Heb / had jij die mening ook over Jack de Vries van het CDA ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 in deel 4 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel over iemand die een voorbeeldfunctie hoort te geven en de maatschappij te sturen.
Je vergelijking raakt kant noch wal.
Wat mij betreft mag de man alle banen krijgen waar hij gekwalificeerd voor is, alleen is volksvertegenwoordiger daar niet 1 van....
Kan niet. Hij kan de zetel opgeven of als lijst Lucassen verder gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hij zal inmiddels toch wel ontslagen zijn ?
Naar mijn weten is de Vries ook niet meer in functie, dus wat is je punt eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
Deel 5 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 4
Eric Lucassen is een PVV kamerlid, veroordeelt voor ontucht en verdacht van buurt-terreur.
[..]
Heb / had jij die mening ook over Jack de Vries van het CDA ?
Ik heb die mening over iedere politicus die dergelijk gedrag vertoont.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
Deel 5 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 4
Eric Lucassen is een PVV kamerlid, veroordeelt voor ontucht en verdacht van buurt-terreur.
[..]
Heb / had jij die mening ook over Jack de Vries van het CDA ?
Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Arglist het volgende:
Naar mijn weten is de Vries ook niet meer in functie, dus wat is je punt eigenlijk?
Vreemdgaan op zich is overigens geen strafbaar feit, al keur ik het wel af.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.
Die lucassen kan een nare buurman zijn, maar misschien wel een geweldig politicus !
Sorry hoor bekenden, hij smeekt er bijna om : Heb je je wel eens in de pvda verdiept? minimaal 2 keer vaker en erger dan welke partij ook, incl de pvv.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb die mening over iedere politicus die dergelijk gedrag vertoont.
Alleen zijn ze bij de PVV wat talrijker.
Toen en nu weg ermee zeker als je lid bent van de zogenaamde normen en waarden partij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.
Die lucassen kan een nare buurman zijn, maar misschien wel een geweldig politicus !
Wel binnen het cda en de kerk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Vreemdgaan op zich is overigens geen strafbaar feit, al keur ik het wel af.
Dit gaat wel wat verder dan 'een nare buurman zijn'. Het is gewoon tuigquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
Net zo erg. die mensen hebben niets in de politiek te zoeken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gewetensvraag: is lucassen erger of niet dan een kamerlid/minister/senator etc. die : met slok op rijdt, vaak, de rechterlijke uitspraak negeert eb verder illegaal de hoernalisten aftapt, ambtenaren in elkaar rost, winkelchef bewust aanrijd, vrouw dumpt in marokko en paspoort afpakt, kinderen slaat, veroordeelt pedo is enz... ?
Laten we elkaar niet voor de gek houden. Het gaat om een idioot die niet in de Kamer thuishoort. Dit is juist het soort Kamerlid waar Wilders vooraf voor vreesde. Ik hoop van harte dat hij inziet dat opstappen de enige juiste oplossing is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit gaat wel wat verder dan 'een nare buurman zijn'. Het is gewoon tuig
Met dit soort te vele 1 regelige non-reacties gaat het snel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Pfff deeltje 5 alweer... Het moet niet gekker worden met die mediageile PVV'ers
Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Laten we elkaar niet voor de gek houden. Het gaat om een idioot die niet in de Kamer thuishoort. Dit is juist het soort Kamerlid waar Wilders vooraf voor vreesde. Ik hoop van harte dat hij inziet dat opstappen de enige juiste oplossing is.
Alleen ik heb geen eigen bobo's, van mij mogen ze als ze dergelijk gedrag vertonen allemaal oprotten, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.
'Nieuw bedrijf', aanloop moeilijkheden, voorspelbaar gezien de stevige standpunten ook.(Qua wie dat zoal aantrekken kan)quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen.Dit is alweer de zoveelste die in opspraak raakt. Liegen ze niet over records, hebben ze wel een strafblad.
Kun je nooit lief tegen me doen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met dit soort te vele 1 regelige non-reacties gaat het snel!
Huh? dat gegeven is een argument in jouw ogen? ik snap je 'verwijt' niet, da's duidelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Lamon. het volgende:
Hoe kan je nou als tegenargument geven dat "er mensen zijn" die daar niet consequent in zijn?
Dat kan wel, maar ik ben gewoon zoals ik ben en leg mijn woorden niet op een weegschaaltje.quote:
Het is helemaal geen af- en wegleiden, de enige die daar mee bezig is ben jijzelf. De Vries heeft hier 0,0 mee te maken en door de Vries niet te veroordelen maakt je er niet zwakker op als je Lucassen wel veroordeelt, waarom? Omdat de zaken niets met elkaar te maken hebben, de argumenten los van elkaar staan, de zaken niet identiek aan elkaar zijn etc. Jij houdt je alleen maar bezig met drogredeneringen, je 'vergelijkingen' die helemaal geen vergelijkingen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hier nog geen PVV'er gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Pfff deeltje 5 alweer... Het moet niet gekker worden met die mediageile PVV'ers
Hij heeft natuurlijk geen partij apparaat hè. Normaliter heb je al een politiek actief leven achter de rug binnen de partij wanneer je op de lijst komt voor de Tweede Kamer. Bij Wilders loop je eigenlijk gewoon naar binnen en kan je solliciteren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen.Dit is alweer de zoveelste die in opspraak raakt. Liegen ze niet over records, hebben ze wel een strafblad.
Dan moeten "ze" daar wat duidelijker in zijn, maar dat neemt niet weg dat die man geen volksvertegenwoordiger behoort te zijn, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Huh? dat gegeven is een argument in jouw ogen? ik snap je 'verwijt' niet, da's duidelijk.
Voor duidelijkheid van mijn kant, ik schiet een hagelschot naar al die lieden die wel een partijlid zijn, if per se al jaren op partij x stemmen.
menig van die partijen (anders dan pvv zijnde) hebben lieden als lucassen in de rangen, maar dAAr horen we ze niet over. Sterker nog, uit die draden blijven ze weg. En de media, die dook er nooit zo (laat ook) op zoals nu met dit figuur.
Je kunt het oneens zijn maar dan kun je nog wel gewoon aardig reageren (of op zijn minst proberen).quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik ben gewoon zoals ik ben en leg mijn woorden niet op een weegschaaltje.
Zo simpel is het niet voor hem. Hij zit hier het geweten van het parlement uit te hangen en alleen maar naar andere partijen te wijzen. Om dan vervolgens te zeggen dat je geen recht van spreken hebt over Lucassen omdat je niets hebt gezegd over de Vries en dat er dit soort mensen bij alle partijen zitten....... Inhoudelijk stelt het natuurlijk niet zo heel veel voor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan moeten "ze" daar wat duidelijker in zijn, maar dat neemt niet weg dat die man geen volksvertegenwoordiger behoort te zijn, zo simpel is het.
Die standpunten zullen niet snel veranderen en dat soort volk zal de PVV waarschijnlijk ook blijven aantrekken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
'Nieuw bedrijf', aanloop moeilijkheden, voorspelbaar gezien de stevige standpunten ook.(Qua wie dat zoal aantrekken kan)
Onjuist, ik betrek gegevens er bij en geef voorbeelden, de media / andere partijen gooien met modder en vergroten uit wat elders en eerder onder het tapijt verdween.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef Arglist het volgende:
Het is helemaal geen af- en wegleiden, de enige die daar mee bezig is ben jijzelf.
Je bent de context al kwijt, ik vroeg iemand of die over die zaak net zo dacht als deze.quote:De Vries heeft hier 0,0 mee te maken
Nuance, pas NADAT hij gepakt was he!quote:De Vries is zelf opgestapt omdat hij vond dat wat hij gedaan had niet kon, of omdat hij vond dat hij aan geloofwaardigheid heeft ingeboet.
1e jaar politicologie : een partij komt op voor de belangen van de leden. (Uitgezonderd pvda, maar dat ziet bijna geen hond schijnbaar)quote:Lucassen is een volksvertegenwoordiger. Dat betekent dat hij niet alleen de PVV stemmers vertegenwoordigt, maar alle Nederlanders.
Echter de politici zorgen goed voor elkander al decennia. Riante opstap regelingen e.d.quote:Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind niet dat iemand met een strafblad en die in zijn buurt asociaal gedrag vertoont mij NIET ? hoort te vertegenwoordigen in de politieke arena. Los daarvan dat zijn gedrag helemaal niet in overeenstemming is met de denkbeelden en ideeën van zijn partij....
PRIMA!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die standpunten zullen niet snel veranderen en dat soort volk zal de PVV waarschijnlijk ook blijven aantrekken.
Dus degenen zoals ik die vonden dat de Vries moest opstappen mogen dan toch zeker wel hun mening geven over Lucassen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:58 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet voor hem. Hij zit hier het geweten van het parlement uit te hangen en alleen maar naar andere partijen te wijzen. Om dan vervolgens te zeggen dat je geen recht van spreken hebt over Lucassen omdat je niets hebt gezegd over de Vries en dat er dit soort mensen bij alle partijen zitten....... Inhoudelijk stelt het natuurlijk niet zo heel veel voor.
Opkomen voor de belangen van je achterban is iets anders dan één op één de eisen van de achterban overnemen. Blijkbaar studeer jij politicologie, maar daar is bijzonder weinig van te merken in je reacties. Politieke partijen spelen een rol als verbindend element tussen de achterban en de overheid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef fokthesystem het volgende:
1e jaar politicologie : een partij komt op voor de belangen van de leden. (Uitgezonderd pvda, maar dat ziet bijna geen hond schijnbaar)
Rutte: "Hoi Kees, met Mark..."quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Wallert het volgende:
Het probleem met Lucassen is inmiddels niet meer wat hij heeft gedaan, maar of de PVV nog een betrouwbare gedoogpartner is. De meerderheid van deze gedoogde minderheidsregering steunt op 1 zetel. Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt. Daarom neemt Geert Wilders zijn tijd, om Lucassen te bewegen om zijn zetel op te geven, zodat hij een nieuw Kamerlid (hopelijk van onbesproken gedrag) kan laten benoemen, dat de meerderheid voor deze minderheidsregering zeker stelt. DAT is de wezenlijke discussie op dit moment.
De achterban is de partij.. democratie rings a bell... ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef Zolcon het volgende:
Opkomen voor de belangen van je achterban is iets anders dan één op één de eisen van de achterban overnemen.
Nee niet echt nee!quote:Blijkbaar studeer jij politicologie,
Je scheidt nu politieke partijen van oppositie tot regering.quote:maar daar is bijzonder weinig van te merken in je reacties. Politieke partijen spelen een rol als verbindend element tussen de achterban en de overheid.
Je bedoel dat je drogredenen gebruikt om aan te tonen dat anderen net zo stout zijn als Lucassen? Ja dan klopt het wat je zegt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Onjuist, ik betrek gegevens er bij en geef voorbeelden, de media / andere partijen gooien met modder en vergroten uit wat elders en eerder onder het tapijt verdween.
[..]
Dat is juist de drogreden. Je hoeft de Vries niet te veroordelen om Lucassen wel te veroordelen...quote:Je bent de context al kwijt, ik vroeg iemand of die over die zaak net zo dacht als deze.
Ja nadat, iemand krijgt ook een straf nadat hij veroordeeld is, dus ook nadat hij het feit heeft begaan.... het is bijna droevig te noemen wat je allemaal zegt.quote:Nuance, pas NADAT hij gepakt was he!
Master politicologie : art. 50 Grondwet, de Staten Generaal vertegenwoordigt het gehele Nederlansche Volk. Heb je je wel eens afgevraagd waarom het een volksvertegenwoordiger heet?quote:1e jaar politicologie : een partij komt op voor de belangen van de leden. (Uitgezonderd pvda, maar dat ziet bijna geen hond schijnbaar)
Ik laat je met je gewetenskwestie en je strijd naar een moreel en ethisch superieure volksvertegenwoordiging. Al die zaken doen er nu niet toe. Ook ik weet hoe het er aan toe gaat in de politiek hoor, dat hoef jij me niet allemaal uit te leggen.quote:Echter de politici zorgen goed voor elkander al decennia. Riante opstap regelingen e.d.
Strafblad geen bezwaar.
Wellicht kunnen ALLE partijen dat deze periode ook eens veranderen !
Nadeel: welke veroordelingen voor 'kleine vergrijpen'(omschrijving..?) zijn uitzonderingen? vanaf welke leeftijd vergeeft men bijv. alcohol/wiet/zware drugs gelieerde veroorzaakte ellende niet meer enz....
Je begrijpt dat we je daar ook op mogen afrekenen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik ben gewoon zoals ik ben en leg mijn woorden niet op een weegschaaltje.
Dat is gewoon fout. Een partij is onafhankelijk, dat er leden zijn die inspraak hebben is logisch maar dat kan afwijken van wat een partij doet omdat er in sommige gevallen ook gekeken moet worden naar andere aspecten. Zo moet er in een coalitie een samenwerking ontstaan waarin compromissen nodig zijn die soms tegen de achterban van een partij ingaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De achterban is de partij.. democratie rings a bell... ?
Waarom verwijs je daar dan naar. Het klopt gewoon niet namelijk.quote:[..]
Nee niet echt nee!
Zoals ik al vaker heb gezegd, partijen zijn niet hetzelfde als de achterban. Er zit soms een verschil tussen de opvatting van de achterban en het bestuur ( als er een groot verschil is dan wordt er wel geluisterd naar de achterban maar in sommige nipte gevallen beslist het bestuur wat het beste is voor de achterban en de partij)quote:[..]
Je scheidt nu politieke partijen van oppositie tot regering.
In dezes is de partij tevens regering.
Partijen willen de achterban hun wensen in beleid omzetten, en dan is van 'verbindend element'(met zichzelve...) geheel n.v.t.
Volgens fokthesystem welquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus degenen zoals ik die vonden dat de Vries moest opstappen mogen dan toch zeker wel hun mening geven over Lucassen?
Nuance: dat is het mede, alszijnde achteraf collateral damage.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Wallert het volgende:
Het probleem met Lucassen is inmiddels niet meer wat hij heeft gedaan, maar of de PVV nog een betrouwbare gedoogpartner is. De meerderheid van deze gedoogde minderheidsregering steunt op 1 zetel. Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt. DAT is de wezenlijke discussie op dit moment.
Volgens mij mag iedereen diens mening geven.quote:
Dan is het me geheel onduidelijk waarom je naar andere partijen blijft wijzen en waarom je iemand vraagt of hij ook zo over de Vries dacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen diens mening geven.
Niks nieuws, allemaal meningen die gegeven worden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef Arglist het volgende:
Dan is het me geheel onduidelijk waarom je naar andere partijen blijft wijzen en waarom je iemand vraagt of hij ook zo over de Vries dacht.
Bedankt dan, dat je ons aantoont dat discussiëren met jou vanaf het begin geen zin heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niks nieuws, allemaal meningen die gegeven worden.
mwho, er zijn er die anders beweren, draden lang discussie op nivoquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef Arglist het volgende:
Bedankt dan, dat je ons aantoont dat discussiëren met jou vanaf het begin geen zin heeft.
That's not my point. Elke fractie kan met dit soort zaken (achteraf) te maken krijgen, de PVV niet uitgezonderd. Wat ik beweer is dat er een groter belang meespeelt: namelijk de meerderheid van de thans gedoogde minderheidsregering. Er is in de formatie van alle kanten beweerd dat de PVV een betrouwbare partner was, maar die veronderstelling staat thans onder druk. Daarom opereert Geert Wilders thans zo voorzichtig. Als hij Lucassen niet zover krijgt om zijn zetel op te geven, dan is hij onbetrouwbaar gebleken en is de regering zijn meerderheid kwijt. DAT is nu aan de orde.quote:Nuance: dat is het mede, alszijnde achteraf collateral damage.
Jij was dan ook degene die dacht dat een partij enkel zijn achterban vertegenwoordigt? Ik kan merken dat je daar inderdaad langer dan gemiddeld over na hebt moeten denken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
mwho, er zijn er die anders beweren, draden lang discussie op nivozo je wilt.
Aan de andere kant heb ik mijn gedachten gevormd na langer dan gemiddeld overdenken en sla ik niet snel om inderdaad.
Ben je soms een medewerker van de PVV, want je weet meer dan wat er in de media hierover wordt weergegeven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Wallert het volgende:
Het probleem met Lucassen is inmiddels niet meer wat hij heeft gedaan, maar of de PVV nog een betrouwbare gedoogpartner is. De meerderheid van deze gedoogde minderheidsregering steunt op 1 zetel. Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt. Daarom neemt Geert Wilders zijn tijd, om Lucassen te bewegen om zijn zetel op te geven, zodat hij een nieuw Kamerlid (hopelijk van onbesproken gedrag) kan laten benoemen, dat de meerderheid voor deze minderheidsregering zeker stelt. DAT is de wezenlijke discussie op dit moment.
Niet de geldigheid maar de meerderheid. Stel je voor dat er wat dingen over en weer worden gezegd die voor een gespannen werksfeer zorgen. Lucassen zou Wilders bijvoorbeeld een hak kunnen gaan zetten. Dan heb je een probleem inderdaad. Dit soort dingen moeten daarom ook delicaat aan worden gepakt. Wilders moet ook op zijn woorden letten, want Lucassen is politiek niet zijn vijand, sterker nog, hij heeft hem, in de vorm van zijn zetel, hard nodig, zoals Wallert ook zegt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ben je soms een medewerker van de PVV, want je weet meer dan wat er in de media hierover wordt weergegeven?
Daarnaast is de betrouwbaarheid van de PVV niet het onderwerp van discussie, immers de geldigheid van gedoogakkoord is met deze kwestie niet ineens van de baan.
Juist wel. Hij brengt valide punten in vind ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Bedankt dan, dat je ons aantoont dat discussiëren met jou vanaf het begin geen zin heeft.
Sinds wanneer noemen we een opeenstapeling van drogredeneringen valide punten? Bij mij heet dat toch anders. In een discussie of een parlementaire van onbesproken gedrag zou moeten zijn brengt hij zeer zeker valide punten in. In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist wel. Hij brengt valide punten in vind ik.
Dat je het er niet mee eens bent is wat anders. Maar daarom heet het ook: discussie toch
Tenzij Groep Lucassen natuurlijk zitting neemt in de coaltie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Wallert het volgende:
Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt.
Wat? Het wangedrag van een PVV-kamerlid recht lullen door het wijzen naar een andere partij noem jij 'brengen van valide punten?'quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat je het er niet mee eens bent is wat anders. Maar daarom heet het ook: discussie toch
Hij doet zoals velen vóór hem ook deden: vergelijkingen maken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we een opeenstapeling van drogredeneringen valide punten? Bij mij heet dat toch anders. In een discussie of een parlementaire van onbesproken gedrag zou moeten zijn brengt hij zeer zeker valide punten in. In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
Allereerst mijn dank voor de bijval en het zien van nieuwe/andere punten welke ook ik soms inbreng.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:
In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
Je weet wat een drogreden is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet zoals velen vóór hem ook deden: vergelijkingen maken.
Is te doen gebruikelijk in discussies als deze.
Van links zowel als rechts.
Je hebt het zelf over betrouwbaarheid. En dit is niet van toepassing.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet de geldigheid maar de meerderheid. Stel je voor dat er wat dingen over en weer worden gezegd die voor een gespannen werksfeer zorgen. Lucassen zou Wilders bijvoorbeeld een hak kunnen gaan zetten. Dan heb je een probleem inderdaad. Dit soort dingen moeten daarom ook delicaat aan worden gepakt. Wilders moet ook op zijn woorden letten, want Lucassen is politiek niet zijn vijand, sterker nog, hij heeft hem, in de vorm van zijn zetel, hard nodig, zoals Wallert ook zegt.
Een valide punt is niet, zeggen dat je iemand niet mag afkeuren als volksvertegenwoordiger, omdat er ANDERE mensen waren die dat bij ANDERE POLITICI ook niet gedaan hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank! Helder stuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Jud1th het volgende:
Het NRC behandelt een interessante vraag die hier ook al eerder gesteld werd:
AIVD: Wilders zelf verantwoordelijk voor screening
Een taalkundig gevonden stok om een hond te slaan, hij is er in meerdere vormen en maten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet wat een drogreden is?
Keurig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Jud1th het volgende:
Het NRC behandelt een interessante vraag die hier ook al eerder gesteld werd:
AIVD: Wilders zelf verantwoordelijk voor screening
Waarom zie ik dat omgekeerd dan zo vaak?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een valide punt is niet, zeggen dat je iemand niet mag afkeuren als volksvertegenwoordiger, omdat er ANDERE mensen waren die dat bij ANDERE POLITICI ook niet gedaan hebben.
Maar dAn miste je mijn punt, meermaals, ondanks alle herhaling van nadruk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:
Een valide punt is niet, zeggen dat je iemand niet mag afkeuren als volksvertegenwoordiger, omdat er ANDERE mensen waren die dat bij ANDERE POLITICI ook niet gedaan hebben.
Lieve jongen, je snapt het echt niet. Deze man is woordvoerder wijken en integratie. Om het tuig uit de wijken te krijgen. Dat tuig, dat is hij zelf! Totaal ongeloofwaardig en daarom hoeven we niets te verwachten van deze man. Zit totaal op de verkeerde plek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.
Nee, maar daar gaat het hier ook niet over. Het gaat erover of je grotere politieke belangen (en spelletjes) kunt doorzien.quote:Ben je soms een medewerker van de PVV, want je weet meer dan wat er in de media hierover wordt weergegeven?
Daarnaast is de betrouwbaarheid van de PVV niet het onderwerp van discussie, immers de geldigheid van gedoogakkoord is met deze kwestie niet ineens van de baan.
Zeker, 1 manko : "Op basis van de Wet op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (WIV) uit 2002 heeft de AIVD vier wettelijke taken:quote:
Omdat andere partijen het ook doen wil het nog niet zeggen dat het goed is....quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar dAn miste je mijn punt, meermaals, ondanks alle herhaling van nadruk.
Ik houdt de spiegel voor aan hen die naar anderen wijzen, uitvergroten, maar de eigen (partij-)mankementen gewoon verzwijgen of wEl downplayen.
Tuurlijk neem ik een voorschot, maar het is ook mogelijkheid. Wilders kan niet zomaar uit zijn slof schieten tegen die man, hij kan hem geen 'straatterrorist' noemen noch kan hij opperen dat hij in zijn knie geschoten moet worden, als je snapt wat ik bedoel. De meerderheid is niet verdwenen, maar kan bij een onzorgvuldige aanpak verdwijnen, daarom duren de gesprekken ook zo lang.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je hebt het zelf over betrouwbaarheid. En dit is niet van toepassing.
Bovendien neem je een voorschot op de uitkomst van de afwikkeling van de kwestie Lucassen. De uitkomst dat de meerderheid in de Tweede Kamer nu verdwenen is, is niet gebaseerd op feiten.
Het brengt de PVV en de coalitie in verlegenheid, maar op dit moment niet meer dan dat.
Ik zag een documentaire over hacken e.d. op internet, bankgegevens jatten, social enginering etc.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Andromache het volgende:
Deze man is woordvoerder wijken en integratie. Om het tuig uit de wijken te krijgen. Dat tuig, dat is hij zelf! Totaal ongeloofwaardig en daarom hoeven we niets te verwachten van deze man. Zit totaal op de verkeerde plek.
Dus je wil zeggen dat we juist veel aan Lucassen hebben, als ervaringsdeskundige en expert op het gebied van straatterrorisme? Waarom maak je nu weer van die onzinnige vergelijkingen jongen....quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik zag een documentaire over hacken e.d. op internet, bankgegevens jatten, social enginering etc.
Regeringen en diensten, bedrijven, nemen die lieden in dienst, u wel bekend?
Oh ja dat is een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik zag een documentaire over hacken e.d. op internet, bankgegevens jatten, social enginering etc.
Regeringen en diensten, bedrijven, nemen die lieden in dienst, u wel bekend?
De gesprekken duren zo lang, omdat naast het belang van de PVV ook het belang van de coalitie in de afweging meespeelt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik een voorschot, maar het is ook mogelijkheid. Wilders kan niet zomaar uit zijn slof schieten tegen die man, hij kan hem geen 'straatterrorist' noemen noch kan hij opperen dat hij in zijn knie geschoten moet worden, als je snapt wat ik bedoel. De meerderheid is niet verdwenen, maar kan bij een onzorgvuldige aanpak verdwijnen, daarom duren de gesprekken ook zo lang.
Nu quote je me 2 maal, letterlijk en letterlijk van elders en eerder.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef Tem het volgende:
Omdat andere partijen het ook doen wil het nog neit zeggen dat het goed is....
Dan zeg ik keihard, TE LAAT! politiek is bijna per definitie ons kent ons en rugdekking, handen op 1 buik e.d.quote:Meerendeel is het erover eens dat het soort types als Lucassen niets in de politiek te zoeken hebben. Maakt geen reet uit van welke partij.
Altijd.quote:Hou die spiegel maar eens voor je eigen kanis...man
Als je het zou lezen dan zou je dus meteen zien dat dit alleen maar geld als er sprake is van een vermoeden dat personen een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde. Daar was geen sprake van dus heeft de AIVD er niks te zoeken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeker, 1 manko : "Op basis van de Wet op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (WIV) uit 2002 heeft de AIVD vier wettelijke taken:
1. Het verrichten van onderzoek naar organisaties en personen die aanleiding geven tot het ernstige vermoeden dat zij een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde, de veiligheid van de staat of voor andere gewichtige belangen van de staat;"
Luie flikkersde partijen een beetje zelf dat werk laten doen!
Exact.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De gesprekken duren zo lang, omdat naast het belang van de PVV ook het belang van de coalitie in de afweging meespeelt.
Volgens mij zijn er weinig incidenten geweest die gedownplayed zijn. Een Jack de Vries heeft op de blaartjes moeten zitten, Duyvendak heeft zijn functie op moeten geven, Singh Varma is ontmaskerd etc. etc.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar dAn miste je mijn punt, meermaals, ondanks alle herhaling van nadruk.
Ik houdt de spiegel voor aan hen die naar anderen wijzen, uitvergroten, maar de eigen (partij-)mankementen gewoon verzwijgen of wEl downplayen.
ja, hacken, gepakt worden, al dan niet zitten en 'legaal' weer verder voor DigiD of aivd enz.quote:
Dat is dan pas nadat (wel bij het voorbeeld blijven a.u.b.) ze eerstens fout bezig waren en de kennis opdeden.quote:Hackers proberen de beveiliging te verbeteren als ze in dienst zijn bij bedrijven of overheid.
Dat is duidelijk.quote:Ik snap niet hoe je dat wilt vergelijken met iemand die zijn buurt terroriseert en vervolgens de buurt veiliger wilt maken tegen buurt terroristen.
Ik herhaal: met boeven vang je boeven, kennis is macht, weten wie je moet vragen / volgen is een pre etc.quote:Het is niet alsof je professioneel kut buurman kunt zijn of iets dergelijks. Dat is bij hackers wel het geval. Hackers hebben bepaalde kwaliteiten.
Hmmm... waarom maak jij twee keer hetzelfde grapje, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef Zith het volgende:
Wilders moet gewoon een speech houden voor z'n fractie om uit te leggen wat een teamplayer is, en hoe Lucassen binnen deze team past, ongeveer zo:
zo meesterlijk![]()
Wat nou omgekeerd, ik ben niet links of rechts of zo, ik vind gewoon dat volksvertegenwoordigers aan bepaalde voorwaardes moeten voldoen. Of het nu SP of VVD of CDA of PVDA of D66 betreft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat omgekeerd dan zo vaak?
Is het dan geen drogredenatie?
Nieuwe topic brah, en deniro verdient datquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Hmmm... waarom maak jij twee keer hetzelfde grapje, als ik vragen mag?
Mijn G-d, 150 kamerleden met info, nogal belangrijk. Laat de aivd dat maar doen en wel snel dan, nieuwe taak, ook voor de huidige regering : potentieel kamerleden = antecedenten onderzoek, zelfs een gewone beveiliger / agent krijgt dat...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Zolcon het volgende:
Als je het zou lezen dan zou je dus meteen zien dat dit alleen maar geld als er sprake is van een vermoeden dat personen een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde. Daar was geen sprake van dus heeft de AIVD er niks te zoeken.
Natuurlijk gaat het daarover als jij het hebt over betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid van de PVV is niet de kwestie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Wallert het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het hier ook niet over. Het gaat erover of je grotere politieke belangen (en spelletjes) kunt doorzien.
Het gaat over het behouden van een meerderheid of het verliezen ervan. Dat voelt Geert Wilders (geen vriend van mij) heel goed aan.
Oke. Ha ha. Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Nieuwe topic brah, en deniro verdient dat
Dus je bent van mening dat iemand die je als buurt-terrorist kunt classificeren de aangewezen probleem is om buurt terreur tegen te gaan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja, hacken, gepakt worden, al dan niet zitten en 'legaal' weer verder voor DigiD of aivd enz.
[..]
Dat is dan pas nadat (wel bij het voorbeeld blijven a.u.b.) ze eerstens fout bezig waren en de kennis opdeden.
[..]
Dat is duidelijk.
[..]
Ik herhaal: met boeven vang je boven, kennis is macht, weten wie je moet vragen / volgen is een pre etc.
Ships, kom ik tOch weer met de spiegel: vroeg je je dit ook af over andere partijen? Of wist je dat wel, wat bekend is danwel zou moeten zijn? Je kijkt wel eens op politix.nl hoe partijen stemmen (tegen hun eigen programma en wensen e.d. in) je hebt al 3 jaar google alerts voor misstanden rond politici van de grote partijen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Wat nou omgekeerd, ik ben niet links of rechts of zo, ik vind gewoon dat volksvertegenwoordigers aan bepaalde voorwaardes moeten voldoen. Of het nu SP of VVD of CDA of PVDA of D66 betreft.
Het enige waar je me op kan vangen is dat ik dit soort narigheid al vanaf het begin verwachtte van de PVV.En, verbazing, het blijkt te kloppen..
Je kunt nu wel zo reageren maar ik geef gewoon weer welke taken de AIVD heeft. Het screenen van parlementariërs hoort daar niet bij. Dat is een aangelegenheid voor de partijen zelf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mijn G-d, 150 kamerleden met info, nogal belangrijk. Laat de aivd dat maar doen en wel snel dan, nieuwe taak, ook voor de huidige regering : potentieel kamerleden = antecedenten onderzoek, zelfs een gewone beveiliger / agent krijgt dat...
Zet ze allemaal op een rijtje, en gooi het op twitter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ships, kom ik tOch weer met de spiegel: vroeg je je dit ook af over andere partijen? Of wist je dat wel, wat bekend is danwel zou moeten zijn? Je kijkt wel eens op politix.nl hoe partijen stemmen (tegen hun eigen programma en wensen e.d. in) je hebt al 3 jaar google alerts voor misstanden rond politici van de grote partijen?
Want, verbazing, wat jij van de pvv verwachtte is elders al lang geschiedenis hoor!
quote:einen glatzköpfigen Gangster
De dag dat ik in 'debatteren en omdraaien 101' tuinde is al zeker 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef Zolcon het volgende:
Dus je bent van mening dat iemand die je als buurt-terrorist kunt classificeren de aangewezen probleem is om buurt terreur tegen te gaan?
In je reactie ga je volledig langs mijn kritiek op je vergelijking en herhaal je precies de argumentatie waarop ik kritiek heb geuit.
Ok: als het woord "betrouwbaarheid" voor jou een probleem is, dan wijzig ik mijn woordgebruik als volgt:quote:Natuurlijk gaat het daarover als jij het hebt over betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid van de PVV is niet de kwestie.
Als je nou gewoon eens een keertje normaal inhoudelijk reageert ipv altijd terug te vallen op je anti-pvda riedel. Die plaat heb je nu al 4x stuk gedraaid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De dag dat ik in 'debatteren en omdraaien 101' tuinde is al zeker 20 jaar geleden.
Amsterdam, pvda, mee eens?
mislukt experiment : straat etters van toen (die sindsdien erger en erger werden) bombarderen tot 'straat politie' om de kleineren af te remmen in verkeerd gedrag e.d.
Natuurlijk moet die eikel weg, de de vriessen van de partijen, de elatiks, echter, dream on, dat gebeurt niet voorlopig, zelfs de aivd hoeft 150 potentieel staatsgeheim kennenden niet te screenen..
Als politicus heb je bescherming al om, 1 en al airbags voor van alles en nog wat.
Fokthesystem, waarom screen hem niet alvast even. Dan hoeft de AIVD het niet meer te doen en kost het de belastingbetaler minder geld.quote:25. Ino van den Besselaar
thumb_DSC_7715Naam:
I.H.C. van den Besselaar
Geboortedatum:
14-11-1948
Bio:
Specialist op het gebied van sociaal beleid. Hij werkte 11 jaar bij het ministerie van Sociale Zaken en 20 jaar in de bouw als secretaris Sociale Zaken. "De PVV is de partij met een hart voor de mensen die het niet cadeau krijgen. Opkomen voor mensen die extra steun verdienen is wat ik wil."
Dat is wat anders dan ontucht en intimidatie en agressie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef fokthesystem het volgende:
Dan zeg ik keihard, TE LAAT! politiek is bijna per definitie ons kent ons en rugdekking, handen op 1 buik e.d.
Past niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:55 schreef Lamon. het volgende:
Zet ze allemaal op een rijtje, en gooi het op twitter.
Dat zei k al, ook op fok, diverse malen bij 'incidenten'.quote:Iedere volksvertegenwoordiger die nu (want aan het verleden valt niets meer te veranderen) bekend staat om dergelijk asociaal en strafbaar gedrag, mag dan meteen vertrekken, als het aan mij, en een heleboel anderen ligt.
Noem in ieder geval 1 lid van de huidige tweede kamer die het zo bont gemaakt heeft, dan maken we voor haar of hem ook een topic.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Past niet!![]()
[..]
Dat zei k al, ook op fok, diverse malen bij 'incidenten'.
Het zit er niet in. Politici en elkaar de hand boven het hoofd houden...
is in ieder geval de AIVD-c-keuring door gekomenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef Zolcon het volgende:
Bio:
Specialist op het gebied van sociaal beleid. Hij werkte 11 jaar bij het ministerie van Sociale Zaken en 20 jaar in de bouw als secretaris Sociale Zaken. "De PVV is de partij met een hart voor de mensen die het niet cadeau krijgen. Opkomen voor mensen die extra steun verdienen is wat ik wil."
Ken je die veroordeelde pedo die senator (1e kamer) werd gemaakt na tig jaar partij functies en alwaar de collegae op de hoogte waren? Of dat 2e kamerlid die een ambtenaar afroste om dat deze zijn ID vroeg? De wethouder dan die expres op een filiaalchef inreed? Ja het is wat anders dan wat lucassen deed, ook erger.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:00 schreef Tem het volgende:
Dat is wat anders dan ontucht en intimidatie en agressie.
Dus wat is je punt nu eigenlijk...........quote:Maar het gaat hier om die fokker van de PVV en die zit fout dus die moet weg.
te kleinschalig, pak de bron, in dit geval dus : de partijen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Lamon. het volgende:
Noem in ieder geval 1 lid van de huidige tweede kamer die het zo bont gemaakt heeft, dan maken we voor haar of hem ook een topic.
Begrijp ik het goed dat dit topic niet meer gaat over dhr Lucassen, maar over het idee dat de PvdA ook een heel slechte partij is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet zoals velen vóór hem ook deden: vergelijkingen maken.
Is te doen gebruikelijk in discussies als deze.
Van links zowel als rechts.
De Partij van de Dieren is ook nieuw, misschien heeft Thieme al wat mensen in haar omgeving geterroriseerd?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
te kleinschalig, pak de bron, in dit geval dus : de partijen.
Dis-advantage : alle behalve de pvv, want die is nieuw.
En dan bij voorkeur door te verwijzen naar situaties van pakweg 60 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Het wangedrag van een PVV-kamerlid recht lullen door het wijzen naar een andere partij noem jij 'brengen van valide punten?'
Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hero Brinkman komt een aardig eind maar verder?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Noem in ieder geval 1 lid van de huidige tweede kamer die het zo bont gemaakt heeft, dan maken we voor haar of hem ook een topic.
PvdD is opgezet door dezelfde spindokter die de SP groot maakte.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:15 schreef Lamon. het volgende:
De Partij van de Dieren is ook nieuw, misschien heeft Thieme al wat mensen in haar omgeving geterroriseerd?
Ja, maar die is ook van de PVV, dus dan ben je niet objectief meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hero Brinkman komt een aardig eind maar verder?
Dan moet je me wel volledig quoten....quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ken je die veroordeelde pedo die senator (1e kamer) werd gemaakt na tig jaar partij functies en alwaar de collegae op de hoogte waren? Of dat 2e kamerlid die een ambtenaar afroste om dat deze zijn ID vroeg? De wethouder dan die expres op een filiaalchef inreed? Ja het is wat anders dan wat lucassen deed, ook erger.
[..]
Dus wat is je punt nu eigenlijk...........
-1- punt?![]()
Anyway, die fokker van de pvv staat niet op zich. ('Coalitie', aso's die honden op de stoep lieten poepen, mede politici en partijen die nu op eieren lopen, media die wel erg laat kwamen en dus verdacht zijn etc.)
nogmaals geen nieuws hier....wat is je punt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan ontucht en intimidatie en agressie.
Je lult steeds wel makkelijk over spiegels enzo en andere partijen maar lees je ook de antwoorden daar op? Veel posts hebben niets op met de andere partijen of veroordelen die partijen ook wanneer hetzelfde gedrag wordt vertoond. Maar het gaat hier om die fokker van de PVV en die zit fout dus die moet weg.
Dus wat is je punt nu eigenlijk...........
Wat een aparte conclusie, ik deel die niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:16 schreef TomLievense het volgende:
Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!
Nog meer aivd taken :quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Zolcon het volgende:
Als je het zou lezen dan zou je dus meteen zien dat dit alleen maar geld als er sprake is van een vermoeden dat personen een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde. Daar was geen sprake van dus heeft de AIVD er niks te zoeken.
Alle partijen moeten aangepakt worden behalve de nieuwe was min of meer wat je zie. Dus van kamerleden van nieuwe partijen mag je geen goed gedrag verwachten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een aparte conclusie, ik deel die niet.
Dat is precies wat je zegt. Pak ze bij de bron aan! Maar laat de PVV met rust want die zijn nieuw.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een aparte conclusie, ik deel die niet.
pak het originele recept er bij en lees mee : "Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!"quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alle partijen moeten aangepakt worden behalve de nieuwe was min of meer wat je zie. Dus van kamerleden van nieuwe partijen mag je geen goed gedrag verwachten.
Is dat wel de juiste conclusie?
Mijn balen is al oud en gaat veel verder dan alleen dit geval.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
Is er misschien nog iemand die ECHT baalt van het feit dat een randdebiel als Lucassen in de tweede kamer zit, het feit dat hij enkel een negatieve invloed op de samenleving heeft gehad met zijn asociale gedrag?
Oké, maar wat is dan wel de juiste conclusie die hier uit getrokken kan worden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
pak het originele recept er bij en lees mee : "Dus om van die ongure types uit de tweede kamer te weren moeten we PVV stemmen? Want die is nieuw!!"
Er is dus iemand die denkt, met of zonder mijn input, dat wij ongure lieden uit de 2e kamer kunnen weren, als we maar pvv stemmen.
Nogmaals, die conclusie is niet de mijne.
Ga je gang, het staat je vrij, of ik die goed of fout zal vinden, who caresquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oké, maar wat is dan wel de juiste conclusie die hier uit getrokken kan worden?
Lucassen lijkt me een prima vertegenwoordiger voor de PVV. Een boegbeeld, dat er lekker moet blijven zitten, samen met die 23 andere randdebielen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
Dit begint weer verdacht veel te lijken op het spelletje wie vangt een ander het best op zijn of haar woorden...
Is er misschien nog iemand die ECHT baalt van het feit dat een randdebiel als Lucassen in de tweede kamer zit, en als het straks niet meer het geval is, hij waarschijnlijk ook nog wachtgeld krijgt voor het feit dat hij enkel een negatieve invloed op de samenleving heeft gehad met zijn asociale gedrag?
De mijne ook, vanaf de nepziekte van dat ene gare wijf, tot aan dat rotwijf wat nog even snel geinaugureerd wilde worden om haar geld te krijgen, en nog tig dingen zoals al die onterechte declaraties...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mijn balen is al oud en gaat veel verder dan alleen dit geval.
Goedzo Geertje en Markje en nu weer samen in de zandbak spelenquote:Rutte: Wilders lost kwestie Lucassen wel op
ANP 12/11/10, 17:06
DEN HAAG - Premier Mark Rutte heeft er 'alle vertrouwen in' dat PVV-leider Geert Wilders met een goede oplossing komt in de kwestie rond het PVV-Tweede Kamerlid Eric Lucassen, die in 2002 als sergeant en instructeur bij de landmacht is veroordeeld voor ontucht met twee ondergeschikten in opleiding.
Rutte zei dat vrijdag na afloop van de ministerraad. Wilders beraadt zich sinds donderdagavond of de kwestie consequenties moet hebben voor Lucassen en zo ja welke. Rutte wilde vrijdag niet inhoudelijk reageren omdat het volgens hem een interne zaak voor de PVV is.
Rutte wees erop dat zich binnen elke politieke partij weleens moeilijke kwesties voordoen. 'En dan helpt het niet als voorlieden van andere partijen commentaar leveren.'
Opstelten
Ook Ivo Opstelten, minister Veiligheid en Jusititie, maakte zich vrijdagmiddag geen zorgen over de mogelijke gevolgen van de ophef. 'Ik heb goed werk gedaan als informateur, er zit een goed kabinet. De verhoudingen zijn goed, ik heb nergens spijt van. 't Kabinet staat als een huis en ik ga er vanuit dat dat zo blijft.'
Lucassen raakte deze week in opspraak toen RTL Nieuws zijn veroordeling naar buiten bracht. Eerder werd bekend dat vroegere buren uit Haarlem hadden gezegd dat ze herhaaldelijk aangifte tegen hem deden wegens bedreigingen en intimidatie.
Conclusiequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, de PVV is ook net een stapje verder, dus een Lucassen was te verwachten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De mijne ook, vanaf de nepziekte van dat ene gare wijf, tot aan dat rotwijf wat nog even snel geinaugureerd wilde worden om haar geld te krijgen, en nog tig dingen zoals al die onterechte declaraties...
Maar bedreiging en terroriseren is weer eens een stapje verder...
Klopt, maar dan ben je niet objectief, dus je moet het even subtieler brengen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, de PVV is ook net een stapje verder, dus een Lucassen was te verwachten.
Weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef TomLievense het volgende:
Conclusie
De bron (lees: de Parijen) moeten worden aangepakt m.u.v. de PVV met als reden daarvoor dat die nieuw is.
Mijn conclusie is eerder dat de PVV aangepakt moet worden. Een nieuwe partijstructuur zoals Hero Brinkman voorstelt.
De PVV heeft in zo'n korte tijd zoveel strafpunten gescoord dat ze hun rijbewijs beter direct hadden kunnen inleveren...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gevrijwaard is de pvv niet. Anderen hebben gewoon meer 'strafpunten in hun politiek rijbewijs'.
Dat lijkt me de juiste conclusiequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV heeft in zo'n korte tijd zoveel strafpunten gescoord dat ze hun rijbewijs beter direct hadden kunnen inleveren...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weer niet goed.
dis-advantage betekent nadeel. Namelijk voor hen die al een bol tapijt hebben liggen terwijl de pvv net begint.
Gevrijwaard is de pvv niet. Anderen hebben gewoon meer 'strafpunten in hun politiek rijbewijs'.
Ja zeker, MAAR!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat lijkt me de juiste conclusie
Niet in de moderne tijd van de politiek, laten we zeggen de 21e eeuw...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
[..]
Ja zeker, MAAR!
In dat geval liggen er elders ook nog wat rijbewijs afpak zaken open, met rente!
Nou, zó'n grote soap had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, de PVV is ook net een stapje verder, dus een Lucassen was te verwachten.
Dat ben ik met je eens. Het gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, zó'n grote soap had ik niet verwacht.
Dat heb ik me al eens eerder afgevraagd in deze topicreeks: heeft Lucassen nu echt gedacht dat dit niet boven water zou komen?quote:Ik kende ook heel die crimesite niet voor ik dit topic zag en vond het eerste bericht eigenlijk al zó absurd dat ik een hoax vermoedde. Toen er nog van alles bovenop kwam werd dat gevoel steeds sterker in eerste instantie.
Ik had echt zoiets van "dat kán toch niet allemaal door de screening geglipt zijn en die gast moet toch geweten hebben dat zoiets een keer boven water komt?".
Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Het gaat wel erg ver.
[..]
Dat heb ik me al eens eerder afgevraagd in deze topicreeks: heeft Lucassen nu echt gedacht dat dit niet boven water zou komen?
Dat is toch wel een beetje dom.
Iemand zei dat dat maar 7 jaar omvatte, ik zal het eens opzoeken...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......
Anders stelt heel die screening van de PVV natuurlijk niets voor.
je vergeet even dat je de PVV natuurlijk niet kan scharen onder de gewone serieuze partijen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......
Anders stelt heel die screening van de PVV natuurlijk niets voor.
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
je vergeet even dat je de PVV natuurlijk niet kan scharen onder de gewone serieuze partijen.
Dat zou echt onbegrijpelijk zijn....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG aanvragen voor nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.
Verbaasde me nogal, trouwens, dat dat niet een standaardprocedure is.
Dat is wel apart inderdaad bij een beetje sport of jeugdclub is zoiets standaard.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
Omdat een VOG vrij zinloos is in dit geval. Tenzij je álle vakjes op het aanvraagformulier wilt aankruisen. Maar volgens mij is zelfs dat niet mogelijk. De controle richt zich (normaliter) enkel op de functie waarvoor deze is aangevraagd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
In elke normaal georganiseerde partij moet je je omhoogwerken via de gemeentepolitiek. Als wethouder word je al gescreend. Je kan je dan langzaamaan steeds hoger komen. Zo werkt het bij de PVV dus niet, daar kan je meteen aan de slag in het hoogste machtcentrum, het parlement. Vandaar dat dat, en de fascistische denkbeelden, veel opportunisten aantrekt die uit zijn op zelfverheerlijking. Er zullen nog wel meer zaken aan het licht komen.
Ik ben niet zo thuis in de VOG's, mijn laatste is even geleden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat een VOG vrij zinloos is in dit geval. Tenzij je álle vakjes op het aanvraagformulier wilt aankruisen. Maar volgens mij is zelfs dat niet mogelijk. De controle richt zich (normaliter) enkel op de functie waarvoor deze is aangevraagd.
Grappenmakerquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Nou ja zeg, ik beschouw mezelf als vieze linkse bloedhond, maar ik heb toch al meerdere malen gepost dat Lucassen zou moeten blijven zitten als boegbeeld van de PVV hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Problemen waar een partij die al 15 jaar bestaat geen moeite mee heeft.
Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Nogal ja, als je als postbezorger bij TNT aan de bak wilt vragen ze dat al aan je hoorde ik laatst van een kennis.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.
yippp helemaal mijn mening..quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik beschouw mezelf als vieze linkse bloedhond, maar ik heb toch al meerdere malen gepost dat Lucassen zou moeten blijven zitten als boegbeeld van de PVV hoor.
yipppquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
In elke normaal georganiseerde partij moet je je omhoogwerken via de gemeentepolitiek. Als wethouder word je al gescreend. Je kan je dan langzaamaan steeds hoger komen. Zo werkt het bij de PVV dus niet, daar kan je meteen aan de slag in het hoogste machtcentrum, het parlement. Vandaar dat dat, en de fascistische denkbeelden, veel opportunisten aantrekt die uit zijn op zelfverheerlijking. Er zullen nog wel meer zaken aan het licht komen.
Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.
Ik denk dat hij opstapt en dat er al een ander klaarstaat om zijn plaats in te nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappenmaker. het zou juist meer dan prima in het PVV-profiel passen wanneer deze oppertokkie in de fractie blijft zitten. Dat doet de PVV meer schade dan een vertrek.
Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
yippp
zo ging de LPF-kamerfractie ook ten onder...
binnen de partij zelf was er een ongecontroleerde explosieve ledengroei ...
dus er kon wbt gewone leden ook al geen normale selectie zijn
dan nog dat rechtsradicalisme een grote aantrekkingskracht heeft op figuren met een grote bek
a-sociaal, rancuneus, discriminerend wo racistisch , achtergebleven in sociale intelligentie.
Lucassen is nog maar een gematigd voorbeeld van dat soort mensen
Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kap eens met dat gezeik over links, aub...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.
En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte
Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap eens met dat gezeik over links, aub...
De PVV is op veel punten zo links als de hel, alleen zie ik werkelijk niet wat dat aan de discussie toevoegt...het gaat over 1 persoon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk.
** de interne machtstrijd in de kamerfractie: ... door figuren die vooral Fortuynzoekers waren ...dwz de eigen status, poen en karriere najoegen. Pim himself wist dat vlak voor zijn dood, maar hij was er wel verantwoordelijk voor...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort?
klopt... hij moet blijven zitten Dit soort stoere jongens heeft het land nodigquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken?
Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
Ja, want dat zijn geen mietjes, precies wat het land nodig heeftquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar?
En mensen die zedendelicten plegenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar?
Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken?
Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
http://www.allesopeenrij.(...)vrijw_opgestapt.htmlquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef JoaC het volgende:
Is er iemand die tijd heeft een overzicht te maken van alle incidenten bij partijen?
Sorry, maar iemand als die Lucassen hoort geen enkele fractie in z'n gelederen te willen hebben. Die moet gewoon weg. Hij schijnt alleen nogal aan z'n zetel te hechten, dus zo hebben we de Lijst Ultra Lucassen en een regering met maar 75 zetelsquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.
En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte
Vergeet zijn vocabulaire niet. We hebben meer argumenten à la "kankerhoer" nodig in het debat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
En mensen die zedendelicten plegen
Prima, ruilen we met de tokkie van hiernaastquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt.
Exact. En inderdaad trekt een dergelijk partij bepaalde extremen aan, net als in ieder ander partij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn. Hieraan merk je dat er nog geen routine en goed apparaat achter de partij zit, want normale kandidaten komen via de lokale politiek op (en dan zou dit allang naar boven gekomen zijn) dus die voordeel van automatische screening met de tijd is er al niet. Ook niet als Wilders de Partij voor de Pravda had opgericht.
Het was vrijwillig, maar als jij weet dat het verkrachting is mag je dat natuurlijk ook aantonen. Vraag aan jou, weet jij wat verkachting en seksueel misbruik is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Deze Lucassen mag uiteraard in de Kamer blijven. Niets weerhoudt een veroordeelde ervan volksvertegenwoordiger te worden. Niets weerhoudt het partijbestuur van de PVV Geert Wilders ervan hem te verzoeken op te stappen, of niet. Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt. Laten ik het zo zeggen: seksueel misbruik is geen piketpaaltje voor Geert Wilders. Just sayin'.
Evident.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Is deze hele zaak niet opgezet door rechtse media?
Waarvan we weten dat Telegraaf, WNL en Powned van het zelfde concern is en goeie maatjes met Elsevier..
Werd hier een bewust spelletje opgezet door hen ? En waarom ? Zetelwinst voor VVD en CDA ?
Hallo Thomas Rossquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Is deze hele zaak niet opgezet door rechtse media?
Waarvan we weten dat Telegraaf, WNL en Powned van het zelfde concern is en goeie maatjes met Elsevier..
Werd hier een bewust spelletje opgezet door hen ? En waarom ? Zetelwinst voor VVD en CDA ?
Vrijwillig ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het was vrijwillig, maar als jij weet dat het verkrachting is mag je dat natuurlijk ook aantonen. Vraag aan jou, weet jij wat verkachting en seksueel misbruik is?
Doe geen beschuldigingen die je niet kunt waarmaken.
http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegtquote:De militaire geestelijk verzorger die de Ermelose ontuchtzaak in 2001 aan het licht bracht kan er nog steeds boos over worden. 'Wat deze meiden toen werd aangedaan is een grove vorm van onderdrukking'. Ook voor PVV-kamerlid Eric Lucassen heeft hij geen goed woord over. 'Hij liegt, hij komt er veel te mooi vanaf zo'.
Hij is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vrijwillig ?
Een getuige van toen zegt wat anders:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt
O, dus het is 'maar' seksueel misbruik?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het was vrijwillig, maar als jij weet dat het verkrachting is mag je dat natuurlijk ook aantonen. Vraag aan jou, weet jij wat verkachting en seksueel misbruik is?
En als het nou een Marokkaan was die was veroordeeld en zijn straf had uitgezeten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten.
Ik vind het trouwens wel een lage straf, voor het verkopen van diploma's na verlening van seksuele diensten door 17-jarigen. Een week militaire detentie en 500 euro meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten.
Misschien dat mensen eens een bepaalde film moeten kijken voordat ze dat als tof en geen mietjesgedrag beschouwen...maar die is te subtiel vrees ik....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
O, dus het is 'maar' seksueel misbruik?
V.
Met terugwerkende kracht?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de PVV wat doen aan die lage straffen.
Zoals Pool in een vorig topic al melde, de mentaliteit van Wilders en het type politci die hij heeft gezocht hebben dit in de hand gewerkt. We hebben 1 vergelijkbare situatie, de LPF, en die visten in dezelfde hoek. De Partij voor de Dieren is niet zo snel zo groot geworden, maar in een vergelijkbare situatie zou er wellicht ook wel wat ongure types zijn, maar dat zou je dan moeten zoeken n de krakerswereld of milieuactivisme (zie ook voorbeelden binnen GroenLinks). Dat geeft duidelijk aan hoe deze Lucassen en de andere talloze voorbeelden van gure types binnen de PVV wel degelijk de partij (lees: Wilders) aan te rekenen zijn. Ja, het had iedereen kunnen zijn, maar het gebeurt de PVV. Dat ontwijkende gedrag is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn.
Dure sletten die 17-jarigen. De jeugd van tegenwoordig, fucking capitalism.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel een lage straf, voor het verkopen van diploma's na verlening van seksuele diensten door 17-jarigen. Een week militaire detentie en 500 euro meen ik me te herinneren.
Gelukkig gaat de PVV wat doen aan die lage straffen.
Is je moeder trots op je?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef mlg het volgende:
Dure sletten die 17-jarigen. De jeugd van tegenwoordig, fucking capitalism.
Het waren vriendjes van elkaar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef hannekerijp het volgende:
wel grappig dat dit wilders en de pvv word aangerekend.
alsof wilders op dit soort figuren zit te wachten ...
Jup. Die van jou niet? Kap trouwens is met die autistische trekjes met V.quote:
Blijkbaar wel, anders had hij hem niet op de lijst gezet. En aangezien de PVV geen partijraad heeft of een andere commissie die over de kandidaatstelling gaat, maar alles door Wilders zelf geregeld wordt, kunnen we concluderen dat hij inderdaad op deze figuur zat te wachten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef hannekerijp het volgende:
wel grappig dat dit wilders en de pvv word aangerekend.
alsof wilders op dit soort figuren zit te wachten ...
De PVV zal dan ook niet blij met hem zijn nu.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand als die Lucassen hoort geen enkele fractie in z'n gelederen te willen hebben. Die moet gewoon weg. Hij schijnt alleen nogal aan z'n zetel te hechten, dus zo hebben we de Lijst Ultra Lucassen en een regering met maar 75 zetels
En dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn. Hieraan merk je dat er nog geen routine en goed apparaat achter de partij zit, want normale kandidaten komen via de lokale politiek op (en dan zou dit allang naar boven gekomen zijn) dus die voordeel van automatische screening met de tijd is er al niet. Ook niet als Wilders de Partij voor de Pravda had opgericht.
Hoor jij hem niet Drinkman te noemen?quote:
Dat ben ik dan niet met je eens. De hoek waarin Wilders/de LPF destijds vissen heeft niks te maken met ontucht, het terroriseren van je buren en dat soort dingen. Wat je eerder kunt verwachten zijn een hoop figuren die door de mand vallen dat ze ooit lid zijn geweest van extreem-rechtse partijen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Zoals Pool in een vorig topic al melde, de mentaliteit van Wilders en het type politci die hij heeft gezocht hebben dit in de hand gewerkt. We hebben 1 vergelijkbare situatie, de LPF, en die visten in dezelfde hoek. De Partij voor de Dieren is niet zo snel zo groot geworden, maar in een vergelijkbare situatie zou er wellicht ook wel wat ongure types zijn, maar dat zou je dan moeten zoeken n de krakerswereld of milieuactivisme (zie ook voorbeelden binnen GroenLinks). Dat geeft duidelijk aan hoe deze Lucassen en de andere talloze voorbeelden van gure types binnen de PVV wel degelijk de partij (lees: Wilders) aan te rekenen zijn. Ja, het had iedereen kunnen zijn, maar het gebeurt de PVV. Dat ontwijkende gedrag is nergens voor nodig.
Nee. N00b.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef mlg het volgende:
Kap trouwens is met die autistische trekjes met V.
Dat ga ik niet ontkennen nee. Wat dit betreft is dit de nieuwe ronde nieuwe kansen om een partij zich onsterfelijk belachelijk te zien maken. Ik had destijds getekend voor zoiets met de LPF. Laat Fortuyn maar MP worden dacht ik. Hij zou als een natte scheet uitgegaan zijn door de schaamteloze klucht die zijn partij van hun actieve regeerperiode heeft gemaakt. Nu is hij een held, met dank aan een veganistische gladiool.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik begrijp het wel. Het feit dat hij door extremisten bedreigd is, is namelijk zeker geen grapje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Monidique het volgende:
Met al die idioten die hij heeft aangesteld als stemvee in de fractie, moet Geert Wilders haast wel sterven aan een hartaanval zowat. Elke week is er wel weer wat.
ja ik zie het voor me:quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders had hij hem niet op de lijst gezet. En aangezien de PVV geen partijraad heeft of een andere commissie die over de kandidaatstelling gaat, maar alles door Wilders zelf geregeld wordt, kunnen we concluderen dat hij inderdaad op deze figuur zat te wachten.
Grappig man rijpe Hanneke. Jammer dat fok geen karma systeem kent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef hannekerijp het volgende:
[..]
ja ik zie het voor me:
wilders: Heb je vroeger nog criminele dingen gedaan?
lucassen: ja, de buurt geterroriseerd, opa's aan het huilen gemaakt en ondergeschikten aangerand.
Wilders: Mooi, mensen zoals jou zoek ik want ik wil later als ik in de regering zit flinke rellen
sarcasme is je vreemd?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Grappig man rijpe Hanneke. Jammer dat fok geen karma systeem kent.
Kijk, dat vind ik een toffe post. Jij bent eerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen nee. Wat dit betreft is dit de nieuwe ronde nieuwe kansen om een partij zich onsterfelijk belachelijk te zien maken. Ik had destijds getekend voor zoiets met de LPF. Laat Fortuyn maar MP worden dacht ik. Hij zou als een natte scheet uitgegaan zijn door de schaamteloze klucht die zijn partij van hun actieve regeerperiode heeft gemaakt. Nu is hij een held, met dank aan een veganistische gladiool.
maar goed, ik krijg de indruk dat mensen denken dat dit het einde van rechts is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen nee. Wat dit betreft is dit de nieuwe ronde nieuwe kansen om een partij zich onsterfelijk belachelijk te zien maken. Ik had destijds getekend voor zoiets met de LPF. Laat Fortuyn maar MP worden dacht ik. Hij zou als een natte scheet uitgegaan zijn door de schaamteloze klucht die zijn partij van hun actieve regeerperiode heeft gemaakt. Nu is hij een held, met dank aan een veganistische gladiool.
Nee, ze hebben meer klappen nodig. Maar die brengen ze zichzelf wel toe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef hannekerijp het volgende:
[..]
maar goed, ik krijg de indruk dat mensen denken dat dit het einde van rechts is.
dat is dus niet zo.
pvv krijgt een klap maar zal er niet aan tenonder gaan
Ach ach... wat zijn PVV'ers ineens voor nieuwe kansen als het geen Marokkanen betreftquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nog lang niet zo erg als Wilders die er rond voor uitkomt dat hij een paar jaar geleden probeerde het kabinet te laten vallen over dubbele paspoorten van bewindslieden en er nu geen punt van maakt omdat hij dit kabinet wil (hoe blatant kan de grote leider trouwens aangeven hoe makkelijk hij zijn principes kan laten varen?).quote:En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte![]()
leg me dan eens uit dat na het lpf debacle (want dat was een ramp) wilders nu weer zo groot is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze hebben meer klappen nodig. Maar die brengen ze zichzelf wel toe.
Omdat men erg hardleers is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:59 schreef hannekerijp het volgende:
leg me dan eens uit dat na het lpf debacle (want dat was een ramp) wilders nu weer zo groot is?
Jullie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ach ach... wat zijn PVV'ers ineens voor nieuwe kansen als het geen Marokkanen betreftHebben jullie nou echt zo weinig zelfkritiek? [..]
Het is nog lang niet zo erg als Wilders die er rond voor uitkomt dat hij een paar jaar geleden probeerde het kabinet te laten vallen over dubbele paspoorten van bewindslieden en er nu geen punt van maakt omdat hij dit kabinet wil (hoe blatant kan de grote leider trouwens aangeven hoe makkelijk hij zijn principes kan laten varen?).
En van mij hoeft een kabinet hier niet over te struikelen of zo, maar het toont wel aan hoe instabiel deze 'stabiele' meerderheid eigenlijk is. Een soap zoals alleen een LPF of een PVV die kan veroorzaken. En ik vermaak me kostelijk met alle PVV-apologeten hier
V.
ohwje bedoelt bij de pvda en dergelijke om bepaalde problemen aan te pakken en zodoende hun aanhang te verjagen.quote:
Je mag best politiek incorrect worden en zeggen dat veel mensen gewoon zo dom als het achtereind van een koe zijn, en het geheugen van een doperwt hebben hoor.quote:
Omdat zo'n 15 a 20 procent van de kiezers kennelijk erg gevoelig is voor populisten die maar wat schreeuwen zonder met werkbare oplossingen te komen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:59 schreef hannekerijp het volgende:
[..]
leg me dan eens uit dat na het lpf debacle (want dat was een ramp) wilders nu weer zo groot is?
Geen idee wat je bazelt. Maarreh... wat jij wilt...quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef hannekerijp het volgende:
[..]
ohwje bedoelt bij de pvda en dergelijke om bepaalde problemen aan te pakken en zodoende hun aanhang te verjagen.
goh ik ben het helemaal eens met je
en pvda komt wel met werkbare oplossingen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zo'n 15 a 20 procent van de kiezers kennelijk erg gevoelig is voor populisten die maar wat schreeuwen zonder met werkbare oplossingen te komen.
Is iedereen die jouw 'visie' niet deelt meteen van de PvdA?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef hannekerijp het volgende:
[..]
en pvda komt wel met werkbare oplossingen?
Ja. In de meeste probleemwijken (ik woon er zelf in één) gaat het door het beleid dat is ingezet door Vogelaar behoorlijk beter nu.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef hannekerijp het volgende:
[..]
en pvda komt wel met werkbare oplossingen?
nedoel je van die werkzame oplossingen zoals een uitzendbureau gerund door ella vogelaar
nee maar de pvda levert wel de burgermeesters en raadsleden in de grote steden met de problemen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is iedereen die jouw 'visie' niet deelt meteen van de PvdA?
V.
In Amsterdam gaat het prima vind ik. Hier in Osdorp waren vroeger nog wel eens wat problemen, overlast door rondhangende jongeren bijvoorbeeld. Nu is dat niet het geval, je kunt overal veilig over straat en hebt nergens last van. Dit is mede door de, hier veelvuldig uitgekotste, straat coaches. Die zie je heel veel rondfietsen en die gaan gesprekken aan met de jongeren en hun ouders. In Amsterdam zijn de enige echte problemen nog in Zuidoost vanwege de schietpartijen (en dat zijn geen moslims).quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:07 schreef hannekerijp het volgende:
[..]
nee maar de pvda levert wel de burgermeesters en raadsleden in de grote steden met de problemen...
dus die hebben al 40 jaar hun werkzame mogelijkheden al getoond...
Hehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik een toffe post. Jij bent eerlijk
Nee dat was interne politiek en vechten om de posities en ideeen,quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Bluesdude het volgende:
zo ging de LPF-kamerfractie ook ten onder...
Laat nu net de pvv de enige zijn die die last niet heeft.quote:binnen de partij zelf was er een ongecontroleerde explosieve ledengroei ...
Bij het cda/sgp/cu zou dat elke keer zijn dat je masturbeert.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
En mensen die zedendelicten plegen
mwoah Eberhart had ook iets met steekpenningen en dan heb je Bijlhout nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee dat was interne politiek en vechten om de posities en ideeen,
Er is geen alternatief, weet je nog de formatieperiode te herrineren? Links kreeg het niet voor elkaar, Cohen wilde ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze hebben meer klappen nodig. Maar die brengen ze zichzelf wel toe.
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, weet je nog de formatieperiode te herrineren? Links kreeg het niet voor elkaar, Cohen wilde ook niet.
Volgende verkiezingen betekent alleen maar weer meer stemmen voor de VVD en PVV.
Wilders, in tegenstelling tot sommige andere uit de fractie is gewoon een hele slimme man. Bespeelt iedereen, zegt dingen bewust, woord voor woord.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wilders denkt nog steeds na.
Het is dus echt een hersenkraker, dit. Spannend, will he stay or will he go?
De PVV marginaliseert zich vanzelf. As you see, it's in progress right nowquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, weet je nog de formatieperiode te herrineren? Links kreeg het niet voor elkaar, Cohen wilde ook niet.
Volgende verkiezingen betekent alleen maar weer meer stemmen voor de VVD en PVV.
Waarom is de PVV dan een keer zo groot als de PvdA?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV marginaliseert zich vanzelf. As you see, it's in progress right now
Ja? Hebben de andere partijen zich in de afgelopen periode goed weten te profileren dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
Dat zijn ze niet. Peilingen zeggen niets.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom is de PVV dan een keer zo groot als de PvdA?
Komen gewoooon weer andere mannetjes voor in de plaats.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV marginaliseert zich vanzelf. As you see, it's in progress right now
Klopt, maar je kan wel tendensen waarnemen. En die zijn vooralsnog positief.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet. Peilingen zeggen niets.
Ja, ze kunnen vast nog wel een louche figuur vinden om de plaats van Lucassen in te nemen. Als die tokkie z'n zetel wil opgeven tenminstequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komen gewoooon weer andere mannetjes voor in de plaats.
Omdat ze de stemmers van de CDA er op dit moment bij hebben, ik vraag mij af of deze stemmers na een snelle val van rutte i nog steeds PVV zullen gaan stemmen, zeker na al deze negatieve berichtgeving.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom is de PVV dan een keer zo groot als de PvdA?
Mwah, de PVV is wel eens vaker door het stof gegaan en ze kwamen er altijd weer heelhuids uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat ze de stemmers van de CDA er op dit moment bij hebben, ik vraag mij af of deze stemmers na een snelle val van rutte i nog steeds PVV zullen gaan stemmen, zeker na al deze negatieve berichtgeving.
Ik zou het eerder als negatief bestempelen als zo'n relatief groot gedeelte van het electoraat zich voor het fascistische karretje van Wilders laat spannen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan wel tendensen waarnemen. En die zijn vooralsnog positief.
Maak je geen zorgen, vooralsnog zie ik het fascisme beetje bij beetje verwijden, aldus de peilingen van de de afgelopen 2 maand.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als negatief bestempelen als zo'n relatief groot gedeelte van het electoraat zich voor het fascistische karretje van Wilders laat spannen.
Maar ik ga er van uit dat als ze echt moeten stemmen er velen wel bij zinnen komen.
Aan de andere kant zijn ze wel gezwikt voor standpunten als de AOW leeftijd en kunnen ze door bijv de VVD net zo goed van draaikonterigheid beticht worden, als ze deze regelingen in een evt nieuw verkiezingsprogramma aanpassen vanwege hun ex-PvdA achterban.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, de PVV is wel eens vaker door het stof gegaan en ze kwamen er altijd weer heelhuids uit.
Half 11 is hier een topic over, nouja niet over de pvv maar wel over de pragmatische standpunten waar een heel dubieus pact is over gesloten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn ze wel gezwikt voor standpunten als de AOW leeftijd en kunnen ze door bijv de VVD net zo goed van draaikonterigheid beticht worden, als ze deze regelingen in een evt nieuw verkiezingsprogramma aanpassen vanwege hun ex-PvdA achterban.
Wees er maar blij mee, fascisme moet het hebben van het ressentiment en zal er dus niets aan doen om dat weg te nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, vooralsnog zie ik het fascisme beetje bij beetje verwijden, aldus de peilingen van de de afgelopen 2 maand.
Peilingen zeggen weinig aangezien het sowieso een maand of 2 duurt voordat nieuwe verkiezingen gerealiseerd zijn en peilingen kunnen zo omslaan op het moment dat er mensen voor je partij gedoogsteun aan een kabinet geven die bijvoorbeeld voor ontucht veroordeeld zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, vooralsnog zie ik het fascisme beetje bij beetje verwijden, aldus de peilingen van de de afgelopen 2 maand.
Kutzooi!!, ik maakte een hele domme typefout, ik zie nu pas wat verwijden isquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee, fascisme moet het hebben van het ressentiment en zal er dus niets aan doen om dat weg te nemen.
Je ziet het fascisme verdwijnen? De PVV groeit toch alleen maar in die peilingen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut zooi!!, ik maakte een hele domme typefout, ik zie nu pas wat verwijden is![]()
![]()
Ik wilde verdwijnen typen ivm verband met links.
Dit was niet de bedoeling.
Nee, dit was een woordspeling (pvda zakt dus fascisme zakt af). Dat poogde ik te zeggen. Je snapt dat ik verdwijnen bedoelde en niet verwijden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ziet het fascisme verdwijnen? De PVV groeit toch alleen maar in die peilingen?
Ja, maar de PvdA is ongeveer de laatste partij die je als fascistisch kan bestempelen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dit was een woordspeling (pvda zakt dus fascisme zakt af). Dat poogde ik te zeggen. Je snapt dat ik verdwijnen bedoelde en niet verwijden?
Ok, laat het helder wezen dat ik elke vorm van fascisme verwerpquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar de PvdA is ongeveer de laatste partij die je als fascistisch kan bestempelen.
Ook de 'vorm' van een religieuse etnische minderheid vervolgen ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, laat het helder wezen dat ik elke vorm van fascisme verwerp
waarom suggereer je het dan eerst ?quote:Nee ik weet ook wel dat de PvdA geen fascistische partij is, net zoals de PVV. Je mag die standpunten discriminatoir vinden maar dat is niet hetzelfde als fascisme!
Leer eerst de definitie van fascisme voordat je domme dingen gaat roepenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als negatief bestempelen als zo'n relatief groot gedeelte van het electoraat zich voor het fascistische karretje van Wilders laat spannen.
Maar ik ga er van uit dat als ze echt moeten stemmen er velen wel bij zinnen komen.
Doe jij dat maar voordat je ontkent dat de PVV fascistisch is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Holograph het volgende:
[..]
Leer eerst de definitie van fascisme voordat je domme dingen gaat roepen.
Ik maakte een typefout met ''verwijden'' ipv verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook de 'vorm' van een religieuse etnische minderheid vervolgen ?
[..]
waarom suggereer je het dan eerst ?
Het fascisme kent geen rassenleer, Mussolini was bijv. geen racist.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe jij dat maar voordat je ontkent dat de PVV fascistisch is.
Nogmaals, de AIVD zoekt dat soort dingen uit. Vooralsnog schijnt links-extremistisch gevaarlijker te zijn voor de rechtstaat dan een paar wilderianen. Laten we ons daarop richten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe jij dat maar voordat je ontkent dat de PVV fascistisch is.
De PVV kent toch ook geen rassenleer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het fascisme kent geen rassenleer, Mussolini was bijv. geen racist.
Je zou ze kunnen uitmaken voor Nationaal-Socialisten, maar het feit dat je het verschil tussen fascist en Nationaal-Socialist niet weet maakt je betoog niet veel sterker.
Vergeet niet dat de AIVD in opdracht van de regering handeltquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, de AIVD zoekt dat soort dingen uit. Vooralsnog schijnt links-extremistisch gevaarlijker te zijn voor de rechtstaat dan een paar wilderianen. Laten we ons daarop richten.
en afgezien van de moord op fortuyn, hielden ze zich voornamelijk bezig met de PvdA en Ikea.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, de AIVD zoekt dat soort dingen uit. Vooralsnog schijnt links-extremistisch gevaarlijker te zijn voor de rechtstaat dan een paar wilderianen. Laten we ons daarop richten.
Ja, en voorgaande onderzoek werd nog gedaan door een linkse regering, en ook toen waren die conclusies niet te checken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de AIVD in opdracht van de regering handelt
Knieschijven kapot schieten komt toch aardig in de buurt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Holograph het volgende:
[..]
Leer eerst de definitie van fascisme voordat je domme dingen gaat roepen.
Ik geloof dat jij dat wel wilt beweren, want op andere punten zijn ze alles behalve fascistisch of NS.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV kent toch ook geen rassenleer?
Bron?quote:Vergelijk Wilders eens met Mussolini in de jaren twintig en begin jaren dertig. De Mussolini die zei dat de Italianen en Joden de beste volken ter wereld waren.
De laatste regering die je als nog een heel klein beetje links zou kunnen bestempelen was Paars II.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en voorgaande onderzoek werd nog gedaan door een linkse regering, en ook toen waren die conclusies niet te checken.
Volgens mij doen ze dat in de USA nog veel eerder. Wil je beweren dat de USA een fascistische staat is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Knieschijven kapot schieten komt toch aardig in de buurt?
Ik heb Bush of Obama dat nooit horen roepen, maar toon me een bron en ik ben om.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat in de USA nog veel eerder. Wil je beweren dat de USA een fascistische staat is?
Hij is al naar huis toe. Tenzij hij thuis ook persberichten schrijft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd of er nog een statement van Wilders komt vanavond over die Lucassen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd of er nog een statement van Wilders komt vanavond over die Lucassen.
De neef van Lucassen komt bij P&W, Frits W.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef remlof het volgende:
Zijn er nog interessante gasten wat dit betreft in Nieuwsuur of P&W?
Is Lucassen een neef van Frits Wester?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
De neef van Lucassen komt bij P&W, Frits W.
Vreeswijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ingezonden brief in het AD van vandaag:
[ afbeelding ]!
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
De neef van Lucassen komt bij P&W, Frits W.
Ik denk dat het Wim Vreeswijk is. Ex-gemeenteraadslid in Utrecht voor de Centrumpartij en het Nederlands Blok, ex-Statenlid voor de Centrumdemocraten, en in maart deed ie mee aan de gemeenteraadsverkiezingen met de Partij Vrij Utrecht, een PVV-kloonpartij (geen zetels).quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vreeswijk?
Die gozer heeft Milly vermoord?
Ja, okee, ik zag nu die W. ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef freako het volgende:
[..]
Ik denk dat het Wim Vreeswijk is. Ex-gemeenteraadslid in Utrecht voor de Centrumpartij en het Nederlands Blok, ex-Statenlid voor de Centrumdemocraten, en in maart deed ie mee aan de gemeenteraadsverkiezingen met de Partij Vrij Utrecht, een PVV-kloonpartij (geen zetels).
Kafka heeft aardig wat over 'm te melden: http://kafka.antenna.nl/?p=2324#Partij%20Vrij%20Utrecht
Ja, hij heeft bij de meeste partijtjes in die hoek gezeten. O.a. de CP en de CD.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik zag nu die W. ook.
Ik had even daarvoor dat topic over de moordenaar van Milly gelezen, die naam stickte to me.
Vreeswijk was die gast ook die CP/CD was vroeger?
Idd, ik heb hem eens gezien in een docu ook van eh ik denk andere tijden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, hij heeft bij de meeste partijtjes in die hoek gezeten. O.a. de CP en de CD.
Ik lag ook al dubbel om dat plaatje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een enorm simpel plaatje! Zo moet het dus![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af of het hier om dezelfde persoon gaat
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vond zeker van wel, nette mensen, en veel oud cda'ers!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef Tem het volgende:
PVV afdeling zeeland ziet er ook weer veelbelovend uit..........
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond zeker van wel, nette mensen, en veel oud cda'ers!
Wat is dit dan, waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo kun je wel snel uitvinden of de mensen geschikt "klapvee" zijn. Echt kennis van zake is niet vereist in de PVV dat zie je in elk debat weer terug. Wel grappig dat Richard de Mos zichzelf als echte mentor van zijn kroost ziet. Wilders houdt zich keurig aan de regels voor een stabiele dictatuurquote:
Uit de link van freako.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dit dan, waar komt dit vandaan?
Als ik wat binnen de PVV te zeggen had, zou ik dit bedrijf onmiddelijk van de opdracht afhalen, komop zegquote:
Van die link die iemand postte over die W. Vreeswijk van die brief. Verder niet echt relevant toch geinig dat sommige mensen dat de problemen in de wereld zo simpel op te lossen zijn. Verdrietige poppetjes = slecht, vrolijke poppetjes = goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dit dan, waar komt dit vandaan?
Ik moest heel erg denken aan van die boekjes die je in groep 3 moet lezen. Ook een beetje aan Dick Bruna tekeningenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik lag ook al dubbel om dat plaatje.
Ik zou onderhand al een TIA of 6 achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik wat binnen de PVV te zeggen had, zou ik dit bedrijf onmiddelijk van de opdracht afhalen, komop zeg
Okee, ik zie het; de zogenaamde Nedsamsite van Kees van Asperen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Van die link die iemand postte over die W. Vreeswijk van die brief. Verder niet echt relevant toch geinig dat sommige mensen dat de problemen in de wereld zo simpel op te lossen zijn. Verdrietige poppetjes = slecht, vrolijke poppetjes = goed.
Tegenwoordig heeft hij tenminste een meningquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Tem het volgende:
Goed ook dat Mat "kikkerlikker" Herben ook nog een mening erover heeft.
Jezus mina toch weer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben dit vast al gezien.. Zo niet:
http://www.nu.nl/politiek(...)-lucassen-kwijt.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |