Tja, de PVV is ook net een stapje verder, dus een Lucassen was te verwachten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De mijne ook, vanaf de nepziekte van dat ene gare wijf, tot aan dat rotwijf wat nog even snel geinaugureerd wilde worden om haar geld te krijgen, en nog tig dingen zoals al die onterechte declaraties...
Maar bedreiging en terroriseren is weer eens een stapje verder...
Klopt, maar dan ben je niet objectief, dus je moet het even subtieler brengen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, de PVV is ook net een stapje verder, dus een Lucassen was te verwachten.
Weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef TomLievense het volgende:
Conclusie
De bron (lees: de Parijen) moeten worden aangepakt m.u.v. de PVV met als reden daarvoor dat die nieuw is.
Mijn conclusie is eerder dat de PVV aangepakt moet worden. Een nieuwe partijstructuur zoals Hero Brinkman voorstelt.
De PVV heeft in zo'n korte tijd zoveel strafpunten gescoord dat ze hun rijbewijs beter direct hadden kunnen inleveren...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gevrijwaard is de pvv niet. Anderen hebben gewoon meer 'strafpunten in hun politiek rijbewijs'.
Dat lijkt me de juiste conclusiequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV heeft in zo'n korte tijd zoveel strafpunten gescoord dat ze hun rijbewijs beter direct hadden kunnen inleveren...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weer niet goed.
dis-advantage betekent nadeel. Namelijk voor hen die al een bol tapijt hebben liggen terwijl de pvv net begint.
Gevrijwaard is de pvv niet. Anderen hebben gewoon meer 'strafpunten in hun politiek rijbewijs'.
Ja zeker, MAAR!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat lijkt me de juiste conclusie
Niet in de moderne tijd van de politiek, laten we zeggen de 21e eeuw...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
[..]
Ja zeker, MAAR!
In dat geval liggen er elders ook nog wat rijbewijs afpak zaken open, met rente!
Nou, zó'n grote soap had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, de PVV is ook net een stapje verder, dus een Lucassen was te verwachten.
Dat ben ik met je eens. Het gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, zó'n grote soap had ik niet verwacht.
Dat heb ik me al eens eerder afgevraagd in deze topicreeks: heeft Lucassen nu echt gedacht dat dit niet boven water zou komen?quote:Ik kende ook heel die crimesite niet voor ik dit topic zag en vond het eerste bericht eigenlijk al zó absurd dat ik een hoax vermoedde. Toen er nog van alles bovenop kwam werd dat gevoel steeds sterker in eerste instantie.
Ik had echt zoiets van "dat kán toch niet allemaal door de screening geglipt zijn en die gast moet toch geweten hebben dat zoiets een keer boven water komt?".
Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Het gaat wel erg ver.
[..]
Dat heb ik me al eens eerder afgevraagd in deze topicreeks: heeft Lucassen nu echt gedacht dat dit niet boven water zou komen?
Dat is toch wel een beetje dom.
Iemand zei dat dat maar 7 jaar omvatte, ik zal het eens opzoeken...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......
Anders stelt heel die screening van de PVV natuurlijk niets voor.
je vergeet even dat je de PVV natuurlijk niet kan scharen onder de gewone serieuze partijen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik mag toch ook aannemen dat hij op zijn minst een verklaring van goed gedrag heeft moeten aanvragen en inleveren. Daarop stond vast en zeker dat hij veroordeeld is voor ontucht......
Anders stelt heel die screening van de PVV natuurlijk niets voor.
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
je vergeet even dat je de PVV natuurlijk niet kan scharen onder de gewone serieuze partijen.
Dat zou echt onbegrijpelijk zijn....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG aanvragen voor nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.
Verbaasde me nogal, trouwens, dat dat niet een standaardprocedure is.
Dat is wel apart inderdaad bij een beetje sport of jeugdclub is zoiets standaard.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
Omdat een VOG vrij zinloos is in dit geval. Tenzij je álle vakjes op het aanvraagformulier wilt aankruisen. Maar volgens mij is zelfs dat niet mogelijk. De controle richt zich (normaliter) enkel op de functie waarvoor deze is aangevraagd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
In elke normaal georganiseerde partij moet je je omhoogwerken via de gemeentepolitiek. Als wethouder word je al gescreend. Je kan je dan langzaamaan steeds hoger komen. Zo werkt het bij de PVV dus niet, daar kan je meteen aan de slag in het hoogste machtcentrum, het parlement. Vandaar dat dat, en de fascistische denkbeelden, veel opportunisten aantrekt die uit zijn op zelfverheerlijking. Er zullen nog wel meer zaken aan het licht komen.
Ik ben niet zo thuis in de VOG's, mijn laatste is even geleden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat een VOG vrij zinloos is in dit geval. Tenzij je álle vakjes op het aanvraagformulier wilt aankruisen. Maar volgens mij is zelfs dat niet mogelijk. De controle richt zich (normaliter) enkel op de functie waarvoor deze is aangevraagd.
Grappenmakerquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Nou ja zeg, ik beschouw mezelf als vieze linkse bloedhond, maar ik heb toch al meerdere malen gepost dat Lucassen zou moeten blijven zitten als boegbeeld van de PVV hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het heeft ook een stuk te maken met de financieen ontbreken om gedegen onderzoek te kunnen plegen naar alle nieuwe mensen in de partij.
Problemen waar een partij die al 15 jaar bestaat geen moeite mee heeft.
Gelukkig is Geert geen domme man die overhaaste beslissingen hierover neemt, storm glas en water, beste man blijft zitten want hij is veroordeeld geweest en ervoor gestraft, kan je niet altijd dingen aan blijven ophangen.
Tuurlijk, ik snap ook wel dat de linkse bloedhonden dit met 2 handen aangrijpen en vechten om wie er het meest verongelijkst kan klinken hierover. Begrijp ik wel, maar het is niet meer dan een domme hype.
Nogal ja, als je als postbezorger bij TNT aan de bak wilt vragen ze dat al aan je hoorde ik laatst van een kennis.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hoorde net op Radio1 dat heel veel politieke partijen niet standaard een VOG vragen aan nieuwe kamerleden. Dus als Wilders dat niet heeft gedaan voor Lucassen is hij bepaald geen uitzondering.
yippp helemaal mijn mening..quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik beschouw mezelf als vieze linkse bloedhond, maar ik heb toch al meerdere malen gepost dat Lucassen zou moeten blijven zitten als boegbeeld van de PVV hoor.
yipppquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
In elke normaal georganiseerde partij moet je je omhoogwerken via de gemeentepolitiek. Als wethouder word je al gescreend. Je kan je dan langzaamaan steeds hoger komen. Zo werkt het bij de PVV dus niet, daar kan je meteen aan de slag in het hoogste machtcentrum, het parlement. Vandaar dat dat, en de fascistische denkbeelden, veel opportunisten aantrekt die uit zijn op zelfverheerlijking. Er zullen nog wel meer zaken aan het licht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |