Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Problemen waar een partij die al 15 jaar bestaat geen moeite mee heeft.
Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Ik denk dat hij opstapt en dat er al een ander klaarstaat om zijn plaats in te nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappenmaker. het zou juist meer dan prima in het PVV-profiel passen wanneer deze oppertokkie in de fractie blijft zitten. Dat doet de PVV meer schade dan een vertrek.
Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
yippp
zo ging de LPF-kamerfractie ook ten onder...
binnen de partij zelf was er een ongecontroleerde explosieve ledengroei ...
dus er kon wbt gewone leden ook al geen normale selectie zijn
dan nog dat rechtsradicalisme een grote aantrekkingskracht heeft op figuren met een grote bek
a-sociaal, rancuneus, discriminerend wo racistisch , achtergebleven in sociale intelligentie.
Lucassen is nog maar een gematigd voorbeeld van dat soort mensen
Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Problemen waar een partij die al 15 jaar bestaat geen moeite mee heeft.
Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Kap eens met dat gezeik over links, aub...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.
En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte
Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap eens met dat gezeik over links, aub...
De PVV is op veel punten zo links als de hel, alleen zie ik werkelijk niet wat dat aan de discussie toevoegt...het gaat over 1 persoon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk.
** de interne machtstrijd in de kamerfractie: ... door figuren die vooral Fortuynzoekers waren ...dwz de eigen status, poen en karriere najoegen. Pim himself wist dat vlak voor zijn dood, maar hij was er wel verantwoordelijk voor...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort?
klopt... hij moet blijven zitten Dit soort stoere jongens heeft het land nodigquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken?
Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
Ja, want dat zijn geen mietjes, precies wat het land nodig heeftquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar?
En mensen die zedendelicten plegenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar?
Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken?
Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
http://www.allesopeenrij.(...)vrijw_opgestapt.htmlquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef JoaC het volgende:
Is er iemand die tijd heeft een overzicht te maken van alle incidenten bij partijen?
Sorry, maar iemand als die Lucassen hoort geen enkele fractie in z'n gelederen te willen hebben. Die moet gewoon weg. Hij schijnt alleen nogal aan z'n zetel te hechten, dus zo hebben we de Lijst Ultra Lucassen en een regering met maar 75 zetelsquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.
En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte
Vergeet zijn vocabulaire niet. We hebben meer argumenten à la "kankerhoer" nodig in het debat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
En mensen die zedendelicten plegen
Prima, ruilen we met de tokkie van hiernaastquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt.
Exact. En inderdaad trekt een dergelijk partij bepaalde extremen aan, net als in ieder ander partij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn. Hieraan merk je dat er nog geen routine en goed apparaat achter de partij zit, want normale kandidaten komen via de lokale politiek op (en dan zou dit allang naar boven gekomen zijn) dus die voordeel van automatische screening met de tijd is er al niet. Ook niet als Wilders de Partij voor de Pravda had opgericht.
Het was vrijwillig, maar als jij weet dat het verkrachting is mag je dat natuurlijk ook aantonen. Vraag aan jou, weet jij wat verkachting en seksueel misbruik is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Deze Lucassen mag uiteraard in de Kamer blijven. Niets weerhoudt een veroordeelde ervan volksvertegenwoordiger te worden. Niets weerhoudt het partijbestuur van de PVV Geert Wilders ervan hem te verzoeken op te stappen, of niet. Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt. Laten ik het zo zeggen: seksueel misbruik is geen piketpaaltje voor Geert Wilders. Just sayin'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |