abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88643099
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Problemen waar een partij die al 15 jaar bestaat geen moeite mee heeft.

Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.

En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte _O-
pi_88643153
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Grappenmaker :D. het zou juist meer dan prima in het PVV-profiel passen wanneer deze oppertokkie in de fractie blijft zitten. Dat doet de PVV meer schade dan een vertrek.
Ik denk dat hij opstapt en dat er al een ander klaarstaat om zijn plaats in te nemen.
Zijn positie is onhoudbaar nu.
pi_88643159
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

yippp

zo ging de LPF-kamerfractie ook ten onder...
binnen de partij zelf was er een ongecontroleerde explosieve ledengroei ...
dus er kon wbt gewone leden ook al geen normale selectie zijn
dan nog dat rechtsradicalisme een grote aantrekkingskracht heeft op figuren met een grote bek
a-sociaal, rancuneus, discriminerend wo racistisch , achtergebleven in sociale intelligentie.
Lucassen is nog maar een gematigd voorbeeld van dat soort mensen
Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88643166
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Problemen waar een partij die al 15 jaar bestaat geen moeite mee heeft.

Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.

Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort? :{
pi_88643198
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, een nieuwe kans is blijkbaar niet iedereen gegund. Zeker niet als die 'iemand' van de PVV is.

En ja, dit is een buitenkansje voor links, die zitten likkebaardend achter de computer. Begrijp ik ook best, dit is waar men op hoopte _O-
Kap eens met dat gezeik over links, aub...
pi_88643225
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:46 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Kap eens met dat gezeik over links, aub...
Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk. :D
pi_88643343
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef marcodej het volgende:

[..]

Alles minder rechts dan de PVV is al 'links' natuurlijk. :D
De PVV is op veel punten zo links als de hel, alleen zie ik werkelijk niet wat dat aan de discussie toevoegt...het gaat over 1 persoon.
pi_88643369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Er zaten een hoop rare kwibussen bij de LPF, maar die partij ging vooral ten onder aan de interne machtsstrijd na de dood van Fortuyn. De PVV heeft wel een sterke leider die de rare kwibussen onder de duim kan houden. De partij zal daarom denk ik niet ten onder gaan, althans niet zolang Wilders er zit.
** de interne machtstrijd in de kamerfractie: ... door figuren die vooral Fortuynzoekers waren ...dwz de eigen status, poen en karriere najoegen. Pim himself wist dat vlak voor zijn dood, maar hij was er wel verantwoordelijk voor...
Een selectie in een gevestigde partij is een proces van jarenlang op lokaal niveau.... en ook een leerschool voor opportunisten... zich iets meer gedeisd houden als men hogerop wilt
** Hetzelfde gebeurde ook bij de gewone leden.... afdelingen werden binnen een paar weken uit de grond gestampt. plus de factor grote bek, bazigheid... Men zegt wel eens dat de partijbasis op het internet is kapot gegaan door het geschreeuw op de fortuynistische fora.
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:53:57 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88643420
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Wat een ongenuanceerde mening voor een Oud-Leidenaar. Dus het belang van de partij waarmee je sympathiseert, staat nu al boven het feit dat die man daar gewoon niet thuis hoort? :{
Wat heeft Leiden daar nou mee te maken? :D
Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
:)
The truth was in here.
pi_88643476
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
klopt... hij moet blijven zitten Dit soort stoere jongens heeft het land nodig
als negatief voorbeeld dus.. en als anti-reclame voor de PVV

Eric........ please don't go
pi_88643485
quote:

[..]

Nee het is niet de meest ideale schoonzoon nee, lijkt mij duidelijk. Maar om er nou zo'n enorme hetse van te maken slaat nergens op.
Het is op zn minst genant te noemen voor de PVV en dat hadden ze liever willen voorkomen, daar ben ik van overtuigd maar van mij blijft de beste man gewoon zitten, want het is geen mietje, precies wat het land nodig heeft.
Het land heeft mensen nodig die oudjes bedreigen...werkelijk waar? :o
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:56:11 #162
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88643501
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ja, want dat zijn geen mietjes, precies wat het land nodig heeft :')
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88643508
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En mensen die zedendelicten plegen :Y
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:57:37 #164
177885 JoaC
Het is patat
pi_88643549
Is er iemand die tijd heeft een overzicht te maken van alle incidenten bij partijen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88643620
quote:

[..]

Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte! *)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88643677
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef JoaC het volgende:
Is er iemand die tijd heeft een overzicht te maken van alle incidenten bij partijen?
http://www.allesopeenrij.(...)vrijw_opgestapt.html

Gaat tot en met Hirsi Ali.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:12:43 #167
104871 remlof
Europees federalist
pi_88644065
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sorry, maar iemand als die Lucassen hoort geen enkele fractie in z'n gelederen te willen hebben. Die moet gewoon weg. Hij schijnt alleen nogal aan z'n zetel te hechten, dus zo hebben we de Lijst Ultra Lucassen en een regering met maar 75 zetels :')
Yankee go home!
pi_88644120
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

En mensen die zedendelicten plegen :Y
Vergeet zijn vocabulaire niet. We hebben meer argumenten à la "kankerhoer" nodig in het debat. ^O^
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:15:25 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88644157
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wens hem je als buurman beste Bastard. Dat gun ik je écht van harte! *)
Prima, ruilen we met de tokkie van hiernaast :D
The truth was in here.
pi_88644197
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn. Hieraan merk je dat er nog geen routine en goed apparaat achter de partij zit, want normale kandidaten komen via de lokale politiek op (en dan zou dit allang naar boven gekomen zijn) dus die voordeel van automatische screening met de tijd is er al niet. Ook niet als Wilders de Partij voor de Pravda had opgericht.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88644279
Deze Lucassen mag uiteraard in de Kamer blijven. Niets weerhoudt een veroordeelde ervan volksvertegenwoordiger te worden. Niets weerhoudt het partijbestuur van de PVV Geert Wilders ervan hem te verzoeken op te stappen, of niet. Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt. Laten ik het zo zeggen: seksueel misbruik is geen piketpaaltje voor Geert Wilders. Just sayin'.
pi_88644350
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt.
:?
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:20:43 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88644353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Op zich had dit trouwens elke jonge partij kunnen zijn. Hieraan merk je dat er nog geen routine en goed apparaat achter de partij zit, want normale kandidaten komen via de lokale politiek op (en dan zou dit allang naar boven gekomen zijn) dus die voordeel van automatische screening met de tijd is er al niet. Ook niet als Wilders de Partij voor de Pravda had opgericht.
Exact. En inderdaad trekt een dergelijk partij bepaalde extremen aan, net als in ieder ander partij.
The truth was in here.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:22:25 #174
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88644401
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Deze Lucassen mag uiteraard in de Kamer blijven. Niets weerhoudt een veroordeelde ervan volksvertegenwoordiger te worden. Niets weerhoudt het partijbestuur van de PVV Geert Wilders ervan hem te verzoeken op te stappen, of niet. Maar het is een simpel helder feit dat het partijbestuur van de PVV Geert Wilders er geen moeite mee heeft om een verkrachter, sorry, ontuchtpleger binnen zijn gelederen te hebben als er geen actie ondernomen wordt. Laten ik het zo zeggen: seksueel misbruik is geen piketpaaltje voor Geert Wilders. Just sayin'.
Het was vrijwillig, maar als jij weet dat het verkrachting is mag je dat natuurlijk ook aantonen. Vraag aan jou, weet jij wat verkachting en seksueel misbruik is?

Doe geen beschuldigingen die je niet kunt waarmaken.
pi_88644412
Is deze hele zaak niet opgezet door rechtse media?
Waarvan we weten dat Telegraaf, WNL en Powned van het zelfde concern is en goeie maatjes met Elsevier..
Werd hier een bewust spelletje opgezet door hen ? En waarom ? Zetelwinst voor VVD en CDA ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')