nou omgekeerd, ik ben niet links of rechts of zo, ik vind gewoon dat volksvertegenwoordigers aan bepaalde voorwaardes moeten voldoen. Of het nu SP of VVD of CDA of PVDA of D66 betreft.

Het enige waar je me op kan vangen is dat ik dit soort narigheid al vanaf het begin verwachtte van de PVV.
En, verbazing, het blijkt te kloppen..
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 16:48:29 #85
230491 Zith
pls tip
pi_88640254
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef mlg het volgende:

[..]

Hmmm... waarom maak jij twee keer hetzelfde grapje, als ik vragen mag?
Nieuwe topic brah, en deniro verdient dat
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88640280
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Zolcon het volgende:

Als je het zou lezen dan zou je dus meteen zien dat dit alleen maar geld als er sprake is van een vermoeden dat personen een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde. Daar was geen sprake van dus heeft de AIVD er niks te zoeken.
Mijn G-d, 150 kamerleden met info, nogal belangrijk. Laat de aivd dat maar doen en wel snel dan, nieuwe taak, ook voor de huidige regering : potentieel kamerleden = antecedenten onderzoek, zelfs een gewone beveiliger / agent krijgt dat...
pi_88640290
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Wallert het volgende:

[..]

Nee, maar daar gaat het hier ook niet over. Het gaat erover of je grotere politieke belangen (en spelletjes) kunt doorzien.

Het gaat over het behouden van een meerderheid of het verliezen ervan. Dat voelt Geert Wilders (geen vriend van mij) heel goed aan.
Natuurlijk gaat het daarover als jij het hebt over betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid van de PVV is niet de kwestie.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:49:54 #88
294269 mlg
pi_88640313
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Nieuwe topic brah, en deniro verdient dat
Oke. Ha ha. Alsjeblieft.
pi_88640314
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

ja, hacken, gepakt worden, al dan niet zitten en 'legaal' weer verder voor DigiD of aivd enz.

[..]

Dat is dan pas nadat (wel bij het voorbeeld blijven a.u.b.) ze eerstens fout bezig waren en de kennis opdeden.

[..]

Dat is duidelijk.

[..]

Ik herhaal: met boeven vang je boven, kennis is macht, weten wie je moet vragen / volgen is een pre etc.
Dus je bent van mening dat iemand die je als buurt-terrorist kunt classificeren de aangewezen probleem is om buurt terreur tegen te gaan?

In je reactie ga je volledig langs mijn kritiek op je vergelijking en herhaal je precies de argumentatie waarop ik kritiek heb geuit.
pi_88640377
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:

Wat nou omgekeerd, ik ben niet links of rechts of zo, ik vind gewoon dat volksvertegenwoordigers aan bepaalde voorwaardes moeten voldoen. Of het nu SP of VVD of CDA of PVDA of D66 betreft.
Het enige waar je me op kan vangen is dat ik dit soort narigheid al vanaf het begin verwachtte van de PVV.En, verbazing, het blijkt te kloppen..
Ships, kom ik tOch weer met de spiegel: vroeg je je dit ook af over andere partijen? Of wist je dat wel, wat bekend is danwel zou moeten zijn? Je kijkt wel eens op politix.nl hoe partijen stemmen (tegen hun eigen programma en wensen e.d. in) je hebt al 3 jaar google alerts voor misstanden rond politici van de grote partijen?
Want, verbazing, wat jij van de pvv verwachtte is elders al lang geschiedenis hoor!
pi_88640473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mijn G-d, 150 kamerleden met info, nogal belangrijk. Laat de aivd dat maar doen en wel snel dan, nieuwe taak, ook voor de huidige regering : potentieel kamerleden = antecedenten onderzoek, zelfs een gewone beveiliger / agent krijgt dat...
Je kunt nu wel zo reageren maar ik geef gewoon weer welke taken de AIVD heeft. Het screenen van parlementariërs hoort daar niet bij. Dat is een aangelegenheid voor de partijen zelf.
Het is absoluut onwenselijk dat de overheid gaat controleren wie er de overheid gaat controleren. Dat gaat in tegen de beginselen van de rechtsstaat. Het parlement is er om de overheid te controleren dus als er dan een selectief toelatingsbeleid komt van de overheid op degene die hun controleren kun je niet meer garanderen dat het parlement onafhankelijk is. Ik vermoed dat dat ook de reden is waarom parlementariërs met een strafblad wel in de kamer mogen zitten.
pi_88640505
Nu nog geen duidelijkheid :?
pi_88640510
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:51 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ships, kom ik tOch weer met de spiegel: vroeg je je dit ook af over andere partijen? Of wist je dat wel, wat bekend is danwel zou moeten zijn? Je kijkt wel eens op politix.nl hoe partijen stemmen (tegen hun eigen programma en wensen e.d. in) je hebt al 3 jaar google alerts voor misstanden rond politici van de grote partijen?
Want, verbazing, wat jij van de pvv verwachtte is elders al lang geschiedenis hoor!
Zet ze allemaal op een rijtje, en gooi het op twitter.
Iedere volksvertegenwoordiger die nu (want aan het verleden valt niets meer te veranderen) bekend staat om dergelijk asociaal en strafbaar gedrag, mag dan meteen vertrekken, als het aan mij, en een heleboel anderen ligt.
pi_88640549
Haha, het buitenland geniet inmiddels ook mee :)

Schicksal Regierung in Den Haag hängt von einem Kriminellen ab

quote:
einen glatzköpfigen Gangster
_O-
pi_88640567
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef Zolcon het volgende:

Dus je bent van mening dat iemand die je als buurt-terrorist kunt classificeren de aangewezen probleem is om buurt terreur tegen te gaan?

In je reactie ga je volledig langs mijn kritiek op je vergelijking en herhaal je precies de argumentatie waarop ik kritiek heb geuit.
De dag dat ik in 'debatteren en omdraaien 101' tuinde is al zeker 20 jaar geleden.
Amsterdam, pvda, mee eens?
mislukt experiment : straat etters van toen (die sindsdien erger en erger werden) bombarderen tot 'straat politie' om de kleineren af te remmen in verkeerd gedrag e.d.

Natuurlijk moet die eikel weg, de de vriessen van de partijen, de elatiks, echter, dream on, dat gebeurt niet voorlopig, zelfs de aivd hoeft 150 potentieel staatsgeheim kennenden niet te screenen..
Als politicus heb je bescherming al om, 1 en al airbags voor van alles en nog wat.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:57:18 #96
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_88640574
quote:
Natuurlijk gaat het daarover als jij het hebt over betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid van de PVV is niet de kwestie.
Ok: als het woord "betrouwbaarheid" voor jou een probleem is, dan wijzig ik mijn woordgebruik als volgt:

Het wel of niet hebben van een meerderheid in de Tweede Kamer voor een minderheidsregering.

Als Lucassen een eenmans fractie begint is dat een probleem voor de minderheidsregering van Rutte.Want met maar 75 zetels (gedoogd of werkelijk) is er geen meerderheid. Dat snapt Wilders heel goed. Dus is hij thans (volgens mij) hard bezig om die meerderheid zeker te stellen. Dat kan alleen betekenen dat Lucassen zijn zetel opgeeft. Daar ligt dus thans het probleem.

Het gaat politiek gezien echt niet meer over iets anders.
pi_88640622
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

De dag dat ik in 'debatteren en omdraaien 101' tuinde is al zeker 20 jaar geleden.
Amsterdam, pvda, mee eens?
mislukt experiment : straat etters van toen (die sindsdien erger en erger werden) bombarderen tot 'straat politie' om de kleineren af te remmen in verkeerd gedrag e.d.

Natuurlijk moet die eikel weg, de de vriessen van de partijen, de elatiks, echter, dream on, dat gebeurt niet voorlopig, zelfs de aivd hoeft 150 potentieel staatsgeheim kennenden niet te screenen..
Als politicus heb je bescherming al om, 1 en al airbags voor van alles en nog wat.
Als je nou gewoon eens een keertje normaal inhoudelijk reageert ipv altijd terug te vallen op je anti-pvda riedel. Die plaat heb je nu al 4x stuk gedraaid.
pi_88640674
Dit wordt, als Lucassen zijn zetel opgeeft, de nieuwe aanwinst in de kamer!

quote:
25. Ino van den Besselaar

thumb_DSC_7715Naam:
I.H.C. van den Besselaar

Geboortedatum:
14-11-1948

Bio:
Specialist op het gebied van sociaal beleid. Hij werkte 11 jaar bij het ministerie van Sociale Zaken en 20 jaar in de bouw als secretaris Sociale Zaken. "De PVV is de partij met een hart voor de mensen die het niet cadeau krijgen. Opkomen voor mensen die extra steun verdienen is wat ik wil."
Fokthesystem, waarom screen hem niet alvast even. Dan hoeft de AIVD het niet meer te doen en kost het de belastingbetaler minder geld.
pi_88640688
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef fokthesystem het volgende:

Dan zeg ik keihard, TE LAAT! politiek is bijna per definitie ons kent ons en rugdekking, handen op 1 buik e.d.

Dat is wat anders dan ontucht en intimidatie en agressie.

Je lult steeds wel makkelijk over spiegels enzo en andere partijen maar lees je ook de antwoorden daar op? Veel posts hebben niets op met de andere partijen of veroordelen die partijen ook wanneer hetzelfde gedrag wordt vertoond. Maar het gaat hier om die fokker van de PVV en die zit fout dus die moet weg.

Dus wat is je punt nu eigenlijk........... }:|
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:03:35 #100
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88640799
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:55 schreef Lamon. het volgende:

Zet ze allemaal op een rijtje, en gooi het op twitter.
Past niet! :)
quote:
Iedere volksvertegenwoordiger die nu (want aan het verleden valt niets meer te veranderen) bekend staat om dergelijk asociaal en strafbaar gedrag, mag dan meteen vertrekken, als het aan mij, en een heleboel anderen ligt.
Dat zei k al, ook op fok, diverse malen bij 'incidenten'.
Het zit er niet in. Politici en elkaar de hand boven het hoofd houden...
pi_88640884
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Past niet! :)

[..]

Dat zei k al, ook op fok, diverse malen bij 'incidenten'.
Het zit er niet in. Politici en elkaar de hand boven het hoofd houden...
Noem in ieder geval 1 lid van de huidige tweede kamer die het zo bont gemaakt heeft, dan maken we voor haar of hem ook een topic. :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:08:42 #102
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_88640950
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef Zolcon het volgende:
Bio:
Specialist op het gebied van sociaal beleid. Hij werkte 11 jaar bij het ministerie van Sociale Zaken en 20 jaar in de bouw als secretaris Sociale Zaken. "De PVV is de partij met een hart voor de mensen die het niet cadeau krijgen. Opkomen voor mensen die extra steun verdienen is wat ik wil."
is in ieder geval de AIVD-c-keuring door gekomen ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:10:21 #103
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88640991
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:00 schreef Tem het volgende:

Ken je die veroordeelde pedo die senator (1e kamer) werd gemaakt na tig jaar partij functies en alwaar de collegae op de hoogte waren? Of dat 2e kamerlid die een ambtenaar afroste om dat deze zijn ID vroeg? De wethouder dan die expres op een filiaalchef inreed? Ja het is wat anders dan wat lucassen deed, ook erger.

quote:
Maar het gaat hier om die fokker van de PVV en die zit fout dus die moet weg.
Dus wat is je punt nu eigenlijk........... }:|[/quote]

-1- punt? :)
Anyway, die fokker van de pvv staat niet op zich. ('Coalitie', aso's die honden op de stoep lieten poepen, mede politici en partijen die nu op eieren lopen, media die wel erg laat kwamen en dus verdacht zijn etc.)
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:11:38 #104
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88641037
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Lamon. het volgende:

Noem in ieder geval 1 lid van de huidige tweede kamer die het zo bont gemaakt heeft, dan maken we voor haar of hem ook een topic. :)
te kleinschalig, pak de bron, in dit geval dus : de partijen.
Dis-advantage : alle behalve de pvv, want die is nieuw.
pi_88641123
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed dat dit topic niet meer gaat over dhr Lucassen, maar over het idee dat de PvdA ook een heel slechte partij is?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88641131
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

De Partij van de Dieren is ook nieuw, misschien heeft Thieme al wat mensen in haar omgeving geterroriseerd?
pi_88641153
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat? Het wangedrag van een PVV-kamerlid recht lullen door het wijzen naar een andere partij noem jij 'brengen van valide punten?' :{
En dan bij voorkeur door te verwijzen naar situaties van pakweg 60 jaar geleden :').

Is dat echt de enige manier waarop de PVV-aanhang om kan gaan met kritiek op haar vertegenwoordigers? Maar hun doen het ook :'( ;( :'( ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:16:17 #108
295457 TomLievense
pi_88641159
quote:

[..]

Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_88641196
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hero Brinkman komt een aardig eind maar verder?
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:18:22 #110
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88641221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:15 schreef Lamon. het volgende:

De Partij van de Dieren is ook nieuw, misschien heeft Thieme al wat mensen in haar omgeving geterroriseerd?
PvdD is opgezet door dezelfde spindokter die de SP groot maakte.
PvdD had een bijna bedrijfsachtige 1e campagne, heel professioneel. Maar ook: kleinschalig.
Bijna niemand verwachtte de 2e zetel bijv. En een partij voor dieren,.... die laten hoogstens hun hond/paard.kat bij anderen voor de deur ontlasten :)
PVV is wat anders dan een pvdd. Echter de pvv qua grootte plus dito 'achterban' is grotendeels net als cda/vvd/pvda.
pi_88641223
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hero Brinkman komt een aardig eind maar verder?
Ja, maar die is ook van de PVV, dus dan ben je niet objectief meer. :o
pi_88641225
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ken je die veroordeelde pedo die senator (1e kamer) werd gemaakt na tig jaar partij functies en alwaar de collegae op de hoogte waren? Of dat 2e kamerlid die een ambtenaar afroste om dat deze zijn ID vroeg? De wethouder dan die expres op een filiaalchef inreed? Ja het is wat anders dan wat lucassen deed, ook erger.

[..]

-1- punt? :)
Anyway, die fokker van de pvv staat niet op zich. ('Coalitie', aso's die honden op de stoep lieten poepen, mede politici en partijen die nu op eieren lopen, media die wel erg laat kwamen en dus verdacht zijn etc.)
Dan moet je me wel volledig quoten....

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Je lult steeds wel makkelijk over spiegels enzo en andere partijen maar lees je ook de antwoorden daar op? Veel posts hebben niets op met de andere partijen of veroordelen die partijen ook wanneer hetzelfde gedrag wordt vertoond. Maar het gaat hier om die fokker van de PVV en die zit fout dus die moet weg.

nogmaals geen nieuws hier....wat is je punt? }:|
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:19:51 #113
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88641247
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:16 schreef TomLievense het volgende:

Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!
Wat een aparte conclusie, ik deel die niet.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:24:02 #114
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88641338
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Zolcon het volgende:

Nog meer aivd taken :
"2. het verrichten van veiligheidsonderzoeken naar kandidaten voor vertrouwensfuncties"

Nu dan, of blijf je nog even zonder zelf na-gaan bij je 'standpunt'?
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:25:49 #115
295457 TomLievense
pi_88641381
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:19 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Alle partijen moeten aangepakt worden behalve de nieuwe was min of meer wat je zie. Dus van kamerleden van nieuwe partijen mag je geen goed gedrag verwachten.

Is dat wel de juiste conclusie?
pi_88641405
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:19 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is precies wat je zegt. Pak ze bij de bron aan! Maar laat de PVV met rust want die zijn nieuw.
Hoe krom kan je denken.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:28:43 #117
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88641441
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:25 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Alle partijen moeten aangepakt worden behalve de nieuwe was min of meer wat je zie. Dus van kamerleden van nieuwe partijen mag je geen goed gedrag verwachten.

Is dat wel de juiste conclusie?

pak het originele recept er bij en lees mee : "Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!"

Er is dus iemand die denkt, met of zonder mijn input, dat wij ongure lieden uit de 2e kamer kunnen weren, als we maar pvv stemmen.
Nogmaals, die conclusie is niet de mijne.
pi_88641534
Dit begint weer verdacht veel te lijken op het spelletje wie vangt een ander het best op zijn of haar woorden...

Is er misschien nog iemand die ECHT baalt van het feit dat een randdebiel als Lucassen in de tweede kamer zit, en als het straks niet meer het geval is, hij waarschijnlijk ook nog wachtgeld krijgt voor het feit dat hij enkel een negatieve invloed op de samenleving heeft gehad met zijn asociale gedrag?
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:36:09 #119
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88641590
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:

Is er misschien nog iemand die ECHT baalt van het feit dat een randdebiel als Lucassen in de tweede kamer zit, het feit dat hij enkel een negatieve invloed op de samenleving heeft gehad met zijn asociale gedrag?
Mijn balen is al oud en gaat veel verder dan alleen dit geval.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:36:14 #120
295457 TomLievense
pi_88641592
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:28 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

pak het originele recept er bij en lees mee : "Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!"

Er is dus iemand die denkt, met of zonder mijn input, dat wij ongure lieden uit de 2e kamer kunnen weren, als we maar pvv stemmen.
Nogmaals, die conclusie is niet de mijne.
Oké, maar wat is dan wel de juiste conclusie die hier uit getrokken kan worden?
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:37:01 #121
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88641607
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Oké, maar wat is dan wel de juiste conclusie die hier uit getrokken kan worden?
Ga je gang, het staat je vrij, of ik die goed of fout zal vinden, who cares :)
pi_88641667
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
Dit begint weer verdacht veel te lijken op het spelletje wie vangt een ander het best op zijn of haar woorden...

Is er misschien nog iemand die ECHT baalt van het feit dat een randdebiel als Lucassen in de tweede kamer zit, en als het straks niet meer het geval is, hij waarschijnlijk ook nog wachtgeld krijgt voor het feit dat hij enkel een negatieve invloed op de samenleving heeft gehad met zijn asociale gedrag?
Lucassen lijkt me een prima vertegenwoordiger voor de PVV. Een boegbeeld, dat er lekker moet blijven zitten, samen met die 23 andere randdebielen.
Ik zie niet in waarom Lucassen weg zou moeten als Brinkman en Hernandez kunnen blijven zitten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88641712
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mijn balen is al oud en gaat veel verder dan alleen dit geval.
De mijne ook, vanaf de nepziekte van dat ene gare wijf, tot aan dat rotwijf wat nog even snel geinaugureerd wilde worden om haar geld te krijgen, en nog tig dingen zoals al die onterechte declaraties...
Maar bedreiging en terroriseren is weer eens een stapje verder...
pi_88641722
Gelukkig heeft Rutte nog alle vertrouwen in zijn vriendje O+

quote:
Rutte: Wilders lost kwestie Lucassen wel op
ANP 12/11/10, 17:06

DEN HAAG - Premier Mark Rutte heeft er 'alle vertrouwen in' dat PVV-leider Geert Wilders met een goede oplossing komt in de kwestie rond het PVV-Tweede Kamerlid Eric Lucassen, die in 2002 als sergeant en instructeur bij de landmacht is veroordeeld voor ontucht met twee ondergeschikten in opleiding.

Rutte zei dat vrijdag na afloop van de ministerraad. Wilders beraadt zich sinds donderdagavond of de kwestie consequenties moet hebben voor Lucassen en zo ja welke. Rutte wilde vrijdag niet inhoudelijk reageren omdat het volgens hem een interne zaak voor de PVV is.

Rutte wees erop dat zich binnen elke politieke partij weleens moeilijke kwesties voordoen. 'En dan helpt het niet als voorlieden van andere partijen commentaar leveren.'

Opstelten
Ook Ivo Opstelten, minister Veiligheid en Jusititie, maakte zich vrijdagmiddag geen zorgen over de mogelijke gevolgen van de ophef. 'Ik heb goed werk gedaan als informateur, er zit een goed kabinet. De verhoudingen zijn goed, ik heb nergens spijt van. 't Kabinet staat als een huis en ik ga er vanuit dat dat zo blijft.'

Lucassen raakte deze week in opspraak toen RTL Nieuws zijn veroordeling naar buiten bracht. Eerder werd bekend dat vroegere buren uit Haarlem hadden gezegd dat ze herhaaldelijk aangifte tegen hem deden wegens bedreigingen en intimidatie.
Goedzo Geertje en Markje en nu weer samen in de zandbak spelen :Y.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:43:05 #125
295457 TomLievense
pi_88641752
quote:

[..]

Conclusie
De bron (lees: de Parijen) moeten worden aangepakt m.u.v. de PVV met als reden daarvoor dat die nieuw is.

Mijn conclusie is eerder dat de PVV aangepakt moet worden. Een nieuwe partijstructuur zoals Hero Brinkman voorstelt.
pi_88641753
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:41 schreef Lamon. het volgende:

[..]

De mijne ook, vanaf de nepziekte van dat ene gare wijf, tot aan dat rotwijf wat nog even snel geinaugureerd wilde worden om haar geld te krijgen, en nog tig dingen zoals al die onterechte declaraties...
Maar bedreiging en terroriseren is weer eens een stapje verder...
Tja, de PVV is ook net een stapje verder, dus een Lucassen was te verwachten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88641787
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef OllieA het volgende:

[..]

Klopt, maar dan ben je niet objectief, dus je moet het even subtieler brengen. :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:56:35 #128
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88642028
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef TomLievense het volgende:

Conclusie
De bron (lees: de Parijen) moeten worden aangepakt m.u.v. de PVV met als reden daarvoor dat die nieuw is.
Mijn conclusie is eerder dat de PVV aangepakt moet worden. Een nieuwe partijstructuur zoals Hero Brinkman voorstelt.
Weer niet goed.
dis-advantage betekent nadeel. Namelijk voor hen die al een bol tapijt hebben liggen terwijl de pvv net begint.
Gevrijwaard is de pvv niet. Anderen hebben gewoon meer 'strafpunten in hun politiek rijbewijs'.
Brinkman is een mol, of gewoon niet goed bezig met zijn keuze voor de pvv.
PVV-ers willen het zo, gedoogsteun en niet-PVVer zijn. Mag dat niet? dan is men toch fascist, wanneer men anderen vertelt wat wel en niet goed te vinden / mogen doen en laten?
pi_88642056
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:56 schreef fokthesystem het volgende:

[..]
Gevrijwaard is de pvv niet. Anderen hebben gewoon meer 'strafpunten in hun politiek rijbewijs'.
De PVV heeft in zo'n korte tijd zoveel strafpunten gescoord dat ze hun rijbewijs beter direct hadden kunnen inleveren...
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:58:15 #130
295457 TomLievense
pi_88642069
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

De PVV heeft in zo'n korte tijd zoveel strafpunten gescoord dat ze hun rijbewijs beter direct hadden kunnen inleveren...
Dat lijkt me de juiste conclusie
pi_88642078
Onze premier zegt weer een wat! O+

:')
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:58:56 #132
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88642084
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:56 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Weer niet goed.
dis-advantage betekent nadeel. Namelijk voor hen die al een bol tapijt hebben liggen terwijl de pvv net begint.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Dat lijkt me de juiste conclusie
Ja zeker, MAAR! :)
In dat geval liggen er elders ook nog wat rijbewijs afpak zaken open, met rente! :)
pi_88642120
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

[..]

Ja zeker, MAAR! :)
In dat geval liggen er elders ook nog wat rijbewijs afpak zaken open, met rente! :)
Niet in de moderne tijd van de politiek, laten we zeggen de 21e eeuw...
pi_88642255
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou, zó'n grote soap had ik niet verwacht.

Ik kende ook heel die crimesite niet voor ik dit topic zag en vond het eerste bericht eigenlijk al zó absurd dat ik een hoax vermoedde. Toen er nog van alles bovenop kwam werd dat gevoel steeds sterker in eerste instantie.

Ik had echt zoiets van "dat kán toch niet allemaal door de screening geglipt zijn en die gast moet toch geweten hebben dat zoiets een keer boven water komt?".
pi_88642329
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, zó'n grote soap had ik niet verwacht.
Dat ben ik met je eens. Het gaat wel erg ver.
quote:
Ik kende ook heel die crimesite niet voor ik dit topic zag en vond het eerste bericht eigenlijk al zó absurd dat ik een hoax vermoedde. Toen er nog van alles bovenop kwam werd dat gevoel steeds sterker in eerste instantie.

Ik had echt zoiets van "dat kán toch niet allemaal door de screening geglipt zijn en die gast moet toch geweten hebben dat zoiets een keer boven water komt?".
Dat heb ik me al eens eerder afgevraagd in deze topicreeks: heeft Lucassen nu echt gedacht dat dit niet boven water zou komen?
Dat is toch wel een beetje dom.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:14:31 #136
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88642398
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:10 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het gaat wel erg ver.

[..]

Dat heb ik me al eens eerder afgevraagd in deze topicreeks: heeft Lucassen nu echt gedacht dat dit niet boven water zou komen?
Dat is toch wel een beetje dom.
Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......
Anders stelt heel die screening van de PVV natuurlijk niets voor.
pi_88642448
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......
Iemand zei dat dat maar 7 jaar omvatte, ik zal het eens opzoeken...
pi_88642460
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef Arglist het volgende:

[..]

je vergeet even dat je de PVV natuurlijk niet kan scharen onder de gewone serieuze partijen.
pi_88642501
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

je vergeet even dat je de PVV natuurlijk niet kan scharen onder de gewone serieuze partijen.
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.

Verbaasde me nogal, trouwens, dat dat niet een standaardprocedure is.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:22:41 #140
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88642570
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG aanvragen voor nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.

Dat zou echt onbegrijpelijk zijn....
pi_88642576
quote:

Dat is wel apart inderdaad bij een beetje sport of jeugdclub is zoiets standaard.
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:24:39 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_88642615
In elke normaal georganiseerde partij moet je je omhoogwerken via de gemeentepolitiek. Als wethouder word je al gescreend. Je kan je dan langzaamaan steeds hoger komen. Zo werkt het bij de PVV dus niet, daar kan je meteen aan de slag in het hoogste machtcentrum, het parlement. Vandaar dat dat, en de fascistische denkbeelden, veel opportunisten aantrekt die uit zijn op zelfverheerlijking. Er zullen nog wel meer zaken aan het licht komen.
pi_88642682
quote:

[..]

Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.

Omdat een VOG vrij zinloos is in dit geval. Tenzij je álle vakjes op het aanvraagformulier wilt aankruisen. Maar volgens mij is zelfs dat niet mogelijk. De controle richt zich (normaliter) enkel op de functie waarvoor deze is aangevraagd.
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:31:05 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88642761
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
In elke normaal georganiseerde partij moet je je omhoogwerken via de gemeentepolitiek. Als wethouder word je al gescreend. Je kan je dan langzaamaan steeds hoger komen. Zo werkt het bij de PVV dus niet, daar kan je meteen aan de slag in het hoogste machtcentrum, het parlement. Vandaar dat dat, en de fascistische denkbeelden, veel opportunisten aantrekt die uit zijn op zelfverheerlijking. Er zullen nog wel meer zaken aan het licht komen.
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Problemen waar een partij die al 15 jaar bestaat geen moeite mee heeft.

Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.

Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
The truth was in here.
pi_88642774
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Omdat een VOG vrij zinloos is in dit geval. Tenzij je álle vakjes op het aanvraagformulier wilt aankruisen. Maar volgens mij is zelfs dat niet mogelijk. De controle richt zich (normaliter) enkel op de functie waarvoor deze is aangevraagd.
Ik ben niet zo thuis in de VOG's, mijn laatste is even geleden.
Kun je iets specifieker uitleggen waarom een VOG in dit geval zinloos zou zijn geweest?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88642823
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:

[..]
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Grappenmaker :D. het zou juist meer dan prima in het PVV-profiel passen wanneer deze oppertokkie in de fractie blijft zitten. Dat doet de PVV meer schade dan een vertrek.
pi_88642828
quote:

[..]

Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.

Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.

Nou ja zeg, ik beschouw mezelf als vieze linkse bloedhond, maar ik heb toch al meerdere malen gepost dat Lucassen zou moeten blijven zitten als boegbeeld van de PVV hoor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88642905
quote:

[..]

Nogal ja, als je als postbezorger bij TNT aan de bak wilt vragen ze dat al aan je hoorde ik laatst van een kennis. :D
pi_88642938
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou ja zeg, ik beschouw mezelf als vieze linkse bloedhond, maar ik heb toch al meerdere malen gepost dat Lucassen zou moeten blijven zitten als boegbeeld van de PVV hoor.
yippp helemaal mijn mening..
een boegbeeld om je vingers bij af te likken,
wat een rolmodel ook
welk een voobeeld van hufterij
jawel de PVV verdient de man
pi_88643064
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
yippp

zo ging de LPF-kamerfractie ook ten onder...
binnen de partij zelf was er een ongecontroleerde explosieve ledengroei ...
dus er kon wbt gewone leden ook al geen normale selectie zijn
dan nog dat rechtsradicalisme een grote aantrekkingskracht heeft op figuren met een grote bek
a-sociaal, rancuneus, discriminerend wo racistisch , achtergebleven in sociale intelligentie.
Lucassen is nog maar een gematigd voorbeeld van dat soort mensen
pi_88643099
quote:

[..]

Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.

En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte _O-
pi_88643153
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Grappenmaker :D. het zou juist meer dan prima in het PVV-profiel passen wanneer deze oppertokkie in de fractie blijft zitten. Dat doet de PVV meer schade dan een vertrek.
Ik denk dat hij opstapt en dat er al een ander klaarstaat om zijn plaats in te nemen.
Zijn positie is onhoudbaar nu.
pi_88643159
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

yippp

dus er kon wbt gewone leden ook al geen normale selectie zijn
dan nog dat rechtsradicalisme een grote aantrekkingskracht heeft op figuren met een grote bek
a-sociaal, rancuneus, discriminerend wo racistisch , achtergebleven in sociale intelligentie.
Lucassen is nog maar een gematigd voorbeeld van dat soort mensen
Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.
pi_88643166
quote:

[..]

Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort? :{
pi_88643198
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.

En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte _O-
Kap eens met dat gezeik over links, aub...
pi_88643225
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:46 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Kap eens met dat gezeik over links, aub...
Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk. :D
pi_88643343
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef marcodej het volgende:

[..]

Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk. :D
De PVV is op veel punten zo links als de hel, alleen zie ik werkelijk niet wat dat aan de discussie toevoegt...het gaat over 1 persoon.
pi_88643369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.
** de interne machtstrijd in de kamerfractie: ... door figuren die vooral Fortuynzoekers waren ...dwz de eigen status, poen en karriere najoegen. Pim himself wist dat vlak voor zijn dood, maar hij was er wel verantwoordelijk voor...
Een selectie in een gevestigde partij is een proces van jarenlang op lokaal niveau.... en ook een leerschool voor opportunisten... zich iets meer gedeisd houden als men hogerop wilt
** Hetzelfde gebeurde ook bij de gewone leden.... afdelingen werden binnen een paar weken uit de grond gestampt. plus de factor grote bek, bazigheid... Men zegt wel eens dat de partijbasis op het internet is kapot gegaan door het geschreeuw op de fortuynistische fora.
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:53:57 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88643420
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort? :{
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken? :D
Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
:)
The truth was in here.
pi_88643476
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
klopt... hij moet blijven zitten Dit soort stoere jongens heeft het land nodig
als negatief voorbeeld dus.. en als anti-reclame voor de PVV

Eric........ please don't go
pi_88643485
quote:

[..]

Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar? :o
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:56:11 #162
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88643501
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ja, want dat zijn geen mietjes, precies wat het land nodig heeft :')
pi_88643508
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En mensen die zedendelicten plegen :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:57:37 #164
177885 JoaC
Het is patat
pi_88643549
Is er iemand die tijd heeft een overzicht te maken van alle incidenten bij partijen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88643620
quote:

[..]

Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte! *)
pi_88643677
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef JoaC het volgende:
Is er iemand die tijd heeft een overzicht te maken van alle incidenten bij partijen?
http://www.allesopeenrij.(...)vrijw_opgestapt.html

Gaat tot en met Hirsi Ali.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:12:43 #167
104871 remlof
Europees federalist
pi_88644065
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sorry, maar iemand als die Lucassen hoort geen enkele fractie in z'n gelederen te willen hebben. Die moet gewoon weg. Hij schijnt alleen nogal aan z'n zetel te hechten, dus zo hebben we de Lijst Ultra Lucassen en een regering met maar 75 zetels :')
pi_88644120
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vergeet zijn vocabulaire niet. We hebben meer argumenten à la "kankerhoer" nodig in het debat. ^O^
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:15:25 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88644157
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte! *)
Prima, ruilen we met de tokkie van hiernaast :D
The truth was in here.
pi_88644197
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn. Hieraan merk je dat er nog geen routine en goed apparaat achter de partij zit, want normale kandidaten komen via de lokale politiek op (en dan zou dit allang naar boven gekomen zijn) dus die voordeel van automatische screening met de tijd is er al niet. Ook niet als Wilders de Partij voor de Pravda had opgericht.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88644279
Deze Lucassen mag uiteraard in de Kamer blijven. Niets weerhoudt een veroordeelde ervan volksvertegenwoordiger te worden. Niets weerhoudt het partijbestuur van de PVV Geert Wilders ervan hem te verzoeken op te stappen, of niet. Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt. Laten ik het zo zeggen: seksueel misbruik is geen piketpaaltje voor Geert Wilders. Just sayin'.
pi_88644350
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt.
:?
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:20:43 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88644353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn. Hieraan merk je dat er nog geen routine en goed apparaat achter de partij zit, want normale kandidaten komen via de lokale politiek op (en dan zou dit allang naar boven gekomen zijn) dus die voordeel van automatische screening met de tijd is er al niet. Ook niet als Wilders de Partij voor de Pravda had opgericht.
Exact. En inderdaad trekt een dergelijk partij bepaalde extremen aan, net als in ieder ander partij.
The truth was in here.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:22:25 #174
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88644401
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Deze Lucassen mag uiteraard in de Kamer blijven. Niets weerhoudt een veroordeelde ervan volksvertegenwoordiger te worden. Niets weerhoudt het partijbestuur van de PVV Geert Wilders ervan hem te verzoeken op te stappen, of niet. Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt. Laten ik het zo zeggen: seksueel misbruik is geen piketpaaltje voor Geert Wilders. Just sayin'.
Het was vrijwillig, maar als jij weet dat het verkrachting is mag je dat natuurlijk ook aantonen. Vraag aan jou, weet jij wat verkachting en seksueel misbruik is?

Doe geen beschuldigingen die je niet kunt waarmaken.
pi_88644412
Is deze hele zaak niet opgezet door rechtse media?
Waarvan we weten dat Telegraaf, WNL en Powned van het zelfde concern is en goeie maatjes met Elsevier..
Werd hier een bewust spelletje opgezet door hen ? En waarom ? Zetelwinst voor VVD en CDA ?
pi_88644469
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Waarvan we weten dat Telegraaf, WNL en Powned van het zelfde concern is en goeie maatjes met Elsevier..
Werd hier een bewust spelletje opgezet door hen ? En waarom ? Zetelwinst voor VVD en CDA ?
Evident.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:24:09 #177
294269 mlg
pi_88644471
Hij wil zijn zetel niet inleveren, de klootzak. Ze moeten die zetel uit hem martelen.
pi_88644557
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Hallo Thomas Ross :W
pi_88644583
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het was vrijwillig, maar als jij weet dat het verkrachting is mag je dat natuurlijk ook aantonen. Vraag aan jou, weet jij wat verkachting en seksueel misbruik is?

Doe geen beschuldigingen die je niet kunt waarmaken.
Vrijwillig ?
Een getuige van toen zegt wat anders:

quote:
De militaire geestelijk verzorger die de Ermelose ontuchtzaak in 2001 aan het licht bracht kan er nog steeds boos over worden. 'Wat deze meiden toen werd aangedaan is een grove vorm van onderdrukking'. Ook voor PVV-kamerlid Eric Lucassen heeft hij geen goed woord over. 'Hij liegt, hij komt er veel te mooi vanaf zo'.
http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt
pi_88644671
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vrijwillig ?
Een getuige van toen zegt wat anders:

[..]

http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt
Hij is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:33:03 #181
136 V.
Like tears in rain...
pi_88644797
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Holograph het volgende:

[..]

O, dus het is 'maar' seksueel misbruik? :{

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:33:59 #182
136 V.
Like tears in rain...
pi_88644842
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En als het nou een Marokkaan was die was veroordeeld en zijn straf had uitgezeten?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_88644850
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel een lage straf, voor het verkopen van diploma's na verlening van seksuele diensten door 17-jarigen. Een week militaire detentie en 500 euro meen ik me te herinneren.

Gelukkig gaat de PVV wat doen aan die lage straffen. ^O^
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88644887
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef Verbal het volgende:

[..]

O, dus het is 'maar' seksueel misbruik? :{

V.
Misschien dat mensen eens een bepaalde film moeten kijken voordat ze dat als tof en geen mietjesgedrag beschouwen...maar die is te subtiel vrees ik....
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:35:14 #185
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88644891
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Met terugwerkende kracht?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:35:53 #186
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88644922
quote:
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn.
Zoals Pool in een vorig topic al melde, de mentaliteit van Wilders en het type politci die hij heeft gezocht hebben dit in de hand gewerkt. We hebben 1 vergelijkbare situatie, de LPF, en die visten in dezelfde hoek. De Partij voor de Dieren is niet zo snel zo groot geworden, maar in een vergelijkbare situatie zou er wellicht ook wel wat ongure types zijn, maar dat zou je dan moeten zoeken n de krakerswereld of milieuactivisme (zie ook voorbeelden binnen GroenLinks). Dat geeft duidelijk aan hoe deze Lucassen en de andere talloze voorbeelden van gure types binnen de PVV wel degelijk de partij (lees: Wilders) aan te rekenen zijn. Ja, het had iedereen kunnen zijn, maar het gebeurt de PVV. Dat ontwijkende gedrag is nergens voor nodig.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:36:15 #187
294269 mlg
pi_88644941
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel een lage straf, voor het verkopen van diploma's na verlening van seksuele diensten door 17-jarigen. Een week militaire detentie en 500 euro meen ik me te herinneren.

Dure sletten die 17-jarigen. De jeugd van tegenwoordig, fucking capitalism.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:38:39 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_88645057
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Met terugwerkende kracht?
Dat zou pas een statement zijn :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:38:53 #189
136 V.
Like tears in rain...
pi_88645067
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef mlg het volgende:

Dure sletten die 17-jarigen. De jeugd van tegenwoordig, fucking capitalism.
Is je moeder trots op je?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_88645149
wel grappig dat dit wilders en de pvv word aangerekend.

alsof wilders op dit soort figuren zit te wachten ...
pi_88645185
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef hannekerijp het volgende:

Het waren vriendjes van elkaar...
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:42:13 #192
294269 mlg
pi_88645217
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is je moeder trots op je?

V.
Jup. Die van jou niet? Kap trouwens is met die autistische trekjes met V.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:42:34 #193
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88645235
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef hannekerijp het volgende:

Blijkbaar wel, anders had hij hem niet op de lijst gezet. En aangezien de PVV geen partijraad heeft of een andere commissie die over de kandidaatstelling gaat, maar alles door Wilders zelf geregeld wordt, kunnen we concluderen dat hij inderdaad op deze figuur zat te wachten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88645302
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Sorry, maar iemand als die Lucassen hoort geen enkele fractie in z'n gelederen te willen hebben. Die moet gewoon weg. Hij schijnt alleen nogal aan z'n zetel te hechten, dus zo hebben we de Lijst Ultra Lucassen en een regering met maar 75 zetels :')
De PVV zal dan ook niet blij met hem zijn nu.
En zoals ik al eerder zei, hij zal wel opstappen aangezien zijn positie onhoudbaar is. En waarschijnlijk zal Wilders hem wel aansporen tot opstappen.

Een eigen lijst zou ik niet doen als ik hem was. Zoiets blijft als een smet aan hem kleven.

quote:
En dit.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:44:14 #195
104871 remlof
Europees federalist
pi_88645323
Brinkman lacht zich kapot inderdaad :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:44:54 #196
294269 mlg
pi_88645361
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
Brinkman lacht zich kapot inderdaad :D
Hoor jij hem niet Drinkman te noemen?
pi_88645382
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:35 schreef Montov het volgende:

[..]

Zoals Pool in een vorig topic al melde, de mentaliteit van Wilders en het type politci die hij heeft gezocht hebben dit in de hand gewerkt. We hebben 1 vergelijkbare situatie, de LPF, en die visten in dezelfde hoek. De Partij voor de Dieren is niet zo snel zo groot geworden, maar in een vergelijkbare situatie zou er wellicht ook wel wat ongure types zijn, maar dat zou je dan moeten zoeken n de krakerswereld of milieuactivisme (zie ook voorbeelden binnen GroenLinks). Dat geeft duidelijk aan hoe deze Lucassen en de andere talloze voorbeelden van gure types binnen de PVV wel degelijk de partij (lees: Wilders) aan te rekenen zijn. Ja, het had iedereen kunnen zijn, maar het gebeurt de PVV. Dat ontwijkende gedrag is nergens voor nodig.
Dat ben ik dan niet met je eens. De hoek waarin Wilders/de LPF destijds vissen heeft niks te maken met ontucht, het terroriseren van je buren en dat soort dingen. Wat je eerder kunt verwachten zijn een hoop figuren die door de mand vallen dat ze ooit lid zijn geweest van extreem-rechtse partijen.

Bij de Partij van de Dieren en Co. zouden het inderdaad eerder idioten zijn die nertsen bevrijden en eigenaren van bedrijven waar iets met dieren wordt gedaan bedreigen, maar stel dat de Partij van de Dieren ook ineens "opgeblazen" was en à la minute heel veel kandidaten op high profile-posten kwijt had gemoeten dan had er net zo lief mensen op dit soort posten gezeten waarvan de achtergrond niet goed duidelijk was geweest en had je dit soort verrassingen gehad.
pi_88645392
Met al die idioten die hij heeft aangesteld als stemvee in de fractie, moet Geert Wilders haast wel sterven aan een hartaanval zowat. Elke week is er wel weer wat.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:47:17 #199
136 V.
Like tears in rain...
pi_88645473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef mlg het volgende:

Kap trouwens is met die autistische trekjes met V.
Nee. N00b.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_88645531
quote:

[..]

Dat ga ik niet ontkennen nee. Wat dit betreft is dit de nieuwe ronde nieuwe kansen om een partij zich onsterfelijk belachelijk te zien maken. Ik had destijds getekend voor zoiets met de LPF. Laat Fortuyn maar MP worden dacht ik. Hij zou als een natte scheet uitgegaan zijn door de schaamteloze klucht die zijn partij van hun actieve regeerperiode heeft gemaakt. Nu is hij een held, met dank aan een veganistische gladiool.
pi_88645561
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Monidique het volgende:
Met al die idioten die hij heeft aangesteld als stemvee in de fractie, moet Geert Wilders haast wel sterven aan een hartaanval zowat. Elke week is er wel weer wat.
Om heel eerlijk te zijn, ik begrijp het wel. Het feit dat hij door extremisten bedreigd is, is namelijk zeker geen grapje.
Maar dat heeft wel gezorgd voor het feit dat iedereen in zijn buurt die hem wel vriendelijk benaderde een mogelijke kandidaat werd, en daar ging het mis.
Je kunt als je zelf emotioneel en psychisch niet lekker in je vel zit, geen overdachte beslissingen maken.
pi_88645563
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, anders had hij hem niet op de lijst gezet. En aangezien de PVV geen partijraad heeft of een andere commissie die over de kandidaatstelling gaat, maar alles door Wilders zelf geregeld wordt, kunnen we concluderen dat hij inderdaad op deze figuur zat te wachten.
ja ik zie het voor me:

wilders: Heb je vroeger nog criminele dingen gedaan?
lucassen: ja, de buurt geterroriseerd, opa's aan het huilen gemaakt en ondergeschikten aangerand.
Wilders: Mooi, mensen zoals jou zoek ik want ik wil later als ik in de regering zit flinke rellen

vrijdag 12 november 2010 @ 19:51:43 #203
294269 mlg
pi_88645691
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef hannekerijp het volgende:

[..]

ja ik zie het voor me:

wilders: Heb je vroeger nog criminele dingen gedaan?
lucassen: ja, de buurt geterroriseerd, opa's aan het huilen gemaakt en ondergeschikten aangerand.
Wilders: Mooi, mensen zoals jou zoek ik want ik wil later als ik in de regering zit flinke rellen

Grappig man rijpe Hanneke. Jammer dat fok geen karma systeem kent.
pi_88645725
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef mlg het volgende:

[..]

Grappig man rijpe Hanneke. Jammer dat fok geen karma systeem kent.
sarcasme is je vreemd?
pi_88645766
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat ga ik niet ontkennen nee. Wat dit betreft is dit de nieuwe ronde nieuwe kansen om een partij zich onsterfelijk belachelijk te zien maken. Ik had destijds getekend voor zoiets met de LPF. Laat Fortuyn maar MP worden dacht ik. Hij zou als een natte scheet uitgegaan zijn door de schaamteloze klucht die zijn partij van hun actieve regeerperiode heeft gemaakt. Nu is hij een held, met dank aan een veganistische gladiool.
Kijk, dat vind ik een toffe post. Jij bent eerlijk ^O^
pi_88645837
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

maar goed, ik krijg de indruk dat mensen denken dat dit het einde van rechts is.
dat is dus niet zo.
pvv krijgt een klap maar zal er niet aan tenonder gaan
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:58:17 #207
104871 remlof
Europees federalist
pi_88645974
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef hannekerijp het volgende:

[..]

maar goed, ik krijg de indruk dat mensen denken dat dit het einde van rechts is.
dat is dus niet zo.
pvv krijgt een klap maar zal er niet aan tenonder gaan
Nee, ze hebben meer klappen nodig. Maar die brengen ze zichzelf wel toe.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:58:23 #208
136 V.
Like tears in rain...
pi_88645977
quote:

[..]

Ach ach... wat zijn PVV'ers ineens voor nieuwe kansen als het geen Marokkanen betreft :') Hebben jullie nou echt zo weinig zelfkritiek?
quote:
Het is nog lang niet zo erg als Wilders die er rond voor uitkomt dat hij een paar jaar geleden probeerde het kabinet te laten vallen over dubbele paspoorten van bewindslieden en er nu geen punt van maakt omdat hij dit kabinet wil (hoe blatant kan de grote leider trouwens aangeven hoe makkelijk hij zijn principes kan laten varen?).

En van mij hoeft een kabinet hier niet over te struikelen of zo, maar het toont wel aan hoe instabiel deze 'stabiele' meerderheid eigenlijk is. Een soap zoals alleen een LPF of een PVV die kan veroorzaken. En ik vermaak me kostelijk met alle PVV-apologeten hier :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_88646030
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef remlof het volgende:

[..]

leg me dan eens uit dat na het lpf debacle (want dat was een ramp) wilders nu weer zo groot is?
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:01:04 #210
136 V.
Like tears in rain...
pi_88646106
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:59 schreef hannekerijp het volgende:

leg me dan eens uit dat na het lpf debacle (want dat was een ramp) wilders nu weer zo groot is?
Omdat men erg hardleers is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_88646142
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ach ach... wat zijn PVV'ers ineens voor nieuwe kansen als het geen Marokkanen betreft :') Hebben jullie nou echt zo weinig zelfkritiek? [..]

Het is nog lang niet zo erg als Wilders die er rond voor uitkomt dat hij een paar jaar geleden probeerde het kabinet te laten vallen over dubbele paspoorten van bewindslieden en er nu geen punt van maakt omdat hij dit kabinet wil (hoe blatant kan de grote leider trouwens aangeven hoe makkelijk hij zijn principes kan laten varen?).

En van mij hoeft een kabinet hier niet over te struikelen of zo, maar het toont wel aan hoe instabiel deze 'stabiele' meerderheid eigenlijk is. Een soap zoals alleen een LPF of een PVV die kan veroorzaken. En ik vermaak me kostelijk met alle PVV-apologeten hier :)

V.
Jullie?
pi_88646161
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
ohwje bedoelt bij de pvda en dergelijke om bepaalde problemen aan te pakken en zodoende hun aanhang te verjagen.

goh ik ben het helemaal eens met je
pi_88646178
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Je mag best politiek incorrect worden en zeggen dat veel mensen gewoon zo dom als het achtereind van een koe zijn, en het geheugen van een doperwt hebben hoor. :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:02:59 #214
136 V.
Like tears in rain...
pi_88646187
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jullie?
Ja "jullie". De apologeten hier.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:03:26 #215
104871 remlof
Europees federalist
pi_88646201
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 19:59 schreef hannekerijp het volgende:

[..]

Omdat zo'n 15 a 20 procent van de kiezers kennelijk erg gevoelig is voor populisten die maar wat schreeuwen zonder met werkbare oplossingen te komen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:04:00 #216
136 V.
Like tears in rain...
pi_88646222
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef hannekerijp het volgende:

[..]

ohwje bedoelt bij de pvda en dergelijke om bepaalde problemen aan te pakken en zodoende hun aanhang te verjagen.

goh ik ben het helemaal eens met je
Geen idee wat je bazelt. Maarreh... wat jij wilt...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_88646242
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat zo'n 15 a 20 procent van de kiezers kennelijk erg gevoelig is voor populisten die maar wat schreeuwen zonder met werkbare oplossingen te komen.
en pvda komt wel met werkbare oplossingen?

nedoel je van die werkzame oplossingen zoals een uitzendbureau gerund door ella vogelaar :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:05:55 #218
136 V.
Like tears in rain...
pi_88646288
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef hannekerijp het volgende:

[..]

Is iedereen die jouw 'visie' niet deelt meteen van de PvdA?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:07:20 #219
104871 remlof
Europees federalist
pi_88646349
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef hannekerijp het volgende:

[..]

nedoel je van die werkzame oplossingen zoals een uitzendbureau gerund door ella vogelaar :')
Ja. In de meeste probleemwijken (ik woon er zelf in één) gaat het door het beleid dat is ingezet door Vogelaar behoorlijk beter nu.
pi_88646375
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is iedereen die jouw 'visie' niet deelt meteen van de PvdA?

V.
nee maar de pvda levert wel de burgermeesters en raadsleden in de grote steden met de problemen...

dus die hebben al 40 jaar hun werkzame mogelijkheden al getoond...
pi_88646873
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:07 schreef hannekerijp het volgende:

[..]

nee maar de pvda levert wel de burgermeesters en raadsleden in de grote steden met de problemen...

dus die hebben al 40 jaar hun werkzame mogelijkheden al getoond...
In Amsterdam gaat het prima vind ik. Hier in Osdorp waren vroeger nog wel eens wat problemen, overlast door rondhangende jongeren bijvoorbeeld. Nu is dat niet het geval, je kunt overal veilig over straat en hebt nergens last van. Dit is mede door de, hier veelvuldig uitgekotste, straat coaches. Die zie je heel veel rondfietsen en die gaan gesprekken aan met de jongeren en hun ouders. In Amsterdam zijn de enige echte problemen nog in Zuidoost vanwege de schietpartijen (en dat zijn geen moslims).
pi_88647010
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik een toffe post. Jij bent eerlijk ^O^
Hehehe :*
Ik voorzie nog weleens dat het mijn einde gaat worden, dit kantje van me :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:46:01 #223
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88647836
Wilders denkt nog steeds na.

Het is dus echt een hersenkraker, dit. Spannend, will he stay or will he go?
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:55:39 #224
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88648295
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Bluesdude het volgende:

Nee dat was interne politiek en vechten om de posities en ideeen,

quote:
Laat nu net de pvv de enige zijn die die last niet heeft.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:57:37 #225
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88648394
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bij het cda/sgp/cu zou dat elke keer zijn dat je masturbeert.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:01:35 #226
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88648574
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:55 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee dat was interne politiek en vechten om de posities en ideeen,

mwoah Eberhart had ook iets met steekpenningen en dan heb je Bijlhout nog :')

Zolang je dit soort conflicten krijgt is het maar wachten totdat deze intern worden, zeker op het moment dat de PVV mee moet stemmen om kabinetsbeleid door te voeren.
Een kamerlid hoeft zn zetel nl niet op te geven op het moment dat hij uit een partij stapt en omdat de LPF nog in een meerderheidskabinet zat met 93 zetels en niet in een kabinet dat met gedoogsteun net een meerderheid heeft hoeft een conflict niet eens intern te worden om het kabinet te kunnen laten klappen.

[ Bericht 6% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 12-11-2010 21:11:27 ]
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:12:00 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88649053
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Er is geen alternatief, weet je nog de formatieperiode te herrineren? Links kreeg het niet voor elkaar, Cohen wilde ook niet.
Volgende verkiezingen betekent alleen maar weer meer stemmen voor de VVD en PVV.
The truth was in here.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:12:45 #228
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88649094
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er is geen alternatief, weet je nog de formatieperiode te herrineren? Links kreeg het niet voor elkaar, Cohen wilde ook niet.
Volgende verkiezingen betekent alleen maar weer meer stemmen voor de VVD en PVV.
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:13:23 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88649122
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wilders denkt nog steeds na.

Het is dus echt een hersenkraker, dit. Spannend, will he stay or will he go?
Wilders, in tegenstelling tot sommige andere uit de fractie is gewoon een hele slimme man. Bespeelt iedereen, zegt dingen bewust, woord voor woord.
The truth was in here.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:13:40 #230
104871 remlof
Europees federalist
pi_88649133
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

De PVV marginaliseert zich vanzelf. As you see, it's in progress right now :+
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:14:44 #231
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88649185
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom is de PVV dan een keer zo groot als de PvdA?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:14:59 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88649192
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
Ja? Hebben de andere partijen zich in de afgelopen periode goed weten te profileren dan? :)
Toegegeven, ik vind de overige partijen met dit gedoe rond de PVV lekker kalm. Ken wel plekken waar het anders is :')
The truth was in here.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:15:34 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_88649219
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet. Peilingen zeggen niets.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:15:35 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88649222
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Komen gewoooon weer andere mannetjes voor in de plaats.
The truth was in here.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:16:03 #235
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88649240
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet. Peilingen zeggen niets.
Klopt, maar je kan wel tendensen waarnemen. En die zijn vooralsnog positief.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:16:30 #236
104871 remlof
Europees federalist
pi_88649265
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Komen gewoooon weer andere mannetjes voor in de plaats.
Ja, ze kunnen vast nog wel een louche figuur vinden om de plaats van Lucassen in te nemen. Als die tokkie z'n zetel wil opgeven tenminste :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:16:30 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88649266
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Omdat ze de stemmers van de CDA er op dit moment bij hebben, ik vraag mij af of deze stemmers na een snelle val van rutte i nog steeds PVV zullen gaan stemmen, zeker na al deze negatieve berichtgeving.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:17:11 #238
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88649303
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Omdat ze de stemmers van de CDA er op dit moment bij hebben, ik vraag mij af of deze stemmers na een snelle val van rutte i nog steeds PVV zullen gaan stemmen, zeker na al deze negatieve berichtgeving.
Mwah, de PVV is wel eens vaker door het stof gegaan en ze kwamen er altijd weer heelhuids uit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:18:38 #239
104871 remlof
Europees federalist
pi_88649385
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt, maar je kan wel tendensen waarnemen. En die zijn vooralsnog positief.
Ik zou het eerder als negatief bestempelen als zo'n relatief groot gedeelte van het electoraat zich voor het fascistische karretje van Wilders laat spannen.

Maar ik ga er van uit dat als ze echt moeten stemmen er velen wel bij zinnen komen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:19:43 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88649445
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zou het eerder als negatief bestempelen als zo'n relatief groot gedeelte van het electoraat zich voor het fascistische karretje van Wilders laat spannen.

Maar ik ga er van uit dat als ze echt moeten stemmen er velen wel bij zinnen komen.
Maak je geen zorgen, vooralsnog zie ik het fascisme beetje bij beetje verwijden, aldus de peilingen van de de afgelopen 2 maand.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:20:47 #241
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88649504
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mwah, de PVV is wel eens vaker door het stof gegaan en ze kwamen er altijd weer heelhuids uit.
Aan de andere kant zijn ze wel gezwikt voor standpunten als de AOW leeftijd en kunnen ze door bijv de VVD net zo goed van draaikonterigheid beticht worden, als ze deze regelingen in een evt nieuw verkiezingsprogramma aanpassen vanwege hun ex-PvdA achterban.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:21:43 #242
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88649562
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn ze wel gezwikt voor standpunten als de AOW leeftijd en kunnen ze door bijv de VVD net zo goed van draaikonterigheid beticht worden, als ze deze regelingen in een evt nieuw verkiezingsprogramma aanpassen vanwege hun ex-PvdA achterban.
Half 11 is hier een topic over, nouja niet over de pvv maar wel over de pragmatische standpunten waar een heel dubieus pact is over gesloten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:24:30 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_88649743
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, vooralsnog zie ik het fascisme beetje bij beetje verwijden, aldus de peilingen van de de afgelopen 2 maand.
Wees er maar blij mee, fascisme moet het hebben van het ressentiment en zal er dus niets aan doen om dat weg te nemen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:25:25 #244
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88649810
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Peilingen zeggen weinig aangezien het sowieso een maand of 2 duurt voordat nieuwe verkiezingen gerealiseerd zijn en peilingen kunnen zo omslaan op het moment dat er mensen voor je partij gedoogsteun aan een kabinet geven die bijvoorbeeld voor ontucht veroordeeld zijn.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:27:51 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88649969
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Wees er maar blij mee, fascisme moet het hebben van het ressentiment en zal er dus niets aan doen om dat weg te nemen.
Kutzooi!!, ik maakte een hele domme typefout, ik zie nu pas wat verwijden is _O- _O- _O- Ik wilde verdwijnen typen ivm verband met links.

Dit was niet de bedoeling.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:29:57 #246
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88650078
Nu lijkt het net alsof ik fascisme verheerlijk. Nogmaals ik distantieer me van elke vorm van extremisme.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:30:38 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650113
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kut zooi!!, ik maakte een hele domme typefout, ik zie nu pas wat verwijden is _O- _O- _O- Ik wilde verdwijnen typen ivm verband met links.

Dit was niet de bedoeling.
Je ziet het fascisme verdwijnen? De PVV groeit toch alleen maar in die peilingen?
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:31:37 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88650158
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Je ziet het fascisme verdwijnen? De PVV groeit toch alleen maar in die peilingen?
Nee, dit was een woordspeling (pvda zakt dus fascisme zakt af). Dat poogde ik te zeggen. Je snapt dat ik verdwijnen bedoelde en niet verwijden?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:32:33 #249
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650213
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, dit was een woordspeling (pvda zakt dus fascisme zakt af). Dat poogde ik te zeggen. Je snapt dat ik verdwijnen bedoelde en niet verwijden?
Ja, maar de PvdA is ongeveer de laatste partij die je als fascistisch kan bestempelen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:34:10 #250
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88650313
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, maar de PvdA is ongeveer de laatste partij die je als fascistisch kan bestempelen.
Ok, laat het helder wezen dat ik elke vorm van fascisme verwerp :)

Nee ik weet ook wel dat de PvdA geen fascistische partij is, net zoals de PVV. Je mag die standpunten discriminatoir vinden maar dat is niet hetzelfde als fascisme!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88650430
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ok, laat het helder wezen dat ik elke vorm van fascisme verwerp :)
Ook de 'vorm' van een religieuse etnische minderheid vervolgen ?
quote:
Nee ik weet ook wel dat de PvdA geen fascistische partij is, net zoals de PVV. Je mag die standpunten discriminatoir vinden maar dat is niet hetzelfde als fascisme!
waarom suggereer je het dan eerst ?
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:36:33 #252
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88650433
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Leer eerst de definitie van fascisme voordat je domme dingen gaat roepen :').
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:37:14 #253
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650471
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Holograph het volgende:

[..]

Doe jij dat maar voordat je ontkent dat de PVV fascistisch is.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:38:26 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88650531
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ook de 'vorm' van een religieuse etnische minderheid vervolgen ?

[..]

waarom suggereer je het dan eerst ?
Ik maakte een typefout met ''verwijden'' ipv verdwijnen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:38:30 #255
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88650536
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Het fascisme kent geen rassenleer, Mussolini was bijv. geen racist.

Je zou ze kunnen uitmaken voor Nationaal-Socialisten, maar het feit dat je het verschil tussen fascist en Nationaal-Socialist niet weet maakt je betoog niet veel sterker.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:39:33 #256
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88650591
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Nogmaals, de AIVD zoekt dat soort dingen uit. Vooralsnog schijnt links-extremistisch gevaarlijker te zijn voor de rechtstaat dan een paar wilderianen. Laten we ons daarop richten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:40:05 #257
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650612
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het fascisme kent geen rassenleer, Mussolini was bijv. geen racist.

Je zou ze kunnen uitmaken voor Nationaal-Socialisten, maar het feit dat je het verschil tussen fascist en Nationaal-Socialist niet weet maakt je betoog niet veel sterker.
De PVV kent toch ook geen rassenleer?

Vergelijk Wilders eens met Mussolini in de jaren twintig en begin jaren dertig. De Mussolini die zei dat de Italianen en Joden de beste volken ter wereld waren.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:40:55 #258
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650655
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nogmaals, de AIVD zoekt dat soort dingen uit. Vooralsnog schijnt links-extremistisch gevaarlijker te zijn voor de rechtstaat dan een paar wilderianen. Laten we ons daarop richten.
Vergeet niet dat de AIVD in opdracht van de regering handelt ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:42:03 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88650701
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

en afgezien van de moord op fortuyn, hielden ze zich voornamelijk bezig met de PvdA en Ikea.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:42:18 #260
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88650708
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de AIVD in opdracht van de regering handelt ;)
Ja, en voorgaande onderzoek werd nog gedaan door een linkse regering, en ook toen waren die conclusies niet te checken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:42:35 #261
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_88650729
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Holograph het volgende:

[..]

Knieschijven kapot schieten komt toch aardig in de buurt?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:42:50 #262
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88650741
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef remlof het volgende:

[..]

De PVV kent toch ook geen rassenleer?
Ik geloof dat jij dat wel wilt beweren, want op andere punten zijn ze alles behalve fascistisch of NS.
quote:
Vergelijk Wilders eens met Mussolini in de jaren twintig en begin jaren dertig. De Mussolini die zei dat de Italianen en Joden de beste volken ter wereld waren.
Bron?
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:03 #263
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650756
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja, en voorgaande onderzoek werd nog gedaan door een linkse regering, en ook toen waren die conclusies niet te checken.
De laatste regering die je als nog een heel klein beetje links zou kunnen bestempelen was Paars II.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:21 #264
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88650772
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef t-8one het volgende:

[..]

Knieschijven kapot schieten komt toch aardig in de buurt?
Volgens mij doen ze dat in de USA nog veel eerder. Wil je beweren dat de USA een fascistische staat is?
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:29 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88650778
Nr 5 al?? Heb wat gemist vandaag kennelijk ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:55 #266
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_88650793
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Holograph het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze dat in de USA nog veel eerder. Wil je beweren dat de USA een fascistische staat is?
Ik heb Bush of Obama dat nooit horen roepen, maar toon me een bron en ik ben om.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:44:05 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650802
Maar we dwalen af, de discussie over wat de PVV nou eigenlijk is hoort in [CENTRAAL] [PVV] - Deel 31 - Waar de PVV haar ware aard toont - laten we ons hier tot Lucassen beperken.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:44:56 #268
104871 remlof
Europees federalist
pi_88650850
Ben benieuwd of er nog een statement van Wilders komt vanavond over die Lucassen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:46:07 #269
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88650912
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd of er nog een statement van Wilders komt vanavond over die Lucassen.
Hij is al naar huis toe. Tenzij hij thuis ook persberichten schrijft.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88650941
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
Ik ook.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:47:57 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_88651022
Zijn er nog interessante gasten wat dit betreft in Nieuwsuur of P&W?
pi_88651046
Ingezonden brief in het AD van vandaag:

:')!
pi_88651182
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef remlof het volgende:
Zijn er nog interessante gasten wat dit betreft in Nieuwsuur of P&W?
De neef van Lucassen komt bij P&W, Frits W.
pi_88651358
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:

[..]

Is Lucassen een neef van Frits Wester? :o
pi_88651482
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ingezonden brief in het AD van vandaag:

[ afbeelding ]

:')!
Vreeswijk?
Die gozer heeft Milly vermoord?
I´m back.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:58:10 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88651609
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:58:55 #277
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88651650
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Dat twitter hij zelf ;)
pi_88651924
Ze zijn wel kaal allebei... en lijken ook wel op elkaar.
I´m back.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:05:31 #279
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88652019
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vreeswijk?
Die gozer heeft Milly vermoord?
Ik denk dat het Wim Vreeswijk is. Ex-gemeenteraadslid in Utrecht voor de Centrumpartij en het Nederlands Blok, ex-Statenlid voor de Centrumdemocraten, en in maart deed ie mee aan de gemeenteraadsverkiezingen met de Partij Vrij Utrecht, een PVV-kloonpartij (geen zetels).

Kafka heeft aardig wat over 'm te melden: http://kafka.antenna.nl/?p=2324#Partij%20Vrij%20Utrecht
pi_88652379
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef freako het volgende:

[..]

Ik denk dat het Wim Vreeswijk is. Ex-gemeenteraadslid in Utrecht voor de Centrumpartij en het Nederlands Blok, ex-Statenlid voor de Centrumdemocraten, en in maart deed ie mee aan de gemeenteraadsverkiezingen met de Partij Vrij Utrecht, een PVV-kloonpartij (geen zetels).

Kafka heeft aardig wat over 'm te melden: http://kafka.antenna.nl/?p=2324#Partij%20Vrij%20Utrecht
Ja, okee, ik zag nu die W. ook.
Ik had even daarvoor dat topic over de moordenaar van Milly gelezen, die naam stickte to me.
Vreeswijk was die gast ook die CP/CD was vroeger?
I´m back.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:15:12 #281
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88652519
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, ik zag nu die W. ook.
Ik had even daarvoor dat topic over de moordenaar van Milly gelezen, die naam stickte to me.
Vreeswijk was die gast ook die CP/CD was vroeger?
Ja, hij heeft bij de meeste partijtjes in die hoek gezeten. O.a. de CP en de CD.
pi_88652611
Ja,
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, hij heeft bij de meeste partijtjes in die hoek gezeten. O.a. de CP en de CD.
Idd, ik heb hem eens gezien in een docu ook van eh ik denk andere tijden.
Een beetje een DS'70 tiepje, zeg maar.
I´m back.
pi_88652709

Wat een enorm simpel plaatje! Zo moet het dus :D :N
Ik vraag me trouwens af of het hier om dezelfde persoon gaat
pi_88652785
PVV afdeling zeeland ziet er ook weer veelbelovend uit..........
pi_88652798
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik lag ook al dubbel om dat plaatje. _O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:20:29 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88652805
quote:
[ afbeelding ]

Is dit een grap?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:20:55 #287
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88652818
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef Tem het volgende:
PVV afdeling zeeland ziet er ook weer veelbelovend uit..........
Ik vond zeker van wel, nette mensen, en veel oud cda'ers! ^O^
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:21:02 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88652827
Jullie hebben dit vast al gezien.. Zo niet:

http://www.nu.nl/politiek(...)-lucassen-kwijt.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88652872
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik vond zeker van wel, nette mensen, en veel oud cda'ers! ^O^
_O- screening via google :')
pi_88652946
quote:
[ afbeelding ]

Wat is dit dan, waar komt dit vandaan?
I´m back.
pi_88652985
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Zo kun je wel snel uitvinden of de mensen geschikt "klapvee" zijn. Echt kennis van zake is niet vereist in de PVV dat zie je in elk debat weer terug. Wel grappig dat Richard de Mos zichzelf als echte mentor van zijn kroost ziet. Wilders houdt zich keurig aan de regels voor een stabiele dictatuur :D
pi_88653024
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Uit de link van freako.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:24:43 #293
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88653028
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Als ik wat binnen de PVV te zeggen had, zou ik dit bedrijf onmiddelijk van de opdracht afhalen, komop zeg :')
pi_88653041
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van die link die iemand postte over die W. Vreeswijk van die brief. Verder niet echt relevant toch geinig dat sommige mensen dat de problemen in de wereld zo simpel op te lossen zijn. Verdrietige poppetjes = slecht, vrolijke poppetjes = goed.
pi_88653100
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik lag ook al dubbel om dat plaatje. _O-
Ik moest heel erg denken aan van die boekjes die je in groep 3 moet lezen. Ook een beetje aan Dick Bruna tekeningen _O-
pi_88653132
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als ik wat binnen de PVV te zeggen had, zou ik dit bedrijf onmiddelijk van de opdracht afhalen, komop zeg :')
Ik zou onderhand al een TIA of 6 achter de rug hebben.
pi_88653143
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Van die link die iemand postte over die W. Vreeswijk van die brief. Verder niet echt relevant toch geinig dat sommige mensen dat de problemen in de wereld zo simpel op te lossen zijn. Verdrietige poppetjes = slecht, vrolijke poppetjes = goed.
Okee, ik zie het; de zogenaamde Nedsamsite van Kees van Asperen...
I´m back.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:27:52 #298
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88653192
De vraag blijft natuurlijk wat een verklaring van goed gedrag inhoudt, op het moment dat je vanwege ontucht veroordeeld bent. :')
pi_88653225
Goed ook dat Mat "kikkerlikker" Herben ook nog een mening erover heeft.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:29:01 #300
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88653268
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Tem het volgende:
Goed ook dat Mat "kikkerlikker" Herben ook nog een mening erover heeft.
Tegenwoordig heeft hij tenminste een mening
pi_88653271
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben dit vast al gezien.. Zo niet:

http://www.nu.nl/politiek(...)-lucassen-kwijt.html
Jezus mina toch weer.
:N .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: